Eurovision 2014

otto## είπε:
δε μου αρέσει η προτυποποίηση με το ζόρι.

δε μπορώ αισθητικά να καταλάβω τι θέλουν να μας περάσουν.
Ποιος "προτυποποίησε" ποιον; Ποιος θέλει να μας "περάσει" κάτι; Μήπως τα μπερδεύεις λίγο;

 
Για την eurovision μιλάμε, σιγά μην περιμένουμε αυτούς για να βρούμε πρότυπα. Μήπως έγινε η τρίχα τριχιά;

Πάντως όποια και να είναι η συζήτηση το αισθητικό περιεχόμενο και μόνο της συγκεκριμένης εικόνας είναι αμφιβόλου ποιότητας. Δεν νομίζω ότι μπορεί να το αρνηθεί κανείς αυτό.

 
Κι εμένα με ρώτησε ο γιος μου.

- Γιατί μπαμπά η κοπέλα έχει μούσι;

- Καλά ρε μαλακισμένο γιατί δεν κάνεις τέτοιες ερωτήσεις όταν βλέπεις αμάξια να μιλάνε και πατάτες να ζωντανεύουν;

Τότε έρχεται η γυναίκα μου που είχε πάει στην κουζίνα (κατά τύχη) και μ' αρχίζει στις καρπαζιές που μιλάω έτσι στο μωρό.

 
theoctapus είπε:
Πάντως όποια και να είναι η συζήτηση το αισθητικό περιεχόμενο και μόνο της συγκεκριμένης εικόνας είναι αμφιβόλου ποιότητας. Δεν νομίζω ότι μπορεί να το αρνηθεί κανείς αυτό.
Αυτό ακριβώς λεμε κάμποσοι εδώ και πολλές σελίδες και χαρακτηριστήκαμε ομοφοβικοί, σεξιστές και φαλλοκρατικά γουρούνια. Κάποιον μάλιστα τον αποκάλεσαν και μπασίστα...

Κι εμένα με ρώτησε ο γιος μου.

- Γιατί μπαμπά η κοπέλα έχει μούσι;

- Καλά ρε μαλακισμένο γιατί δεν κάνεις τέτοιες ερωτήσεις όταν βλέπεις αμάξια να μιλάνε και πατάτες να ζωντανεύουν;

Τότε έρχεται η γυναίκα μου που είχε πάει στην κουζίνα (κατά τύχη) και μ' αρχίζει στις καρπαζιές που μιλάω έτσι στο μωρό.
;D

 
Haris είπε:
Αυτό ακριβώς λεμε κάμποσοι εδώ και πολλές σελίδες και χαρακτηριστήκαμε ομοφοβικοί, σεξιστές και φαλλοκρατικά γουρούνια. Κάποιον μάλιστα τον αποκάλεσαν και μπασίστα...
Μα δεν επιτρέπεται να κάνουμε τέτοια σχόλια, πρόκειται για την gay κοινότητα, είναι υπεράνω κριτικής. Όποιος παραβιάζει το νόμο (που αστυνομεύεται όσο κανένας άλλος στην Ελλάδα), δικαίως τρώει τις ταμπέλες που περιγράφεις. Τι δεν καταλαβαίνεις;

 
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι πείραξε κάποιους λίγο μουσάκι. Δεν είπε κανείς ότι είναι Εβραίος.

 
atreu73 είπε:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι πείραξε κάποιους λίγο μουσάκι. Δεν είπε κανείς ότι είναι Εβραίος.
;D ;D

 
george956 είπε:
Οσο με αφορα δεν ειναι θεμα straight vs gay και το αντιθετο, ειναι καθαρα θεμα αισθητικης και δεν καταλαβαινω τον λογο που σε ολους εμας που αυτη η εικονα δεν μας αρεσει αισθητικα και μονο, να χαρακτηριζομαστε ομοφοβικοι ( τι λεξη κι αυτη ), ρατσιστες, ναζι κλπ.

Ο καθενας κανει οτι γουσταρει στο κρεβατι του και στη ζωη του, υπαρχουν δε και στη δικη μας "συντεχνια" τοσοι gay που εχουν παει τη μουσικη τοσο ψηλα και τους ακουμε και τους θαυμαζουμε ολοι μας, αρα δεν τιθεται θεμα ρατσισμου.

Απλα κατι τυποι σαν τον συγκεκριμενο ξευτιλιζουν ολη την gay φαση για ενα βραβειο και μερικα φραγκα και το μονο που πετυχαινουν ειναι το αντιθετο αποτελεσμα, δινοντας αφορμη σε ρατσιστικα στοιχεια να βγαζουν το μισος τους προς τη συγκεκριμενη κοινοτητα...

Αν οι gay θελουν να αντιμετωπιζονται ισα με τους υπολοιπους θα πρεπει να αποβαλουν κατι κραγμενες καρικατουρες σαν τον συγκεκριμενο, τρωνε αυτογκολ απο τα αποδυτηρια.
Ολίγον έγκυος δεν υπάρχει.

Ή αποδέχεσαι κάποιον όπως αυτός θέλει να είναι ή όχι.

Η Κοντσίτα δεν είναι γκέι, είναι διεμφυλική (τρανσέξουαλ).

Προφανώς δεν έχεις πρόβλημα με τους γκέι αλλά έχεις με τη δεύτερη κατηγορία. Αυτό όμως στη βάση του είναι δυστυχώς ρατσιστικός τρόπος σκέψης, χωρίς να σημαίνει ότι εσύ ο ίδιος είσαι ρατσιστής. Δεν γνωριζόμαστε και δεν μπορώ να το ισχυριστώ ούτε και θέλω. Δεν είναι προσβλητική η διάθεσή μου.

Καλό είναι να καταλάβουμε ότι όλοι κουβαλάμε ψήγματα ενός τρόπου σκέψης εχθρικού προς το διαφορετικό. Μην ξεχνάμε σε ποια χώρα μεγαλώσαμε, με ποια παιδεία και με ποια κοινή γνώμη και λογική.

Μη νομίζεις ότι εγώ που τώρα φαίνομαι άνετος με το θέμα, δεν είχα ίδια και χειρότερα κολλήματα κάποτε, ή ότι έχω απαλλαγεί πλήρως από αυτά.

Αντίθετα αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι η σκέψη πρέπει να επικρατεί απέναντι σε αρχές που άλλοι μας εμφύσησαν, όσο και αν η εικόνα του άλλου μας φαίνεται γελοία, απεχθής, αποκρουστική, πες το όπως θες.

Αν είχαμε γεννηθεί σε μια άλλη πιο ελεύθερη κοινωνία, δεν θα μας απασχολούσε αν η Κοντσίτα έχει μούσι. Δεν υπάρχει καμία φυσική, φυσιοκρατική ή βιολογική απέχθεια προς την εικόνα μιας τρανς, πέρα από το γεγονός ότι έτσι έχουμε εκπαιδευτεί να πιστεύουμε.

Στην ελληνική αρχαιότητα -και σε πολλούς πολιτισμούς- δεν ήταν αξιοκατάκριτο ένας άντρας να εμφανίζεται εκθηλυσμένος. Υπάρχουν αγάλματα του κοτζάμ άντρακλα Ηρακλή με γυναικεία πέπλα, μούσι και πλήρη λοιπό εξοπλισμό.

Θυμίζω ότι ο Ηρακλής ήταν ένας ημίθεος. Μια ιερή φιγούρα που κανείς δεν θα τολμούσε να διαπομπεύσει.

Γιατί υπήρχε στην αρχαιότητα μεγαλύτερη ελευθερία στον καθορισμό της ταυτότητας; Γιατί οι αρχαίοι δεν είχαν (ούτε εμφυσούσαν στα παιδιά τους) τα δικά μας στερεότυπα για το φύλο, την αντρική ταυτότητα, την ομοφυλοφιλία. Προφανώς είχαν δικά τους στερεότυπα σε άλλα θέματα, ουδείς αναμάρτητος.

Αντίστοιχα υπήρξαν στην ιστορία (και υπάρχουν ακόμη) πολλές κουλτούρες με ανοχή ή και αποδοχή αυτών των ταυτοτήτων.

Όπως και να 'χει, ή θα δεχτούμε ότι κάποιοι πολιτισμοί είναι ανώμαλοι (ξέρουμε τι πόρτες ανοίγουν τέτοιες θεωρήσεις) ή θα αναλογιστούμε μήπως η ταυτότητα φύλου (και άλλες μορφές ταυτότητας) καθορίζονται από τις γενικότερες αξίες του πολιτισμού που τις γεννά και για αυτό δεν είναι σταθερές στο πέρασμα των αιώνων αλλά αλλάζουν/εξελίσσονται συνεχώς.

Επομένως αυτό που παίρνουμε τόσο στα σοβαρά (το τι εστί άντρας και αρρενωπός) είναι μια σε μεγάλο βαθμό κοινωνικά καθορισμένη ιδέα, με βάση την οποία δυστυχώς οι κοινωνίες μας περνούν ψυχές από τη μηχανή του κιμά.

Δεν είναι καλύτερο να σπάσει αυτός ο φαύλος κύκλος, με τη διαμεσολάβηση του όπλου που λέγεται σκέψη;

 
@sfaku: Είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα και mind opening αυτά που γράφεις, και στην ουσία  συμφωνώ. Η ερώτησή μου είναι, δεν υπάρχει κάτι που βρίσκεις αντιαισθητικό; Και αν ναι με ποια κριτήρια; Και αυτό απευθύνεται και σε εμένα, γιατί αναρωτιέμαι συχνά και ποτέ η απάντηση δεν είναι σαφής.   

 
sfaku είπε:
Όπως και να 'χει, ή θα δεχτούμε ότι κάποιοι πολιτισμοί είναι ανώμαλοι (ξέρουμε τι πόρτες ανοίγουν τέτοιες θεωρήσεις) ή θα αναλογιστούμε μήπως η ταυτότητα φύλου (και άλλες μορφές ταυτότητας) καθορίζονται από τις γενικότερες αξίες του πολιτισμού που τις γεννά και για αυτό δεν είναι σταθερές στο πέρασμα των αιώνων αλλά αλλάζουν/εξελίσσονται συνεχώς.

Επομένως αυτό που παίρνουμε τόσο στα σοβαρά (το τι εστί άντρας και αρρενωπός) είναι μια σε μεγάλο βαθμό κοινωνικά καθορισμένη ιδέα, με βάση την οποία δυστυχώς οι κοινωνίες μας περνούν ψυχές από τη μηχανή του κιμά.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι αισθητικές επιλογές δεν σχετίζονται a priori πάντα με τις σεξουαλικές προτιμήσεις ή ακόμα και αν σχετιστούν δεν γίνονται ένα μ' αυτές. Αν κάποιος, οποιοσδήποτε, επιλέξει μια συγκεκριμένη αισθητική άποψη και της προσδώσει κοινωνικό περιεχόμενο αυτό δεν μπορεί αυτομάτως να απαγορεύει την κριτική σε αισθητικό επίπεδο και μόνο. Μάλιστα θα έλεγα ότι με το να υποχρεωνόμαστε σε πλήρη αποδοχή είναι ακόμα πιο ρατσιτσικό αφού αυξάνει τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν κάποιον να ξεχωρίζει απ' τους υπόλοιπους.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση η λέξη gay δεν μπορεί να περιβάλει και το μούσι, άρα αρνητική κριτική στο μούσι σημαίνει και κριτική στο ότι είναι gay. Εδώ έχουμε έναν gay, τελεία, που τυγχάνει να έχει κάνει και μια αισθητική επιλογή. Το ότι πιθανώς αν δεν ήταν gay δεν θα έκανε κάτι τέτοιο είναι άσχετο γιατί άσχημες αισθητικές επιλογές έχουν κάνει και ένα σωρό straight.

Ολίγον έγκυος δεν υπάρχει.

Ή αποδέχεσαι κάποιον όπως αυτός θέλει να είναι ή όχι.
Μα εδώ δεν πρόκειται για ένα "πακέτο". Δεν μπορείς να αποδέχεσαι και να σέβεσαι ότι είναι gay και ταυτόχρονα να μην σου αρέσει το μούσι;

Επίσης, ναι, οι κοινωνίες αλλάζουν το τι είναι αποδεχτό και τι όχι, υπάρχει μια πλαστικότητα στην αισθητική αν την δείς διαχρονικά, αλλά πάντα ανα χρονική περίοδο κάποια πράγματα θεωρούνται άσχημα. Π.χ. τα σημερινά μοντέλα 100 χρόνια πρίν θα τα έστελναν στον γιατρό :)

 
Ρε συ Χάρη, ο καθένας μπορεί να βρίσκει αντιαισθητικό ό,τι γουστάρει.

Δεν έχει δικαίωμα όμως να κάνει αναφορές ούτε για ξύλο, ούτε για κλωτσιές.

Ιδίως όταν πρόκειται για μια μειονότητα η οποία έχει αντιμετωπίσει πολύ συχνά τέτοια προβλήματα από διάφορους "μάγκες" και "άντρες", αυτά δεν πρέπει να τα αναφέρεις ούτε για πλάκα, όπως ξέρω ότι εσύ έκανες.

Γιατί πλάκα στην πλάκα, γίνονται αλήθεια. Και εδώ μας διαβάζουν και άτομα τα οποία ίσως δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα την προσωπικότητά τους (συμπ. ενηλίκων).

 
Πάντως μου κάνει εντύπωση, ότι πρέπει να δεχτώ την Κονσίτα ως κάτι το φυσιολογικό ( και από μένα κανένα πρόβλημα, ας κάνει ότι θέλει..) την στιγμή που ο ίδιος δεν θεωρεί τον εαυτό του ως κάτι το φυσιολογικό.

Γιατί αν θεωρούσε, ότι όλα φυσιολογικά και cool, δεν θα προωθούσε τόσο στοχευμένα την συγκεκριμένη περσόνα για να κάνει ντόρο, ούτε θα έστελνε σωρηδόν τα δελτία τύπου με έμφαση στην συγκεκριμένη περσόνα..

Θα ανέβαινε απλά, να τραγουδήσει όντας ο όποιος εαυτός του. Άν ένιωθε αυτός φυσιολογικός, τότε μια χαρά φυσιολογικά θα το λάμβαναν και οι περισσότεροι τηλεθεατές. Τώρα, νομίζω ότι οι περισσότεροι το θεώρησαν κακόγουστο και αντιαισθητικό.

Όσο για τον Mercury ή τον Halford πχ, πολλά μπορεί να ένιωθαν, πολλά μπορεί να πέρασαν, πάντως έκαναν πολύ σοβαρά και πολύ πετυχημένα την δουλειά τους!

Κάποια στιγμή αποκάλυψαν την διαφορετικότητά τους, με λεπτότητα και σεβασμό, για αυτό και οι fans τους σεβάστηκαν. Και να μην ξεχνάμε, ότι ήταν ήδη τεράστια ονόματα...

Δεν έβγαιναν στην σκηνή να ξεφωνίζουν, είμαι μια αδερφή, ωραία λυγιστή και να φοράνε τουαλέτες... Προσωπικά, είναι καθαρά θέμα αισθητικής. Σέβομαι τους πάντες , μεν, αλλά δεν μου αρέσουν και όλα, δε!

 
Οι εντυπώσεις μου από τη φετινή Eurovision:

Δε μου κέντρισε το ενδιαφέρον, πέρσι το διασκέδασα περισσότερο. Έπαιξε πολύ mute και σερφάρισμα στο ίντερνετ κατά τη διάρκεια κάποιων τραγιουδιώνε  ;D

Στα high-lights ήταν οι δυο λευκοί orange και κάποιες μπάντες που βγήκαν με τις stratocaster...

Πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δεν ξεχώρισα κάποιο τραγούδι και περισσότερο μου έμειναν οι άσχημες εντυπώσεις από κάποια τραγούδια:

1. Το τραγούδι του (της) Κοντσίτα: γενικά σα παρουσιαστικό δε γούσταρα, οπότε άφησα να παίζει στο background και χάζευα στο Νοιζ. Κάπου στα μισά σπάστηκα, αφού μου φάνηκε ότι ο συνθέτης του τραγουδιού βασίστηκε σε πολύ γνώριμα και δημοφιλή μοτίβα, σα να ποντάρει στην εύκολη αποδοχή.

2. Το τραγούδι της Ολλανδίας: country τραγούδι και ντύσιμο...ταυτότητα μηδέν και ξενέρωτο.

3. Γαλλία: πριν την Eurovision είδα το επεισόδιο του Black Adder με τον Scarlet Pimpernel και δε μπόρεσα να διατηρήσω κανένα επίπεδο αντικειμενικότητας  ;D

Με κούρασε επίσης και ο σχολιασμός από τον Καπουτζίδη και της κυρίας (δε θυμάμαι πως τη λένε). Γενικά ο Καπουτζίδης με έχει κουράσει σα παρουσία, λες και δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι ή πρέπει να είναι πάντα το ίδιο άτομο σε όλα. Βέβαια το βραβείο μπουρδολογίας το πήρε η κυρία της παρέας, ειδικά στις εκφωνήσεις των βαθμών. Κάποια σχόλια με έκαναν μάλιστα να ντραπώ σαν Έλληνας για τη Δημόσια Τηλεόραση.

Τέλος, και στο "κυρίως θέμα" του (της) Κοντσίτα σα γκει παρουσία ντραγκ με γένια: ενοχλήθηκα (αρκετά) με το γενικότερο κλίμα του όποιος δεν τον (την) εγκωμιάζει είναι ομοφοβικός.

Έλεος και άμε στον οξαποδώ να πούμε. Τέτοια λογική των απόλυτων άκρων (και κατά συνέπεια εχθρικής αντιπαράθεσης) δεν την δέχομαι και σε τελική ανάλυση δε συνάδει και με το επιθυμητό κλίμα αποδοχής (και όχι tolerance - ανεκτικότητας όπως εσφαλμένα λανσάρεται) για όσους ανθρώπους είναι ομοφυλόφιλοι.

Εν τω μεταξύ, μου έκανε εντύπωση και η προβολή ως πρωτοφανές φαινόμενο "ανεκτικότητας" για την Eurovision και την Ευρώπη...ρε παιδιά τη Dana International το 1998 την ξέχασαν όλοι;

Και του χρόνου να'μαστε καλά και ελπίζω με καλύτερο τραγούδι από μεριάς μας.

EDIT

 


υ.γ. Ο Ray πόσταρε τους στίχους από τον (την) Κοντσίτα:


 




Rise like a phoenix
Out of the ashes,
seeking rather than vengeance


Retribution, you were warned



Once I’m transformed, once I’m reborn
 


Retribution: punishment inflicted on someone as vengeance for a wrong or criminal act.

 


Ενώ ο στίχος "seeking rather than vengeance" προδιαθέτει προς κάτι καλύτερο από την εκδίκηση (rather than) στο καπάκι σου κοπανάει ένα retribution ξεγυρισμένο και σου λέει κιόλας ότι σε είχε προειδοποιήσει..


 


Από αυτό το ρεφραίν λοιπόν βγαίνει η "ανεκτικότητα";



Επίσης, ο φοίνικας δεν έχει καμία σχέση με την εκδίκηση και την τιμωρία. Αντίθετα, εκφράζει τη μεγαλοπρέπεια και την αναγέννηση.





 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
RayDTutto είπε:
Ρε συ Χάρη, ο καθένας μπορεί να βρίσκει αντιαισθητικό ό,τι γουστάρει.

Δεν έχει δικαίωμα όμως να κάνει αναφορές ούτε για ξύλο, ούτε για κλωτσιές.

Ιδίως όταν πρόκειται για μια μειονότητα η οποία έχει αντιμετωπίσει πολύ συχνά τέτοια προβλήματα από διάφορους "μάγκες" και "άντρες", αυτά δεν πρέπει να τα αναφέρεις ούτε για πλάκα, όπως ξέρω ότι εσύ έκανες.

Γιατί πλάκα στην πλάκα, γίνονται αλήθεια. Και εδώ μας διαβάζουν και άτομα τα οποία ίσως δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα την προσωπικότητά τους (συμπ. ενηλίκων).
ΟΚ, να δεχτώ ότι έχεις δίκιο στο – κατά τη γνώμη μου μικρό αλλά όντως υπαρκτό – ενδεχόμενο κάποιοι χωρίς διαμορφωμένες προσωπικότητες/απόψεις, να πάρουν τοις μετρητοίς την υπερβολή που χρησιμοποιήσαμε ο Σπύρος κι εγώ.

Αλλά δέξου κι εσύ ότι υπερέβαλλες σπεύδοντας να αναφερθείς σε ομοφοβία και σεξισμό, ειδικά αφού είχες καταλάβει ότι δεν κυριολεκτούσαμε.

Παρ' όλα αυτά, παραδέχομαι ότι η παρέμβασή σου και η εξέλιξη της συζήτησης εξάλειψε την πιθανότητα να λάβουν λάθος μήνυμα οι πιο πάνω αδιαμόρφωτοι.      

 
Haris είπε:
@sfaku: Είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα και mind opening αυτά που γράφεις, και στην ουσία  συμφωνώ. Η ερώτησή μου είναι, δεν υπάρχει κάτι που βρίσκεις αντιαισθητικό; Και αν ναι με ποια κριτήρια; Και αυτό απευθύνεται και σε εμένα, γιατί αναρωτιέμαι συχνά και ποτέ η απάντηση δεν είναι σαφής.   
Χάρη και Οκτάποδα, δεν νομίζω ότι η αισθητική μπορεί να απομονωθεί από το υπόλοιπο θέμα με τρόπο εργαστηριακό.

Νιώθουμε καταβάθος ότι αν αποδεχτούμε (έστω και αισθητικά) αυτή την ακραία απόκλιση από τη νόρμα που λέγεται Κοντσίτα, τότε είναι σαν να καταρρέει το αξιακό σύστημα με το οποίο μεγαλώσαμε, επομένως απειλείται και η δική μας ταυτότητα.

Εξάλλου γενικότερα η αισθητική δεν είναι ένα φαινόμενο μεμονωμένο αλλά διαμορφώνεται πάντοτε από το πλαίσιο της κοινωνίας και του αποδεκτού.

Πάντως μου κάνει εντύπωση, ότι πρέπει να δεχτώ την Κονσίτα ως κάτι το φυσιολογικό ( και από μένα κανένα πρόβλημα, ας κάνει ότι θέλει..) την στιγμή που ο ίδιος δεν θεωρεί τον εαυτό του ως κάτι το φυσιολογικό.

Γιατί αν θεωρούσε, ότι όλα φυσιολογικά και cool, δεν θα προωθούσε τόσο στοχευμένα την συγκεκριμένη περσόνα για να κάνει ντόρο, ούτε θα έστελνε σωρηδόν τα δελτία τύπου με έμφαση στην συγκεκριμένη περσόνα..
Αυτό είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Πολλοί γκέι δυστυχούν λιγότερο ή περισσότερο από το γεγονός ότι ξεφεύγουν από τα κοινωνικά στάνταρ του φύλου. Οι ενοχές για την ταυτότητά τους πολλές φορές είναι βασανιστικές, οδηγούν σε καταθλίψεις, καταχρήσεις κλπ.

Το τι είναι φυσιολογικό είναι ένα μεγάλο ντιμπέιτ, νομίζω όμως ότι κάθε άνθρωπος έχει συναίσθηση του αν αποκλίνει και σε ποιο βαθμό από τις νόρμες. Η Κοντσίτα αποκλίνει πολύ  περισσότερο από έναν απλό γκέι.

Σίγουρα η Κοντσίτα είναι μια περσόνα η οποία έχει σκοπό και να τρολάρει, αλλά και είναι δύσκολο να διακρίνουμε αν κοροϊδεύει το τρανσέξουαλ κιτς ή το ενστερνίζεται. Μάλλον κάνει και τα δύο ταυτόχρονα, για να περάσει ένα μήνυμα.

Πάντως αποδέχομαι δεν σημαίνει μου αρέσει. Ούτε εμένα μου αρέσει οπτικά. Αν σκεφτώ όμως ότι έχει κάνει ένα επιτυχημένο τρολάρισμα για να περάσει ένα μήνυμα ανεκτικότητας, τότε μπορεί να αρχίσει να μου αρέσει η ιδέα της.

Δεν θεωρώ το μου αρέσει/δεν μου αρέσει σημαντικό παράγοντα σε θέματα κοινωνικά. Δεν κρίνουμε την Κοντσίτα σαν να ήταν ο Πικάσο ή οι Πινκ Φλόιντ, αλλά ως εικόνα που σοκάρει σε σχέση με τα καθιερωμένα όρια του φύλου. Είναι δηλαδή ένα θέμα καθαρά κοινωνικό και η αισθητική είναι απλώς μια πτυχή του θέματος και όχι αυτό καθαυτό το θέμα.

 
Το λιγότερο που θα έπρεπε να μας απασχολει στην παρούσα φάση, είναι οι σεξουαλικες προτιμήσεις της Κονσίτα.

Γενικά δεν θα έπρεπε θεωρώ να προσβάλλεται κανείς από τις σεξουαλικές προτιμήσεις κανενός.

Το ενοχλητικό και προσβλητικό είναι το πώς κάποιοι τις πουλάνε και τις πλασάρουν με τον ποιο αισχρό τρόπο. Και η Eurovision είναι από τους πλέον κατάλληλους χώρους για κάτι τέτοιο.

Ο κόσμος έχει γίνει ένα απέραντο τσίρκο με ζογκλέρ και freak shows. Την ίδια την Κονσίτα την πούλησαν κάποιοι με την δική της συναίνεση βέβαια. Για αυτό και την σιχαίνομαι, όπως και πολλούς άλλους. Σαν άνθρωπο και όχι σαν ομοφυλόφιλο.

Και εμείς (και το χειρότερο, τα παιδιά μας!) καθόμαστε και χαζεύουμε ότι σκουπίδι θέλουν να πουλήσουν. Οκ, εμείς τα φάγαμε τα ψωμιά μας. Ότι γίναμε, γίναμε. Ας κρατήσουμε, όσο γίνεται, τα παιδιά μακριά από τέτοιου είδους ενδιαφέροντα. Είναι στην καλύτερη άχρηστα.

Τώρα όσο για "αντριλίκια" του τύπου ξύλο-αδερφές-συνομωσία-μας-ελέγχουν κλπ, είναι προϊόντα ψυχολογικών απωθημένων χειρότερων από αυτά της εν λόγω τραγουδιάρας.

 
Haris είπε:
Αλλά δέξου κι εσύ ότι υπερέβαλλες σπεύδοντας να αναφερθείς σε ομοφοβία και σεξισμό, ειδικά αφού είχες καταλάβει ότι δεν κυριολεκτούσαμε.
Το κατάλαβα αργότερα από τις παρεμβάσεις σου.

Δεν είναι θέμα κυριολεξίας, πάντως. Είναι θέμα μάλλον... ευκολίας.

Όπως π.χ. όταν ένας οδηγός, βρίζει πολύ πιο εύκολα μια γυναίκα οδηγό από έναν άντρα.

Γι'αυτό έφερα και τότε το παράδειγμα της γυναίκας. Έναν gay τον έχεις - ακόμα και ως λεκτική υπερβολή - για "κλωτσιές" αν δεν γουστάρεις πώς ντύνεται, μια γυναίκα πιο δύσκολα.

Τεσπαν. Λήξαν.

 
sfaku είπε:
Χάρη και Οκτάποδα, δεν νομίζω ότι η αισθητική μπορεί να απομονωθεί από το υπόλοιπο θέμα με τρόπο εργαστηριακό.
Φυσικά και μπορεί, ανετότατα μάλιστα, το κάνουμε σ' αυτό το thread αρκετοί.

Να στο πω διαφορετικά. Είμαι μεταλάς και για ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου είχα μακρύ μαλλί. Δεν το άφησα για κάποιο άσχετο λόγο, φυσικά και σχετίζοταν με την μουσική που ακούω. Όταν κουρεύτηκα ανέβηκαν, σχεδόν αυτομάτως, οι μετοχές μου με το ωραίο φύλο γιατί τελικά το μακρύ μαλλί δεν μου πήγαινε και τόσο. Αν δεχτώ αυτά που λέτε τότε στην κοπέλα που μου είπε τότε "ωραίος γκόμενος έγινες" θα έπρεπε να της απαντήσω ότι είναι ρατσίστρια απέναντι στους μεταλλάδες. Εσύ τι λες, αυτό έπρεπε να της πώ; :)

Πάντως αποδέχομαι δεν σημαίνει μου αρέσει.
Ακριβώς όπως δεν μου αρέσει δεν σημαίνει δεν αποδέχομαι, σωστά;

 
dvat είπε:
Δεν έβγαιναν στην σκηνή να ξεφωνίζουν, είμαι μια αδερφή, ωραία λυγιστή και να φοράνε τουαλέτες...
I want to break freeeeee :P

 
Παντως ρε παιδια, πεταχτήκατε καποιοι που δε μιλήσατε μεχρι τώρα και ειπατε ότι σας είπαμε ομοφοβικους επειδή δε σας αρεσε αισθητικά η εικονα ενος αντρα ντυμενου γυναικεία (και οχι γυναικα με μουσι).

Κατι σχόλια του τυπου: "οξω *** από την παραγκα", "κέρδισε ο τρύπιος με το μουσι" "τι θα πω στο παιδι που με ρωταει" κτλ τα είδατε?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top