george956 είπε:
Οσο με αφορα δεν ειναι θεμα straight vs gay και το αντιθετο, ειναι καθαρα θεμα αισθητικης και δεν καταλαβαινω τον λογο που σε ολους εμας που αυτη η εικονα δεν μας αρεσει αισθητικα και μονο, να χαρακτηριζομαστε ομοφοβικοι ( τι λεξη κι αυτη ), ρατσιστες, ναζι κλπ.
Ο καθενας κανει οτι γουσταρει στο κρεβατι του και στη ζωη του, υπαρχουν δε και στη δικη μας "συντεχνια" τοσοι gay που εχουν παει τη μουσικη τοσο ψηλα και τους ακουμε και τους θαυμαζουμε ολοι μας, αρα δεν τιθεται θεμα ρατσισμου.
Απλα κατι τυποι σαν τον συγκεκριμενο ξευτιλιζουν ολη την gay φαση για ενα βραβειο και μερικα φραγκα και το μονο που πετυχαινουν ειναι το αντιθετο αποτελεσμα, δινοντας αφορμη σε ρατσιστικα στοιχεια να βγαζουν το μισος τους προς τη συγκεκριμενη κοινοτητα...
Αν οι gay θελουν να αντιμετωπιζονται ισα με τους υπολοιπους θα πρεπει να αποβαλουν κατι κραγμενες καρικατουρες σαν τον συγκεκριμενο, τρωνε αυτογκολ απο τα αποδυτηρια.
Ολίγον έγκυος δεν υπάρχει.
Ή αποδέχεσαι κάποιον όπως αυτός θέλει να είναι ή όχι.
Η Κοντσίτα δεν είναι γκέι, είναι διεμφυλική (τρανσέξουαλ).
Προφανώς δεν έχεις πρόβλημα με τους γκέι αλλά έχεις με τη δεύτερη κατηγορία. Αυτό όμως στη βάση του είναι δυστυχώς ρατσιστικός τρόπος σκέψης, χωρίς να σημαίνει ότι εσύ ο ίδιος είσαι ρατσιστής. Δεν γνωριζόμαστε και δεν μπορώ να το ισχυριστώ ούτε και θέλω. Δεν είναι προσβλητική η διάθεσή μου.
Καλό είναι να καταλάβουμε ότι όλοι κουβαλάμε ψήγματα ενός τρόπου σκέψης εχθρικού προς το διαφορετικό. Μην ξεχνάμε σε ποια χώρα μεγαλώσαμε, με ποια παιδεία και με ποια κοινή γνώμη και λογική.
Μη νομίζεις ότι εγώ που τώρα φαίνομαι άνετος με το θέμα, δεν είχα ίδια και χειρότερα κολλήματα κάποτε, ή ότι έχω απαλλαγεί πλήρως από αυτά.
Αντίθετα αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι η σκέψη πρέπει να επικρατεί απέναντι σε αρχές που άλλοι μας εμφύσησαν, όσο και αν η εικόνα του άλλου μας φαίνεται γελοία, απεχθής, αποκρουστική, πες το όπως θες.
Αν είχαμε γεννηθεί σε μια άλλη πιο ελεύθερη κοινωνία, δεν θα μας απασχολούσε αν η Κοντσίτα έχει μούσι. Δεν υπάρχει καμία φυσική, φυσιοκρατική ή βιολογική απέχθεια προς την εικόνα μιας τρανς, πέρα από το γεγονός ότι έτσι έχουμε εκπαιδευτεί να πιστεύουμε.
Στην ελληνική αρχαιότητα -και σε πολλούς πολιτισμούς- δεν ήταν αξιοκατάκριτο ένας άντρας να εμφανίζεται εκθηλυσμένος. Υπάρχουν αγάλματα του κοτζάμ άντρακλα Ηρακλή με γυναικεία πέπλα, μούσι και πλήρη λοιπό εξοπλισμό.
Θυμίζω ότι ο Ηρακλής ήταν ένας ημίθεος. Μια ιερή φιγούρα που κανείς δεν θα τολμούσε να διαπομπεύσει.
Γιατί υπήρχε στην αρχαιότητα μεγαλύτερη ελευθερία στον καθορισμό της ταυτότητας; Γιατί οι αρχαίοι δεν είχαν (ούτε εμφυσούσαν στα παιδιά τους) τα δικά μας στερεότυπα για το φύλο, την αντρική ταυτότητα, την ομοφυλοφιλία. Προφανώς είχαν δικά τους στερεότυπα σε άλλα θέματα, ουδείς αναμάρτητος.
Αντίστοιχα υπήρξαν στην ιστορία (και υπάρχουν ακόμη) πολλές κουλτούρες με ανοχή ή και αποδοχή αυτών των ταυτοτήτων.
Όπως και να 'χει, ή θα δεχτούμε ότι κάποιοι πολιτισμοί είναι ανώμαλοι (ξέρουμε τι πόρτες ανοίγουν τέτοιες θεωρήσεις) ή θα αναλογιστούμε μήπως η ταυτότητα φύλου (και άλλες μορφές ταυτότητας) καθορίζονται από τις γενικότερες αξίες του πολιτισμού που τις γεννά και για αυτό δεν είναι σταθερές στο πέρασμα των αιώνων αλλά αλλάζουν/εξελίσσονται συνεχώς.
Επομένως αυτό που παίρνουμε τόσο στα σοβαρά (το τι εστί άντρας και αρρενωπός) είναι μια σε μεγάλο βαθμό κοινωνικά καθορισμένη ιδέα, με βάση την οποία δυστυχώς οι κοινωνίες μας περνούν ψυχές από τη μηχανή του κιμά.
Δεν είναι καλύτερο να σπάσει αυτός ο φαύλος κύκλος, με τη διαμεσολάβηση του όπλου που λέγεται σκέψη;