Fender Blues Junior IV κατάλληλος για υπνοδωμάτιο?

Όποιος θέλει ποιοτικό καθαρό ήχο προτείνω vintage ενισχυτή. ή κάποιον ποιοτικο ΣΥΓΧΡΟΝΟ handwired ενισχυτη (ολοι οι "μεγαλοι"¨φτιάχνουν και φυσικα υπαρχουν δεκάδες "μπουτικαδες" που ειδικεύονται σε τετοιους ενισχυτες)




κορεκτεντ  ? και +1000000000 φυσικα.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
κορεκτεντ  ?


Εννοείται, προσωπικά δεν είμαι νεκρολάγνος να ορκίζομαι σe vintage ενισχυτές - κιθάρες. Το αντίθετο, αν το οικονομικό δεν ήταν εμπόδιο 9/10 φορές νέο ενισχυτή θα διάλεγα. Συχνά όμως ένας μπουτίκ ενισχυτής κοστίζει περισσότερο από έναν vintage. Όταν πήρα τον Bassman, από Tone King άρχισα αλλά το πορτοφόλι δεν άντεχε, γύρω στα 1500€ η διαφορά τους τότε.

 
Να πω ταπεινά την γνώμη μου:

Είχα Fender Champ 12, Tubemeister 18, Koch Twintone iii 50w

Έχω Mesa F50, DSL1 anniversary, THR10

Το συμπέρασμά μου μετά από τόσα χρόνια: για να το ευχαριστηθείς πρέπει ο ενισχυτής να ανοίξει τουλάχιστον στο μισό της δυνατότητάς του, ασχέτως καθαρό ή βρώμικο. Και αυτό γιατί δεν είναι μόνο ο ήχος στο αυτί αλλά το σύνολο των δονήσεων που δέχεται το σώμα σου από το μεγάφωνο. Εννοείται αυτό σε συνθήκες σπιτιού είναι αδύνατο. Οπότε ξεκινάς τους συμβιβασμούς.

Για να μην μακρηγορώ, από την δικιά μου εμπειρία θα σου πρότεινα είτε DSL1 είτε THR10 και εξηγώ.

DSL1: έχω την κεφαλή και την δουλεύω με 12άρα καμπίνα. Για το σπίτι τον δουλεύω στο 0.1w και έτσι μπορώ να ζορίσω τις λάμπες χωρίς να ενοχλώ ιδιαίτερα. Με αυτό τον συνδυασμό (0,1 +12') μπορεί να είναι οριακά δυνατά για το σπίτι. Βρίσκω τον ήχο του καθαρό και βρώμικο πολύ αξιοπρεπή. Έχει fx loop. Καταλαβαίνεις ότι είναι λυχνία και ότι είναι marshall.

THR10: Κατά την γνώμη μου είναι ιδανικός για την περίπτωσή σου που θες μικρή ένταση αλλά να κομπρεσάρει (έχει pre και master, και μετά είναι το volume για την ένταση που θα ακούσεις), 5 αξιοπρεπεις προσομοιώσεις γνωστών κλασικών ενισχυτών, παίζεις μόνος σου άρα θες κάπου να κουμπώσεις ένα mp3, να μην ψάχνεις κουρδιστήρι, μικρό να μην πιάνει τόπο και να μεταφέρεται εύκολα, ακουστικά και βεβαίως αξιοπρεπή ήχο. + τον συνδέεις στον TRH editor και παραμετροποιείς τα πάντα που διαθέτει μαζί και τα εφέ του και αποθηκεύεις κλπ

Εγώ σπίτι χρησιμοποιώ κατά 80% τον THR και κατα 20% τον DSL

Τέλος πριν καταλήξεις στο οτιδήποτε, πήγαινε και άκουσέ το οπωσδήποτε.

Καλή τύχη

 
για να το ευχαριστηθείς πρέπει ο ενισχυτής να ανοίξει τουλάχιστον στο μισό της δυνατότητάς του, ασχέτως καθαρό ή βρώμικο.




Φυσικα και δεν "πρεπει".

Δια του λογου το αληθες παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM  (Korg era VOX AC 30 με 30ρια κεραμικα Celestion) στο...Καλλιμαρμαρο....με το ζορι στο 2..... ε...ΚΑΤΙ κσερει απο  ηχο ο Peter...

2425416613_908f3e8844.jpg


 
  • Like
Reactions: Nestoras
Αναλογα τον ενισχυτη.
Eνας Fender Vibrlolux του 1972 που εχω, παιζει τελεια στο 2.8 ακριβως.
Kατι marshall παλια, αλλος παιζει στο 6 καλα, αλλος στο 8 κλπ, ενας koch στο 4

(Ο dsl δεν μαρεσει καθολου)

 
Φυσικά και πρέπει ?

Μίλησα για μια συνολική εμπειρία που την δέχεται όλο το σώμα και όχι μόνο τα αυτιά

Ακόμα και τα μπατζάκια του παντελονιού! ?

 
Φυσικά και πρέπει ?

Μίλησα για μια συνολική εμπειρία που την δέχεται όλο το σώμα και όχι μόνο τα αυτιά

Ακόμα και τα μπατζάκια του παντελονιού! ?




Ε καλα,μουσικη ειπαμε να παιξουμε οχι να κανουμε πλουσιους τους ωρυλαδες ?

Μια χαρα παιζουν ολοι οι ενισχυτες σε λογικη ενταση.

"Στη μεση" σχεδον ολοι οι κλασσικοι ενισχυτες εχουν εντασεις που  ξεπερνανε τα ορια της λογικης (και ειναι και ουσιαστικα unusable τοσο στο στουντιο οσο και σε live)

 
Αναλογα τον ενισχυτη.
Eνας Fender Vibrlolux του 1972 που εχω, παιζει τελεια στο 2.8 ακριβως.
Kατι marshall παλια, αλλος παιζει στο 6 καλα, αλλος στο 8 κλπ, ενας koch στο 4

(Ο dsl δεν μαρεσει καθολου)
Αυτό εννοώ ότι ουσιαστικά στο 0,5 και στο 1 και στο 1,5 δεν παίρνεις αυτό που πλήρωσες...

 
Αυτό εννοώ ότι ουσιαστικά στο 0,5 και στο 1 και στο 1,5 δεν παίρνεις αυτό που πλήρωσες...


Υπάρχουν και αλλα σημεια στο...κομΒιον μεταξυ 1 και 5 ?

Υπαρχουν και πολλοι ενισχυτες που βγαζουν τον καλύτερο καθαρο  ηχο τους στο "2" ή λίγο παραπανω (π.χ tweed Fender,VOX AC30 ,18W Marshalls κτλ )  , 

 
Σήμερα μετά από μήνες έκατσα και έπαιξα λίγο κιθάρα (Stratocaster) με vht special 6 combo 1x10.

Ρε παιδιά τι απίστευτος ενισχυτής για τα λεφτά που τον πουλούσαν. Θυμάμαι τον είχα πάρει καινούριο όταν τους έφερνε ο thomann €145 και ακόμα μετανιώνω που δεν είχα δώσει άλλα €200 για να πάρω και την κεφαλή-καμπίνα. Ο ενισχυτής στο 1ο τέταρτο του volume (στα 6w) παίζει αρκετά δυνατά για δωμάτιο αλλά σε αποζημιώνει με το σκάσιμο, τις δυναμικές του και την φεντερίσια ατάκα. Έχει δε πολύ headroom με μονούς μαγνήτες και θυμήθηκα αυτό που έγραφε @Superfunk στο σχετικό review ότι με 2 τέτοιους σε στέρεο θα έπαιζε και στο Μαρακανά και ίσως να μην είχε άδικο. Με μια ποιοτική 2x12 καμπίνα με ευαίσθητα μεγάφωνα θεωρώ βγάζει άνετα πρόβα με δυνατό drummer.

Όλα αυτά για πιθανούς υποψήφιους αγοραστές αν και δυστυχώς κυκλοφορούν πολύ λίγοι μεταχειρισμένοι, ενώ καινούργιους δε νομίζω να τους πουλάει κάποιος στην Ευρώπη

 
Αγόρασα μεταχειρισμένη με 80 ευρώ την κεφαλή, προ διετίας, και την δουλεύω με 100db μεγάφωνα, σε καμπίνες 1x12. To headroom που έχει θυμίζει ενισχυτές των 10 και 15 watt. O fendery ήχος, δε, είναι απίστευτος. Για να βγάλει καλό και παχύ ήχο, πρέπει να περάσεις λίγο την μέση την ένταση. Άρκετά δυνατός για πρόβα, καθώς μένει καθαρός μέχρι το τέλος, σχεδόν.

Και εγώ μετανιώνω που δεν αγόρασα την τελευταία παρτίδα στον Θωμά, με 190 ευρώ τo combo.

Συχνά πυκνά τον βλέπεις στις αγγελίες τον head με 120-150 ευρώ. Έχε τις κεραίες σου ανοικτές. 

 
Συχνά πυκνά τον βλέπεις στις αγγελίες τον head με 120-150 ευρώ. Έχε τις κεραίες σου ανοικτές. 
Στις αγγελίες εμφανίζονται οι ultra τους οποίους δεν προτιμώ. Εγώ ψάχνω τον απλό που είναι όσο πιο σπαρτιάτικος γίνεται.

Πραγματικά θα ήθελα κάποια στιγμή να τον ακούσω ανοιγμένο σε καμία 4x10 ή 2x12, πιστεύω δεν θα έχει να ζηλέψει σε ακριβότερους και μεγαλύτερους ενισχυτές αυτού του προσανατολισμού

 
Σήμερα μετά από μήνες έκατσα και έπαιξα λίγο κιθάρα (Stratocaster) με vht special 6 combo 1x10.

Ρε παιδιά τι απίστευτος ενισχυτής για τα λεφτά που τον πουλούσαν. Θυμάμαι τον είχα πάρει καινούριο όταν τους έφερνε ο thomann €145 και ακόμα μετανιώνω που δεν είχα δώσει άλλα €200 για να πάρω και την κεφαλή-καμπίνα. Ο ενισχυτής στο 1ο τέταρτο του volume (στα 6w) παίζει αρκετά δυνατά για δωμάτιο αλλά σε αποζημιώνει με το σκάσιμο, τις δυναμικές του και την φεντερίσια ατάκα. Έχει δε πολύ headroom με μονούς μαγνήτες και θυμήθηκα αυτό που έγραφε @Superfunk στο σχετικό review ότι με 2 τέτοιους σε στέρεο θα έπαιζε και στο Μαρακανά και ίσως να μην είχε άδικο. Με μια ποιοτική 2x12 καμπίνα με ευαίσθητα μεγάφωνα θεωρώ βγάζει άνετα πρόβα με δυνατό drummer.

Όλα αυτά για πιθανούς υποψήφιους αγοραστές αν και δυστυχώς κυκλοφορούν πολύ λίγοι μεταχειρισμένοι, ενώ καινούργιους δε νομίζω να τους πουλάει κάποιος στην Ευρώπη
Μπορείς να δεις τους λαμπάτους της Harley Benton. Τον TUBE5 Celestion 5W (144eur από Thomann) ή τον αντίστοιχο σε 15W (1x12'' στα 259eur) πάλι από Thomann. Είναι αστέρια λένε όλοι και fenterίζει o ήχος τους πάρα πολύ και σε εξωπραγματική τιμή. Από κάτω σου έχω τα links από Thomann και ένα review (για τον 15W. Ο ίδιος τύπος έχει review και για τον 5W αν το ψάξεις) από youtube:

https://www.thomann.de/gr/harley_benton_tube5_celestion.htm

https://www.thomann.de/gr/harley_benton_tube15_celestion.htm





 
O 15αρης δεν έχει σχέση με φεντερ, ηχητικά. Είναι κλώνος του laney cub 15 (προς μαρσαλ/vox ήχος).

Ο 5αρης, που δεν έχω εμπειρία μαζί του, μοιάζει με τον laney cub 5. Άλλοι λένε ότι μοιάζει στον 5αρη champ. Who knows. Πάντως, με τον vht δεν μοιάζει...

 
  • Συμφωνώ
Reactions: ekim
O 15αρης δεν έχει σχέση με φεντερ, ηχητικά. Είναι κλώνος του laney cub 15 (προς μαρσαλ/vox ήχος).

Ο 5αρης, που δεν έχω εμπειρία μαζί του, μοιάζει με τον laney cub 5. Άλλοι λένε ότι μοιάζει στον 5αρη champ. Who knows. Πάντως, με τον vht δεν μοιάζει...
Σίγουρα όμως για τα λεφτά τους αξίζει κάποιος να τους δει αν θέλει λάμπα.

 
Σόρρυ που ανασταίνω το θέμα, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω τους πιο έμπειρους για αυτό. Εάν θες λάμπα ντε και καλά, και παίζεις καθαρά κυρίως, έχει σημασία πόσα watts είναι ο λαμπάτος ενισχυτής; Δηλαδή, αν εγώ παίζω την ένταση στο 3 καθαρά, έχει διαφορά στην ποιότητα του καθαρού ήχου αν παίζω σε Princeton, Deluxe, Pro, Twin ή Super;

 
Δηλαδή, αν εγώ παίζω την ένταση στο 3 καθαρά, έχει διαφορά στην ποιότητα του καθαρού ήχου αν παίζω σε Princeton, Deluxe, Pro, Twin ή Super;
Φυσικά και έχει διαφορά. Ποιοτικά, γιατί ο κάθε ενισχυτής έχει τη δική του χροιά ανάλογα με το κύκλωμά του, την καμπίνα, τα specs κλπ. αλλά και ποσοτικά. Άλλη ένταση είναι το 3 στα 15 watt και άλλη στα 40 watt π.χ.

 
Δεν εχει πολυ σημασια, αρκει στην ενταση στην οποια θες να παιξεις, ο ενισχυτης να βγαζει καλο ηχο (δηλαδη να δουλευουν σωστα οι λαμπες). Να μην υπολειτουργει δλδ, και να μην ακουγεται thin.

Νομιζω οτι περισσοτερο εχει να κανει με την κατασκευη του κυκλωματος, παρα με το wattage. Καποιους ενισχυτες δεν μπορεις να του παιξεις χαμηλα. Και με καποιους αλλους πιο δυνατους, μπορεις.

Και η καμπινα με το/α μεγαφωνο/α παιζει ρολο, οπως λεει και ο JJ απο πανω.

Σαν γενικος μπουσουλας, λιγοτερα watt = ευκολοτερη χρηση στο σπιτι, ακομα και για καθαρο ηχο.

 
Σόρρυ που ανασταίνω το θέμα, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω τους πιο έμπειρους για αυτό. Εάν θες λάμπα ντε και καλά, και παίζεις καθαρά κυρίως, έχει σημασία πόσα watts είναι ο λαμπάτος ενισχυτής; Δηλαδή, αν εγώ παίζω την ένταση στο 3 καθαρά, έχει διαφορά στην ποιότητα του καθαρού ήχου αν παίζω σε Princeton, Deluxe, Pro, Twin ή Super;


Στα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κυκλωματα bf/sf που εχουν το ιδιο σχεδον tonestack οι διαφορες θα ερθουν απο τα διαφορετικα μεγαφωνα και τις διαφορετικες λυχνιες,δεν θα ειναι τρομερες βεβαια οπως θα ηταν μεταξυ αυτων τον ενισχυτων που γραφεις και ενος Marshall,Vox ή tweed Fender. 

H ενταση "3" ειναι ΠΟΛΥ δυνατη σε ολους τους ενισχυτες που γραφεις οποτε θα εισαι μια χαρα (δεν ειναι δηλ. μια ενταση οπου ο ενισχυτης δεν εχει "ανοιξει") ειδικα για καθαρο ηχο και οχι ΜΗ βαλεις σε ...υπνοδωματιο εναν Twin Reverb στο 3....? 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Haha
Reactions: Nekkon
Σας ευχαριστώ πολυ. Η απορία μου προέρχεται από το γεγονός ότι έχω έναν Fender Bassbreaker τριαντάρη, και μενω σε σπίτι που μπορώ να ανοίξω μέχρι το 3-4 χωρίς διαζύγιο η έξωση. Και παίζω κυρίως καθαρά με reverb. Το θέμα είναι ότι για live 1-2 φορές το χρόνο, ίσως είναι too much για σπίτι και στούντιο (όπου παίζω συχνότερα, ηχογραφώ σε εβδομαδιαία βάση). Σκέφτομαι ότι ίσως μου αρκούσε και ενας blues junior iv που έχει και spring reverb. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα