• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

hot! Εθνικός Τελικός Eurovision - 2025 Η Ψηφοφορία Των Μελών Μας

Ψηφίστε το τραγούδι που επιθυμείτε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Εurovision - 2025

  • Lost My Way- Andy Nicolas

    Ψήφοι: 1 3.4%
  • Sirens- BARBZ, Hans Zimmer

    Ψήφοι: 8 27.6%
  • Vále- Evangelia

    Ψήφοι: 4 13.8%
  • Unhurt Me- Ναυσικά Γαβριλάκη

    Ψήφοι: 1 3.4%
  • Odyssey- Ελένη & Μαρία Ντίνα (Dinamiss)

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Free Love- Θάνος Λάμπρου

    Ψήφοι: 6 20.7%
  • Elevator (Up and Down)-RIKKI

    Ψήφοι: 3 10.3%
  • Παράδεισος- Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, Κώστας Καραφώτης

    Ψήφοι: 1 3.4%
  • Ηigh Road- Georgina Kalais, John Vlaseros

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Play It!- Xannova Xan

    Ψήφοι: 1 3.4%
  • Αστερομάτα- Klavdia

    Ψήφοι: 3 10.3%
  • Γη μου- Κώστας Αγέρης

    Ψήφοι: 1 3.4%

  • Σύνολο ψηφοφόρων
    29
"Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες, η Barbz, κατά κόσμον Βαρβάρα Αργυρού, προετοιμάζει και αυτή την τελική μορφή της συμμετοχής της, για τον εθνικό τελικό. Μάλιστα, θα υπάρξουν αλλαγές στην μίξη και στην παραγωγή του ”Sirens”, κάνοντας ακόμα πιο δυνατή τη συμμετοχή της"

Από ότι μαθαίνω η κοπέλα είναι μουσικός (δηλαδή όχι μόνο να τα λέει) και τα αγγλικά πρέπει να είναι η μητρική της γλώσσα, πράγματα που προκύπτουν και άπλα ακούγοντας κανείς το τραγούδι. Αν της έρθει η φώτιση να αλλάξει το ρεφρέν - κορύφωση, με κάτι τελείως άλλο μπορεί να βγει με πολύ δυνατό κομμάτι. Ακόμα και αυτό βέβαια δεν της εξασφαλίζει ότι θα μας εκπροσωπήσει καθώς αν αφήσουν την επιλογή στο κοινό όλοι ξέρουμε τι θα πάει εκεί πέρα (το noiz πέφτει πολύ έξω)
 
Θα είχε ενδιαφέρον να αναφέρουμε και ποιο από τα 12 τραγούδια θεωρούμε το χειρότερο, γιατί από εκεί θα είναι ο νικητής από ότι φαίνεται. Για έμενα το χειρότερο είναι το ''βάλε'' δεν φτάνει που η μουσική είναι καραμούζα, το έχουν σηκώσει και από άλλο κομμάτι... Αλλά το κορυφαίο είναι τα στίχοι, ''η καρδία μου σε γνωρίζει κ' είναι σαν να σ' αγαπάει''!! Είναι σαν να το έχει γράψει ερωτευμένος Αλβανός με πάνω από 20 χρόνια στην Ελλάδα, άνθρωπος με μητρική γλώσσα την ελληνική αποκλείεται να το έχει διατυπώσει αυτό έτσι, και να το έκανε και στίχο, άποψη μου
 
Εάν και η τελική του παραγωγή υστερεί όντως και είναι κρίμα.. Το Sirens . Το κομμάτι είναι πολύ δυνατό και όχι μόνο για Eurovision.

 
Εγώ όπως ανέφερα πιο πάνω και δεδομένου ότι πολλές από τις συμμετοχές είναι ΚΟΥΚΛΕΝ και ΚΟΥΚΛΟΙ, θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω πως χρειάζομαι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να δω και τα Video Clip, τις στυλιστικές, χορευτικές και άλλες επιλογές για να μπορέσω να εκφέρω πιο αντικειμενική, ως γιουροβιζιονολόγος επιστημονική άποψη. Εξακολουθώ να υποστηρίζω την ψήφο μου στο Sirens βάσει ακρόασης αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
 
Συμφωνώ με Alex Raptakis και kpeyos.
Εντάξει, θα μπορούσα να άλλαζα κάποια πραγματάκια εδώ και εκεί αλλά η γενική εικόνα θα ήταν η ίδια με των παραπάνω μελών.

Απέχουμε πολύ μέχρι να φτιάξουμε μια polished παραγωγή σε αυτό το επίπεδο που θα boost-άρει τα θετικά σημεία και θα κρύψει/καλύψει επιμελώς τα αρνητικά (για να μετατρέψεις τα αρνητικά σε θετικά απλά το αφήνουμε στην άκρη και το ξεχνάμε).
Αν δεν κάνεις ΑΒ με τις Σουηδικές παραγωγές και να είσαι κάπου κοντά και να μην απέχεις έτη φωτός, άστο και πέσε για ύπνο.

Αφού έχεις κατακτήσει το ότι θα ακουστεί κάτι (αρκετά) άνω του μετρίου στα ήχεια και τα soundbars των τηλεοράσεων των Ευρωπαίων (για να μην μιλήσω για τον ήχο της arena στα live) μπορείς να έχεις την πολυτέλεια να μιλήσεις για εμφάνιση, χορογραφίες, PR κτλ.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε (αφού δεν διδασκόμαστε από τους καλύτερους μας, ούτε τους προσλαμβάνουμε για να μας κάνουν τη δουλειά και να μάθουμε από το πως το έκαναν) είναι να κρυφτούμε πίσω από κανένα folk και παραδοσιακό κομμάτι με decent φωνή που δεν είναι must η άψογη παραγωγή και να αποφύγουμε τον εξευτελισμό!
 
Εκείνο που αρκετοί συνθέτες δεν έχουν καταλάβει είναι ότι πρόκειται για ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Το να στέλνουν κομμάτια που είναι "δαγκώματα" από αμερικανιές, δεν πρόκειται να τους πάει πουθενά σε ευρωπαϊκό κοινό.
Από την άλλη, τα παραδοσιακά - δημώδη ακούσματα τα βαρεθήκαμε μέχρι και οι ίδιοι οι Έλληνες....
Σε ένα πανηγυράκι σαν της Eurovision μεγάλη σημασία έχει η διάθεση του τραγουδιού και - κυρίως - η σκηνική παρουσία. Είναι εξαιρετικά άστοχο να επιλέγουμε μόνο με βάση τη μουσική. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το τί θα παρουσιαστεί στη σκηνή.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το Elevator έχει τα στοιχεία πανηγυριού - φιέστας που χρειάζονται για να το θυμάται - έστω - το ευρωπαϊκό κοινό.
Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες.
 
Δυστυχως απο αυτο το θεσμο που εχει καταντησει ενα πανηγυρακι για συγκεκριμενους και εκλεκτους, η καλη και ποιοτικη μουσικη εχει τον τελευταιο λογο. Οποτε οσο καλο και αρτιο μουσικα και στιχουργικα και να ειναι ενα κομματι δεν τυγχανει της δεουσας προσοχης. Αυτα που προαγονται ειναι οι μουσικες που θα παιξουν στα clubs για μικρο χρονικο διαστημα και σε λιγο θα ξεχαστουν και απλα θα μεινουν στην ιστορια σαν "καποτε συμμετοχες στην eurovision". Οποτε βασει των ανωτερω λεχθεντων, μετα λυπης μου, θεωρω οτι θα "κονταροχτυπηθουν" τα "Βαλε" και "Οδυσσεια"
 
''η καρδία μου σε γνωρίζει κ' είναι σαν να σ' αγαπάει''!!
Google translate θα'ναι κλεμμένο από ξένο τραγούδι. 😂
Συγνώμη στο στιχουργό, απλά μου φάνηκε αστείο το σχόλιο του Άγιου.
Αλήθεια ποιος προσέχει τους στίχους σε ένα pop τραγούδι;
Ομοιοκαταληξία να έχουν και αν έχουν μέσα και καμία πιασάρικη ατάκα, όλα καλά. :)

Τα 12 αυτά τραγούδια τα αντιμετωπίζω ως ντέμο γιατί δε νομίζω όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες να μπορούσαν να βάλουν τα χρήματα οι άνθρωποι για να κάνουν τις καλύτερες δυνατές παραγωγές επιπέδου Σουηδίας πριν καν περάσουν στον τελικό.
Παραγωγοί/συνθέτες και ηχολήπτες δεν είναι αυτοί που διαμορφώνουν τελικά μια ωραία εκτέλεση ενός τραγουδιού;
 
Δεν περιμένω από την Eurovision νέα τραγούδια που να αντέχουν διαχρονικά πια, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας μιας και ασχολείστε με τη μουσική πολλά χρόνια, τι φταίει και τα τραγούδια δεν έχουν διαχρονικότητα. Προσωπικά, έχω παρατηρήσει ότι αυτό συμβαίνει κυρίως στην ηλεκτρονική μουσική και όχι τόσο σε παραγωγές που έχουν μουσικά όργανα. Επίσης πιστεύω ότι η δυτική μουσική που βασίζεται τόσο σε Μότσαρτ και Μπετόβεν έχει κουράσει. Ή να πω καλύτερα ότι δεν προκαλεί έκπληξη στον ακροατή. Άλλωστε έχουν γίνει επιστημονικές μελέτες που έχουν αποδείξει ότι ο ακροατής ενθουσιάζεται όταν ακούει π.χ. κάποιο ακόρντο που δεν το περίμενε κι αυτό τον ωθεί να του αρέσει μία παραγωγή.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top