Ερωτήσεις για το 'Εθνικό Ωδείο'

elias

Νέο μέλος
Μηνύματα
47
Πόντοι
6
Xαιρετώ τους συνάδελφους μουσικόφιλους.

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση και θα το εκτιμούσα πολυ

αν κάποιος μπορούσε να μου δώσει μερικες πληροφορίες. :idea:

Τι είδους ίδρυμα/οργανισμός/σχολή/ωδείο είναι το Εθνικό ωδείο??

είναι κρατικός φορέας? έχει δίδακτρα? τι αναγνώριση έχει? Είναι όπως κάθε κοινό ωδείο? Έχω παρατηρήσει ότι έχει πολλά παραρτήματα.

¶μα πάω να γραφτώ θα με βάλουν στην ίδια αίθουσα με πιτσιρίκια?

Στο internet δεν μπορώ να βρώ τίποτα γι'αυτό εκτός απο το τηλ.

Θα τους πάρω να ρωτήσω αλλά θα ήθελα πρώτα να μάθω λίγα

πράγματα απο κάποιον που έχει πάει και ξέρει ακριβώς τι παίζει.

Αυτά...

 
Φίλε elias δεν ξέρω να σου πω με βεβαιότητα για το Εθνικό ωδείο αλά να ακούσης για κάποιο Δημοτικό ωδείο ΦΥΓΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ (αααααααααα) είναι ότι χειρότερο.:evil:

Πάντως από την στιγμή που αποφάσισες να πάς σε κάποιο ωδείο σκέψου το καλά! 8O

Εγώ (αν και ποτέ δεν διάβαζα:oops:) άλλαξα τρία και από το μόνο που έμμηνα ευχαριστημένος (Αν σε βοηθάει) ήταν το ωδείο Βορείου Ελλάδος :D

 
Δέν έχω καποιο ιδιαίτερο πρόβλημα που κάποιος μου άλαξε τον τίτλο του θέματός μου απο ΕΘΝΙΚΟ ΩΔΕΙΟ σε ερωτήσεις για το Εθνικό Ωδείο, αν κατάλαβα καλά έχει να κάνει με τους κανόνες του site....στο κάτω κάτω φιλοξενούμενος είμαι. Απλά μου θυμίζει που παλιότερα οι δασκάλοι στα σχολεία χτύπαγαν με τη βέργα τα παιδάκια που γράφαν με το αριστερό και κάτι τέτοια τρελα....

 
Το θέμα είναι οτι μένω Αθήνα...για το διάβασμα δεν έχω πρόβλημα άλλωστε αυτό ψάχνω, απο οργανοπαίχτης να γίνω μουσικός.

Ευχαριστώ πάντως. :wink:

 
Δέν έχω καποιο ιδιαίτερο πρόβλημα που κάποιος μου άλαξε τον τίτλο του θέματός μου απο ΕΘΝΙΚΟ ΩΔΕΙΟ σε ερωτήσεις για το Εθνικό Ωδείο' date=' αν κατάλαβα καλά έχει να κάνει με τους κανόνες του site....στο κάτω κάτω φιλοξενούμενος είμαι. Απλά μου θυμίζει που παλιότερα οι δασκάλοι στα σχολεία χτύπαγαν με τη βέργα τα παιδάκια που γράφαν με το αριστερό και κάτι τέτοια τρελα....[/quote']
Η αλλαγή στους τίτλους γίνεται μόνο όταν οι τίτλοι είναι γενικοί (ή κακογραμμένοι) για λόγους αναζήτησης των θεμάτων από τα μέλη και απλά φροντίζουμε να είναι αντιπροσωπευτικοί των θεμάτων. Είναι δύσχρηστο το forum όταν εμφανίζονται τίτλοι όπως "Απορία...." (σχετικά με τι; ), "EMU1820" (πρόβλημα; σύγκριση; που πωλείται;...η συγκεκριμένη κάρτα αναφέρεται 5-6 φορές στο forum) κλπ κλπ. Απλά, ρίξε μία ματιά σε παλιά θέματα και θα καταλάβεις τι εννοώ.

Σε καμία περίπτωση δεν αλλοιώνεται η ουσία, απλά κάνουμε τον τίτλο πιο κατατοπιστικό "οδηγό" για το περιεχόμενο της δημοσίευσης και καλά έκανες και το ανέφερες.

Για τις ερωτήσεις στο forum υπάρχει και μία σημείωση ΕΔΩ

Εκ της διαχειρήσεως, :)

Γεράσιμος
 
Κύριε διαχειρηστά μου :) δεν αντιλέγω αλλα με αυτή τη λογική όλη την ώρα θα διορθώνατε τίτλους γιατί σχεδόν όλοι έτσι είναι.

Δέχομαι να με διρθώσετε επειδή έγραψα με κεφαλαία αλλά όχι γιατί ο τίτλος μου ήταν κακογραμμένος ή γενικός.

Όταν λέω Εθνικό Ωδείο πάει να πει ότι θα αναφερθώ σε αυτό και όχι στην soundblaster :roll:

Όυτε Φυσικά είχα γράψει ΕΘΝΙΚΟ ΩΔΕΙΟ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΠΕΡΑΣΤΕ :arrow: για να παρεξηγηθεί το μήνυμά μου. :)

Εκτός και αν πρέπει να γράφουμε σε στύλ "Πόσα τμήματα έχει το Εθνικό Ωδείο" ή "Ξέρει κανείς το τηλέφωνο του Εθνικού Ωδείου" για να γινόμαστε πιο συγκεκριμένοι.

Εγώ προτιμώ όταν θα ανοίξω ένα thread π.χ. για την M Audio - Audiophile 192 να μάθω όλες τις λεπτομέρειες και τα σχόλια απο πιθανούς χρήστες της κάρτας και όχι να βρεθώ μπροστά σε απαντήσεις του στύλ: "Audio μέχρι 24bit / 192kHz" ή "κοίτα το site της εταιρίας". Το λέω γιατί το δεύτερο το έχω εισπράξει και όχι απο new member.

Δέχομαι ένα είδος "αυταρχισμού" (σε πολλά εισαγωγικά) όταν αυτο προσπαθεί να διαφυλάξει μια ποιότητα και επειδή αυτό πιστεύω ότι ισχύει για το noiz πάω πάσο.

Πάντως πιστεύω ότι το παρακάνετε όταν κάνετε παρατήρηση σε κάποιον να τονίζει τις λέξεις του.

Δεν είμαι αχάριστος, αντιθέτως νιώθω υποχρεωμένος και κατα κάποιο τρόπο προνομιούχος που είμαι μέλος και πραγματικά ευχαριστώ όλους όσους με έχουν βοηθήσει και εσένα Γεράσιμε προσωπικά (ελπίζω και εγώ να βοηθήσω κάποιον στο μέλλον) αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου γενικόλογο και κακογράφο.

Φυσικά άμα είναι για την διευκόλυνση των μελών δεν τίθεται θέμα, δεν χρειάζεται κάν να μιλάω (ας καεί ένα δέντρο να σωθεί το δάσος) απλά ήθελα να εκφράσω την ενόχληση μου.

Ευχαριστώ πολύ και χρόνια πολλά. :)

 
Το θέμα είναι οτι μένω Αθήνα...για το διάβασμα δεν έχω πρόβλημα άλλωστε αυτό ψάχνω' date=' απο οργανοπαίχτης να γίνω μουσικός. Ευχαριστώ πάντως. :wink:[/quote']

Σε ενδιαφέρει να πας συγκεκριμένα σε ωδείο; (Εννοώ: ιδαίτερα σου κάνουν; ) Τι όργανο παίζεις, τι στυλ και τι γνώσεις έχεις; Πού μένεις; Πόσα χρήματα διαθέτεις;

Το Εθνικό έχει πάρα πολλά παραρτήματα και η ποιότητα ποικίλει ανάλογα με το σε ποιό θα πας. Εγώ έκανα το λάθος να στείλω την ανιψιά μου σε ένα από αυτά, όπου ο δάσκαλος κλασσικής κιθάρας ήταν εξαιρετικός, αλλά η διεύθυνση και η διδασκαλία θεωρητικών απαράδεκτη.

Γνωρίζω καθηγητές στην Αθήνα, καθώς και καλά και κακά ωδεία. Επειδή μπορεί να έρχεται σε αντίθεση με κανονισκούς του Noiz το να σου προτείνω κάτι δημοσίως, μπορείς να μου στείλεις και ΠΜ.
 
Ξεφεύφω λίγο από το θέμα πιστεύω, αλλά μήπως ξέρετε τίποτα για το Ωδείο στα Χανιά ? Απ όσο είχα ρωτήσει πριν κανα δυο χρόνια, διδάσκουν μόνο κλασσικη κιθάρα, (παίζω ηλεκτρική...)... Έχω σκεφτεί όμως να πάω λόγω θεωρίας, και όλο κ κάτι θα αποκτήσω από τεχνική... Αξίζει ?

Δυστυχώς όταν είσαι εκτός, είναι λίγο δύσκολο να βρεις δάσκαλο... Για να μην πούμε για τις υπερτσιμπημένες τιμές (Αν κ με αυτά που έχω διαβάσει εδώ μέσα λίγο πολύ παντού τα ίδια γίνονται !).

Ευχαριστώ !

 
To Εθνικό Ωδείο είναι ιδιωτικό όπως όλα τα άλλα. Έχει αυτήν την ονομασία γιατί αυτό, μαζί με το Ελληνικό Ωδείο, είναι τα πρώτα που ιδρύθηκαν από πολύ παλιότερα στη χώρα μας. (Εθνικό 1919)

Φυσικά και πληρώνεις δίδακτρα, και το χαρτί που παίρνεις από αυτό, όπως και από όλα τα άλλα ωδεία, έχει το κύρος που έχει αποφασίσει η πολιτεία για αυτό που σπουδάζεις.

Για παράδειγμα η κλασσική κιθάρα επειδή είναι (πρόσφατα) αναγνωρισμένη από το υπουργείο Πολιτισμού παίρνει πτυχίο εγκεκριμένο από αυτό, σε αντίθεση ας πούμε με τη ροκ κιθάρα, η οποία παίρνει απλή βεβαίωση.

Εάν είναι πολλά άτομα σε μια τάξη, μπορεί ναι μπορεί όχι, μόνο οι ίδιοι μπορούν να σε πληροφορήσουν, το οποίο βέβαια δεν είναι νόμιμο και έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις ατομικό μάθημα σε όργανο. (Το ομαδικό είναι σε στυλ φθηνότερης προσφοράς βέβαια).

Να σου πω κάτι άλλο όμως. Μην κολλάς ειδικά με το Εθνικό. Έχει μεγάλη σημασία ο καθηγητής που θα υπάρχει, και ξέρω πάρα πολλούς καλούς καθηγητές μουσικής που διδάσκουν σε άλλα Ωδεία από το Εθνικό. Π.χ. εγώ θα σου σύστηνα ένα άλλο μεγάλο Ωδείο που έχει παράρτημα σε Παγκράτι, Κυψέλη, Ηλιούπολη, και ένα δεύτερο στην Αργυρούπολη. (Με π/μ αν αντιβαίνει τους κανόνες του φόρουμ).

 
To Εθνικό Ωδείο είναι ιδιωτικό όπως όλα τα άλλα. Έχει αυτήν την ονομασία γιατί αυτό' date=' μαζί με το Ελληνικό Ωδείο, είναι τα πρώτα που ιδρύθηκαν από πολύ παλιότερα στη χώρα μας. (Εθνικό 1919) [/quote']

Για την ιστορία, Εθνικό, Ελληνικό και Αθηνών ιδρύθηκαν το ένα μετά το άλλο από τον ίδιο άνθρωπο, το Μανώλη Καλομοίρη (δε θυμάμαι τώρα με ποια σειρά). Κάθε φορά που τα τσούγκριζε με τους συνεργάτες του, άνοιγε καινούριο ωδείο... :lol:
 
Εϊναι όπως όλα τα άλλα σε θέματα λειτουργίας.

΄

Είναι ιδιωτικό, έχει δίδακτρα και δεν προσφέρει καμμία ιδιαίτερη αναγνώριση.

Τα μαθήματα θα γίνουν σε τμήματα ενηλίκων αν υπάρχουν. Αν δεν υπάρχουν τότε μπορείς να κανονίσεις με τον καθηγητή ή και στη γραμματεία να κάνεις ιδιαίτερο μέσα στο ωδείο, αλλιώς, ναι, με τα πιτσιρίκια αναγκαστικά.

Το κύριο προσόν του είναι η φήμη καθώς είναι απο τα παλαιότερα. Τα πιο ονομαστά είναι το Αθηνών, Ατενέουμ και Εθνικό.

Αλλά ρόλο παίζουν οι καθηγητές. Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω τι ανθρώπους έχει. Εγώ σπούδασα Πιάνο και πήρα πτυχίο Αρμονίας στο Εθνικό αλλά μετά ακολούθησα τον καθηγητή μου που τον είχα από μικρός στο υποχρεωτικό αρμονίας και πήρα μαζί του στο Kodally το πτυχίο Αντίστιξης και σε ένα άλλο περιφερειακό τη Φούγκα.

Πάντως, αν παίζεις πρακτικά μόνο κάποιο όργανο, σίγουρα θα σε βοηθήσει να μάθεις τις νότες επάνω στο όργανο, τις συγχορδίες και τη θεωρία της μουσικής για να διαβάζεις και να παίζεις παρτιτούρες αλλά και η αρμονία σίγουρα θα σε βοηθήσει στο να παίζεις και να γράφεις τραγούδια, στην επιλογη συγχορδιών και στα σόλο σου, να επιλέξεις κλίμακες και νότες.

Τα υπόλοιπα θεωρητικά, Αντίστιξη και Φούγκα θα σε βοηθήσουν πολύ στην ερμηνεία αν παίζεις αυτή τη μουσική του 14ου έως 18ου αι. θα σε βοηθήσουν να εμβαθύνεις και να αναγνωρίζεις τα δομικά στοιχεία της μουσικής αυτής ώστε να απολαμβάνεις περισσότερο σχετικές συναυλίες/ακροάσεις και επίσης θα σου είναι χρήσιμα αν αποφασίσεις να τα διδάξεις.

Αν όμως παίζεις ποπ, ροκ, Blues, jazz κ.λπ η Θεωρία και η Αρμονία θα σου είναι αρκετά.

 
Αν όμως παίζεις ποπ' date=' ροκ, Blues, jazz κ.λπ η Θεωρία και η Αρμονία θα σου είναι αρκετά.[/quote']Προσωπικά, δε μετανιώνω ούτε λεπτό που σπούδασα μέχρι και Φούγκα, ούτε που τέλειωσα το Τμημα Μουσικών Σπουδών του Καποδιστριακού κι ας παίζω pop-rock. Η αντίληψη που αποκτάς μελετώντας αυτά τα ιδιώματα μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη - τουλάχιστον σε μένα το βλέπω.
 
Ημουν μαθήτρια στο Εθνικό Ωδείο και τώρα διδάσκω σε ενα παράρτημά του,

οπότε μπορώ να σου πώ ένα δυό πράγματα.Οπως είπαν και τα προηγούμενα

παιδιά ,πρόκειται για ιδιωτικό ωδείο με κάποια παράδοση και καλό

επίπεδο.Γενικά στα ωδεία υπάρχει μια λίγο παρωχημένη νοοτροπία πάντως.

Η διαφορά ενος Ωδείου σαν το Εθνικό ή το Αθηνών απο τα άλλα

ειναι ο έλεγχος που γίνεται στους μαθητές και στους καθηγητές του.

Δηλαδή εγώ πχ κάθε χρόνο αισθάνομαι οτι περνάω απο εξετάσεις

μαζί με τα παιδιά μου οταν εξετάζει η Ελένη Μουζάλα ή παλιότερα ο Κολάσης.Δεν λέω οτι τα πράγματα είναι τέλεια,πράγματι ο δάσκαλος

ειναι το σημαντικότερο,καλό ειναι να τον ψάξεις λίγο απο ανθρώπους

που σπούδασαν το ίδιο με αυτό που θές.

Αν θες να κάνεις κλασσικές σπουδές (πιάνο,θεωρητικά, κιθάρα,όργανα

ορχήστρας) είναι μια απο τις καλές επιλογές.Στο κεντρικό θα σου λύσουν

όποιες απορίες για τμήματα ενηλίκων,τα μαθήματα στα όργανα και στα

ειδικά μαθήματα (αντίστιξη,ειδικό αρμονίας) είναι ούτως ή άλλως κατ'ιδίαν.

 
Συμφωνώ ότι γενικές αρχές στην δημιουργία και αντίληψη της μουσικής αποκτάς.

Όμως αναφέρθηκα κυρίως σε σπουδές.

Δεν νομίζω ότι θα συνέστηνα σε κάποιον που παίζει ποπ-ροκ-τζαζ να ξοδέψει χρόνια για να μάθει αντίστιξη και φούγκα.

Αντίθετα θα του συνέστηνα να αποκτήσει τη "The Jazz Theory Book" του Mark Levine ή κάποια βιβλία της σειράς aebersold (www.jazzbooks.com).

Και αν οι Τρόποι είναι όντως χρήσιμοι σε όλα τα είδη μουσικής, η πρακτική εφαρμογή της αυστηρής αντίστιξης του παλεστρίνα με τις δεκάδες απαγορεύσεις που διδάσκουν τα ωδεία, ελάχιστη σχέση έχει στον τρόπο που εφαρμόζεται στη θεωρία π.χ. της τζαζ.

Αντιθέτως η "κλασική" θεωρία και η αρμονία είναι εκ των ουκ άνευ.

Νομίζω πως όσα μπορείς να χρησιμοποιήσεις πρακτικά, από σπουδές στην αντίστιξη και φούγκα σε τέτοια είδη μουσικής, μπορείς εύκολα να το αποκτήσεις ακούγοντας αρκετά Ντιφέ, Όκεγκεμ ή Παλεστρίνα για την αντίστιξη και το καλώς συγκερασμένο κειδοκύμβαλο του μπαχ και διαβάζοντας παράλληλα τον κορμό της θεωρίας κατασκευής τους.

Τώρα, είναι διαφορετικό το θέμα της εφαρμοσμένης μουσικολογίας όπου ανήκει η φούγκα και άλλο το θεμα της ευρύτερης μουσικολογίας.

Ασφαλώς και κάθε μουσικό θα ενδιέφεραν οι κλάδοι της συστηματικής και ιστορικής μουσικολογίας:

Η ψυχολογία, κοινωνιολογία, φιλοσοφία της μουσικής, η εθνομουσικολογία, ψυχοακουστική και φυσιολογία θα επρεπε να αφορούν ολους τους μουσικούς και υπάρχουν αρκετά βιβλία σχετικά.

Και αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να μάθει για την σημειογραφία, τις βιογραφίες συνθετών, την οργανολογία, τις μουσικές πηγές, την υφολογία τις τεχνικές σύνθεσης και την εκτελεστική πρακτική, σπουδαία πράγματα που ίσως ενδιαφέρουν τον κάθε μουσικό.

Προσωπικά ασχολήθηκα με την διδασκαλία της κλασικής μουσικής και σε προσωπικό επίπεδο με την τζαζ.

Μπορω να πω με ασφάλεια πως καθόλου δεν σκεφτόμουν την αντίστιξη και φούγκα καθώς προσπαθούσα να "επιβιώσω" μέσα στους 4/4 αλλά αχανείς ρυθμούς που εφαρμόζονται στην τζαζ. ίσα ίσα που το επίμονο κλασικό 1,2,3,4 αποτελει για κάποιο διάστημα τροχοπέδη καθώς εμποδίζει την απελευθέρωση του μυαλού να ακούει και παίζει 4ηχα, 5ηχα, 7ηχα επάνω σε ένα ρυθμό 4/4 που ο ντράμερ τον τονίζει στα 3.

Και την ίδια στιγμή, νεώτεροι μουσικοί από εμένα δεν έχαναν ούτε μέτρο ακόμα και χωρίς την στήριξη του μπάσου.

Τα changes, turnarrounds, tritone subs, block chords, οι κλίμακες κ.λπ. είναι στοιχεία δομικά της τζαζ στα οποία δεν έχεις πολύ μέλλον χωρίς θεωρία και αρμονία αλλά απαιτείται πολύ ακρόαση και η εκμάθηση της λεγόμενης jazz language η οποία δεν σχετίζεται με τις σπουδές αντίστιξης και τη φούγκας.

Για να έχω σπουδάσει και να διδάσκω αυτά τα πράγματα, προφανώς δεν τα απαξιώνω. ¶λλο όμως το ένα άλλο το άλλο.

Το προσωπικό μου βίωμα δεν θα μου επέτρεπε να προτείνω σπουδές, σε αντίστιξη και φούγκα, για κάποιον που έχει σκοπό να παίξει ποπ-ροκ-τζαζ. Σίγουρα στα αντίστοιχα χρόνια θα μπορούσα να του προτείνω πολύ χρησιμότερα πράγματα, για το είδος που τον ενδιαφέρει.

 
Το προσωπικό μου βίωμα δεν θα μου επέτρεπε να προτείνω σπουδές' date=' σε αντίστιξη και φούγκα, για κάποιον που έχει σκοπό να παίξει ποπ-ροκ-τζαζ. Σίγουρα στα αντίστοιχα χρόνια θα μπορούσα να του προτείνω πολύ χρησιμότερα πράγματα, για το είδος που τον ενδιαφέρει.[/quote']
Εγώ ξεκίνησα πολύ μικρός και "έφαγα τα χρόνια μου" στο Αθηνών και παίζω rock-funk. Οπότε, δεν συμμερίζομαι το "μακρυά από την φούγκα και την αντίστοιξη αν πρόκειται για ποπ-ροκ" γιατί δεν ξέρω πως αυτό έχει επηρρεάσει τα μουσικά βιώματα μου. Μπορεί μία ανωμαλία που έχω (και που κάνει τα πράγματα λίγο πιο ενδιαφέροντα για εμένα) να έχει προέρθει από εκεί :).

Η δικιά μου συμβουλή είναι ότι αν είσαι μικρός, πολύ μικρός (5-6 χρονών), και υπάρχει η δυνατότητα, πήγαινε σε ένα καλό ωδείο. Δεν είναι ότι θα πάρεις "κλασσική" παιδεία, παρ'όλο που αυτό θα κάνεις, είναι ότι θα αποκτήσεις άλλη επαφή με τη μουσική. Και οι καλοί δάσκαλοι έχουν μεγάλη σημασία σε αυτό. Το Αθηνών έχει 45 αίθουσες διδασκαλίας σε ένα επίπεδο και αν κάνεις μόνο μία βόλτα έχεις ακούσει όλα τα όργανα πίσω από τις βαριές πόρτες, άλλος να κουρδίζει, άλλος να παίζει, άλλος να τα ακούει από τον καθηγητή του. Έχει σημασία το περιβάλλον που ζεις τη μουσική (όταν είσαι μικρός).

Αν είσαι μεγάλος, οπότε βλέπεις πιο κριτικά τα πράγματα και θέλεις συγκεκριμένα πράγματα, πήγαινε σε ένα ωδείο που θα σε μάθει αυτό που θέλεις ακριβώς. Βέβαια, πολλές φορές δεν γνωρίζουμε τι είναι το άλλο που δεν ζητάμε να μάθουμε (π.χ. η φούγκα που αναφέρθηκε), και πολλές φορές έχει ενδιαφέρον να ανακαλύπτουμε πράγματα ετερόκλητα προς τις στεγνές προτιμήσεις μας.

Γεράσιμος

Υ.Γ. elias η απάντηση μου για το "διαχειριστικό" είναι στα μηνύματα σου.
 
Σαν παμπάλαιος μαθητής του Εθνικού ένα μπορώ να σε συμβουλεύσω... ΜΑΚΡΙΑ!!! Προτίμησε ασκαρδαμικτί (νεολογισμός του Μανώλη Ρασούλη) το Ωδείο Αθηνών καθώς -πιστεύω- παρέχει πιο solid παιδεία. Ταπεινή μου γνώμη βεβαίως είναι αυτό και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Επίσης ως απόφοιτος ωδείου στην Ελλάδα και μετά από 2 χρόνια στην γαλλική Ecole Normale (προ πολλών ετών) μπορώ να πιστοποιήσω πως μόνο καλό είχα από την κλασική μου παιδεία, ακόμη και αν σήμερα παίζω κλασσικά μόνο για τον εαυτό μου και οι μουσικές που παίζω είναι (κατά τ' άλλα) άσχετες. Η κλασική τεχνική είναι αξεπέραστη - και λυπάμαι τα παιδιά που τρέχουν σε νεόκοπα "τζαζ" ωδεία πληρώνοντας τα λεφτά της κεφαλής τους για να μάθουν τζαζ, όταν δεν έχουν διδαχτεί Μπάχ ή τα άλλα βασικά του μουσικού λεξιλογίου. Στις σοβαρές χώρες τις Εσπερίας -λ.χ. Ουγγαρία- πρώτα ξεκοκαλίζεις όλο τον Σοπέν και τους κλασσικούς και μετά πας στον Οσκαρ Πίτερσον και τον Αλμπερ Αϊλερ και την ποπ και τη ροκ και όλα τα άλλα. (Αυτά ήταν μερικές σκόπριες σκέψεις, μην παρεξηγηθώ, απλώς έχω καραφλιάσει με τον τρόπο που ξεφυτρώνουν ωδεία χωρίς ουσιαστικό λόγο, χωρίς έλεγχο από το κράτος και με δημοσιοϋπαλληλική διάθεση του τύπου "να τα πάρουμε από τους γονείς")

Χαιρετίσματα

Γιάννης

 
γεια σας και από εμένα!!

βασικά ήθελα να πάω κ εγώ στο εθνικό ωδείο για να συνεχίσω τις σπουδές μου στο βιολί, αλλά δεν ξέρω αν έχει εκεί καλούς καθηγητές... και δεν θέλω να το ρισκάρω γιατί ξέρω αρκετά χρόνια βιολί, οπότε θέλω να πάω κάπου που να αξίζει τον κόπο... αν ξέρετε κανένα καλό ωδείο σε αργυρούπολη, ηλιούπολη ... θα με διευκολύνατε!!!

ευχαριστώ!!!!!

 
Μετα απο 8,5 χρονια που ανεστησες το θεμα ολο και κατι θα χει αλλαξει με τα ωδεια  ;D

 
biou είπε:
γεια σας και από εμένα!!

βασικά ήθελα να πάω κ εγώ στο εθνικό ωδείο για να συνεχίσω τις σπουδές μου στο βιολί, αλλά δεν ξέρω αν έχει εκεί καλούς καθηγητές... και δεν θέλω να το ρισκάρω γιατί ξέρω αρκετά χρόνια βιολί, οπότε θέλω να πάω κάπου που να αξίζει τον κόπο... αν ξέρετε κανένα καλό ωδείο σε αργυρούπολη, ηλιούπολη ... θα με διευκολύνατε!!!

ευχαριστώ!!!!!
Προσωπικά πήγαινα από κέντρο Αθήνας Αγ. Παρασκευή σε εποχή ΠΡΟ μετρό... Για τον καθηγητή που ΕΓΩ ήθελα! είχα περάσει αρκετά με άσχετους καθηγητές!
Με λίγα λόγια: Βρες το δάσκαλο που θες και τα υπόλοιπα θα σου κάτσουν... Φαντάζομαι ότι είσαι αρκετά μεγάλος για να παίρνεις μετρό, λεωφορεία κλπ... σωστά;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top