Στήσιμο pedalboard: Σφαλματολόγιο και λύσεις.

@gpiad: δεν τα έχω δοκιμάσει και δεν γνωρίζω αν έχουν τον γνωστό buffer...

@koronios: νομίζω πως και οι δυο έξοδοι είναι buffered (αν δεν ήταν θα σήμαινε πως το tuner ήταν true bypass, κάτι που δεν συμβαίνει, άρα...)

 
Superfunk είπε:
5.βαλτε ενα low impedance buffer στην αρχη της πεταλιερας σας (μετα απο germanium πεταλια),ειδικα αν εχετε πολλα TBP πεταλια ή πολλα πεταλια τυπου BOSS/MXR/IBANEZ.
για πες κανα παραδειγμα low impedance buffer.... αυτο στην αρχη της αλυσιδας ε?

δηλ. ενισχυει το σημα λογω απωλειων απο τα πεταλια ?

 
Dead Inside είπε:
για πες κανα παραδειγμα low impedance buffer.... αυτο στην αρχη της αλυσιδας ε?

δηλ. ενισχυει το σημα λογω απωλειων απο τα πεταλια ?
http://www.palmer-germany.com/85-1-pga03.html

αγορασα αυτο πριν καποιες μερες,κανει εκπληκτικη δουλεια

(δεν το χρησιμοποιω σαν splitter, το βαζω πρωτο πρωτο και συνδεω την πεταλιερα μου στην εξοδο AMP2 που ειναι buffered)

 
Dead Inside είπε:
για πες κανα παραδειγμα low impedance buffer.... αυτο στην αρχη της αλυσιδας ε?

δηλ. ενισχυει το σημα λογω απωλειων απο τα πεταλια ?

χρειάζεσαι έναν quality high input low impedance buffer. τέτοιοι υπάρχουν και σε πετάλια (mi audio boost n buff, όλα τα visual sound...) αλλά και σαν ξεχωριστές συσκευές (Axess Electronics BS-2, lovepedal line driver.....).
 
μια ερώτηση.

έχω το ernie ball junior volume pedal (250k) και το δουλεύω πριν από τα drives μου σαν gain control. αν το βάλω μετά τα drives για να το δουλεύω σαν master τι θα γίνει? μπορώ να κάνω δουλειά ή θα κάψω κανένα ποτενσιόμετρο? επιβάλλεται να είναι στα 25k που λέει ότι είναι για active? τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί? ???

 
if_it_is είπε:
μια ερώτηση.

έχω το ernie ball junior volume pedal (250k) και το δουλεύω πριν από τα drives μου σαν gain control. αν το βάλω μετά τα drives για να το δουλεύω σαν master τι θα γίνει? μπορώ να κάνω δουλειά ή θα κάψω κανένα ποτενσιόμετρο? επιβάλλεται να είναι στα 25k που λέει ότι είναι για active? τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί? ???
αν το βαλεις μετα τα drive θα ειναι σαν να κλεινεις το volume του πεταλιου ας πουμε..

κανενα προβλημα βασικα δεν δημιουργειται..

* δεν ειμαι σε θεση να ξερω τι ειναι πιο ιδανικο 250 κ ή 500κ..εχω και γω απορια σε αυτο..

 
gpiad είπε:
αν το βαλεις μετα τα drive θα ειναι σαν να κλεινεις το volume του πεταλιου ας πουμε..

κανενα προβλημα βασικα δεν δημιουργειται..

* δεν ειμαι σε θεση να ξερω τι ειναι πιο ιδανικο 250 κ ή 500κ..εχω και γω απορια σε αυτο..
το ξέρω. το θέμα είναι ότι για active κυκλώματα (και υποθέτω και μετά από drive) υπάρχουν volume pedals με 25k αντί για 250 ή 500. το θέμα είναι γιατί, και τι διαφορά θα έχει στο αποτέλεσμα...

 
if_it_is είπε:
το ξέρω. το θέμα είναι ότι για active κυκλώματα (και υποθέτω και μετά από drive) υπάρχουν volume pedals με 25k αντί για 250 ή 500. το θέμα είναι γιατί, και τι διαφορά θα έχει στο αποτέλεσμα...
ξέρει κανείς?? άντε να αρχίσουμε τις δοκιμές! ;D

 
if_it_is είπε:
volume pedals με 25k αντί για 250 ή 500. το θέμα είναι γιατί, και τι διαφορά θα έχει στο αποτέλεσμα...
-Αν χρησιμοποιήσεις Volume Pedal,

  αμέσως μετά την κιθάρα με passive μαγνήτες, καταληλότερο είναι το High Imp. (250- 

  500k)

  αμέσως μετά την κιθάρα με active μαγνήτες, καταληλότερο είναι το Low Imp. (25k)

  μετά απο πετάλια ή buffers,καταληλότερο είναι το Low Imp. (25k)

-Αν χρησιμοποιήσεις High Imp.Volume Pedal

μετά απο πετάλια ή buffers ή active μαγνήτες, θα έχεις μέγιστες και ελάχιστες τιμές, με μικρή διαδρομή του πεταλιού (πιο μικρή απο αυτήν που έχεις αν το τοποθετήσεις πριν τα πετάλια),άρα και πιο απότομο on-off στο volume.

Ηχητικά θα έχεις μικρή διαφορά.

-Αν χρησιμοποιήσεις Low Imp.Volume Pedal,

αμέσως μετά την κιθάρα με passive μαγνήτες, θα έχεις ένα περίφημο tone sucker ;D,γιατί δεν μπορει το 25k pot,να ανταποκριθεί στα 250-500k, που παίρνει απ'την έξοδο της κιθάρας,και το αποτέλεσμα πρακτικά, είναι να χάνει υψηλές συχνότητες,ακόμα και να πάθει ζημιά (ανάλογα με την ποιότητα και τις ανοχές του pot)

 
Thanks!! κατατοπίστηκα πλήρως!

πάντως το δικό μου (250k) το είχα πρώτο στη σειρά, και τώρα πήρα buffer και έβαλα το volume μετά, και δεν είδα διαφορά..όλα οκ!

 
Ναι η καταγωγή μου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα Αθήνα όμως και πηγαίνω Κέρκυρα 2-3 φορές το χρόνο ως "επισκέπτης".

 
Ρε παιδια το θεμα ειναι 14 σελιδες και στο τελος μιλανε για την κερκυρα...

Τελικα η σειρα των πεταλιων πως παει?

(Συγκεκριμενα distortion,wah,reverb,fuzz, η σωστη σειρα ποια ειναι?)

 
Κοίτα συνήθως πρώτα μπαίνουν τα filters (τέτοιο είναι το wah). Μετά μπαίνουν οι παραμορφώσεις και στο τέλος τα delay-chorus-reverb. Από εκεί κ μετά μετά κάνε δοκιμές και δες τι σου αρέσει. Όσο για το fuzz είναι πολύ ιδιαίτερο πετάλι και αν είναι τύπου fuzz face π.χ. ενδέχεται να μην λειτουργεί σωστά αν πριν απ' αυτό υπάρχει πετάλι μη true bypass οπότε καλό είναι να μπει πρώτο. Δηλαδή στην περίπτωσή σου fuzz->wah->distortion->reverb, (διορθώστε με αν κάνω λάθος).  Φυσικά επαναλαμβάνω τα παραπάνω δεν είναι ευαγγέλιο και δεν αποκλείεται στις "ανορθόδοξες" συνδέσεις να βρεις τους πιο ωραίους για εσένα ήχους.

 
όσο έγραφα απαντήθηκε η ερώτηση, αλλά το ποστάρω κι εγώ..

Εκτός απ την κλασσική "ψαγμένη" ατάκα ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη σειρά θα σου πω από κατασκευής των πεταλιών πως είναι φτιαγμένα να παίζουν συνήθως..

fuzz-->wah-->dist-->reverb.

με το fuzz υπάρχει συνήθως θέμα. ειδικά αν είναι germanium προτιμάται να μπει πρώτο στην αλυσίδα για να βλέπει το σωστό impedance απ την κιθάρα. επίσης με τα περισσότερα fuzz υπάρχει θέμα αν μπουν μετά το wah, γιατί σε συνεργασία δημιουργούν περίεργα isolation effects(που προσωπικά όμως βρίσκω ενδιαφέροντα).

 
εκτος απο την "προφανη" διαφορα (δηλ chorused delay,Η delayed chorus) ποια αλλη διαφορα ηχητικα μπορει (ΑΝ) υπαρχει με το ποιο ειναι πρωτο chorus-delay?

 
Superfunk είπε:
αυτη η διαφορα που περιγραφεις ειναι τεραστια, τι αλλο θελεις? :)
δε μου φτανει, θελω κι αλλο ;D

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top