Μα ο μετρονόμος όταν μπαίνει πρέπει να "κρατιέται" από τον ντράμμερ. Αν τον έχει μόνο ως "αίσθηση" τότε πως θα προσέχει να γκρουβάρει με την μπάντα και ταυτόχρονα να ακούει στα αυτιά του άλλα 'ντ άλλων τον μετρονόμο? Φαντάσου την αγωνία του να ξαναμπεί back on track ενώ προσπαθεί παράλληλα να αισθανθεί τον άλλο ρυθμό της μπάντας. Συνταγή αποτυχίας μου ακούγεται. (και το έχω ακούσει να γίνεται χωρίς όμορφο αποτέλεσμα όντως)Superfunk είπε:Επισης να ξαναπουμε οτι "παιζω με μετρονομο" ΔΕΝ σημαινει παιζω ΑΚΡΙΒΩΣ πανω στον μετρονομο (δεν γινεται αλλωστε αυτο ) αλλα παιζω "γυρω" απο τον μετρονομο αναλογα με το feel,το swing & το groove που θελουμε .....αρα θεμα "αποστειρωσης" και "χασιματος του feel" δεν τιθεται.
φιλκ σουγκαρSugarWaffle είπε:Είχα πάει σε ένα σεμινάριο πέρυσι του Κώστα, και θυμάμαι πολύ καλά ότι αρκετές φορές τόνισε ότι καλό θα ήταν να αφήνουμε στην άκρη τον μετρονόμο και να εμπιστευόμαστε/ακούμε το εσωτερικό μας ρολόι γιατί ο καθένας έχει συγκεκριμένο ρυθμό μέσα του. Με λίγα λόγια,έλεγε απότι κατάλαβα ότι αντιλαμβάνεται διαφορετικά ο καθένας κάποια grooves, όχι ότι βγαίνει εκτός ρυθμού, απλά μπορεί για παράδειγμα να έχει κάποιο delay ασ πούμε απειροελάχιστο. Βέβαια δεν είπε "μην μελετάτε με μετρονόμο", ούτε έδεινε συμβουλές για αρχάριους μουσικούς (είχε δίπλα του τον μετρονόμο σε όλη τη διάρκεια).
Πιστεύω πως κάθε μουσικός, που θέλει να λέγεται μουσικός, πρέπει να αφήνεται στους ήχους που έχει μέσα του και όχι να καθοδηγείται μονίμως από τον μετρονόμο ή οποιοδήποτε άλλο καλούπι, επειδή "έτσι πρέπει" . Δεν έχει "έτσι πρέπει" ,πάρτε το χαμπάρι! Ξέρετε γιατί είμαστε μουσικά ρηχοί σαν λαός (ναι έτσι πιστεύω) ? Γιατί κανείς δεν μας δίδαξε ποτέ ότι μερικές φορές πρέπει να εμπιστευόμαστε το ένστικτό μας, να έχουμε κριτική σκέψη, να ψάχνουμε και να αμφισβητούμε κατεστημένες δομές. Πάνε δες τι παίζουν στο San Francisco, Νέα Ωρλεάνη .... και μετά έλα να τα πούμε.
Καλά είναι τα μπρατσάκια, αλλά surfing με μπρατσάκια δεν κάνεις φιλαράκι ;D
Φιλικά,
Tom
μαλλον δεν καταλαβες τι θελω να πω.Μα ο μετρονόμος όταν μπαίνει πρέπει να "κρατιέται" από τον ντράμμερ. Αν τον έχει μόνο ως "αίσθηση" τότε πως θα προσέχει να γκρουβάρει με την μπάντα και ταυτόχρονα να ακούει στα αυτιά του άλλα 'ντ άλλων τον μετρονόμο? Φαντάσου την αγωνία του να ξαναμπεί back on track ενώ προσπαθεί παράλληλα να αισθανθεί τον άλλο ρυθμό της μπάντας. Συνταγή αποτυχίας μου ακούγεται. (και το έχω ακούσει να γίνεται χωρίς όμορφο αποτέλεσμα όντως)
ναι αλλα εμεις μιλαμε για ροκ (αιμα,σπερμα,ιδρωτας και αγριο σεξ.....ποιος το μαμει το πνευμα??)Μετρονόμοι και ντραμς δε χωράνε σε μουσική που απευθύνεται στο πνεύμα.
Έχω καταλάβει πολύ καλά.. στα παραδείγματα που έδωσα πάντως, όταν φύγει ο ρυθμός από το κοντινότερο μέτρημα μετρονόμου, δεν ..ξανάρχεται! Άρα ο ντράμερ παίζει στον ..κόσμο του και όχι στον μετρονόμο.Superfunk είπε:μαλλον δεν καταλαβες τι θελω να πω.
αντε να το ξαναπω μπας και συνενοηθουμε....
ο ντραμμερ δεν "απειλειται" απο τον μετρονομο και ουτε ο μετρονομος του στερει το feel,swing,groove που θελει να δωσει....οταν λεω παιζει "γυρω" απο τον μετρονομο λεω οτι μπορει να παιζει ΕΛΑΦΡΑ "μπροστα" η "πισω" απο το μετρονομο για να δωσει το feel που θελει....και οταν λεμε ελαφρα δεν εννοουμε ο μετρονομος να ειναι στα 120 και εσυ να παζεις στα 125..... ;D
μην εισαι και τοσο σιγουρος,μπορει απλα απο καποιο σημειο και μετα να εχουν βαλει το μετρονομο να τρεξει γρηγοροτερα γιατι το θελουνharyy είπε:Έχω καταλάβει πολύ καλά.. στα παραδείγματα που έδωσα πάντως, όταν φύγει ο ρυθμός από το κοντινότερο μέτρημα μετρονόμου, δεν ..ξανάρχεται! Άρα ο ντράμερ παίζει στον ..κόσμο του και όχι στον μετρονόμο.
, the band recorded the song at Windmill Lane Studios in Dublin. During the sessions, producer Steve Lillywhite encouraged drummer Larry Mullen Jr. to use a click track, but Mullen was firmly against the idea. A chance meeting with Andy Newmark (of Sly & the Family Stone) — a drummer who used a click track religiously — changed Mullen’s mind.]
απλα θελει και αλλη δουλεια,αν δουλεψει δεν θα χανει..Ειναι λογικο να το χανει που και που ή αυτο συμβαινει λογο ελλειψης συγκεντρωσης κ πιθανοτατα δουλειας στο σπιτι?
Απαντησες μονος σου....οσο περισοτερο μελετησει με μετρονομο τοσο καυτερος θα γινετε.dopehat είπε:Ειναι λογικο να το χανει που και που ή αυτο συμβαινει λογο ελλειψης συγκεντρωσης κ πιθανοτατα δουλειας στο σπιτι?
Δεν διαφωνώ σ'αυτό και δεν το έψαξα τόσο πολύ στο συγκεκριμένο κομμάτι. Αυτό βέβαια από την άλλη δεν σημαίνει κιόλας ότι όλα τα κομμάτια που φεύγουν από τον μετρονόμο έχουν απλώς ένα tempo map.Superfunk είπε:μην εισαι και τοσο σιγουρος,μπορει απλα απο καποιο σημειο και μετα να εχουν βαλει το μετρονομο να τρεξει γρηγοροτερα γιατι το θελουν
ειδικα οι U2 στα κομματια των οποιων "τρεχουν" ενα καρο sequencers & λουπες ειναι σιγουρο οτι γραφουν με μετρονομο...
απο το 1983 μαλιστα.... ;D
Στις συμφωνικές ορχήστρες ο μετρονόμος είναι ο μαέστρος. Και όπως έγραψα και πιο πάνω, δεν μπορείς να φανταστείς πόσες ώρες έχουν περάσει όλοι αυτοί οι μουσικοί αγκαλιά με το μετρονόμο, για να φτάσουν στο επίπεδο που είναι.manosx είπε:Ε, αφού θέλεις μεγάλους μουσικούς, δες αυτό και πες μου που είναι ο μετρονόμος και ο... ντραμμερ
J. S. Bach - (1/2) Passacaglia and Fugue in C minor BWV 582 (Orchestration: Stokowski)