- Μηνύματα
- 2,578
- Πόντοι
- 38
...οπως επισης στην περιπτωση αρκετων "handwired" (βλ. fender) ολη η εξτρα καλωδιωση ειναι και μια πολυ καλη κεραια που "ψαρευει" θορυβο. (οκ, βαζουν shielded καλωδιο, αλλα οσο να'ναι...)Marillion είπε:Οσον αφορα το master volume κ εγω το εχω αφαιρεσει (χανει δυναμικες κ γινεται αδυναμο το σημα γιατι στην ουσια ειναι ενας διαιρετης τασης που λειτουργει κ σαν συχνοτικο φιλτρο)
οχι βεβαια. Αν σου "κανουν δουλεια" ειναι ευπροσδεκτα παντου.αλλα σε μια κεφαλη bassman που πειραματιζομαι εβαλα postpi master volume οπως κ σε ενα plexi με πολυ καλα αποτελεσματα! Δεν ειναι δα κ τρισκαταρατα!!!! ;D ;D ;D
To master ειναι ουσιαστικα ενα ποτενσιομετρο που μπαινει πριν τον Phase inverter και τροφοδοτει το output stage με ενα μερος του σηματος, με σκοπο βεβαια να πετυχει χαμηλοτερη ενταση.fenderiarhs είπε:Για ποιους λογους (παρακαλω οι απαντησεις να ειναι τεχνικου περιεχομενου και οχι "γιατι ετσι ακουγονταν καλυτερα") τα master volume που ξεκινησαν στα design των 70's Fender ενισχυτων χαλανε τη συνταγη του καλου ηχου ( και το desirability) τους?
Οι UL μετασχηματιστες εχουν την ιδιοτητα να μην "σπανε" και να μην "βρωμιζουν" υπο σχεδον καμια συνθηκη...Παρομοιως τι ακριβως συμβαινει σε εναν ultralinear ενισχυτη και γιατι και αυτο πρακτικα λειτουργει αρνητικα για την ποιοτητα του ηχου? (γιατι αν καταλάβα καλα απ οτι διαβασα σχετικα οι προθεσεις μαλλον αγαθες ηταν).
Τα shielded κάποιες φορές είναι το πρόβλημα και όχι η γιατρειά. Το μπλεντάζ ενίοτε λειτουργεί σαν κεραία και όχι σαν ασπίδα.alderbody είπε:(οκ, βαζουν shielded καλωδιο, αλλα οσο να'ναι...
πολυ σωστα.audiokostas είπε:Τα shielded κάποιες φορές είναι το πρόβλημα και όχι η γιατρειά. Το μπλεντάζ ενίοτε λειτουργεί σαν κεραία και όχι σαν ασπίδα.
Η πλέξη και η σωστή τοπολογία είναι καλύτερες λύσεις.
Εχεις καποιες πληροφοριες για τον τροπο λειτουργιας των UL fender? Η λειτουργια των UL βασιζεται αποκλειστικα στον transformer η εχει να κανει και με τροποποιησεις στο βασικο κυκλωμα των ενισχυτων και στη δρομολογηση του σηματος?alderbody είπε:Οι UL μετασχηματιστες εχουν την ιδιοτητα να μην "σπανε" και να μην "βρωμιζουν" υπο σχεδον καμια συνθηκη...
Δεδομενου οτι η "μαγεια" στον ηχο ενος κιθαριστικου σηματος ειναι η "οποια" παραμορφωση, οταν μια UL διαταξη την αφαιρει λογικο ειναι να ακουγεται ο ηχος (σε καποιους) "αποστειρωμενος" και στεγνος.
Οι προθεσεις των μηχανικων της CBS (fender) ηταν οντως αγνες γιατι ηθελαν να δημιουργησουν τους απολυτα "καθαρους" ενισχυτες.
Γιαυτο Κωστη γειωνουμε την μια πλευρα του μπλενταζ!audiokostas είπε:Τα shielded κάποιες φορές είναι το πρόβλημα και όχι η γιατρειά. Το μπλεντάζ ενίοτε λειτουργεί σαν κεραία και όχι σαν ασπίδα.
Η πλέξη και η σωστή τοπολογία είναι καλύτερες λύσεις.
Με ψυχρά Bias, χαμηλή προενίσχυση, καλό διαμορφωτή και μεγάλα μεγάφωνα δεν "σπάει" ευκολα ο ήχος, η λύση είναι τα αντίστροφα από αυτά έτσι ώστε να φέρουμε τις λυχνίες σε κοντά στον κορεσμό, καλύτερα με μεγαλύτερη τάση σε προστατευτικό και άνοδο παρά με λιγότερα αρνητικά. Θα ψαχτώ λίγο με τις προενισχύτριες και το προστατευτικό καθώς επίσης και με το "Master" που έγραψε ο AlderBody να δώ αποτελέσματα (στον SR).bloody_sunday είπε:Yπάρχει το breakup - ελαφρύ overdrive και υπάρχει και ο κορεσμός των λαμπών, ακόμη κι όταν μιλάμε για ένα κοπάδι 6L6. Δεν είναι το ίδιο... το ελαφρύ breakup γίνεται σχετικά εύκολα αντιληπτό (εν ανάγκη βάζουμε και ωτασπίδες) ενώ ο κορεσμός όχι και τόσο εύκολα. Προσωπικά συμπαθώ οπωσδήποτε τον ελαφρύ κορεσμό αλλά όχι το breakup, εκτός αν μου δοθεί η πολυτέλεια να έχω και δεύτερο ενισχυτή επί σκηνής αποκλειστικά για αυτόν το ρόλο. Aυτό το λέω έχοντας κατορθώσει να φτάσω σε αυτό το επίπεδο (εγώ ή συμπαίκτες μου) ακόμη και με... Τwin (και με HiWatt, επίσης - ψάχνω κι αυτόν τον 200ρη Orange, πού θα μου πάει... ;D ). Η αναισθησία ενός ενισχυτή μπορεί να φτάσει σε υπερβολικά επίπεδα & δεν είναι πάντοτε πανάκεια - είτε είναι θέμα ψυχρού bias είτε θέμα σχεδιασμού κυκλώματος.
Σπύρο με τη φράση αυτή μου θύμισες άμεσα Χάρυ Κλυνν τσοπάνη με τα πρόβατα ;Dbloody_sunday είπε:...ακόμη κι όταν μιλάμε για ένα κοπάδι 6L6...
Η UL λειτουργια εχει να κανει κυριως με τον OT (μετασχηματιστη εξοδου). Ουσιαστικα αυτο που συμβαινει ειναι η κατα καποιο τροπο "ανατροφοδοτηση" ποσοστου της εξοδου των λυχνιων (plates) στα screeen grids με τη χρηση taps (τα γνωστα ...UL taps) στο πρωτευων, απ' οπου "κλεβουν" το προαναφερθεν ποσοστο.fenderiarhs είπε:Εχεις καποιες πληροφοριες για τον τροπο λειτουργιας των UL fender? Η λειτουργια των UL βασιζεται αποκλειστικα στον transformer η εχει να κανει και με τροποποιησεις στο βασικο κυκλωμα των ενισχυτων και στη δρομολογηση του σηματος?
Οι παλιοι BF twins ειναι clean machines, αλλα παλι σε πιο extreme καταστασεις εσπαζαν και λιγο. Αυτο που ειναι "sought after" σε εναν BF twin ειναι ο παχυς και καθαρος ηχος.Οντως οι ul σχεδιαστηκαν με το headroom κατα νου, εντουτοις αυτο γεννα καποιες αλλες αποριες:
ενας fender twin ουτως η αλλωστε εχει σχεδιαστει ωστε να μην εχει ευκολο breakup και γι αυτο ειναι γνωστοι και αγαπητοι. Οι UL fender twin θεωρητικα θα επρεπε να ειναι υπερ-αγαπητοι λογω του ακομα πιο δυσκολου break up, κατι τετοιο ομως δεν συμβαινει. Ειναι θεμα mojo η οντως υπαρχει καποιος βασιμος λογος γι αυτο?