Πάντα έβρισκα λίγο υπερβολική αυτήν την κουβέντα. Ο χρόνος προσαρμογής μου απο 5άρι σε 4άρι, από Soundgear σε 50's Precision και από vintage τάστα σε 7.25" radius σε 6100 με 12" μετριόταν πάντα σε δευτερόλεπτα, από τότε που ήμουν αρχάριος. Εξακολουθώ να παίζω το ίδιο χάλια σε όλα. ;DsideFX είπε:Α, και κάτι άλλο που θέλω τη γνώμη σας.
μιας και δεν έχει ξαναπιάσει ποτέ του μπάσο η λογική λέει πως καλύτερα θα ήταν να πήγαινε σε κάτι με jazz λαιμό που είναι πιο στενός, σωστά?
Ή δεν υπάρχει θέμα και το χέρι μιας και ξεκινάει από το 0, θα συνηθίσει σε ότι και να του δώσεις?
Ρωτάω για το παραπάνω, μιας και το συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε σε κάποια φάση θέμα διαξιφισμού με ενα κολλητο που ξεκίνησε από το μηδέν και έμαθε με Precision. Ο φίλος λοιπόν ισχυρίζεται πως ισχύει το 2ο, με τη λογική πως ούτως ή άλλως θα δυσκολευτείς στην αρχή, και ακριβώς επειδή δεν υπάρχει η "muscle memory" του πιο στενού J λαιμού το χέρι θα προσαρμοστεί και θα μάθει στις αποστάσεις που του δίνεις. Έχει λογική σε μεγάλο βαθμό και αυτή η άποψη πάντως.
Απολύτως. Πάντα για τα λεφτά του φυσικά.sideFX είπε:Αυτό είναι http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hot_rod_bass.htm ??
Αξιοπρεπέστατο ακούγεται για 111 Ε, το θέμα είναι και αν κατασκευαστικά είναι σε ενα στοιχειώδες επίπεδο (πχ δουλειά στα τάστα, neck joint, χρώμα, κτλ)
Θα σε γελάσω...sideFX είπε:μιας και δεν έχει ξαναπιάσει ποτέ του μπάσο η λογική λέει πως καλύτερα θα ήταν να πήγαινε σε κάτι με jazz λαιμό που είναι πιο στενός, σωστά?
Ή δεν υπάρχει θέμα και το χέρι μιας και ξεκινάει από το 0, θα συνηθίσει σε ότι και να του δώσεις?
Έχω ακριβώς αυτό το μπάσο και είναι κορυφή για τα λεφτά του.panorios είπε:Ψάχνω για το κορίτσι έναν συνδυασμό μπάσου ενισχυτή οικονομικό και βολικό.
Κάτι τέτοιο έχει δοκιμάσει κανείς;
http://www.thomann.de/gr/harley_benton_pj_4_htr_deluxe_series_set_1.htm?ref=prod_rel_139024_3&sid=c3fd4b5b74493ee33531280f57bd6fe2