H αξία μιας Gibson λόγω "ονόματος" & οι εναλλακτικές

Status
Not open for further replies.
Δεν εχω ακριβη κιθαρα. Και η ακριβοτερη που ειχα ηταν μια Am. Std. που δεν μου καθησε με τιποτα στο χερι, θεωρουσα οτι εβρισκα και κατασκευαστικες ατελειουλες και την πουλησα.

Οσες αληθινα ακριβες εχω ακουσει/πιασει κατα καιρους και για λιγο, δε μπορω να πω οτι με εντυπωσιασαν αναλογικα των λεφτων τους, αλλα σιγουρα ηταν τουλαχιστον τοσο καλες οσο οι δικες μου και ισως ακομα παραπανω. Παντως δεν εμεινα με την εντυπωση "ειναι 10 φορες καλυτερη κιθαρα απο την αλλη που κανει 10 φορες φτηνοτερα". Κατηγορηματικα, με τιποτα. Αυτη λοιπον η μικρη ΓΙΑ ΜΕΝΑ διαφορα ποιοτητας που εκφραζεται με μια τεραστια διαφορα τιμης την τοποθετει σε μια κατηγορια αγαθων που φευγουν απο τα "καταναλωτικα σε fair price σχετιζομενο με το κοστος υλικων τους" και εντασσονται στα "ανεξηγητα ακριβα επειδη ειναι πολυτελειας" οπως η ακριβη γουνα, το κοσμημα, το πανακριβο ρολοι, η σουπερ επωνυμη γοβα, το custom made βρακι απο ενα μοδιστρο κλπ. Κοστιζουν τοσο πολυ για να μπορουν να το αποκτουν μονο λιγοι, ωστε να δικαιολογειται τελικα να κοστιζει τοσο ...

Αν παντως μου χαριζαν μια θα την δεχομουν ευχαριστως. Να την πληρωσω ο ιδιος στις τιμες αυτες οχι, δεν παιζει. Αυτα που προσφερει ΣΕ ΕΜΕΝΑ δεν δικαιολογουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ τα λεφτα της. Σε μια πολυ καλυτερη τιμη (συγκρισιμη με μια Τσεχα αλλα λιγο ακριβοτερη) θα την αγοραζα ανετα, μια που εκει θεωρω οτι κλεινει πια η ψαλιδα μεταξυ αυτων που ΜΟΥ προσφερει και αυτων που ζηταει.

Αν ημουν επαγγελματιας και ζουσα απο αυτο, εννοειται οτι θα εβρισκα λογικο να επενδυσω ενα σεβαστο ποσο στα εργαλεια της δουλειας μου. Θα ηθελα δοκιμασμενες, αξιοπιστες λυσεις, που ειναι καιρο στην πιατσα και τυγχανουν αποδοχης απο αλλους επαγγελματιες, με καλες κριτικες, σοβαρες εταιριες απο πισω τους κλπ. Αρα εκει θα πηγαινα στην ασφαλη λυση του ακριβου και επωνυμου γιατι αυτα που θα προσεφερε ΣΕ ΜΕΝΑ θα δικαιολογουσαν τα λεφτα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω TOKAI, BURNY, GRECO, ARIA, ELECTRA, GIBSON (Όλες Les Paul).

Η κάθε μία από αυτές έχει την προσωπικότητά της.... σε κάθε μία μου αρέσει και κάτι διαφορετικό πάνω της. Τρεις από αυτές τις έχω με EMG (85/85 89/89 & 81/85) αυτές όλες είναι πολύ κοντά σε ήχο (σχετικά) η μία έχει παχύ μανίκ(η) η άλλη μέτριο και η άλλη λεπτό.

Αν σε όλες αυτές βάλω ένα αυτοκόλητο το Headstock ζήτημα θα είναι από τον ήχο αν καταλάβει κάποιος ποιά είναι ποιά. Αν κάνουμε blind test, πάλι δεν νομίζω να πετύχει κάποιος την Gibson.

Σύντομα εκτός από τα Videos θα προσπαθήσω να κάνω και το Blind Test.

 
longshadow είπε:
Κώστα ανήκω κι εγω στην κατηγορία που αναφέρεις...

Ευχαριστώ για το βρισίδι και το δούλεμα... ;D
Παρακαλώ αγαπητέ, δεν κάνει τίποτα, είμαστε εδώ για να βοηθάμε τον κόσμο.

 
Eγώ απλά θα πώ (και δεν θα συνεχίσω γιατί δεν βγαίνει νόημα), ότι αντί να βγαίνει ο καθένας και να λέει το μακρύ και το κοντό του, ας ανοίξουμε τα αυτιά μας (και τα μάτια μας) και ας ακούσουμε και κάποιους επαγγελματίες που μας κάνουν τη τιμή να μας συμβουλεύουν ή να μοιράζονται μαζί μας τις εμπειρίες τους. Κάποια στιγμή ο Macam είπε τη γνώμη του σεμνά και διακριτικά (και έσβησε μέσα στον όχλο).

Επειδή έχω μάθει να σέβομαι τους επαγγελματίες (γιατί έχουν πολλές περισσότερες ώρες πτήσεις από εμένα και όχι μόνο) και μόνο να μάθω έχω από αυτούς...παραθέτω ένα link με τις κιθάρες του

http://www.makisablianitis.com/equipment.html

Και είμαι σίγουρος ότι από τα χέρια του έχουν περάσει και TOKAI, BURNY, GRECO, ARIA, ELECTRA...

Αφού σκέφτομαι να του κάνω δώρο μια Τσέχα!!!!

 
studio54GR είπε:
Έχω TOKAI, BURNY, GRECO, ARIA, ELECTRA, GIBSON (Όλες Les Paul).
E δώσε και σε μας καμία ντε!!! :)

 
kaisos είπε:
Επειδή ήμουν και εγώ κάτοχος μίας φθηνής έκδοσης της gibson και απο τότε που την είχα έχουν περάσει απο τα χέρια μου 6-7 κιθάρες διαφόρων εθνικοτήτων έχω να πώ το εξής.

Μακριά απο τα φθηνά μοντέλα...

γιατί έχουν μέτριους μαγνήτες

κακό φινίρισμα (πραγματικά κόλλαγε το χέρι στο μπράτσο..)

μέτρια ηχητικά

Βέβαια είχε και τα θετικά

ωραία κλειδιά

ωραία θήκη

bone nut

καλά ηλεκτρικά

και αξία μεταπώλησης (την οποία τώρα με τα web stores  μπορεί να χάσεις γιατί υπάρχουν απίστευτες προσφορές)

Αν θέλεις μια κιθάρα να παίζεις καλύτερα να μην ρισκάρεις με αυτά τα μοντέλλα

ή πηγαινε κ να  την ακουσεις ο ίδιος
δεν ειναι παντα απαραιτητο αυτο και ισως δεν εχει ισχυ ακομα και για παρακλαδια μαρκες

πχ epiphone & squier αντιστοιχα για gibson και fender

ειναι θεμα εαν εσυ εχεις κριτηριο η οχι και καλο αυτι

 
marathon είπε:
Κάποια στιγμή ο Macam είπε τη γνώμη του σεμνά και διακριτικά (και έσβησε μέσα στον όχλο).
Ρε συ Marathon makam ειναι  :)

Ατιμη Apple  ;D ;D ;D

 
kguitar είπε:
Ρε συ Marathon makam ειναι  :)

Ατιμη Apple  ;D ;D ;D
Γλώσσα λανθάνουσα... ;D :D :o 8) ;D

 
evil twin είπε:
δεν ειναι παντα απαραιτητο αυτο και ισως δεν εχει ισχυ ακομα και για παρακλαδια μαρκες

πχ epiphone & squier αντιστοιχα για gibson και fender

ειναι θεμα εαν εσυ εχεις κριτηριο η οχι και καλο αυτι
Αφού είμαστε όλοι άρρωστοι ...πάρτε κιθάρες να ικανοποιήσετε το GAS

απλά καλό είναι να γλυτώνουμε και κανα φράγκο αφού όλα τα άλλα είναι υποκειμενικα :)

 
Nestoras είπε:
Γιατι ανακυκλώνεται το ίδιο θέμα με άλλους τίτλους?
Aνακυκλώνεται γιατί όσο και να το συζητήσουμε, φαίνεται ότι δεν ικανοποιείται το δημόσιο αίσθημα για "συμπεράσματα". Από τη μια φαίνεται ότι είναι συνεχώς στην επικαιρότητα, από την άλλη ίσως και να το φέρνουν μερικοί. Γίνεται όμως κουραστικό. Τι περισσότερο να πούμε? Σε λίγο κάποιος θα ρωτήσει τι ρόλο παίζουν τα ξύλα...

Για όσους νομίζουν ότι δεν έχουμε πει ακόμη αρκετά υπέρ ή κατά κάποιας συγκεκριμένης άποψης, ιδού ένα από τα άπειρα επεισόδια του σήριαλ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=166927.0

Προσωπικά μου έχουν προτείνει τουλάχιστον 2 άτομα την Japan LP τους για ανταλλαγή με την Gibson LP Standard μου.Δεν με ενδιέφερε να μπω στην διαδικασία να ρωτήσω το πως και γιατί,ο καθένας έχει τα βίτσια του.Βέβαια την ερώτηση "γιατί να θέλει να πουλήσει κανείς την καλύτερα κατασκευασμένη και value for money κιθάρα του για να πάρει μια Gibson-μήπως δεν είναι μόνο το όνομα στο headstock;"  είστε ελεύθεροι να την αναλύσετε μέχρι θανάτου,μαζί με τις ψυχολογικές προεκτάσεις της.
Το γεγονός που αναφέρεις με την Japan LP δεν αποδεικνύει κάτι, είτε υπέρ των Gibson ("κοίτα, δεν τις θέλουν τις Japan τους") είτε κατά ("ναι αλλά το στατιστικό σου δείγμα - αν χωράει στατιστική στα γούστα - είναι μικρό"). Aλλά ας θυμίσω εδώ ότι το παιχνίδι δεν παίζεται μόνο στην "φτήνια-που-τρώει-τον-παρά" Tokai κλπ. αλλά και στα ονόματα της μεσαίας και υψηλότερης κατηγορίας τιμής που προανέφερα. Και για όσους αμφιβάλλουν ότι η Gibson νιώθει τον ανταγωνισμό να την ενοχλεί, ας τους θυμίσω πως με νύχια και με δόντια προσπάθησε πριν από μερικά χρόνια να απαγορεύσει δικαστικά την κατασκευή των PRS Singlecuts με επιχειρήματα αντιγραφής copyrighted σχεδίου, με προσωρινή επιτυχία και διακοπή της παραγωγής, μέχρι τη στιγμή που κέρδισε τελικά την υπόθεση η PRS και συνέχισε ακάθεκτη.

Κάποια στιγμή ο Macam είπε τη γνώμη του σεμνά και διακριτικά (και έσβησε μέσα στον όχλο).
http://www.noiz.gr/index.php?topic=167148.msg336085#msg336085

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
marathon είπε:
Eγώ απλά θα πώ (και δεν θα συνεχίσω γιατί δεν βγαίνει νόημα), ότι αντί να βγαίνει ο καθένας και να λέει το μακρύ και το κοντό του, ας ανοίξουμε τα αυτιά μας (και τα μάτια μας) και ας ακούσουμε και κάποιους επαγγελματίες που μας κάνουν τη τιμή να μας συμβουλεύουν ή να μοιράζονται μαζί μας τις εμπειρίες τους. Κάποια στιγμή ο Macam είπε τη γνώμη του σεμνά και διακριτικά (και έσβησε μέσα στον όχλο).

Επειδή έχω μάθει να σέβομαι τους επαγγελματίες (γιατί έχουν πολλές περισσότερες ώρες πτήσεις από εμένα και όχι μόνο) και μόνο να μάθω έχω από αυτούς...παραθέτω ένα link με τις κιθάρες του

http://www.makisablianitis.com/equipment.html

Και είμαι σίγουρος ότι από τα χέρια του έχουν περάσει και TOKAI, BURNY, GRECO, ARIA, ELECTRA...

Αφού σκέφτομαι να του κάνω δώρο μια Τσέχα!!!!
1)Πρωτα απο ολα μην εισαι σιγουρος για τιποτα ;D

2)Το συγκεκριμενο θεμα αναφερεται στις Gibson solid bodies και τους κλωνους τους.

Οι solid body κιθαρες του Μακη που αναφερεις δεν ειναι και τιποτα σπουδαιο , προφανως γιατι αυτα που παιζει ο ηχος ( και πολλα αλλα ) που επιθυμει εναι στα σκαφη , γι αυτο κι εχει κι αυτη την εξαισια συλογη.

Τωρα γενικα για το θεμα θα ηθελα να πω τα εξης.

Τα φορουμ ειναι για να λεει ο καθενας το μακρυ και το κοντο του και απο τις αντιπαραθεσεις να εξαγονται καποια χρησιμα για ολους συμπερασματα.

Σαν κατοχος μερικων vintage Gibson ( και οχι μονο ) και σαν αθεραπευτος εραστης για 32+ χρονια αμετρητων ηλεκτρικων κιθαρων εχω να πω τα εξης.

Συμπαθητικες οι Dussenberg αλλα ακουγονται σαν ανεκδοτο μπροστα στις παλιες και "λιγες" απεναντι στις καλες καινουργιες Gibson LP Stadard ή Custom.

Το πιθανοτερο ειναι να εχουν "μαπα" μαγνητες γιατι απο ξυλα και μαστοριλικι φανονται ΟΚ.

Οι  περισσοτερες "αδυναμες" Gibson που πετυχα , με μια απλη αλλαγη καλυτερων μαγνητων , εγιναν διαστημοπλοια  ;D

Οι SG ειναι οι πιο τιμιες Gibson σε σχεση τιμης/αποδοσης και εχεις τις μικροτερες πιθανοτητες να απογοητευτεις αν σου αρεσει ο rough ηχος τους!

Γι αυτο το λογο ( αν και ντελικατες απεναντι στις Les Paul ) εμεις τις λεγαμε παλια γαιδουροκίθαρα  ;D

3)Οι Greco απο EG-700 και πανω , που εχουν φταχτει απο 1976-77 εως 83-84 σκοτωνουν για πλακα 8)

Πιθανως το ιδιο ισχυει και για καποια μοντελα απο τις υπολοιπες lowsuit MIJ της εποχης που προαναφερθησαν.

Θα ηθελα να γραψω πολυ περισσοτερα αλλα δυστυχως  ???  δεν εχω χρονο.

Εν κατακλειδι θα ηθελα να πω οτι υπηρχαν και υπαρχουν εξαιρετικες κιθαρες κλωνοι με προσοντα αναλογα των καλων Gibson , ομως μονο απο Gibson μπορεις να παρεις πισω τα λεφτα που ξοδεψες  8)

γιατι οπως ειπε κι ο κινεζος " 1 εικονα = 1000 λεξεις "

και οι φορες που τις εχεις δει στα χερια καποιου rock-star ειναι αμετρητες  και .....

με το υποσεινηδητο σου δεν τα βαζεις  ;D

Ταδε εφη Ζαρατουστρα  ;D

Εις υγειαν και εις το επανειδην! 8)

 
elavd είπε:
E δώσε και σε μας καμία ντε!!! :)
Με ζήτησες και δεν σου έδωσα???

Να σου δανείσω καναδυό για κανένα τετράμηνο (έχω πρόβλημα χώρου).....

 
Alchemist δεν διαφωνούμε πουθενά στο θέμα της προσωπικής επιλογής,.Επίσης συμφωνώ και με την προηγούμενη τοποθέτηση του evris,ο οποίος καλά κάνει και βάζει τα disclaimer του με κεφαλαία.

Προσωπικά θα εκτιμήσω την οποιαδήποτε κιθάρα,ανεξαρτήτως προέλευσης αν "ακούει" και παίζει σωστά.Επίσης θεωρώ πως έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα στον τομέα της κατασκευής κιθάρας η σχέση απόδοσης-τιμής είναι μια απλή εκθετική συνάρτηση της μορφής y=2^x όπου y=τιμή και x=απόδοση.

Από την άλλη όμως,ένα μουσικό όργανο  δεν απευθύνεται μόνο στην μαθηματική μας λογική αλλά και στον ψυχισμό μας.Το παρακάτω:

Alchemist είπε:
P.S. Για να είμαι απολύτως ειλικρινής, θα ήθελα πάρα πολύ να έχω μια Gibson LP, είναι ένα απωθημένο για μένα.
είναι μόνο η μία πλευρά του θέματος ,αλλά προχωρά και πέρα από αυτό.Υπάρχουν και οι άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να καταλάβουν-και να εκτιμήσουν-έστω και αυτή τη μικρή διαφορά ποιότητας που τους δίνει το ακριβότερο όργανο και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για αυτό.Κάποιοι άλλοι ίσως να μην μπορούν και να μην τους νοιάζει κιόλας.Δικαίωμά τους.

Η ένσταση μου  (και απ'οσο διαβάζω και του marathon ο οποίος προσπαθεί να πει κάτι σωστό αλλά ίσως να μην έχει βρει ακόμα τον τρόπο να το περάσει σωστά και στους υπόλοιπους) έχει να κάνει με το πόσο συνειδητοποιημένες είναι οι απόψεις που εκφέρουμε δημόσια από το forum και τι μύνημα περνάνε.

Ακόμα και ο τίτλος του θέματος είναι παραπλανητικός κατά τη γνώμη μου.

Τις συζητήσεις μας δεν τις διαβάζουν μόνο οι "γνώστες" (ποιο το νόημα άλλωστε) αλλά και αυτοί που θέλουν να μάθουν κάτι ή να πάρουν μια δεύτερη γνώμη.

Εαν καταλήγουμε κάθε φορά να περνάμε το μύνημα πως "στην τελική και οι ακριβές και οι εναλλακτικές ίδιες είναι και μόνο η τιμή αλλάζει" μάλλον παραπληροφορούμε παρά βοηθάμε να βγουν αντικειμενικά συμπεράσματα.

Προτιμότερο θα ήταν για μένα να περνούσε το μύνημα πως "Η διαφορά τους είναι μεν μικρή,αλλά αν διαθέτεις τα χρήματα αξίζει τον κόπο να πάρεις την ακριβότερη,γιατί σε βάθος χρόνου θα δείξει την αξία της και όχι μόνο την μεταπωλητική" από το να απαντάμε με γνώμονα το πείσμα μας.

Το γεγονός που αναφέρεις με την Japan LP δεν αποδεικνύει κάτι, είτε κατά είτε υπέρ των Gibson. Aλλά ας θυμίσω εδώ ότι το παιχνίδι δεν παίζεται μόνο στην "φτήνια-που-τρώει-τον-παρά" Tokai κλπ. αλλά και στα ονόματα της μεσαίας και υψηλότερης κατηγορίας τιμής που προανέφερα.
Είχε σκοπό να δείξει πως παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο πέρα από το value for money.

Το παιχνίδι μετα ονόματα της υψηλότερης κατηγορίας τιμής έχει να κάνει και με την αλλαγή νοοτροπίας ανά εποχή.Κάποτε την Gibson την ενοχλούσαν οι φθηνότερες αντιγραφές γιατί τους κόβανε γενικά πωλήσεις,σήμερα που το παιχνίδι αυτό είναι ούτως η άλλως χαμένο την ενοχλούν οι ακριβότερες γιατί υπάρχει ή εξειδικευμένη αγορά των high end-custom shop οργάνων.Αλλά και πάλι νομίζω πως το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι σχετικό με το παρόν θέμα,γιατί μια ακριβότερη κιθάρα (αν έχεις να τα δώσεις ) είναι περισσότερο θέμα επιλογής και λιγότερο συμβιβασμού.

 
Και μια και (ξανα)θίγεται το value for money, και κινδυνεύοντας να παρασύρω το θέμα, τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα έπρεπε να αγοράζει Fender, όταν για να φτιάξεις μία, ξεκινάς με από τα 170 ευρώ (παρακαλώ μην με αμφισβητήσει κανείς γιατί έχω αποδείξεις) και δύσκολα ξεπερνάς τα 1200-1300 (με ότι πιο εξωτικό φανταστείς επάνω, με καλύτερους μαγνήτες, καλύτερα λούστρα, καλύτερα ηλεκτρικά...).

Άρα όλη η υπεραξία πάει στο λογότυπο και στη μεταπωλητική αξία.

 
marathon είπε:
Και μια και (ξανα)θίγεται το value for money, και κινδυνεύοντας να παρασύρω το θέμα, τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα έπρεπε να αγοράζει Fender, όταν για να φτιάξεις μία, ξεκινάς με από τα 170 ευρώ (παρακαλώ μην με αμφισβητήσει κανείς γιατί έχω αποδείξεις) και δύσκολα ξεπερνάς τα 1200-1300 (με ότι πιο εξωτικό φανταστείς επάνω, με καλύτερους μαγνήτες, καλύτερα λούστρα, καλύτερα ηλεκτρικά...).

Άρα όλη η υπεραξία πάει στο λογότυπο και στη μεταπωλητική αξία.
Aκριβώς! Και γι αυτό κάποιοι boutiqάδες (Ron Kirn, Don Grosh) κατάφεραν να πουλάνε κιθάρες στα 1400-1500 ευρώ οι οποίες χτυπάν στα ίσα τις "Masterbuilt" της Fender των 4-5 χιλιάδων. Και σίγουρα αυτός που θα προτιμήσει την Masterbuilt κατά τη γνώμη

μου ή δεν γνωρίζει τους κυρίους αυτούς, ή έχει "κόλλημα" με το headstock.

Και αυτό γιατί το προϊον έιναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο.

Στην Gibson δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι ανάλογο. Υπάρχουν μεν high end αντιγραφές αλλά κοστίζουν τόσο όσο και οι ¨καλές" VOS.

Αυτό είναι μια διαφορετική κατάσταση. Και στη Fender όσο οι high end αντιγραφές περιορίζονταν στις Suhr και στις Τom Anderson που ήταν πανάκριβες ο ανταγωνισμός ήταν μια άλλη υπόθεση.

 
kpeyos είπε:
το προϊον έιναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο.
Μα δεν θα είναι ακριβώς ίδιο...το ενα είναι Fender και το άλλο δεν είναι.

 
Jasemeister είπε:
Μα δεν θα είναι ακριβώς ίδιο...το ενα είναι Fender και το άλλο δεν είναι.
Μα ακριβώς, το ένα είναι Gibson και τα άλλα δεν είναι.

Προσοχή, άνοιξα τη παρένθεση, αλλά δεν πρέπει (πάλι) να καταλήξει Gisbson vs Fender.

Aυτό που θέλω να πώ είναι ότι και το όνομα, ο μύθος που το περιβάλλει, η ιστορία που φέρει, έχει την αξία του σαν κόστος αγοράς και σαν κόστος μεταπώλησης. Μας αρέσει, δεν μας αρέσει. Κάποιοι δέχονται να το πληρώσουν. Κάποιοι άλλοι ψάχνουν δικαιολογίες.

 
Jasemeister είπε:
Μα δεν θα είναι ακριβώς ίδιο...το ενα είναι Fender και το άλλο δεν είναι.
Αν μπορεί ο Ron Kirn, Don Grosh να πουλάνε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο στα 1400-1500 ευρώ.... τότε γιατί να μην μπορεί ο Κινέζος να το κάνει με 400?

 
harilatron είπε:
Αν μπορεί ο Ron Kirn, Don Grosh να πουλάνε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο στα 1400-1500 ευρώ.... τότε γιατί να μην μπορεί ο Κινέζος να το κάνει με 400?
Γιατί δεν γίνεται κατασκευαστικά. Βρές μου ένα κινέζικο μαγνήτη να στέκεται (ηχητικά όχι εμφανισιακά) δίπλα σε ένα ας πούμε Don Grosh

 
Το κατασκευαστικο προβλημα του κινεζου ειναι ο μαγνητης του???

Παντως με κιθαρα τοσο χαμηλου κοστους πλεονεκτημα μου φαινεται ετσι ωστε να κρατηθει χαμηλα το κοστος και να τον αλλαζεις ευκολα βαζοντας αυτον της επιλογης σου .

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top