Πόσο καιρό θέλει για να "δέσει" μια μπάντα?

Νομίζω είναι πιο πολύ θέμα διάθεσης και χαρακτήρα του κάθε μέλους ξεχωριστά, για να δέσει μια μπάντα. Θεωρώντας φυσικά ότι όλοι έχουν ένα μέτριο/αξιοπρεπές τουλάχιστον επίπεδο. Οι καλύτεροι μουσικοί να απαρτίζουν μια μπάντα, και να κάνουν πρόβες 24/7, αν δεν υπάρχει διάθεση και κυρίως ωριμότητα ώστε να "ακούει" ο ένας τον άλλον, και να βάζουν στην άκρη εγωισμούς και κόμπλεξ ώστε να μιλάμε πλέον για ένα καλό σύνολο, και όχι για έναν καλό σόλο μουσικό (υπάρχει αυτό, αλήθεια?), δεν υφίσταται δεμένη μπάντα.

Εν τέλει, χιλιοειπωμένο βέβαια εδώ μέσα, καλός μουσικός, για μπάντα τουλάχιστον, είναι αυτός που μπορεί να συνεργαστεί εποικοδομητικά με άλλους μουσικούς. Οι υπόλοιποι ας αρκεστούν στο να ανεβάζουν βίντεο στο youtube.

 
αν εχεις τις επιλογες αυτες.Στην αθηνα ισως γινεται, στην υπολοιπη ελλαδα δεν εχεις τετοιες ανεσεις.......

Εδω πρεπει αν εισαι καλος να τραβηξεις τους υπολοιπους πανω κ αν εισαι κακος να το κανουν αυτοι για σενα.Γι αυτο οπως βλεπεις αν δωσεις μια ευκαιρια για ακροαση στο τι γινεται βλεπεις μπαντες που ειναι μετριες.Γιατι δεν υπαρχει ανταγωνισμος.Αυτο που περιγραφεις δημιουργει τον ανταγωνισμο....Ειναι θεμιτος γιατι συμβαλλει στην εξελιξη μουσικων.

 
Εδώ φίλε μου έχεις να κάνεις με το πόσο γνώστες είναι τα μέλη της μπάντας απο μουσική, πόσο έχουν μέσα τους το groove (που λένε μερικοί) και γενικός με ποιά προϋπόθεση έγεινε το συγκρότημα.

Πιτσιρίκος όταν είχα συγκρότημα (2 απο εμας μουσικοί και οι άλλοι 2 ψιλοάσχετοι) κάναμε 2 χρόνια να δεθούμε

Με επαγγελματικό συγκρότημα, μπορώ να σου πώ ξεκινάει απο 2-4 μήνες.

 
Το είπανε πολλοί εδώ και θα στο ξαναπώ εγώ  :) . Το ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ συστατικό για το δέσιμο μιας μπάντας είναι Ο ΝΤΡΑΜΕΡ.

Και όπως προειπώθηκε, θα το καταλάβεις αυτό μόλις παίξεις με ΚΑΛΟ ντράμερ. Γιατί δεν είναι κάτι που πάντα μπορείς να προσδιορίσεις με ακρίβεια, να πεις δηλαδή "α αυτός χτυπάει λίγο πιο δυνατά" ή "το swing του στο πιατίνι είναι πιο καλό" κλπ.

Αν παίζεις καιρό με μπάντες είναι πιο εύκολο να εντοπίσεις τι σου αρέσει ή τι σε ενοχλεί στο παίξιμο ενός ντράμερ. Ακόμα και έτσι, πολλές φορές παίζω το ίδιο κομμάτι με άλλον ντράμερ και λεω "τι κάνει ο καΡ!@^ης και βγαίνει τόσο καλύτερο το track!@???"

Εγώ θα χρησιμοποιούσα τον εξής χαρακτηρισμο: "ΚΟΧΛΑΖΕΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ". Σε κάποιους είναι απλά χλιαρό, ενώ σε άλλους κάνει μπουλμπουλήθρες...

Τώρα αν έχετε και καλό μπάσσο, ποιός στην χάρη σας...

 
Για να είστε σίγουροι ότι μια μπάντα έδεσε, την ανακατεύετε καλά και με ένα κουταλάκι του γλυκού (spoonful) βάζετε σε ένα πιατάκι ένα μικρό κομμάτι της (τον μπασίστα ας πούμε που κανείς δεν θα καταλάβει ότι έλειψε) και τον αφήνετε να κρυώσει. Κουνάτε το πιατάκι και αν ο μπασίστας κουνιέται, η μπάντα θέλει ακόμα δέσιμο.

Αν νομίζετε ότι έδεσε, απλώστε την σε μια φέτα ψωμί.

Αν η μπάντα δεν τρώγεται με τίποτα, δεν υπάρχει ελπίδα ούτε με το δέσιμο.

Σχοινιά, τριχιές, packing tapes και συναφείς λύσεις δεν αποφέρουν αποτελέσματα.

Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που φτιάχνουν μαρμελάδες (jam).

Αν ο λόγος είστε εσείς, δεν είναι κακό να περιοριστείτε μόνο στην ακρόαση.

Υπάρχουν ήδη πολλοί αυτοπακαλούμενοι και αυτοθεωρούμενοι μουσικοί.

Κώστας Μ@μ@λ@κ@ς

 
Μαρεσε αυτο πολυ........Αυτο το γαμημενο ειναι ολη η απαντηση ρε κ δεν νιωθει κανενας.......

Αι αρα πιος μπασιστασ ρα πεκσιε δω ρα κανα χεντριξ βαλι λιγου γκαζ ριεεεεε

 
delta66 είπε:
Θυμηθηκα το ανεκδοτο με τους δυο παιδικους φιλους, ενα ντραμερ και ενα μπασιστα που ενω ηταν πολυ καλοι πουσικοι ειχαν την καταρα οταν επαιζαν μαζι να φλαμαρουν οικτρα και για αυτο απεφευγαν να παιζουν δημοσια μαζι.

Καποια στιγμη τους εκαναν την τιμη να τους καλεσουν σε ενα φεστιβαλ στη Γαλλια να παιξουν.

Δεν ηθελαν να χασουν την ευκαιρια και αποφασισαν να ρισκαρουν μηπως και δεν κατσει παλι η καταρα και παιξουν καλα για μια φορα μαζι στη ζωη τους.

Πηγαν, παιξαν και εγινε μακελειο οπως αναμενοταν. Το φλαμ πηγε συννεφο.

Αφου εφαγαν ενα καλο κραξιμο φυγαν με μαυρη την ψυχη να πιουνε κανενα ξυδι στο Παρισι και να ξεχαστουν. Ανεβηκαν στον πυργο του Αιφελ και ατενιζαν και στο μυαλο τους στριφογυριζε συνεχως το μακελειο που εγινε.

Λεει ο  ενας : Δεν αντεχω αλλο θα πηδηξω κατω.

Απανταει και ο αλλος: Και εγω. Βαρεθηκα τη ζωη μου.

Παμε 1-2-3 και

πηδανε και ακουγεται ....
    Φοβερο το dive μιλαμε..... ;D ;D ;D ;D  Πες μου ομως, τι ακριβως ειναι το φλαμ?

 
santso 4 είπε:
 πες μου ομως, τι ακριβως ειναι το φλαμ?
Χτυπήματα που δεν πέφτουν μαζί. Όπως το χτύπημα στο dive.mp3 !

 
Εμένα πάντα το παράπονό μου ήταν η μελέτη των άλλων.

Δεν γίνεται δηλαδή να λέμε "κάνουμε αυτή την διασκευή" και να

την μελετάει μόνο ο ένας και οι υπόλοιποι να προσπαθούν

στην πρόβα να παίξουν το κομάτι πιστεύοντας ότι θα το βγάλουν

επειδή το άκουσαν 5-6 φορές και χωρίς όργανο στα χέρια.

 Το ίδιο βέβαια και στις συνθέσεις. Δεν μπορεί να έχει η μπάντα

π.χ 3-4-5 τραγούδια και να τα μελετάνε όλοι μέσα στο στούντιο

προσπαθώντας εκείνη την ώρα "να βρουν" θέματα, περάσματα

και σόλο (δεν ξέρω για τους ντράμερ τι δυσκολίες έχουν στη μελέτη).

Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ για τις γνώσεις, ωριμότητα, κοινός

στόχος, όρεξη, πολλά live, μπάσσο κ.λπ, κ.λπ....

Αυτό για τον ντράμερ σωστότατο και μου θυμίζει αυτό που είπε

κάποιος προπονητής (ή μήπως ο Φέρεντς Πούσκας;) ότι μια καλή

ομάδα πρέπει να έχει πρώτα απ' όλα πολύ καλό τερματοφύλακα.

 
Superfunk είπε:
Υπαρχουν καποιοι κανονες & υποπεριπτωσεις και γενικα πρεπει να μαζεψεις ΠΟΝΤΟΥΣ δεσιματος της μπαντας.. ;D

1.αν η μπαντα αποτελειται απο ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ και οχι απο ..κιθαριστες,ντραμμερ,μπασιστες κτλ...κερδιζει αυτοματα 100 ποντους.

2.αν η μπαντα αποτελειται απο κιθαριστες,ντραμμερ,μπασιστες κτλ και οχι απο ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ χανει αυτοματα 300 ποντους...  

3.αν η μπαντα εχει καλο ντραμμερ κερδιζει αυτοματα 10 ποντους ,αν δεν εχει καλυτερα να τα παρατησει γιατι δεν προκειται να δεσει ΠΟΤΕ.

4.αν η μπαντα εκτος απο καλο ντραμμερ εχει και καλο μπασιστα κερδιζει αυτοματα 100 ποντους,αν δεν εχει χανει αυτοματα 100 ποντους.

5.αν ο κιθαριστας της μπαντας σκασει μυτη στην πρωτη προβα με 3 Marshall ,23 πεταλια και με το που ...ζεσταθουν οι λυχνιες αρχισει να ανεβοκατεβαζει κλιμακες σε εκωφαντικη  ενταση η μπαντα χανει αυτοματα 60 ποντους ,αν κατα τη διαρκεια του πρωτου κομματιου ο κιθαριστας δεν παιζει τιποτα την ωρα που τραγουδα ο τραγουδιαρης (δηλ.δεν ξερει να παιξει ρυθμικη κιθαρα) αλλα γεμιζει καθε κενο με ασυλυπτης ταχυτητας σολιδια η μπαντα χανει αυτοματα 60 βαθμους (μαζι με την ακοη της).

6.Αν ο κιθαριστας σκασει μυτη με ενα μικρο ενισχυτακι και αφου κουρδισει (στο mute βεβαια) ζητησει απο την υπολοιπη μπαντα και ειδικα απο τον τραγουδιστη να του παιξουν το κομματι και καθεται και το ΑΚΟΥΕΙ με προσοχη κερδιζει η μπαντα αυτοματα 200 βαθμους  

7.αν τα μελη της μπαντας μετα απο το τελος καθε κομματιου στην προβα ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ αλλα κουβεντιαζουν τα λαθη και τις αδυναμιες που διαπιστωσαν η μπαντα κεδιζει 30 ποντους (αυτο συνηθως επιτυγχανεται αν καποιο μελος  της μπαντας εχει ενα mute switch που κοβει τον ηχο απο τον ενισχυτη του κιθαριστα,ΠΡΟΣΟΧΗ τον χειρισμο του mute ΠΟΤΕ δεν τον αναλαμβανει ο κιθαριστας....)

8.αν η μπαντα εχει πολυ καλο ΡΥΘΜΙΚΟ κιθαριστα (η ακομα καλυτερα ο μοναδικος της κιθαριστας παιζει εξαιρετικη ρυθμικη κιθαρα εκτος απο ωραια σολο) κερδιζει 100 βαθμους

9.αν η μπαντα εχει keyboard player με γουστο ,αισθηση οικονομιας και αισθητικη (δεν παιζει συνεχεια «πλοιο» δηλαδη ουτε χρησιμοποιει τον υπεροχο ηχο «πλατης» που ειχαν οι Πυξ Λαξ το 1988...) η μπαντα παιρνει 100 βαθμους .

10.αν η μπαντα αποτελειται απο ΦΙΛΟΥΣ που εχουν ενα κοινο στοχο και οραμα αλλα και ουσιαστικο ΛΟΓΟ υπαρξης κερδιζει η μπαντα 500 βαμους.

Ε,αν τα προσθεσεις ολα αυτα βγαζεις....42...

:)  
+ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ 42

Ειδικα το 7 και γενικα τα περι ΜUTE. Εκει φαινεται η σοβαροτητα και οι πιθανοτητες που εχει μια μπαντα να βελτιωθει.

Αν αντι για mute και σχολιασμο λαθων και σημειων που θελουν βελτιωση γινεται "παιζει ο καθενας οτι του καυλωσει με τσιτα τον ενισχυτη και η κριτικη ειναι "ε μπορουσαμε και καλυτερα, παμε αλλο τωρα" τοτε καλα κρασα.....

Ατιμε SF μιλησες στην καρδια μου με αυτα τα δυο σημεια....

 
Superfunk είπε:
Υπαρχουν καποιοι κανονες & υποπεριπτωσεις και γενικα πρεπει να μαζεψεις ΠΟΝΤΟΥΣ δεσιματος της μπαντας.. ;D

1.αν η μπαντα αποτελειται απο ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ και οχι απο ..κιθαριστες,ντραμμερ,μπασιστες κτλ...κερδιζει αυτοματα 100 ποντους.

2.αν η μπαντα αποτελειται απο κιθαριστες,ντραμμερ,μπασιστες κτλ και οχι απο ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ χανει αυτοματα 300 ποντους...  

3.αν η μπαντα εχει καλο ντραμμερ κερδιζει αυτοματα 10 ποντους ,αν δεν εχει καλυτερα να τα παρατησει γιατι δεν προκειται να δεσει ΠΟΤΕ.

4.αν η μπαντα εκτος απο καλο ντραμμερ εχει και καλο μπασιστα κερδιζει αυτοματα 100 ποντους,αν δεν εχει χανει αυτοματα 100 ποντους.

5.αν ο κιθαριστας της μπαντας σκασει μυτη στην πρωτη προβα με 3 Marshall ,23 πεταλια και με το που ...ζεσταθουν οι λυχνιες αρχισει να ανεβοκατεβαζει κλιμακες σε εκωφαντικη  ενταση η μπαντα χανει αυτοματα 60 ποντους ,αν κατα τη διαρκεια του πρωτου κομματιου ο κιθαριστας δεν παιζει τιποτα την ωρα που τραγουδα ο τραγουδιαρης (δηλ.δεν ξερει να παιξει ρυθμικη κιθαρα) αλλα γεμιζει καθε κενο με ασυλυπτης ταχυτητας σολιδια η μπαντα χανει αυτοματα 60 βαθμους (μαζι με την ακοη της).

6.Αν ο κιθαριστας σκασει μυτη με ενα μικρο ενισχυτακι και αφου κουρδισει (στο mute βεβαια) ζητησει απο την υπολοιπη μπαντα και ειδικα απο τον τραγουδιστη να του παιξουν το κομματι και καθεται και το ΑΚΟΥΕΙ με προσοχη κερδιζει η μπαντα αυτοματα 200 βαθμους  

7.αν τα μελη της μπαντας μετα απο το τελος καθε κομματιου στην προβα ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ αλλα κουβεντιαζουν τα λαθη και τις αδυναμιες που διαπιστωσαν η μπαντα κεδιζει 30 ποντους (αυτο συνηθως επιτυγχανεται αν καποιο μελος  της μπαντας εχει ενα mute switch που κοβει τον ηχο απο τον ενισχυτη του κιθαριστα,ΠΡΟΣΟΧΗ τον χειρισμο του mute ΠΟΤΕ δεν τον αναλαμβανει ο κιθαριστας....)

8.αν η μπαντα εχει πολυ καλο ΡΥΘΜΙΚΟ κιθαριστα (η ακομα καλυτερα ο μοναδικος της κιθαριστας παιζει εξαιρετικη ρυθμικη κιθαρα εκτος απο ωραια σολο) κερδιζει 100 βαθμους

9.αν η μπαντα εχει keyboard player με γουστο ,αισθηση οικονομιας και αισθητικη (δεν παιζει συνεχεια «πλοιο» δηλαδη ουτε χρησιμοποιει τον υπεροχο ηχο «πλατης» που ειχαν οι Πυξ Λαξ το 1988...) η μπαντα παιρνει 100 βαθμους .

10.αν η μπαντα αποτελειται απο ΦΙΛΟΥΣ που εχουν ενα κοινο στοχο και οραμα αλλα και ουσιαστικο ΛΟΓΟ υπαρξης κερδιζει η μπαντα 500 βαμους.

Ε,αν τα προσθεσεις ολα αυτα βγαζεις....42...

:)  
+άπειρο και ειδικά οι υποπεριπτώσεις 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

 
"Ντάξει μωρέ. Μ@λακία μου.


Δεν ήμουν ο μόνος, όμως, έτσι; 



Αλλά, νταξ, γενικά δεν βγήκε κι άσχημα.



Έλα ρε, ξεκόλλα τώρα, μη τραβάς ζόρι .....



Ποιό πάμε ;
"

Λόγος αυτοκτονίας / δολοφονίας / αποχώρησης.

Και δεν συνηθίζεται ρε γ@μώτ..

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top