Μετατροπή μπάσσου σε άταστο

audiokostas είπε:
Σομόν, καραμελί, τυρκουάζ, βεραμάν, σάπιο μήλο, κλπ κλπ είναι γυναικεία χρώματα ανύπαρκτα στη ανδρική γκάμα που περιλαμβάνει το πράσινο, κόκκινο, καφέ, μπλε και πάει λέγοντας.
Ενώ τα τριανταφυλάκια στο pickgyard βγάζουν βαρβατίλα...είσαι ΘΕΑ!!!!!!!

 
X, μίλησα για το ανδρικό (διαφημιστές δεν περιλαμβάνονται) τρόπο έκφρασης των χρωμάτων.

Εχεις πάει να ψωνίσεις με γυναίκα;

Εχουν όνομα για κάθε απόχρωση του πίνακα των χρωμάτων της pantone.

Πρόσεξε την απάντησή σου.

X-minor είπε:
Το πολύ πορτοκαλί που βγαίνει σε μερικές φωτογραφίες είναι το flash του κινητού. Το χρώμα είναι κάτι ανάμεσα σε βαθύ πορτοκαλί/ανοιχτό καφέ.
Και πρόσεξε της Evil

καραμελί παρακαλώ.
Είναι θέμα DNA και όχι βαρβατίλας

 
audiokostas είπε:
X, μίλησα για το ανδρικό (διαφημιστές δεν περιλαμβάνονται) τρόπο έκφρασης των χρωμάτων.

Εχεις πάει να ψωνίσεις με γυναίκα;

Εχουν όνομα για κάθε απόχρωση του πίνακα των χρωμάτων της pantone.
θα μπορούσα να έλεγα, 'aa3e18 παρακαλώ' να καταλάβουν και οι μαρκετίστες/ κομπιουτερίστες. Ενώ με αυτή την περιγραφή στον καθένα πάει ο νους του στην καραμέλα και άμεσα στο εν λόγω χρώμα ;)

 
Τελική τοποθέτηση για να μη χαλάω το thread του Χ.

ΔΕΝ είπα ότι έχεις λάθος.

Αλλά είναι γυναικείο προνόμιο η ικανότητα να μπορούν να απομνημονεύουν και να ανακαλούν διάφορα περίεργα ονόματα για κάθε μικρές χρωματικές αποκκλίσεις από τα βασικά χρώματα.

Δεν θα ακούσεις πολλούς άντρες να λένε λιλά, σωμόν, κροκί, τυρκουάζ, βεραμάν. Φυστικί ίσως και αυτό συνειρμικά με το ουίσκυ. Μελιτζανί ναί, λόγω ιμάμ της μάνας τους.

Είμαστε χρωματικώς εκφραστικά ανάπηροι.

 
audiokostas είπε:
Δεν θα ακούσεις πολλούς άντρες να λένε λιλά, σωμόν, κροκί, τυρκουάζ, βεραμάν. Φυστικί ίσως και αυτό συνειρμικά με το ουίσκυ. Μελιτζανί ναί, λόγω ιμάμ της μάνας τους.

Είμαστε χρωματικώς εκφραστικά ανάπηροι.
Στο 2.57 ;D

[flash=200,200]


 
Λοιπόν, μετά από διάφορες δοκιμές, βάλε-βγάλε χορδές, κόψιμο nut κλπ. έφερα το μπάσσο πάνω-κάτω στα μέτρα μου κι είπα να γράψω ένα κλιπάκι. Το τραγούδι δεν είναι μάλλον της αρεσκείας σας αλλά το ξαναθυμήθηκα σήμερα, οπότε είπα να το γράψω. Έχει λαθάκια κλπ. μια κι έχω να το παίξω χρόνια και ακόμα δεν έχω συνηθίσει 100% το άταστο, αλλά ο ήχος είναι το θέμα.

Παρεμπιπτόντως, οι flats δεν μου κάθονται καθόλου καλά...  :-X

Το μπάσσο είναι το γνωστό defretted G&L που πλέον φοράει rotosound flats, στον bridge μαγνήτη, active w/treble boost, πρίμα τιγκαρισμένα και μπάσσα στο 7.5 περίπου, σε parallel, παιγμένο με δάχτυλα καρφί στην κάρτα ήχου χωρίς περαιτέρω EQ, compressors κλπ. απ'το πρόγραμμα. Το κομμάτι είναι έκπληξη, είναι panned στα αριστερά και το μπάσσο στα δεξιά.

Ομαλότερο clip προσεχώς.

Προειδοποιώ, μη δώσετε ιδιαίτερη σημασία στο παίξιμο, και ακούτε με δική σας ευθύνη!  ;D

Το κομμάτι εξαιρετικά αφιερωμένο στον banana sensei!  ;D

Θα χαρώ ν'ακούσω εντυπώσεις.  :)

GL_flats.wma

 

Attachments

X-minor είπε:
Στο άταστο θέλει να πατάς όντως πάνω στα τάστα, στις γραμμές, όχι στη μέση του τάστου. Γι'αυτό και ορισμένα άταστα που βγαίνουν πλέον έχουν offset dots στο πλάι για να μη χάνεσαι/φαλτσάρεις.
Εχω την εντύπωση πως μια απο τις γλύκες του άταστου ειναι οτι δεν έχεις τους περιορισμούς των τάστων. Όσο τέλειο setup & να έχεις, κάπου θα βρίσκεις πως το intonation ειναι αλλου για αλλου. Αυτο βεβαίως δεν υπάρχει στο αταστο αφου με το αυτι σου ας πουμε καταλαβαίνεις που ακριβώς πρέπει να πατήσεις για να εχεις την ακριβέστερη νότα που χρειάζεσαι σε κάθε χορδη. Μην ξεχναμε πως πολλά άταστα δεν έχουν καν γραμμές ή βουλίτσες.

Άκρως τραγανό το αποτέλεσμα στο Clip. Συγχαρητήρια! Ζήλεψα την δημιουργικότητα σου! Κανένα clip πιο jazz ίσως, ή κανα εντεχνο solάκι?  Απλά πράγματα, έτσι για να ακουσουμε το μπάσο σε πιο ηρεμες στιγμές?΄

 
ΔΕΝ κόβουμε τις χορδές, ξεκουρδίζουμε λίγο-λίγο μία-μία τις χορδές ώστε να μη γίνει το μανίκι κομμάτια!
αυτο μπορεις να μου το εξηγησεις?

γιατι εδω και....30 χρονια ΠΟΤΕ μου δεν εχω...ξεκουρδισει χορδη για να την αφαιρεσω (γιατι να χαλαω τζαμπα τα κλειδια?) ,την κοβω οπως ειναι κουρδισμενη & την αλλαζω....και κανενα μπρατσο δεν μου εχει γινει κομματια.. :) 

 
Ναι αλλά εδώ και 30 χρόνια δεν έχεις αλλάξει ποτέ χορδές μπάσσου.

Χ ότι πρέπει για πρωινό ξύπνημα. Σωστόστ.

 
ΟΧΙ ΡΕ ....καθε 6-8 χρονια τις αλλαζω... ;D στα δικα μου μπασα... ;D

εχω αλλαξει ομως σε μπασα αλλων που τους αρεσει το...του-τανγκ ;D και θελουν φρεσκιες χορδες καθε μερα..

Παρεμπιπτόντως, οι flats δεν μου κάθονται καθόλου καλά..
αν σου αρεσει το...του-τανγκ δεν κανουν οι φλατς... :)

 
Η θεωρία είναι ότι το μπράτσο σοκάρεται με την αποτομη αλλαγή των δυνάμεων που εφαρμόζονται επάνω του ειδικά όταν πρόκειται για μπάσο και ως εκ τούτου γίνεται γκοφρέ. Εχει λογική.

Δεν έχω ιδία άποψη.

Αλλά ποτέ δεν κόβω τις χορδές. Ενα λεπτό* παραπάνω στη ζωή μου το αφιερώνω για ξεκούρδισμα. Μέχρι να χαλαρώσουν. Μετά, με το χεράκι.

* ανά δεκεατία

 
Ειτε κοψεις την χορδη,ειτε την...ξεκουρδισεις την ιδια..ακριβως.."πλακα" παθαινει το μπρατσο (φυσικα ...καμμια πλακα δεν παθαινει μια και αν ηταν ετσι τα πραγματα καθε φορα που ΣΠΑΓΑΜΕ μια χορδη το μπασο θα ηταν για πεταμα).

Μη φθειρετε τα κλειδια σας (το πληρες ξεκουρδισμα τα φθειρει πολυ,οπως αλλωστε και το πληρες...κουρδισμα οποτε καλο ειναι να..γλυτωνουν το ενα απο τα δυο steps... ;D ),κοφτακι και βουρ στον πατσα (κερδιζετε και χρονο ετσι)..προσεχετε μονο τα ματια σας μη τα χτυπησει η χορδη (κοβετε τη χορδη στο υψος των μαγνητων και εχετε το αριστερο σας χερι διπλα ακριβως στο κοφτακι ωστε να μην πεταχτει η χορδη μολις κοπει... 

 
ΣΟΥΠΕΡΦΑΝΚ ΖΕΙΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ

 
X-minor είπε:
Παρεμπιπτόντως, οι flats δεν μου κάθονται καθόλου καλά...  :-X
Αμα είναι να παίζεις τέτοια, οι flats μάλλον δεν ενδείκνυνται.

Από την άλλη δεν ακούγονται και άσχημα (μου αρέσει αυτό το εγγενές ψιλοchorus που βγάζουν που υποθέτω ότι ενισχύεται από το άταστο). Από την άλλη το κομμάτι ........  ;D

Οι flats είναι για άλλα πράγματα.

Δεν κρύβω ακόμα την έκπληξή μου που έμαθα πρόσφατα ότι και ο Harris χρησιμοποιούσε ενίοτε flats.

 
Και ο....ACDC ;D χρησιμοποιει flats (και ο Malcom & o μπασιστας).... ;D ;D

Αν θες να..... ροκ.... ;D η φλατς μπιστανε γερα... ;D

Αν θες να ...του-τανγκ.....δεν κανουν...

 
Εγώ πάντως ένα πρόβλημα που διαπίστωσα στο δωματιάκι που κάνουμε "πρόβες", είναι ότι οι flats μπουμάρουν περισσότερο από τις round με αποτέλεσμα να μην κοντρολάρονται.

Από την άλλη παραμένουν οι αγαπημένες μου χωρίς να αγνοώ τα πλεονεκτήματα των round.

Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα τις ενδιάμεσες.

Ιδωμεν.

 
X-minor είπε:
Ομαλότερο clip προσεχώς.

Προειδοποιώ, μη δώσετε ιδιαίτερη σημασία στο παίξιμο, και ακούτε με δική σας ευθύνη!  ;D

Το κομμάτι εξαιρετικά αφιερωμένο στον banana sensei!  ;D

Θα χαρώ ν'ακούσω εντυπώσεις.  :)
\m/

Καλημέρα !!! ;D

Ντάξει δεν κάνει για να ακούσουμε το άταστο το κομμάτι, δοκίμασε σε τίποτα χαλαρό, αλλά βάλε και δωράκι κ αυτό παιγμένο ως πρέπει ;D

Ειτε κοψεις την χορδη,ειτε την...ξεκουρδισεις την ιδια..ακριβως.."πλακα" παθαινει το μπρατσο (φυσικα ...καμμια πλακα δεν παθαινει μια και αν ηταν ετσι τα πραγματα καθε φορα που ΣΠΑΓΑΜΕ μια χορδη το μπασο θα ηταν για πεταμα).
Ερώτημα, αν ξεκουρδίζεις πχ λίγο λίγο τη χορδή και το αφήνεις και 3-4 λεπτά κάθε ξεκούρδισμα, δεν κάνει καμιά ιδιαίτερη διαφορά;

 
με αποτέλεσμα να μην κοντρολάρονται.
αγορι μου ακομα δεν εχεις μαθει το κολπο? ;D

felt_mute.jpg


ΑΚΟΥ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ....σε 3000 δισκους εχει παιξει...κατι θα ξερει...

http://www.carolkaye.com/www/education/tips101.htm

Hi Jeff! And thanks. About muting: The way I mute the strings is by folding over a piece of felt muting (buy at the sewing section at Target, Walmart etc.) so it's doubled to a width of about 1-1/2". Take it and tape it (I use masking tape) to on top of the bridge area, but laying slightly ahead of the bridges. It won't be too loose but you will have to re-tape it tighter from time to time. Thus, it lays on top of the strings and kills the over- and under-tones, making your bass sounds more defined. You use a doubled up piece of felt *on top* of the strings when you play *only* with a pick. If you play with fingers (or even with fingers sometime and then pick sometime), then get a piece of foam about the same width, but fit *underneath* the strings, barely touching the strings. This takes some doing. You don't want the foam to mute the strings so much it gives off a "plunk" sound, yet you need it to touch all the strings relatively the same amount. The strings in all instances should ring almost as much as if there wasn't any muting at all. You'll notice an immediate difference in sound and your band will too as well as the audience noticing the bass sounding great and projecting very well too. In recording, it's a must. If you have a bridge cover and are using a doubled up piece of felt, lay it between the that rubber "mute" (that is practically useless) in the bridge cover and the strings, but....do raise the bridge-cover slightly so the strings ring....you will have to stick a couple of wedges underneath the bridge-cover so it stays up without rattling (I always used 2-3 picks). This is the sound you want, a ringing sound but without all the extraneous noises of over- and under-tones the strings get. This will work fine. You'll see my mute (with the "fancy" masking tape) in my pictures with the Aria Pro II (Steve Bailey bass), my bass w/Seymour Duncan Basslines PUs and Thomastik jazz flats.

& βεβαια το ΘΕΪΚΟ

Markus, I always used a Fender Precision with ALWAYS medium-gauge Fender flatwound strings on (never changed strings, but did wipe them all the time after a record date, always changed basses about every 2-3 years -- when the strings started going bad....no time to change strings). I never liked the Fender Jazz bass to record with ,But....you have to remember, and this is ALL the time, I played with a very hard (plastic) pick, with a certain hard wrist action (with the wrist down on the string, not the string I was playing on of course but a lower string and when playing on the E string, I moved the hand off and over as if there was another string underneath), this gives you the HARD and quick (but easy) action you need for balls on the notes, strong notes --- the pinkie sort of up on the air, just the opposite of how guitar players play.


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
audiokostas είπε:
Δεν κρύβω ακόμα την έκπληξή μου που έμαθα πρόσφατα ότι και ο Harris χρησιμοποιούσε ενίοτε flats.
ΠΑΝΤΑ, οχι ενιοτε. Βεβαια οι Rotosound flats ειναι αρκετα bright μεχρι να στρωσουν, αλλα ο Harris (που τις παιρνει τζαμπα) τις αλλαζει πριν απο καθε show, οποτε δεν προλαβαινουν να στρωσουν. Γι αυτο και ο ηχος του δεν εχει καμια σχεση με τις παραδοσιακες flats.

 
Ευχαριστώ SF.

To ζήτημα είναι ότι το 15άρι της Peavey σε μικρό χώρο δεν ευνοεί τις flats.

Εξάλλου παίζω σχεδόν αποκλειστικά με δάχτυλα.

Nikoubis είπε:
ΠΑΝΤΑ, οχι ενιοτε. Βεβαια οι Rotosound flats ειναι αρκετα bright μεχρι να στρωσουν, αλλα ο Harris (που τις παιρνει τζαμπα) τις αλλαζει πριν απο καθε show, οποτε δεν προλαβαινουν να στρωσουν. Γι αυτο και ο ηχος του δεν εχει καμια σχεση με τις παραδοσιακες flats.
:o

Σε μερικά θα ήμουν σίγουρος ότι παίζει με rounds.

Αλλά δεν είμαι και Maiden Connoisseur  ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα