Είναι μια μπάντα διασκευών εξίσου αξιόλογη όσο μια μπάντα πρωτότυπο

arisperdikeas είπε:
Ποιος είναι ο λόγος για να συντηρεί κανείς μία μπάντα που παίζει διασκευές; Υπάρχει κάποιος επαγγελματικός στόχος πίσω από κάτι τέτοιο; Προσλαμβάνονται σε κρουαζιερόπλοια ή νυχτερινά κέντρα; Συμμετέχουν σε κάποιο άλλο είδος εκδηλώσεων; Τι ακριβώς παίζει; Διαφωτίστε με παρακαλώ....
Πρώτα από όλα για να κάνει τη πλάκα της, όπως οι φίλοι μου Audiokostas, Nestoras, Korgious...

2) Για να κάνουν καμμιά φορά πλάκα οι φίλοι τους και να πίνουν καμμία μπύρα

3) Εάν είναι καλοί σε αυτό που παίζουν να βγάζουν κανένα χαρτζιλίκι 2-3 φορές το μήνα ΚΑΝΟΝΤΑΣ τη πλάκα τους

Τα υπόλοιπα περί κρουαζιερόπλοιων...ναι, ίσως, μπορεί, γιατί όχι...

Η δικία μου ερώτηση είναι ποιός ο λόγος να συντηρεί κανείς μία μπάντα (στην Ελλάδα) που παίζει original...εκτός από τη πλάκα του?

 
arisperdikeas είπε:
ΠΟλλοι μουσικοι υψηλου επιπεδου κ τεχνικης φοβουντε να παιξουν στο κοσμο κατι δικο τους απο κομπλεξ επειδη ακριβως εχουν ενα υψηλο επιπεδο κ δε τολμανε να ρισκαρουν με κατι που πιθανον να μην αρεσει.
Ποιοί δηλ?...Μπορείς να μου πείς 2-3?

Γιατί εγώ πιστεύω  το ακριβώς αντίθετο...μουσικοί υψηλού επιπέδου κ τεχνικής δεν έχουν κανένα κομπλεξ να παίξουν (με επιτυχία) ότι θέλουν...

 
Eδώ το πρωτότυπο

The Beatles;A Day In The Life

και εδώ η ..."μπάντα  διασκευών"


Το "περίεργο" είναι ότι η διασκευή συγκινεί ακόμα τόσα χρόνα μετά ώστε..

"Beck also received his fifth Grammy award this past February for the track “A Day in the Life”

Κάτι τέτοια, απαντάνε (ίσως) στο αρχικό ερώτημα?

 
Στον Ελλαδικό χώρο και με αγγλικό στίχο θέλω να βλέπω μόνο cover* bands. (με 1-2 εξαιρέσεις)

Υπάρχει η εκτελεστική δεινότητα, η επιλογή του ρεπερτορίου, οι φωνές, η προσαρμογή, η πετυχημένη διασκευή, ο χαβαλές και αρκετά άλλα για να σε τραβήξουν σε μια τέτοια εκδήλωση.

Με ελληνικό στίχο ακριβώς το αντίθετο. Προτιμώ να βλέπω δημιουργούς. (μακριά από σκύλους και γάτες βέβαια).

Αυτά για τα live.

Δισκογραφικά δεν μου καίγεται καρφί. Αν μ' αρέσει δεν με νοιάζει αν το όνομα στην παρένθεση κάτω από τον τίτλο είναι το ίδιο με αυτό στο εξώφυλλο. (άσχετα που έχω φάει μια περιουσία ψάχνοντας αυθεντικές εκτελέσεις, -από ψώνιο και διαστροφή και όχι για ακουστική απόλαυση)

(*βάζω όλους όσους δεν παίζουν δικά τους κομμάτια, είτε cover είναι, είτε διασκευή)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όλοι εσείς που κάνετε διασκευές, αναλογιστείτε κάποια στιγμή πόσο δύσκολη κάνετε τη ζωή σας. Αυτά τα κομάτια που λέτε ότι τα αγαπάτε (ενώ τα ξεφτιλίζετε) δεν τα αγαπάτε μόνο εσείς, αλλά τα αγαπάμε και εμείς. Τα έχουμε ακούσει και ξανακούσει, μερικοί τα έχουμε δει και live (όχι σε DVD version), οπότε αυτό με το οποίο θα συγκριθείτε είναι συνήθως τόσο ψηλά που καταντάει να είναι άδικο για εσάς.

Το μόνο κοινό που δεν θα σας επισημάνει αυτό το πρόβλημα, είναι μεθυσμένοι θαμώνες ξενυχτάδικων σε ελληνικές παραλιακές περιοχές . K o αμεσος σκοπος δημιουργιας ενος τετοιου σχηματος ειναι τα λαηβ σε μεγαλες μουσικες σκηνες κ ο προθαλαμος για τα σκυλαδικα.

 
Λοιπόν, αυτό το thread είναι ένα κλασσικό παράδειγμα για το πόσο διαφορετικά βλέπουν οι μουσικοί (τους άλλους μουσικούς και τους εαυτούς των) από το πως τους βλέπει το κοινό.

Εγώ (ομιλών ως "κοινό") να σας ξαναπώ ότι δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε το όνομα από τις μπάντες που άκουσα και που παίζαν "διασκευές".  Οπότε, για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς συζητάτε.

Γίνεται μία προσπάθεια να απομονωθεί το επάγγελμα του μουσικού από τις δημιουργικές του εκφάνσεις; Και λέμε ότι η προσπάθεια είναι επιτυχής όταν αυτό το πρόσωπο καταλήγει να ζει παίζοντας διασκευές; Και ότι η δικαίωσή του έγκειται στο ότι κατάφερε να γλυτώσει τη δουλειά 9 με 5;

ΟΚ τότε, αλλά νομίζω (ή μάλλον, γνωρίζω) ότι όλοι οι μουσικοί που θαυμάζω είχαν και έχουν ευγενέστερα κίνητρα, άσε που υποπτεύομαι ότι εργάζονται πολύ περισσότερες ώρες από ένα οκτάωρο.

:)

 
trolley είπε:
Εγώ (ομιλών ως "κοινό") να σας ξαναπώ ότι δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε το όνομα από τις μπάντες που άκουσα και που παίζαν "διασκευές". 
Το παράδειγμα με τον Jeff Beck δεν σου φτάνει? Ή θεωρείται μεμονωμένο γεγονός?

Γίνεται μία προσπάθεια να απομονωθεί το επάγγελμα του μουσικού από τις δημιουργικές του εκφάνσεις
Είσαι σίγουρος, όπως είπε ο Νικολας, ότι όλοι όσοι παίζουν βιολί στης διαφορες συμφωνικές (που σίγουρα είναι μουσικοί), πρέπει να συνθέσουν πρωτότυπη μουσική για να εκδηλώσουν δημιουργικές εκφάνσεις?

Εγώ δεν έχω καταλάβει...μιλάμε για μουσική γενικά ή για Ελληνικό rock (πάλι)?

 
marathon είπε:
Το παράδειγμα με τον Jeff Beck δεν σου φτάνει? Ή θεωρείται μεμονωμένο γεγονός?

Είσαι σίγουρος, όπως είπε ο Νικολας, ότι όλοι όσοι παίζουν βιολί στης διαφορες συμφωνικές (που σίγουρα είναι μουσικοί), πρέπει να συνθέσουν πρωτότυπη μουσική για να εκδηλώσουν δημιουργικές εκφάνσεις?

Εγώ δεν έχω καταλάβει...μιλάμε για μουσική γενικά ή για Ελληνικό rock (πάλι)?
Απαντήσεις: α) Ο Μπέκος είναι μεμονωμένο γεγονός από κάθε άποψη, όπως ξέρεις. β) Αυτοί που παίζουν σε συμφωνικές έχουν αποδεχτεί την προσωρινή συνθήκη ότι η κρίση του συνθέτη και του μαέστρο υπερβαίνει σε σπουδαιότητα τη δική τους, και δεν "διασκευάζουν" απολύτως τίποτε. Στο μέτρο που έχουν εμπεδώσει αυτή την αναγκαιότητα έχεις μεγάλες ορχήστρες (Philadelphia / Ormandy), μέτριες (London Symphony Orchestra / Williams) ή κάκές (Συμφωνική της ΕΡΤ / Νακασιάν). Είναι αδιανόητο να αναφέρονται οι μουσικοί μίας συγκροτημένης ορχήστρας που λειτουργεί με κανόνες, σε μία συζήτηση για τις διασκευομπάντες όπου δεν υπάρχει καμία έξωθεν καλή μαρτυρία για την ποιότητα του προϊόντος (βλ. Leonard Cohen, παραπάνω). γ) Εγώ μιλάω γενικά για μουσική, οι άλλοι δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάνε).

 
Η δικία μου ερώτηση είναι ποιός ο λόγος να συντηρεί κανείς μία μπάντα (στην Ελλάδα) που παίζει original...εκτός από τη πλάκα του?
Εκτος απο το γεγονος (ισως και τυχη) της δισκογραφικης παρουσιας και των πολλων live που ειχα την τυχη να κανω με τα κατα καιρους σχηματα στα οποια εχω συμμετασχει και που επαιζαν μονο original συνθεσεις,προσωπικα ο ΒΑΣΙΚΟΣ λογος που ασχολουμουν,ασχολουμαι και θα ασχολουμαι (οσο εχω την υγεια μου.... ;D) με original υλικο ειναι οτι απλα δεν θα ασχολουμουν ΚΑΘΟΛΟΥ με τη μουσικη αν επαιζα μονο διασκευες ,προσωπικα τις βαριεμαι αφορητα ,αν και μου εδωσαν ΠΟΛΛΑ φραγκα και πληρωσαν για τις σπουδες μου στα...εξωτερικα  ;D οσο επαιζα σε cover bands & σε "μαγαζια" (ενω αλλοι συμφοιτητες μου κουβαλαγαν ψαροκασελες στην Little Odessa για τα μισα λεφτα που εγω εβγαζα σε ενα βραδυ),λαμπρη εξαιρεση βεβαια τα λαϊκα τα οποια γουσταρω τρελλά να παιζω...ειδικα αν ο τραγουδιαρης/τραγουδιαρα ειναι φωναρα... ;)

Θα μου αρεσε παντως να επαιζα Jazz κιθαρα σε μια καλη jazz cover band αλλα ειμαι εντελως ...αμπαλος.... ;D για κατι τετοιο....(αν και τωρα τελευταια το προσπαθω...)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
trolley είπε:
Απαντήσεις: α) Ο Μπέκος είναι μεμονωμένο γεγονός από κάθε άποψη, όπως ξέρεις. β) Αυτοί που παίζουν σε συμφωνικές έχουν αποδεχτεί την προσωρινή συνθήκη ότι η κρίση του συνθέτη και του μαέστρο υπερβαίνει σε σπουδαιότητα τη δική τους, και δεν "διασκευάζουν" απολύτως τίποτε. Στο μέτρο που έχουν εμπεδώσει αυτή την αναγκαιότητα έχεις μεγάλες ορχήστρες (Philadelphia / Ormandy), μέτριες (London Symphony Orchestra / Williams) ή κάκές (Συμφωνική της ΕΡΤ / Νακασιάν). Είναι αδιανόητο να αναφέρονται οι μουσικοί μίας συγκροτημένης ορχήστρας που λειτουργεί με κανόνες, σε μία συζήτηση για τις διασκευομπάντες όπου δεν υπάρχει καμία έξωθεν καλή μαρτυρία για την ποιότητα του προϊόντος (βλ. Leonard Cohen, παραπάνω). γ) Εγώ μιλάω γενικά για μουσική, οι άλλοι δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάνε).
Δεκτά όλα

 
Εγω κατεληξα οτι οι Burger Project,48 ωρες,joe cocker κτλ κτλ ειναι μεμονομενα γεγονοτα...

Παντως και γω την πληθωρα των cover bands ουτε που την θυμαμαι....οπως και την πληθωρα(κυριως ροκ,μεταλ η αληθεια) μπαντων που παιζουν δικα τους....

Υ.Γ.ναι το 9-5 ποναει πολύ.Προτιμω το 7-3(η πεντε χωρις υπερωριες) που εκανα σε μπαρακι παλιοτερα.

 
arisperdikeas είπε:
Όλοι εσείς που κάνετε διασκευές, αναλογιστείτε κάποια στιγμή πόσο δύσκολη κάνετε τη ζωή σας. Αυτά τα κομάτια που λέτε ότι τα αγαπάτε (ενώ τα ξεφτιλίζετε) δεν τα αγαπάτε μόνο εσείς, αλλά τα αγαπάμε και εμείς. Τα έχουμε ακούσει και ξανακούσει, μερικοί τα έχουμε δει και live (όχι σε DVD version), οπότε αυτό με το οποίο θα συγκριθείτε είναι συνήθως τόσο ψηλά που καταντάει να είναι άδικο για εσάς.

Το μόνο κοινό που δεν θα σας επισημάνει αυτό το πρόβλημα, είναι μεθυσμένοι θαμώνες ξενυχτάδικων σε ελληνικές παραλιακές περιοχές . K o αμεσος σκοπος δημιουργιας ενος τετοιου σχηματος ειναι τα λαηβ σε μεγαλες μουσικες σκηνες κ ο προθαλαμος για τα σκυλαδικα.
Αδερφε, μιας και αναφερθηκες και σε εμενα, επειδη συμμετεχω σε μια μπαντα που κανει διασκευες αλλα και επανεκτελεσεις (οχι βιοποριστικα, το κεφι μου κανω αλλα και τα γκαφρα δε με χαλανε), θα ηθελα να σου γνωστοποιησω οτι τα 100 εως 200 ατομα που ειχα καθε Σαββατο μαλλον θα διαφωνουσαν μαζι σου για το αν ξεφτυλιζω τα κομματια που γουσταρω και παιζω. Εκτος αυτου, δε νομιζω να σε εσυρε κανενας με το ζορι σε καποιο τετοιο μαγαζι. ΕΙναι πολυ απλο: Αν δε γουσταρεις αυτη τη φαση, μην πας.

Και πιστεψε με, αν και μου εγινε προταση πριν λιγες μερες να παιξω "σκυλαδικο" (και μαλιστα Α κατηγοριας,οχι εθνικη οδο) απο Σεπτεμβρη, δεν θα παω πολυ απλα επειδη δε γουσταρω, αν και τα λεφτα ειναι υπερπολλαπλασια. Επομενως, τα περι "προθαλαμου" που αναφερεις ειναι αυθαιρετα προσωπικα σου συμπερασματα.

Τελος, δεν αισθανομαι καθολου να "δυσκολευω τη ζωη μου" οπως λες. Απλα γουσταρω να κανω λαιβ και αυτο κανω, μιας και μπορω να το κανω. Στο κατω-κατω, ροκ παιζω, και κανω το "διασκεδαστη". Αν γουσταρεις "ποιοτητα" , μπορεις να πας και στο Μεγαρο.

 
hwept είπε:
Καλα, με το οτι οτι οι μουσικοι σε διασκευομπαντες/μπαντες μουσικης σκηνης/σκυλαδικα ειναι αμφιβολης ποιοτητας γελανε και τα τσιμεντα.

Μετα μας λες, αν καταλαβαινω σωστα, οτι η δημιουργια ειναι κατι σαν αυτοσκοπος και οι αντιστοιχες μπαντες σε προδιαθετουν θετικα ακομα και αν τα CD τους κανουν μονο για σουβερ.

Δηλαδη και τι εγινε που δημιουργουν? κατ εμε αν αυτο που δημιουργουν δεν ειναι της προκοπης καλυτερα να μασας (η μαλλον να αναμασας - το πιασατε το υποννοουμενο ;)) παρα να μιλας (να δημιουργεις μη παρεξηγηθω δε θελω να αφαιρεσω το λογο απο κανενα)

Ολοι οι φαν της δημιουργιας (που ειναι σαφως περισσοτεροι εδω), μπορουν παρακαλω να μας πουν τα τελευταια 5 CD που αγορασαν και τα 5 τελευταια live στα οποια θαυμασαν τις δημιουργικες αρετες των ελληνικων συγκροτηματων??
albums:Modrec, Your Hand in mine, Sleepin pillow, The Boy, Berlin Brides(single)

Υοur Hand in mine - τους είδα το Μάιο

Modrec - στο Block 33 καπου μετά το χειμώνα

The Boy - στην Αθήνα πριν από κανά 4μηνο

Sleepin' pillow - Έπαιξαν live στη TV

 
Αν μιλάμε για ροκ/μέταλ, δεδομένου οτι το 99% των γκρουπ που εδραιώθηκαν είναι μπάντες πρωτότυπου υλικού μάλλον οι μπάντες διασκευών τυπικά δεν είναι εξίσου αξιόλογες.

Η πρώτη ουσιαστική μπάντα διασκευών που μου έρχεται στο μυαλό είναι οι Apocalyptica, βέβαια μιλάμε για πολύ ιδιαίτερη περίπτωση.

Για να μη μειώνω όμως το μεγαλύτερο μέρος τη μουσικής μου πορείας μέχρι τώρα, οφείλω να πω οτι cover bands rock!  :D

Πάντως η ερώτηση είνια (IMHO) χωρίς βάση. Μια cover band βασίζεται στο υλικό από "original material" bands. Οι επιλογές είναι 2: ή το παίζεις καρμπόν όπως παίχτηκε αρχικά ή το φέρνεις στα μέτρα σου. Μπορείς να διακριθείς και με τους 2 τρόπους αλλά στην τελική απλά δεν μπορείς να προσφέρεις το φουλ πακέτο.

Όσο καλά και να παίζω με τη μπάντα το Detroit Rock City κάθε Παρασκευή βράδυ στο ΧΨΖ κλαμπάκι της Τρούμπας, δεν είναι το ίδιο με το να βλέπεις τους Kiss in the flesh...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top