• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer

Status
Not open for further replies.
Ά μπράβο. Γιαυτό σου λέω ότι πρώτα ΘΑ ΑΚΟΥΓΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
Και οι τωρινοι το ακουνε,απλα το παιζουν και ΤΕΛΕΙΑ και αυτο μονο καλο ειναι. ;)

Εξαλλου για να σοβαρευτουμε κι ολας σε ΚΑΜΜΙΑ απο τις ηχογραφησεις του ο Μπονζο δεν "τρεχει",βραχος ειναι....τωρα αν σε ενα κομματι που ειναι......18 λεπτα και εχει ....45 διαφορετικα μερη ....αλλαζει το τεμπο μη τρελλαθουμε κι ολας,ακου τα...κανονικα κομματια των Zeppelin & θα δεις οτι ειναι spot on ο μαγκας...(το ιδιο και οι ντραμμερ ολων των κλασσικων ροκ αλμπουμ)

Αλλα νομιζω συγκρινουμε με λαθος μετρα και σταθμα...

Η μεση  ελληνικη μπαντα που παιζει στο στουντιο εχει να ωφεληθει...τα...μαλα απο το click track ...τωρα αν μου φερεις την μπαντα της ..Κολουμπια επι ΧΙΩΤΗ ενταξει...θα στη γραψω χωρις κλικ τρακ..... ;D ;D

 
Πάντως οποιαδήποτε αμφιβολία και να είχαν οι drummer του forum περί της μουσικής υπόστασης τους, τώρα πρέπει να εφησυχάσθηκε, μετά από τόσο controversy στα drumιστικά thread.

Και μία εξυπνάδα: To click είναι σε 1/2, 1/4, 1/8, ... , 1/128 ?

Metronomos kalo gia metal?

 
Superfunk είπε:
Και οι τωρινοι το ακουνε,απλα το παιζουν και ΤΕΛΕΙΑ και αυτο μονο καλο ειναι. ;)

Εξαλλου για να σοβαρευτουμε κι ολας σε ΚΑΜΜΙΑ απο τις ηχογραφησεις του ο Μπονζο δεν "τρεχει",βραχος ειναι....τωρα αν σε ενα κομματι που ειναι......18 λεπτα και εχει ....45 διαφορετικα μερη ....αλλαζει το τεμπο μη τρελλαθουμε κι ολας,ακου τα...κανονικα κομματια των Zeppelin & θα δεις οτι ειναι spot on ο μαγκας...(το ιδιο και οι ντραμμερ ολων των κλασσικων ροκ αλμπουμ)
Όχι SF, δεν κατάλαβες.

Πριν συνεχίσω, να ζητήσω από τους ρέμπελους  ;D του "έλα μωρέ ποιός μετρονόμος", να με αγνοήσουν.

Δεν ακολουθώ το μετρονόμο ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δε σημαίνει ότι τρέχω. Απλά σημαίνει ότι ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ.

Να εδώ είναι το Kashmir, πολύ σταθερό και στιβαρό κομμάτι:

zep.png


Εδώ είναι το... Enter Sandman, ο ΒΡΑΧΟΣ του Μέταλ

metallica.png


ΚΑι εδώ οι δικοί σου  ;D που προφανώς ξηγιούνται μετρονομιά

greenday.png


Το tempo είναι μεγάλο θέμα. Με λίγα λόγια έχει να κάνει με την... αρμονία, αλλά όχι αρμονία επειδή κούρδισα τα... τομ  ;D Αρμονία επειδή σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία θα "πρέπει"υπάρχουν αρμονικές συνηχήσεις, και στα... ανάμεσα τα πράγματα είναι... χαοτικά. Αν ταιριάξουμε τις συνηχήσεις, μπορεί το τέμπο να πηγαίνει σαν... ασανσέρ και να ακούγεται ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

Τα λέω πολύ απλοποιημένα και είναι τεράστιο θέμα, οπότε δεν επεκτείνομαι περαιτέρω. Βάλτε να ακούσουμε κάνα Motown, και από εκεί και πέρα ας κάνει ο καθένας ότι τον φωτίσει ο Πανάγαθος.

 
manosx, γράψε ένα link για τα graphs. Παίζει και αυτό.

meanspeed_loneliness_speed_graph_stairway_to_heaven.jpg


Βρε παιδιά, όλα σωστά είναι, όπως γουστάρει ο καθένας ή μπορεί, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Θα του βάλει ο δάσκαλος κάτω από την βάση?

OFFTOPIC EDIT: από αυτό το site: http://bp60.com/

 
Να τα κάνω λιανά;

Θα τα κάνω λιανά  ;D  ;D

Λοιπόν, έρχεται ένα γκρουπ και λέει "θέλουμε να γράψουμε".

Τους βάζεις στο δωμάτιο και παίζουν live.

Αν αυτό που άκουσες ήταν ΤΖΕΤ, ΓΑΜΩ, και σου πήρε τα αυτιά, τους μαντρώνεις και τους βάζεις να γράψουνε μαζί.

Στις υπόλοιπες 99% των περιπτώσεων, ρωτάς "με το μετρονόμο πως τα πάτε;", και έχεις και στην καβάτζα το τηλέφωνο κανενός sessionά drummer  ;)  ;D  ;)

 
Λοιπόν, έρχεται ένα γκρουπ και λέει "θέλουμε να γράψουμε".

Τους βάζεις στο δωμάτιο και παίζουν live.

Αν αυτό που άκουσες ήταν ΤΖΕΤ, γ***, και σου πήρε τα αυτιά, τους μαντρώνεις και τους βάζεις να γράψουνε μαζί.

Στις υπόλοιπες 99% των περιπτώσεων, ρωτάς "με το μετρονόμο πως τα πάτε;", και έχεις και στην καβάτζα το τηλέφωνο κανενός sessionά drummer     
εδω θα συμφωνησω...

αλλοιως αν δεν κανεις ενα απο τα δυο παραπανω σε τρωει το....ποντικι..... ;D (του editing..... ;D)

 
  ;D

Ο Σωλήνας ο Καρπιαίος

Μου έχει γίνει με καμπούρα

Για να φτιάχνω, να μαζεύω

Το μ***κα τα ταμπούρα

  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

 
Κάθησα και το διάβασα όλο το θέμα  8)

Εντάξει, ο μετρονόμος είναι απαραίτητο εργαλείο σε όλους. Σε ηχογράφηση ειδικά.

Θυμάμαι προς μεγάλη μου θετική έκπληξη, την έκφραση που πήρε ο ηχολήπτης/παραγωγός των άλμπουμ που έχω γράψει, με το αποτέλεσμα του γραψίματος  με μετρονόμο είτε αυτός επί 6 λεπτά είναι στο 100 είτε αυτός αλλάζει 20 φορές στο ίδιο κομμάτι.

Αυτό όμως εξηγείται απ' τις ώρες που έφαγα παρέα με το TD-3 (και με τον τύπο που φωνάζει - Βαγγέλη όντως έχει τρελή πλάκα  ;D ;D). Και ΦΥΣΙΚΑ, συνεχίζω να μελετώ με μετρονόμο διότι η συνήθεια είναι προτιμότερη απ' την προσωρινή μνήμη.

 
manosx είπε:
Οι καιροί έχουν αλλάξει, είμαστε πια ρομπότ, και η παραμικρή απόκλιση από το τέμπο θεωρείται ΛΑΘΟΣ.

Τα ξαναλέω για να φανεί.

Είναι θέμα ανταγωνισμού, όπως και η στάθμη των CD. Ο ακροατής πλέον περιμένει έναν ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ και ΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟ με το ατομικό ρολόι δίσκο, χωρίς περιθώριο έκφρασης.

Μιλάμε για ρυθμική μουσική έτσι;
Αυτο ειναι μια αποψη..Σεβαστη..θεωρεις ομως μια ορχηστρα που παιζει σαν ατομικο ρολοι οτι μπορει να μην εκφραζεται ετσι?Αυτο που θελω να πω ειναι οτι..μην τα ισοπεδωνεις ολα φιλε.Καποιοι απο εμας ισως βρισκουμε και ομορφια και σε αυτα τα παιξιματα..Ακομα και αν καταδικαζεις την Britney..ειναι μαγκια και καταξιωση να παιξεις τοσο καλα πανω στο δισκο της..Διαφωνω λοιπον..οτι ο Bonham κανει τεχνη..και ο χ gospel drummer που παιζει με την Britney φτιαχνει ποπ κορν. Μαγκια ειναι για μενα..να εχεις το μετρονομο στο τσεπακι σου...και αχρειαστος να ειναι. Οχι.οσα δεν φτανει η αλεπου

 
Παιδια λυπαμαι αν προκαλεσα αναταραχη..

Εγω..να βοηθησα ηθελα .

Αυτο που ηθελα να πω βλεποντας ολα αυτες τι γραφικες παραστασεις..

Δεν ξερω αν ο Bonham εγραφε η οχι με το μετρονομο..και βασικα  δεν με νοιαζει.

Με νοιαζει οτι οταν ακουω Led Zappelin..ακουω ..τη γη.

Δυστηχως ομως...John Bohnam ..λιγοι ..και εγω δεν ειμαι ενας απο αυτους.

Αποψεις ακουστηκαν πολλες.

Προτασεις ομως ?

 
Εγω εχω να πω το εξης... Το θεμα αρχικα ανεφεροταν στην χρηση του μετρονομου σαν εργαλειο εξασκησης π θα μας βοηθησει να βελτιωθουμε.... Δεν αναφεροταν ουτε στο πως θα ηχογραφειται ενα κομματι ουτε στο πως ηχογραφουσε ο John Bohnam... Εχετε παρει το θεμα κ το εχετε παει παντου... απο τους παλιους μεγαλους μουσικους μεχρι τις γιορτες κ τα πανηγυρια κ τους αφρικανικους χορους κ δν ξερω εγω τι.... Κ αυτο το βλεπω να γινεται συχνα... Το θεμα δεν ειναι τι κανει ο John Bohnam κ ο καθε John Bohnam... Το θεμα ειναι τι θα κανουμε εμεις π δεν ειμαστε John Bohnam... Μην κολλατε ολοι στο πως κ τι κανουν οι μεγαλοι π κ αυτοι για να φτασουν να παιζουν ετσι πιστευω λιωσαν μ ενα μετρονομο μερα νυχτα...

 
manosx είπε:
Ο Τζον δεν ξέρω αν θα ήθελε, που αν θέλει δε θα τα χαλάσουμε, αλλά μάλλον δεν θα τον ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΚΑΝ το ζήτημα.

Θα κοιτάξει πρώτα ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, να ΔΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, να ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ τα παιξήματά του να αποτελούν ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ του κομματιού, και όχι αυτό το νευροτικό του-του μπα που άκουσα από τον Aronoff. Φοβερά παιγμένο αλλά ανούσιο, όσο ανούσια ήταν και η μουσική.

μη μπερδευουμε τη..... μασινα με τη φασινα λοιπόν.
Πολυ ευκολα κρινεις και κατακρινεις φιλε Μανο..επι της ουσιας ομως..? Η μαγεια δεν βρισκεται παντα στα 32α. Ο Kenny..πρωτον δεν ειναι κανας τυχαιος..Τσεκαρε τη δισκογραφια του..και 2ον...ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΠΕΡ ΠΑΙΞΙΜΟ.Τωρα αν δε σε φτιαχνει σαν στυλ...ειναι μια αλλη συζυτηση.
 
vagelism είπε:
Πολυ ευκολα κρινεις και κατακρινεις φιλε Μανο..επι της ουσιας ομως..?

Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου, τα ενδιάμεσα μου τη δίνουν.

Επί της ουσίας, φτιάξτε κάνα γκρουπάκι να δέσετε μεταξύ σας, γιατί αν περιμένεις να φτιάξεις τέχνη παρέα με το... μετρονόμο, σώθηκες.

Σαν εξάσκηση, μετρονόμος. Σαν μουσική γκρουπ. Αυτά από μένα.

 
Μάνο, ό,τι έχεις γράψει ως τώρα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

Vangelis, γιατί παίρνεις το βάρος στα χέρια σου; Δες το με σοβαρότητα αλλά μην σκοτίζεσαι κιόλας, δεν θα σε πει κανείς τσιουάουα.

Το βίντεο του Αναστασιάδη το έχω ξαναδεί - δεν βλέπω πού είναι το δύσκολο ή το ακατόρθωτο.

(Disclaimer: Όποιος θεωρεί ότι το φιλοσοφείν έχει αρνητική υπόσταση, πρώτα απ'όλα δεν θεωρείται Έλληνας για μένα αλλά αμερικανοποιημένο ανδρείκελο, δεύτερον, ας μην τα διαβάσει τα παρακάτω)

Ο μετρονόμος είναι ένα μουσικό εργαλείο και σε λίγες περιπτώσεις, ένα μουσικό όργανο (βλ. Λιγκέτι). Σε βοηθάει ως ένα βαθμό να αναπτύξεις σταθερό παλμό. Ορισμένοι μουσικοί τον χρησιμοποιούν, άλλοι πάλι όχι. Ορισμένοι τον θεωρούν απαραίτητο, άλλοι όχι. Ορισμένοι τον έχουν ανάγκη, άλλοι καθόλου. ΟΜΟΦΩΝΙΑ στο μεν ή στο δε δεν υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι το εξής:

'ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ'

Στη σήμερον ημέρα έχουμε τη δυνατότητα να αντικαταστήσουμε τον μετρονόμο με έναν 'οδηγό' (λ.χ., προηχογραφημένο μπάσο/κιθάρα, μια ηλεκτρονική ακολουθία σε μια ρυθμομηχανή κτλ.), ο οποίος μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη από άποψη 'σταθερότητας' και ύφους (=feel, swing). Ο μετρονόμος είναι ένα πλέον ξεπερασμένο εργαλείο. Δεν είναι αρκετός. Εν έτει 2011, δεν δύναται να αναρωτιέσαι αν μπορείς να παίξεις με τον μετρονόμο ή όχι. Μαθαίνεις να το κάνεις και ΠΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. Εν έτει 2011, αυτό που πρέπει να αναρωτιέται κανείς είναι 'Τί μουσική θέλω να παίξω/δημιουργήσω και με ποιον;'. Και αφού απαντήσεις με σαφήνεια, αναρωτιέσαι 'Τί χρειάζομαι;', και στρώνεσαι στη δουλειά.

Στη μουσική, ωστόσο, η έννοια 'σταθερότητα' έχει μια πολύπλοκη και αντιφατική έννοια. Σε ένα μουσικό πλαίσιο δημοφιλούς μουσικής (=pop), επικρατεί η αντίληψη πως ο μετρονόμος είναι τόσο σταθερός που θεωρείται μη-ανθρώπινος (αρνητικό φορτίο). Απ'την άλλη όμως ο άνθρωπος που παίζει πολύ σταθερά αποκαλείται 'μετρονόμος' (θετικό φορτίο). Αυτά προσωπικά τα χαρακτηρίζω μεικτά μηνύματα (mixed messages). Η αλήθεια είναι πως η έννοια 'σταθερότητα' έχει πολλές διαστάσεις (σαν τους αρχαίοελληνικούς θεούς), και όχι μια και μόνο (σαν τον Παντοκρατορα Θεό του χριστιανισμού). Η σταθερότητα που χρειάζεται σε ένα κομμάτι μπορεί να ακούγεται εντελώς 'φάλτσα' σε ένα άλλο. Τώρα, αν κάποιος νομίζει πως η ιδανική σταθερότητα σημαίνει το απόλυτα ευθυγραμμισμένο πλέγμα των 16/16 (= χριστιανικός Θεός), αυτός έχει πολύ ρηχή και ανώριμη αντίληψη για το θέμα. "Ωπ, ξέφυγες λίγο από το πλέγμα! Αμαρτωλέ! Θα σε κάψει ο Θεός!"

Τώρα, οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι ο μετρονόμος πρέπει και ότι πρέπει πάντα, είμαι βαθύτατα πεπεισμένος ότι αν τους πάρεις αυτούς και τους βάλεις σε ένα μουσικό πλαίσιο όπως αυτό του βίντεο παρακάτω (που μετρονόμος δεν υπήρξε, δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει ποτέ) ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Γιατί; Γιατί θα πρέπει να αφήσουν πίσω τους τις αλλόκοτες αντιλήψεις τους περί μετρονομημένης μουσικής που απορρέει από ένα καπιταλιστικό σύστημα και να παίξουν με ορθάνοιχτα αυτιά, ακούγοντας τον πλησίον.

Doudou N'Diaye Rose - Rose Rhythm

Πάντως αυτό το βίντεο με τον Αρόνοφ... Πολύ κακή αισθητική.

 
manosx είπε:
Σαν εξάσκηση, μετρονόμος. Σαν μουσική γκρουπ. Αυτά από μένα.
Αποδεικνύεται ότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.

Σε 5 λέξεις τα είπες όλα. Αυτός είναι και ο σκοπός του θέματος αυτού.

Επειδή ο Βαγγέλης ζήτησε μερικές προτάσεις/προβληματισμούς:

- έτυχε αρκετές φορές να ηχογραφώ με τύπους οι οποίοι δεν είχαν μελετήσει ποτέ στη ζωή τους με μετρονόμο ή όταν το εκαναν δεν το έκαναν σωστά. Αποτέλεσμα αυτού ήταν εγώ να γράφω όλο το δίσκο αυστηρά πάνω στο μετρονόμο και οι υπόλοιποι να "πατάνε" πάνω μου.

Αυτό χρησιμοποιείται συχνά; είναι υγιές για μια μπάντα;

- δεν μπορώ να κατανοήσω το εξής: παίζει ένα κομμάτι μια μπάντα και ξεκινάει να παίζει ο μπασίστας (ο drummer τού έχει δώσει σήμα στο πόσο περίπου να το παίζει). Όταν μπουν όλα τα όργανα και το κομμάτι έχει πάει πιο αργά ή πιιο γρήγορα, ΓΙΑΤΙ να φταίει πάντα ο drummer?

Αυτό θεωρώ ότι είναι ένα ευκολα κατανοητό επιχείρημα για ποιο λόγο πρέπει όλοι οι μουσικοί να έχουν στοιχειώδη σχέση με το μέτρημα.

Αυτά από μένα.

 
Μία φορά απ'όσο θυμάμαι ηχογράφησα με μετρονόμο, το αποτέλεσμα ήταν στ'αυτιά μου bittersweet θάλεγα... Γενικά στο στυλ που παίζω (κατα βάσιν μπλουζ) η χρήση του μάλλον είναι περιττή... Απο την άλλη, τίποτα δεν είναι άχρηστο ή μάταιο, μπορούμε ν'αντλήσουμε κάτι καλό σχεδόν απο τα πάντα, αρκεί να έχουμε τη θετική προδιάθεση αλλά και την καλλιέργεια σε συνολικό επίπεδο για να το κάνουμε.

Η αίσθηση του ρυθμού είναι λίγο ή πολύ κάτι έμφυτο, κάποιοι το έχουν εντονώτερα, κάποιοι όχι. Κάποιοι γίνονται καλύτεροι με την εξάσκηση, άλλοι είναι ανεπίδεκτοι. Αυτό δεν σημαίνει πως οι μεν μπορούν να παίξουν μουσική και οι άλλοι όχι.

Προσωπικά, είμαι υπερ μιάς ευρύτερης μουσικής αντίληψης που επιτρέπει τα σπιναρίσματα ή τις επιβραδύνσεις κατά το δοκούν. Βρίσκω ανθρωπιά κι εκφραστικότητα σε τέτοιες στιγμές, απο την άλλη πολλές είναι οι φορές που επιζητούμε το όσο δυνατόν απόλυτης σταθερότητας τέμπο. Φαντάζομαι πως τελικά αυτό που αληθινά είναι σημαντικό, είναι η μουσική γνώση σε όλα τα επίπεδα (παίξιμο-ακούσματα) παράλληλα με την καλλιέργεια του καλού γούστου, πράγμα που μάλλον αποτελεί και το πλέον δύκολο να κατακτηθεί στους καιρούς μας.

Οι περισσότεροι απο εμάς παίζουμε μουσικές που είναι αλλεργικές στις απαγορεύσεις, οπότε καλό είναι ν'αποφεύγουμε τους αφορισμούς ή τα οπαδηλίκια...

Ο καθένας τελικά θα κρίνει και θ'αποφασίσει τι είναι εκείνο που θα τον βοηθήσει και τι όχι. Το ζήτημα είναι να έχει υπόβαθρο και γνώσεις για να το κάνει, αίσθηση αυτοκριτικής και ανεπτυγμένη κριτική ικανότητα.

Οι drummers κάθονται σε ηλεκτρική καρέκλα, συνήθως είναι οι μοναδικοί αποδέκτες γκρίνιας που αφορά τον ρυθμό, χωρίς πάντα να είναι αυτοί οι αποκλειστικοί υπαίτιοι κάποιας ατασθαλίας.

Εγώ βέβαια τυγχάνω κιθαριστής, τους τυμπανιστές όμως τους αγαπώ και τους νοιάζομαι  ;D...

 
Γεια χαρά!

Εχω διαβάσει τα περισσότερα ποστς στο θρεντ αυτο..οπότε μην αρχίσετε να βαράτε...

Δεν συμφωνώ καθόλου στο οτι ο μετρονόμος ειναι κατι το οποιο το χρειάζεσαι για 1-2 χρόνια μεχρι να καταλάβεις από σταθερό ρυθμο...αυτο ειναι τεράστειο λάθος και κατά την  ΤΑΠΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ελεεινή ΤΣΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑ...

Τον μετρονόμο ενας μουσικος τον χρειάζεται πάντοτε και παντού...γιατι η μουσική έχει ένα κεφάλαιο που λέγεται.."μελετη"...και εκεί πάντα χρειάζεται μετρονόμος...εγω προσωπικά παίζω κιθάρα και τραγουδάω...φετος αλλαξα καθηγητή και ενα νεο πραγμα που με έβαλε να κανω ο καινούριος ειναι οταν μελεταω μόνος μου κάτι πάντα μετρονομο!! ακόμα και άγνωστο να ειναι...παιξε ΟΛΟΚΛΗΡΑ στο 60bpm...αλλα μετρονόμος...

Εξαίρεση ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ: 1)να εισαι ΤΡΟΜΕΡΗ ταλενταρα και να παιζεις σταθερότατα απο 1χρονων...(αλλά και παλι για να αναπτυχθείς θες μετρονόμο)...2) οταν παιζεις με μια μπαντα...ο ντραμμερ ειναι ο μετρονόμος και εσυ κάθεσαι πανω του (αλλά και παλι για να τα καταφέρεις θέλεις μελέτη με μετρονομο...ή βλεπε εξ. 1)...3) να το κάνεις για χομπυ..μια φορά το μηνα..

Φιλοσοφιες στον τομεα "μελετη" μουσικης ΓΙΑ ΜΕΝΑ δεν χωρανε..

:)

 
Παρείσακτος είπε:
Το βίντεο του Αναστασιάδη το έχω ξαναδεί - δεν βλέπω πού είναι το δύσκολο ή το ακατόρθωτο.
Φιλε διακρινω ενα στυλ απο εσενα του τυπου μ@μ@ω και δερνω και εξηγώ.

τη μια λες

οτι είμαστε για τα πανηγύρια τυπου Χfactor.

την αλλη λες να μας μάθεις 5-10 πραγματάκια βρε παιδι...(αλλα πρόταση δε είδαμε)

το θεωρείς τοσο ευκολο για καποιον να μάθει να παταει καλα και να groovari,για εναν αρχαριο ετσι θα ελεγες?και τα ισοπεδονεις ολα (ελα μορε τι να μας πει και αυτος)

σιγα τα αυγα του Αναστασιαδη παιζει αρσεις στα 210 και εγω το κανω τη να λεμε τωρα.....

Και αν εισε ο σουπερ ουαου τυπος (αυτο μου βγαζεις απο τ λεγομενα σου)διαφώτισε μας και κανε και ενα demontration του βιντεο που ποσταρα αφου δεν ειναι κατι το δυσκολο για εσενα ,να σου υποκλειθω παιχταρα μου!!!! Επισεις λιγη μετριοφροσύνη και σεβασμός δε κανει κακο

 
Δε νομίζω ότι εξέφρασα υπεροψία ή ειρωνία. Και δεν τα είπα ή τα εννόησα όλα αυτά που ανέφερες, εσύ τα λες αυτά. Υπάρχει ένα Ζεν ρητό που λέει "οι άνθρωποι βλέπουν τους άλλους μέσα από τους εαυτούς τους: αν είσαι περήφανος, έτσι βλέπεις τους άλλους κ.ο.κ."

Τον Αναστασιάδη τον σέβομαι πάρα πολύ για τη δουλειά που έχει ρίξει. Το να παίζεις κόντρα στον παλμό, όμως, δεν είναι κάτι που με κάνει (πλέον) να λέω ουάου.

Το groove, όπως είπα και πιο πάνω, δεν είναι ένα αλλά εξαρτάται από τη μουσική. Είναι το πιο δύσκολο πράγμα. Το να παίζεις κόντρα στον μετρονόμο δεν είναι απαραίτητα groove.

Νομίζω τα βίντεο και μόνο που έχω ανεβάσει, και ειδικά του Ντούντου, είναι πολύ επιμορφωτικά. Και τα ανεβάζω σκεπτόμενος πως θα διευρύνουν τους ορίζοντες των αναγνωστών. Δυστυχώς

Τώρα για την πρόκληση: Tabla δεν παίζω. Μπορώ να σου δείξω παρόμοια πράγματα σε άλλα κρουστά. Πάντως αν είχα κάμερα, θα ανέβαζα πρώτος βίντεο, χωρίς να περιμένω την πρόκλησή σου. Και ο ουάου σε θέματα παιξίματος δεν είμαι, αλλά είμαι σε θέματα άποψης. Ο Νίτσε είχε πει: "Είναι τόσα τα πράγματα που θέλω να γνωρίζω - η σοφία βάζει όρια ακόμα και στη γνώση". Δηλαδή (γιατί κι εσύ του διαγωνισμού είσαι), δεν χρειάζεται να παίζω κόντρα στο μετρονόμο για να είμαι ο ΟΥΑΟΥ.

Δείξε κι εσύ λίγη αναγνώριση :)

 
Πάντως αυτό το βίντεο με τον Αρόνοφ... Πολύ κακή αισθητική.
τι σε ενοχλησε ακριβως?

το παιξιμο του κορυφαιου και παγκοσμια αναγνωρισμενου αυτου ντραμμερ ή τα τραγουδια?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top