• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Fender Blues Junior IV κατάλληλος για υπνοδωμάτιο?

Ο   AC10 έχει μόνο καθαρό κανάλι και είναι φυσικά όπως όλοι οι κλασσικοι VOX Θεϊκό. 

Εννοείται ότι κάνει και για σπίτι μια και έχει....volume knob ,το γυρνάς προς τα αριστερά και ως δια μαγείας η ένταση πέφτει   :)
Αυτό αλλάζει τα δεδομένα, δηλαδή το volume knob η το master volume που εχουν μερικοι λειτουργεί σαν attenuator? Δεν κανει μεγάλες αλλαγές στην ένταση με με πολύ μικρή κίνηση του knob? (δεν ηξερα πως αλλιως να το εξηγησω) ?

Εαν είναι έτσι τοτε ο VOX είναι και σε καλή τιμή και έχω και πολυ καλές εντυπώσεις απο το vox av 15 που εχω ήδη, στα 10 βάτ θα κάνει να παίξω κανενα τζάμ με ντράμερ? 

 
Αυτος ο ενισχυτης ειναι ο μονος που δεν μπορω να παιζω στο σπιτι. "Φτυνει" ενταση με το καλημερα. Εαν χαμηλωσω πολυ την ενταση θα ακουγεται πολυ thin και ξερος.

 
δηλαδή το volume knob η το master volume που εχουν μερικοι λειτουργεί σαν attenuator


Περίπου αλλά in the ballpark. 

Το gain στους περισσότερους ενισχυτές με master volume δίνει βρώμα προενισχυσης 

και το master ανοίγει τις τελικές καθορίζοντας την συνολική ένταση (ιδανικά ο τέλειος καθαρός ήχος σε αυτά τα κυκλώματα είναι με τέρμα το master και χαμηλά το gain)

 
Αυτος ο ενισχυτης ειναι ο μονος που δεν μπορω να παιζω στο σπιτι. "Φτυνει" ενταση με το καλημερα. Εαν χαμηλωσω πολυ την ενταση θα ακουγεται πολυ thin και ξερος.
Ωραία, άρα attenuator είναι must για το σπίτι οπότε ο pro junior IV, VOX AC 10 φεύγουν απο την λίστα?  ?

 
Δες παλι τον laney. Εχει και εξαιρετικο reverb και κανει πολλα περισσοτερα πραγματα απο τον vox. Ποιοτικα ισως ειναι λιγο καλυτερος, αν και οι δυο ειναι κινεζικοι.

 
Δες παλι τον laney. Εχει και εξαιρετικο reverb και κανει πολλα περισσοτερα πραγματα απο τον vox. Ποιοτικα ισως ειναι λιγο καλυτερος, αν και οι δυο ειναι κινεζικοι.
Αυτον βλέπω τώρα μια χαρά φαίνεται και η τιμή του πολύ καλή οπότε για εκεί με βλέπω. Ρίχνω μια τελευταία ματιά στο thomann γιατι δεν θέλω και να βιαστώ στο να κάνω την αγορά είναι η αλήθεια.

Ερώτηση, αυτός εδώ π.χ. βλέπω έχει 2 κανάλια με ξεχωριστό volume, θα λειτουργεί όπως αυτό του VOX η θα μπορώ να παίξω χαμηλά με το clean και το drive κανάλι?

https://www.thomann.de/gr/fender_bassbreaker_30r.htm

 
Το attenuation δεν έχει ουσιαστικό νόημα μόνο αν παίζεις overdrive;

 
Το attenuation δεν έχει ουσιαστικό νόημα μόνο αν παίζεις overdrive;
Δεν ξέρω, εγώ παντός μιλάω να παίζω με τα πεταλάκια μου distortion και overdrive στο clean channel π.χ., δεν με ενδιαφέρει να χρησιμοποιώ το overdrive του ενισχυτή 

 
Χθες ειχα προβα και επαιζα με εναν laney cub 5 watt με 8 ιντσες ηχειο. Ειχα την ενταση στο 4 και η ενταση ηταν αρκετα ψηλα για να ακολουθησω τον ντραμερ (σε μετρια ενταση επαιζε). Επαιζα με καθαρο ηχο και πεταλια.
επειδη εισαι ο μονος κιθαριστας στο συγκροτημα. σε περιπτωση δευτερου ολα αλλαζουν.........

 
Μάλλον πάω για τον Laney, νομίζω οτι θα μου είναι ότι πρέπει.

Θα μπορώ να παίξω όταν έρθει η ώρα π.χ. σε κάποιο live σε μπαράκι με τα 15 βατ λάμπα χωρίς πρόβλημα? Η όταν με το καλό ερθει η ώρα θα πρέπει να κοιτάξω για κάποιο μεγαλύτερο ενισχυτή ή άλλη λύση π.χ. πεταλιέρα και direct με in ears κτλπ? 

 
Το attenuation δεν έχει ουσιαστικό νόημα μόνο αν παίζεις overdrive;


Όχι.

Ένας λαμπάτος ενισχυτής (σε αντίθεση με έναν solid state) δεν έχει τον ίδιο ήχο με το volume πχ στο 1, και με το volume πχ στο 5, κι ας είναι καθαρός ο ήχος.

Αν δεν μπορείς να βάλεις το volume εκεί που πρέπει για να πάρεις το χαρακτηριστικό κομπρεσάρισμα της λάμπας επειδή είναι πολύ δυνατά, χρησιμοποιείς κάποιο είδος attenuation, είτε εξωτερικό, είτε (αν έχει ο ενισχυτής) εσωτερικό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
επειδη εισαι ο μονος κιθαριστας στο συγκροτημα. σε περιπτωση δευτερου ολα αλλαζουν.........


Ο ντραμμερ κανονιζει την ενταση ολων. Εαν ο τελευταιος εχει σταθερη ενταση και μπει δευτερος κιθαριστας στο μιξ, δεν αλλαζει η ενταση. Απλα πρεπει ο καθε κιθαριστας να μοιραστει συχνοτητες με τον αλλον. Εαν καθε φορα που ο κιθαριστας δεν ακουει τον εαυτο του, ανεβαζει ενταση, θα καταληξει σε full blast ο ντραμμερ μεχρι το τελος της προβας.

 
να δεις ότι πάρεις να εχει ωραιο spring reverb. κανει μεγαλη διαφορα στον ηχο σε μια χαμηλη always on ρυθμιση. δεν καταλαβα ποτε γιατι ενισχυτες καποιου βεληνεκους δεν εχουν ωραιο spring . απ οτι εχω καταλαβει δεν ειναι και τοσο κοστοβόρο ενα σχετικα καλο spring. δεν ξερω αν παιζουν κι αλλα πραγματα ρολο. ο koch studiotone που ειχα παρει μεταχειρισμένο πολυ καλός ενισχυτής , αλλά το reverb του πχ ήταν χαλια. παρεπιπτόντως αν τον βρεις μεταχειρισμένο παίζει και στο 1 πολυ καλά με τελεια καθαρα

συμφωνώ γιώργο(gkourmoul) με αυτο που λες αλλά άλλο εννοούσα. αν ο ένας πχ έχει μια oversized 2 12 και ο αλλος έχει 1 12 υπάρχει διαφορά στον όγκο. επίσης αν θες σε πρόβα να βγαζεις δυνατα καθαρά έχει μεγάλη σημασία και το μεγάφωνο

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
https://www.thomann.de/gr/harley_benton_tube15_celestion.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQjwmPSSBhCNARIsAH3cYgZwiFQpAC366JTNzkkVH1GgTUq0W2hnNEgzn57WahhvpNhYbKS7Uo4aAjcAEALw_wcB

Αυτός εδώ είναι σαν τον laney απο οτι βλέπω απλα με celestion ηχειο και 150 ευρω πιο φθηνος. Επειδή το ζάλισα λίγο το θέμα, να πάρω αυτόν η τον Laney Cub Super 12? Λέτε να είναι πολύ πιο κινεζιά απο τον Laney?

 
Μάλλον πάω για τον Laney, νομίζω οτι θα μου είναι ότι πρέπει.

Θα μπορώ να παίξω όταν έρθει η ώρα π.χ. σε κάποιο live σε μπαράκι με τα 15 βατ λάμπα χωρίς πρόβλημα? Η όταν με το καλό ερθει η ώρα θα πρέπει να κοιτάξω για κάποιο μεγαλύτερο ενισχυτή ή άλλη λύση π.χ. πεταλιέρα και direct με in ears κτλπ? 


Με 15 βατ λαμπα μπορεις να παιξεις ευκολα σε ενα μπαρ πχ 100 ατομων. Δεν θα χρειαζεσαι καν μικροφωνο για να ακουστεις. Εαν παιζει πολυ δυνατα το συγκροτημα, και δυσκολευεσαι να ακουσεις τον καθαρο ηχο, βαζεις ενα μονιτορ και κανεις τη δουλεια σου.

Και με λιγοτερα βατ κανεις δουλεια, εφοσον χρησιμοποιεις μονιτορ. 

https://www.thomann.de/gr/harley_benton_tube15_celestion.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQjwmPSSBhCNARIsAH3cYgZwiFQpAC366JTNzkkVH1GgTUq0W2hnNEgzn57WahhvpNhYbKS7Uo4aAjcAEALw_wcB

Αυτός εδώ είναι σαν τον laney απο οτι βλέπω απλα με celestion ηχειο και 150 ευρω πιο φθηνος. Επειδή το ζάλισα λίγο το θέμα, να πάρω αυτόν η τον Laney Cub Super 12? Λέτε να είναι πολύ πιο κινεζιά απο τον Laney?


Ειναι αντιγραφο του παλιου laney cub 12R. Δεν εχει το boost. 

Ειναι ακριβως το ιδιο ηχητικα, και αξιζει τα λεφτα του, εαν δε σε χαλα η εμφανιση του και το πιο "φτηνιαρικο" look. Ο laney ειναι αρκετα πιο ομορφος, αλλα και 150 ευρω πιο ακριβος.

 
Όχι.

Ένας λαμπάτος ενισχυτής (σε αντίθεση με έναν solid state) δεν έχει τον ίδιο ήχο με το volume πχ στο 1, και με το volume πχ στο 5, κι ας είναι καθαρός ο ήχος.

Αν δεν μπορείς να βάλεις το volume εκεί που πρέπει για να πάρεις το χαρακτηριστικό κομπρεσάρισμα της λάμπας επειδή είναι πολύ δυνατά, χρησιμοποιείς κάποιο είδος attenuation, είτε εξωτερικό, είτε (αν έχει ο ενισχυτής) εσωτερικό.
Οκ, για τόσο μεγάλη διαφορά το καταλαβαινω. Σε volumes όμως από 3,5-5 παίζει τόσο μεγάλη διαφορά;

 
Με 15 βατ λαμπα μπορεις να παιξεις ευκολα σε ενα μπαρ πχ 100 ατομων. Δεν θα χρειαζεσαι καν μικροφωνο για να ακουστεις. Εαν παιζει πολυ δυνατα το συγκροτημα, και δυσκολευεσαι να ακουσεις τον καθαρο ηχο, βαζεις ενα μονιτορ και κανεις τη δουλεια σου.

Και με λιγοτερα βατ κανεις δουλεια, εφοσον χρησιμοποιεις μονιτορ. 


Μιά χαρά τότε. Μόνιτορ εννοείς κάποιο active PA ηχείο η in ears σωστά?

Βασικά όλα αυτά τα χρόνια που παίζω μουσική (dj) σε μπάρ και club όσες φορές είχαμε live (Ελληνικά τις περισσότερες) όλους με in ear τους βλέπω (και πεταλιέρες τους κιθαρίστες) λόγω της έντασης που στα περισσότερα μαγαζιά υπάρχει θέμα, το ίδιο μου εχουν πεί και οι ηχολήπτες

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αν ο ένας πχ έχει μια oversized 2 12 και ο αλλος έχει 1 12 υπάρχει διαφορά στον όγκο. επίσης αν θες σε πρόβα να βγαζεις δυνατα καθαρά έχει μεγάλη σημασία και το μεγάφωνο


Καλος ο ογκος, αλλα υπαρχει και το "αντιπαλο δεος", δηλαδη οι μεσαιες συχνοτητες. Να μπορεις να κοβεις στο μιξ, διατηρωντας την ενταση σου. Τωρα, εαν παιζετε και οι δυο με scooped ηχο, ειναι προβλημα. Το βλεπω απο σκοπια ενος ηχοληπτη ή ενος παραγωγου. Θελουν μοιρασμα οι συχνοτητες. Ο ογκος δεν ειναι τοσο θεμα νομιζω, αν και δεν εχω βρεθει αντιμετωπος με αναλογο προβλημα. Θεωρητικα απαντω...

 
Να σου πω,μπορει και να εχω γινει  snob μετα απο τοσα χρονια συνηθειας με.... handwired ενισχυταρες ? αλλα εμενα ολοι το ιδιο μου ακουγονται ολοι αυτοι οι EL84 run of the mill ενισχυτες... 
Πιστεύετε υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στον ήχο ενός handwired με τον αντίστοιχο ενισχυτή της σειράς;

 
Οκ, για τόσο μεγάλη διαφορά το καταλαβαινω. Σε volumes όμως από 3,5-5 παίζει τόσο μεγάλη διαφορά;


Να στο πω αλλιώς.

Ο ήχος στην λάμπα δεν είναι γραμμικός όσον αφορά στην μεταβολή της έντασης, όπως είναι σε τρανζίστορ.

Όσο ανεβάζεις ένταση (ή μειώνεις ένταση) αλλάζει.

Το πώς και το πόσο, εξαρτάται από τον ενισχυτή.

Είναι και θέμα γούστου, κάποιοι βρίσκουν ένα sweet spot στον ενισχυτή τους, που πριν ή μετά από αυτό θεωρούν ότι ο ήχος δεν είναι τόσο καλός.

Αν εσένα σου αρέσει στο 3,5 γιατί να τον πας στο 5?

Αν τον έχεις πάει στο 5 και σου αρέσει περισσότερο, τότε ίσως χρειάζεσαι attenuation αν είναι πολύ δυνατή η ένταση.

Όλα σχετικά είναι.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top