Είναι αργά...?

Apatilos

Νέο μέλος
Πόντοι
6
Γεια σας είμαι 24,είμαι φοιτητής και πριν 5 μήνες μου ήρθε έμπνευση και πήρα το συνθεσάιζερ korg x50.Έπαιζα πιάνο στο δημοτικό 6 χρόνια αλλά δεν θυμάμαι πολλά.

Η ερώτηση είναι αν είναι αργά για να ασχοληθώ σοβαρά;

Θα μου άρεζε να παίζω στο στυλ του Wirman(children of bodom).Ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά είναι εφικτό σε αυτή την ηλικία?

Μια χαρά εφικτό είναι αν το ασχοληθείς με όλη την καλή διάθεση και αφιερώσεις σοβαρά το χρόνο σου :)

(Κ εγώ στα 24 ξεκίνησα να παίζω ! )

Ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση.Είναι ενθαρυτικό το μήνυμά σου.Γιατί βλέπω παιδιά 17-18 ετών ας πούμε στο youtube που ήδη είναι φτασμένοι και λέω καλά εγώ τι κάνω τώρα στα "γεράματα"...

Υπάρχουν και παιδιά που εγκαταλείπουν στα 17-18 και επίσης υπάρχουν και "παιδιά" που πασπατεύουν χρόνια κ ποτέ δεν ασχολούνται σοβαρά.

Το καλό με το να ξεκινάς μεγάλος έιναι ότι είσαι συνειδητοποιημένος πολύ περισσότερο στο τι θες και έχεις και καλύτερη εικόνα του τι πρέπει να κάνεις και πόσο να προσπαθήσεις ώστε να πετύχεις αυτό που θες.

Καλή συνέχεια ;)

Όχι ρε κολλητέ μην μασάς άμα γουστάρεις προχώρα!Δεν καταλαβαίνουμε ούτε από εξεταστικές!Λίγο jam να ξεδώσουμε!

Σωστός ο Evilnye!

Ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρυτικά σας λόγια.

Σε αυτήν την εξεταστική είναι που παίζω περισσότερο :)Παίζω και κάνω διάλειμμα για διάβασμα που λέει ο λόγος ;)

Με καλη δουλεια περιπου σε ενα χρονο θα μπορεις να παιζεις και σε 2 χρονια θα παιζεις πολυ καλα.Βεβαια με πολλους παραγοντες στη μεση που θα σε σπρωξουν πιο γρηγορα η το αντιθετο.Ξεκινα με απλα πραματα και σιγα σιγα προχωρα.Και η καλυτερη εξασκηση ειναι να παιζεις με άλλους.

cynicalsphere είπε:
Σωστός ο Evilnye!
Η evilnye. ;D ;D

Υ.Γ.Ευη ,νομιζω εχω ξαναρωτησει, το nick σου εχει να κάνει με το elfen lied;

pinhead είπε:
Η evilnye. ;D ;D

Υ.Γ.Ευη ,νομιζω εχω ξαναρωτησει, το nick σου εχει να κάνει με το elfen lied;
Όχι δεν έχεις ξαναρωτήσει, απλά θεώρησες πως έχει σχεση ;D

(το θυμάμαι που το είχες γράψει κάπου)