Ελληνικο ροκ

bloody_sunday είπε:
Δειξε μου ΕΝΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΔΙΕΘΝΩΣ ρωσικο' date='ιταλικο,ισπανικο,βουλγαρικο,αφρικανικο,ινδικο,κινεζικο,αραβικο,τουρκικο γκρουπ που να παιζει mainstream "ροκ" & να τραγουδαει στα αγγλικα και θα παω πασο...[/quote']
Πολλά, πολλά, πολλά παραδείγματα. Αρκεί να κοιτάξω στιγμιαία στο My Music μου (και θα ξεχνάω κι άλλα): Nightwish (Φινλανδοί), Lacuna Coil (Iταλοί), Gathering (Ολλανδοί), Μοοnspell (Πορτογάλοι), Sepultura (Bραζιλιάνοι), Αir (Γάλλοι), Βlind Guardian (Γερμανοί), Ηοοverphonic (Bέλγοι), Μadrugada (Noρβηγοί), Within Temptation (Oλλανδοί), Deus (Bέλγοι), Daft Punk (Γάλλοι), Rammstein (Γερμανοί), Golden Earring (Oλλανδοί)... να βάλουμε και την Shakira σαν mainstream rock ή να την αφήσουμε απ'εξω; Έστω, ας αφήσουμε απ'έξω Sepultura, Moonspell και Guardian.
Ώπα, κάτσε :lol: Οι Nightwish, Lacuna Coil, Gathering, Moonspell, Sepultura, Guardian και Within Temptation είναι σχετικά επιτυχημένα groups, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας που είναι τα superbands των τελευταίων δεκαετιών. Για τα δεδομένα των mainstream μεγάλων ονομάτων (Shakira, Madonna, Robbie Williams, George Michael, Elton John, U2, Rolling Stones κλπ κλπ κλπ) απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Όλοι μαζί δεν κάνουν το ένα δέκατο (εμπορικά πάντα) ούτε του ενός απ'αυτούς. Δε συμφωνώ και με τον SF, αλλά εδώ δεν έχεις δίκιο ;)

Άσε που οι Rammstein δεν τραγουδάνε αγγλικά.

edit: επίσης ούτε ένα από τα groups που έγραψες δεν παίζει "mainstream rock" :)
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
heretic είπε:
Απο την αλλη σιγουρα ειναι και το ιδεολογικο-κοινωνικο υποβαθρο πισω απο τη μουσικη αυτη. Εγω ακουω πιο πολυ metal οφειλω να πω. Στο metal λοιπον οι πιο συχνες λεξεις που εγω ο ιδιος βλεπω στους στιχους ειναι freedom, fight, love, δηλαδη ειναι μουσικη που δε μιλαει μονο για αγαπες, αλλα για την κοινωνια, για τις ανθρωπινες  σχεσεις, για πραγματα δηλαδη που σαφως εχουν μεγαλο και ευρη φασμα.
Δε θα συμφωνήσω μαζί σου. Κι εγώ έχω ασχοληθεί άπειρα με metal, και οι στίχοι κατά μέσο όρο είναι (κατά τη γνώμη μου) χειρότερη απ'ότι στην pop. Αντιγράφουν κι εκεί ο ένας τον άλλον και το εκνευριστικό είναι ότι νομίζουν ότι κάνουν και κάτι πιο σοβαρό απ'τους υπόλοιπους. Δηλαδή και οι In Flames που γενικώς μ'αρέσουν και γράφουν και λίγο διαφορετικούς στίχους (όταν άρχισαν δηλαδή, γιατί τώρα πια τους έχουν αντιγράψει όλοι :D) ή οι Dark Tranquillity κι αυτοί λένε τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια. Μα δε γίνεται τώρα να έχεις κάτι φοβερό να πεις κάθε λίγο και λιγάκι. Πέραν αυτού group σαν τους Theatre Of Tragedy που και καλά γράφανε "ποίηση" είναι το λιγότερο τραγικοί. Σε απαράδεκτα "old english" που τα μισά ήταν ασυνάρτητα και τελικά δεν έλεγαν τίποτα απολύτως. Τώρα να πιάσω την death/black σκηνή; Δε νομίζω ότι χρειάζεται καν. Στο power? Θα πω μόνο το όνομα "Rhapsody" και τα υπόλοιπα τα ξέρεις :D Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις όπως παντού, απλά κατά μέσο όρο δε νομίζω ότι τα πράγματα είναι καλύτερα.

Ενα αλλο θεμα. Για μενα κανετε μεγαλο λαθος οσοι βαζετε μεσα τον ορο ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ. Η λεξη ΜΟΥΣΙΚΗ υπονοει αυτο ακριβως που ειναι. Ενα καλλιτεχνικο εργο. Το αν ειναι καλο η οχι αυτο δε θα το κρινει η εμπορικοτητα του εργου. Η εμπορικοτητα ειναι κατι που εξαρταται κατα 90% απο ΜΗ μουσικα κριτηρια.
Εν μέρει μαζί σου, όμως δεν είναι και ακριβώς έτσι και σίγουρα διαφωνώ στο ποσοστό που έβαλες. Θα σε παραπέμψω στο θέμα με τους καλύτερους έλληνες τραγουδιστές. Και θα σου πω ότι απ'όσους έχουμε αναφέρει πάρα μα πάρα πολλοί έκαναν πολύ μεγάλη καριέρα στην Ελλάδα. Σίγουρα η επιτυχία δεν είναι μουσικό κριτίριο, όμως σε γενικές γραμμές οι περισσότεροι εμπορικά μεγάλοι (που κρατάνε χρόνια, δε μιλάμε για τυπάκια που βγαίνουν για 1-2 χρόνια και μετά δεν τους θυμάται ούτε η μάνα τους) στον τομέα τους είναι καλοί.

 
Να σχολιάσω πάλι... Είναι κατακερματισμένα τα σχόλια αλλά δεν το κάνω επίτηδες!! Peace, συνφορουμίτες...

Πρωτα απ ολα, μουσικα η rock εχει σαφεστατα καποια στερεοτυπα. Yπαρχει η πεντατονικη κλιμακα που παιζεται με διαφορες παραλλαγες της (κυριως στα σολο), τα ακκορντα ειναι τα κλασικα μι-σι-μι, ρε-λα-ρε δηλάδη η συνηχηση 1ης-5ης. Ο ηχος σχεδον παντα εχει παραμορφωση στις κιθαρες, τελος παντων για να μη κουρασω, υπαρχουν σιγουρα καποια αντικειμενικα πραγματα στο τι ειναι rock.
Διαφωνώ, το έχω ξανασυζητήσει για τον κορεσμό της σύγχρονης μουσικής και του ροκ, είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση αλλά η μαγκιά της δημιουργίας κάτι αυθεντικού και πρωτότυπου έγκειται στην απομάκρυνση από τα κλισέ και τα χιλιοπαιγμένα μέσω ενορχήστρωσης ΚΑΙ συνθέσεων (εξακολουθούν να υπάρχουν άπειροι τρόποι να φτιάξεις ένα τραγούδι, σε καμία περίπτωση δεν περιορίζονται σε μια παραμόρφωση και σε μια πεντατονική).

Ώπα, κάτσε :lol: Οι Nightwish, Lacuna Coil, Gathering, Moonspell, Sepultura, Guardian και Within Temptation είναι σχετικά επιτυχημένα groups, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας που είναι τα superbands των τελευταίων δεκαετιών.
Ποιος μίλησε για superbands; Όχι εγώ πάντως... Ζητήθηκε να πούμε παραδείγματα πετυχημένων διεθνώς συγκροτημάτων (ροκ, γιατί αν ξεφεύγαμε - και γιατί όχι - θα ξεκινούσα από Abba) και προσπάθησα να απαντήσω. Κοίτα λίγο τις 7ψήφιες - 8ψήφιες πωλήσεις τους...

Όλοι μαζί δεν κάνουν το ένα δέκατο (εμπορικά πάντα) ούτε του ενός απ'αυτούς.
Eσύ προηγουμένως δεν παραδεχόσουν ότι η επιτυχία δεν μετριέται με νούμερα;

Άσε που οι Rammstein δεν τραγουδάνε αγγλικά.
Έχεις απόλυτο δίκιο, μου ξέφυγε.

επίσης ούτε ένα από τα groups που έγραψες δεν παίζει "mainstream rock"
Eξαρτάται το πού τοποθετείς αυτήν την ταμπέλα, και το γιατί το κάνεις. Εξτρίμ ροκ παίζουν όλοι όσοι έβγαλα απ'έξω και οι Rammstein (οff oύτως ή άλλως). Μην το αρνηθείς, αυτάκια έχουμε...

Μα δε γίνεται τώρα να έχεις κάτι φοβερό να πεις κάθε λίγο και λιγάκι. Πέραν αυτού group σαν τους Theatre Of Tragedy που και καλά γράφανε "ποίηση" είναι το λιγότερο τραγικοί. Σε απαράδεκτα "old english" που τα μισά ήταν ασυνάρτητα και τελικά δεν έλεγαν τίποτα απολύτως.
Εδώ μιλάμε για εξτρίμ ροκ (δεν τους έβαλα στην εξίσωση) αλλά επίτρεψέ μου να σου πω ότι κάνεις λάθος ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ διαστάσεων. Το ίδιο θα έλεγες ακριβώς αν σου έδινα το αγγλικό πρωτότυπο του Μάκβεθ σε έκδοση του 1623 (το οποίο έχω διαβάσει). Να μην γίνω πιο συγκεκριμένος τώρα γιατί είμαι εντελώς offtopic αλλά σου δίνω το λόγο μου ότι δεν θα μπορούσες να κάνεις μεγαλύτερο λάθος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bloody_sunday είπε:
Ποιος μίλησε για superbands; Όχι εγώ πάντως... Ζητήθηκε να πούμε παραδείγματα πετυχημένων διεθνώς συγκροτημάτων (ροκ, γιατί αν ξεφεύγαμε - και γιατί όχι - θα ξεκινούσα από Abba) και προσπάθησα να απαντήσω. Κοίτα λίγο τις 7ψήφιες - 8ψήφιες πωλήσεις τους...
Μα ναι, αλλά είπαμε για επιτυχία world class, να είναι πραγματικά μεγάλα ονόματα.

Όλοι μαζί δεν κάνουν το ένα δέκατο (εμπορικά πάντα) ούτε του ενός απ'αυτούς.
Eσύ προηγουμένως δεν παραδεχόσουν ότι η επιτυχία δεν μετριέται με νούμερα;
Μα φυσικά, αλλά εδώ μιλάμε για το ποια groups πάνε καλά εμπορικά, και λέω ότι από εμπορικής άποψης τα groups αυτά δεν υπάρχουν καν σε σύγκριση με πραγματικά μεγάλα groups.

επίσης ούτε ένα από τα groups που έγραψες δεν παίζει "mainstream rock"
Eξαρτάται το πού τοποθετείς αυτήν την ταμπέλα, και το γιατί το κάνεις. Εξτρίμ ροκ παίζουν όλοι όσοι έβγαλα απ'έξω και οι Rammstein (οff oύτως ή άλλως). Μην το αρνηθείς, αυτάκια έχουμε...
Καλά ντε, μη βαράς :) Απλά μιλάγαμε για mainstream :)

Μα δε γίνεται τώρα να έχεις κάτι φοβερό να πεις κάθε λίγο και λιγάκι. Πέραν αυτού group σαν τους Theatre Of Tragedy που και καλά γράφανε "ποίηση" είναι το λιγότερο τραγικοί. Σε απαράδεκτα "old english" που τα μισά ήταν ασυνάρτητα και τελικά δεν έλεγαν τίποτα απολύτως.
Εδώ μιλάμε για εξτρίμ ροκ (δεν τους έβαλα στην εξίσωση) αλλά επίτρεψέ μου να σου πω ότι κάνεις λάθος ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ διαστάσεων. Το ίδιο θα έλεγες ακριβώς αν σου έδινα το αγγλικό πρωτότυπο του Μάκβεθ σε έκδοση του 1623 (το οποίο έχω διαβάσει). Να μην γίνω πιο συγκεκριμένος τώρα γιατί είμαι εντελώς offtopic αλλά σου δίνω το λόγο μου ότι δεν θα μπορούσες να κάνεις μεγαλύτερο λάθος.
Ε ναι, έχω ασχοληθεί κι εγώ με αγγλική λογοτεχνία και αγγλική γλώσσα (γιατί μου αρέσει πολύ) και οι στίχοι έχουν γραμματικά λάθη. Και ούτως ή άλλως χρησιμοποιεί ψιλοστερεότυπες φράσεις. Αυτό το τελευταίο κατά τη γνώμη μου.

 
Συγνώμη μενέλαε αλλά το χεσες!  ;D

Μου λες για στίχους μεταλ και μου πετάς για τους In flames, Dark tranquility και Theatre Of Tragedy?  ???

Να σου πω για όλη τη σκηνή του Thrash, τη συντριπτική πλειοψηφία του κλασσικού Heavy, για τον Chuck Schuldiner, ακόμη και για Motorhead...

Ακόμη και οι μπλακάδες γράφουν καλύτερους στίχους από αυτούς που ανέφερες!!!

Πως φαίνεται ότι δε τα γουστάρω καθόλου αυτού του είδους τα γκρουπ. Ακούς εκεί μελωδικό ντεθ.....  :o

 
Με την ευρύτερη έννοια "ελληνικό ροκ" 

την δεκαετία του 60' είχαμε:

APHRODITES CHILD, BLUE BIRDS, CHARMS, FORMINX, FRATELLI, IDOLS, JUNIORS, MGC, OLYMPIANS, SOUNDS,STORMIES,

STRANGERS, UP TIGHT, WE FIVE, ΑΡΙΩΝΕΣ, BLUE ROCKS, BLOW UP, ΒΟΡΕΙΟΙ,CINQUENTTI, ΓΑΛΑΞΙΕΣ, DRAGONS, ESQUIRES, GREEKS, JAGUARS, LOUBOGG, MARINERS, MINIS, MONKS, KNACKS, PLAY BOYS, SEAGULLS, ΣΤΥΛΙΣΤΕΣ.......

την δεκαετία του 70' :

AXIS, ΑΓΑΠΑΝΘΟΣ, BABYLON, ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ, ΔΑΜΩΝ & ΦΙΝΤΙΑΣ, ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ, ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ, ΛΥΤΗΣ ΚΑΙ ΙΖΟΛΔΗ,

ΑΚΡΙΤΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΟΓΑΡΙΔΗΣ, POLL, ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ, ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΛΕΖΟΥ,

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΥΛΙΚΑΚΟΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ,

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ, ΛΟΥΚΑΣ ΣΙΔΕΡΑΣ, ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, SOCRATES DRANK THE CONIUM

PERSONS, SOS BAND, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ, SPHINX, HΡΑΚΛΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ & ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ,

VAVOURA BAND, YPSILON, ΑΝΑΚΑΡΑ, ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ, FACES, SUNSET, ........

την δεκαετία του 80'

APOCALYPSIS, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΑΜΙΔΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ, BICYCLE, BLUES GANG, BLUES WIRE 031, BΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ,

ΝΙΚΟΣ ΖΙΩΓΑΛΑΣ, LAST DRIVE, ΛΕΥΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, LIBIDO BLUME, MAGIC DE SPELL, MOREL, ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ,

NO MAN'S LAND, ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, PLJ BAND, TΕΡΜΙΤΕΣ, PURPLE OVERDOSE, RODONDO ROCKS, SCRAPTOWN,

SHARP TIES, SOUTH OF NO NORTH, ΣΥΝΔΡΟΜΟ, ΤΡΥΠΕΣ, ΦΑΤΜΕ, ΜΩΒ, ΔΕΛΤΑ, VILLA 21, YEAH! YELL-O-YELL,

ANTI TROPPAU COUNCIL, CAPTAIN NEPHOS, DOUGLAS, DRACHMAS, ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΕΡΑΣΤΕΣ, EX HUMANS, FOLM NOIR,

METRO DECAY, MUSHROOMS, ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ, NORTHWIND, PANX ROMANA, PETE AND ROYCE, REPORTERS, ΣΥΜΜΟΡΙΑ,

SCORIA, SCHMETTERLING, SLOW MOTION, TAXI, TRESSPASS, .....................................

..........

..........

και σίγουρα υπάρχουν και θα υπάρξουν άλλα τόσα.........

*τα στοιχεια τα βρήκα από το βιβλίο "25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΡΟΚ" του Ντινου Δηματάτη

 
Να πω κατι για το φιλο bloody sunday...

Νομιζω οτι καποια πραγματα τα παρερμηνευεις.

Εννοειται οτι υπαρχουν απειροι τροποι για να συνθεσεις ενα κομματι.

ΟΜΩΣ το καθε ειδος μουσικης εχει συγκεκριμενες φορμες που το κανουν να ξεχωριζουν απο τα αλλα. Αλλο πραγμα η jazz, αλλο η metal, αλλο τα δημοτικα, αλλο το hip hop. Γι αυτο και καθε ειδος εχει τις κλιμακες του, τα οργανα που παιζεται κλπ κλπ. Εννοειται οτι στο χωρο ας πουμε της rock μπορουν να γινουν παρα παρα πολλα συνθετικα. Ομως οπως εχω ξαναπει, σε μια κλιμακα οι βαθμιδες καλως η κακως ειναι 7!! Αρα μιλαμε για ενα περιορισμενο φασμα. Επισης, η ενορχηστρωση ΔΕΝ εχει να κανει με τη συνθεση. Αν παιξει ενα ακορντο στην κιθαρα αντι για το κλασικο ΜΙ-ΣΙ-ΜΙ ενα ΜΙ-ΣΙ-ΡΕ δηλαδη μια 7η αυτο ΔΕ σημαινει οτι συνθετικα το κομματι εμπλουτιστηκε με κατι νεο, η βαθμιδα ειναι η ιδια απλα καλωπισαμε ας πουμε τον ηδη υπαρχον σκελετο. Οι βασικοι αξονες ειναι σταθεροι. Θα μου πεις τωρα και γιατι να παιξουμε σε μια μινορε η ματζορε κλιμακα και να μη προσθεσουμε αλλες. Δεκτον , ομως το μουσικο ιδιωμα απο μονο του αυτοπροσδιοριζεται με καποια πραγματα, αν εσυ βαλεις μια κλιμακα που παιζουν στα ρεμπετικα η στα δημοτικα, τοτε απλα δε θα παιζεις rock (η τουλαχιστον πρεπει να σαι συνθετικα παρα πολυ προσεκτικος ωστε να μην αλλοιωσεις το χαρακτηρα της μουσικης).

Οσον αφορα τους στιχους και τη συγκριση μεταξυ rock η μεταλ και ποπ νομιζω ειναι τουλαχιστον ατυχης, τωρα αν 5-10 η 1000 γκρουπ γραφουν χαζομαρες αυτο δεν αναιρει τους μεσους ορους, νομιζω οτι η ροκ εχει να πει παρα πολλα σε αντιθεση με την ποπ που το 90% μιλαει για αγαπες (και λιγο βαζω). Η ροκ μουσικη ειναι επαναστατικη απο τη φυση της, και ακομα και αν συντακτικα κανει καποιος 2-3 λαθη δεν ειναι το ζητουμενο αυτο αλλα αυτα που θελει να πει καποιος. Και φυσικα και η μεταλ κοινοτητα ειναι πιο ενωμενη οπως ειπε και ο superfunk και αυτο γιατι η ιδια η φυση της μουσικης που παει κοντρα στο ρευμα απο μονη της εχει εναν ενωτικο χαρακτηρα για αυτους που ασχολουνται με αυτη.

 
boukaw7 είπε:
Μου λες για στίχους μεταλ και μου πετάς για τους In flames, Dark tranquility και Theatre Of Tragedy?  ???
Έλα τώρα. μην είσαι βρωμόκαφρος  ;D ;D ;D ;D ;D ;D Τα σπάνε οι Tranquillity! ;)

 
Να σημειώσω ότι τους Theater of Tragedy σταμάτησα να τους ακούω στο Aegis, δεν ξέρω τι κάνουν από κει και πέρα στιχουργικά.

Heretic έχω διαπιστώσει ότι αυτοεγκλωβίζεσαι σε ταμπέλες (καραμέλα την έχω κάνει τη λέξη). Ροκ μπορεί να δημιουργηθεί με ότι κουφή αλληλουχία συγχορδιών σου κατέβει. Η σύνθεση πάει χέρι - χέρι με την ενορχήστρωση, και η τελευταία την διαφοροποιεί ακόμη περισσότερο. Όσο για τις "λίγες" βαθμίδες και συγχορδίες, τα έλεγες και στο παρελθόν και εκεί τα ξανασυζητούσαμε αλλά δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεσαι το χάος που επικρατεί...

http://www.noiz.gr/index.php?topic=11162.msg147212#msg147212

http://www.noiz.gr/index.php?topic=11162.msg147217#msg147217

 
Δε μπορω να καταλαβω τι ενοεις στην πραξη. Δηλαδη εχεις ακουσει πολλα κομματια που να παιζουν 173 βαθμιδες μεσα?

By the way. στο γκρουπ που εχω εχουμε ενα κομματι που το λενε Bloody Shadow τσεκαρε το!

www.myspace.com/admonisher

Στο αφιερωνω :) εχει πολλες βαθμιδες!!

 
Όχι 173 βαθμίδες, γιατί να τις χρησιμοποιήσουμε όλες ταυτόχρονα;;;; Aπλά έχουμε να διαλέξουμε από μεγάλη ποικιλία (αν και για να το κάνουμε πραγματικά αυτό θα χρειαστεί να φτάσουμε σε επίπεδο Dream Theater και Τοοl). Ωραίο το κομμάτι, πολύ καλή προσπάθεια, μου θύμισε λίγο Helloween, κατά το 2:00 νομίζω ότι είχε κάπως απότομη αλλαγή αλλά νομίζω ότι η βελτίωση θα σας έρθει αβίαστα με καλό πρόγραμμα προβών!

 
Παιδια βριστε με αλλα θα ελεγα τον Γονιδη... Ο ανθρωπος ειναι μεταλας, και κανει αυτο που πρεσβευει το Ροκ: λεει τα πραγματα με τ ονομα τους!!! Τελος!!! ''Και δεν κοιμαμαι, δεν κοιμάμαι οταν αρχιζω να σε θυμαμαι, δεν κοιμαμαι και το ξερεις, υποφερω κι υποφερεις''!! ''Ελα παλι αποψε μια φορα, δεν υπαρχει στην αγαπη διαφορα, δοκιμασαμε κι αλλου και δεν μας παει, σαν και μας κανεις δε ξερει ν αγαπαει''!!! Τι εχει αδικο??? Εμενα με εκφραζει, αλλο η αγαπη και αλλο η ταξικη παλη!! Δεν εασχολησε και με τα δυο ταυτοχρονα!!! Σοβαρα: Αγαπαω Διαφανα Κρινα!!!

 
Κοιτα το "προβλημα" σου ειναι οτι αντιμετωπιζεις το θεμα μονο απο μουσικης αποψης αφηνοντας εξω το υπολοιπο 50% (που ειναι οι ΣΤΙΧΟΙ) και που συνηθως (παντα δηλαδη) προκαλει το ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα (και τον γελωτα) στους ξενους...(και οχι επειδη δεν ειναι γραμματικα/συντακτικα σωστοι,που ετσι κι αλλοιως σπανια ειναι...)
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ξέρεις κάτι superfunk....Τον γέλωτα, ευτυχώς ή δυστυχώς, προκαλούν και σε εμάς οι ίδιοι οι ξένοι με τους στίχους τους (και με τη μουσική θα έλεγα)....Η γνώμη μου:

Ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό παιδιά.....Το αν η Αμερική έβγαλε κάποιους Green Day (και ένα σωρό άλλα γκρουπ) την ώρα που η Ελλάδα είχε τα Ξύλινα Σπαθιά, ή το αν η Αγγλία έβγαλε τους Placebo (και ένα σωρό άλλα γκρουπ) την ώρα που η Ελλάδα είχε τα Υπόγεια Ρεύματα, από θέμα αναγνώρισης, διασημότητας και πωλήσεων το χρωστάνε μόνο στα λεφτά και στην πολύ καλύτερη μουσική κίνηση των πραγμάτων εκεί (υποστήριξη συγκροτημάτων, προώθηση γκρουπ ροκ και όχι μόνο κλπ κλπ). Ή μήπως κάνω λάθος; (ΠΡΟΣΟΧΗ η σύγκριση σχημάτων που έκανα αφορά μόνο αναγνώριση, διασημότητα και πωλήσεις....ΟΧΙ ίδιο είδος μουσικής)

Γιατί μην μου πείτε ότι οι Green Day (προσωπικά τίποτα με το γκρουπ) έχουν καλύτερη μουσική ή στίχους από τα Υπόγεια Ρεύματα ή από τα Κρίνα.....Ούτε ότι οι Placebo (προσωπικά τίποτα με το γκρουπ) υπερτερούν μουσικά και στιχουργικά των Ξύλινων Σπαθιών (προσοχή ΔΕΝ λέω ότι είναι καλύτεροι....μιλώ για το αν υπερτερούν ή μειονεκτούν). έτσι παιδιά;

Έτσι λοιπόν ο καθένας στον τομέα του....όχι ότι ΞΕΝΟ=Καλύτερο από Ελλάδα, παντού και πάντα.....Μην γελιόμαστε ρε παιδιά....(Superfunk δεν λέω ότι είπες αυτό, μιλώ γενικότερα)

Και μην ξεχνάμε γκρουπ, όπως πολύ σωστά είπατε, σαν τους Socrates, Aphrodite's Child, Τρύπες, Διάφανα Κρίνα, Blues Wire αλλά και τους εκπροσωπους της σκληρής σκηνής μας, Rotting Christ, Septic Flesh και FRAGILE VASTNESS (Θα πρόσθετα)

Συγγνώμη αν σας κούρασα....

 
FatalK είπε:
Ξέρεις κάτι superfunk....Τον γέλωτα, ευτυχώς ή δυστυχώς, προκαλούν και σε εμάς οι ίδιοι οι ξένοι με τους στίχους τους (και με τη μουσική θα έλεγα)....Η γνώμη μου:

Ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό παιδιά.....Το αν η Αμερική έβγαλε κάποιους Green Day (και ένα σωρό άλλα γκρουπ) την ώρα που η Ελλάδα είχε τα Ξύλινα Σπαθιά, ή το αν η Αγγλία έβγαλε τους Placebo (και ένα σωρό άλλα γκρουπ) την ώρα που η Ελλάδα είχε τα Υπόγεια Ρεύματα, από θέμα αναγνώρισης, διασημότητας και πωλήσεων το χρωστάνε μόνο στα λεφτά και στην πολύ καλύτερη μουσική κίνηση των πραγμάτων εκεί (υποστήριξη συγκροτημάτων, προώθηση γκρουπ ροκ και όχι μόνο κλπ κλπ). Ή μήπως κάνω λάθος; (ΠΡΟΣΟΧΗ η σύγκριση σχημάτων που έκανα αφορά μόνο αναγνώριση, διασημότητα και πωλήσεις....ΟΧΙ ίδιο είδος μουσικής)

Γιατί μην μου πείτε ότι οι Green Day (προσωπικά τίποτα με το γκρουπ) έχουν καλύτερη μουσική ή στίχους από τα Υπόγεια Ρεύματα ή από τα Κρίνα.....Ούτε ότι οι Placebo (προσωπικά τίποτα με το γκρουπ) υπερτερούν μουσικά και στιχουργικά των Ξύλινων Σπαθιών (προσοχή ΔΕΝ λέω ότι είναι καλύτεροι....μιλώ για το αν υπερτερούν ή μειονεκτούν). έτσι παιδιά;

Έτσι λοιπόν ο καθένας στον τομέα του....όχι ότι ΞΕΝΟ=Καλύτερο από Ελλάδα, παντού και πάντα.....Μην γελιόμαστε ρε παιδιά....(Superfunk δεν λέω ότι είπες αυτό, μιλώ γενικότερα)

Και μην ξεχνάμε γκρουπ, όπως πολύ σωστά είπατε, σαν τους Socrates, Aphrodite's Child, Τρύπες, Διάφανα Κρίνα, Blues Wire αλλά και τους εκπροσωπους της σκληρής σκηνής μας, Rotting Christ, Septic Flesh και FRAGILE VASTNESS (Θα πρόσθετα)

Συγγνώμη αν σας κούρασα....
Φίλε μου, έκανες μια άτοπη σύγκριση. Διαφορετικό είδος μουσικής, διαφορετική γλώσσα στους στίχους, διαφορετικές αγορές, διαφορετικά όλα! Τι να συγκρίνουμε μεταξύ συγκροτημάτων που δεν έχουν καμία συνάφεια μεταξύ τους;

Επίσης σου λέω ότι οι Greenday και οι Placebo δημιούργησαν (μαζί με κάποιους άλλους) ολόκληρες μουσικές σκηνές και διαμόρφωσαν μουσικά μια γενιά σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτή η επίδραση δεν είναι τυχαία, ούτε μπορεί να συγκριθεί με τη σχετικά σύντομη επιτυχία που είχαν τα ελληνικά συγκροτήματα από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και μέχρι τις αρχές του millenium όπου και σταματήσαμε να τα ακούμε/βλέπουμε ιδιαίτερα. Και εγώ που στα λέω αυτά κάποια περίοδο άκουγα Ξύλινα Σπαθιά κάθε μέρα και έχω ΟΛΑ τα albums από Υπόγεια Ρεύματα άρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα εν λόγω συγκροτήματα και τη σκηνή που εκπροσωπούσαν. Απλά πρέπει να καταλαβαίνουμε και να παραδεχόμαστε κάποια πράγματα που είναι πέραν αμφισβήτησης χωρίς να προσπαθούμε να χρυσώσουμε το χάπι...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
FatalK,ούτε ο πρώτος είσαι ούτε ο τελευταίος που νομίζει ότι το ροκ εξαντλείται σε αισθητική ήχων και ύφος. Δικαίωμά σου.

Αλλά όταν κοιτάς έναν αγρό που ποτίζεται, συνήθως τσεκάρεις να δεις που είναι η πηγή. Και η πηγή δεν ήταν ποτέ στα βαλκάνια ή την χώρα μας ειδικότερα.

Ακόμη και η τεράστια λίστα που παρέθεσε ο Brain (παρότι είναι άκυρη - αυτό μας έλλειπε να θεωρούμε ροκ τον παλαμίδα ή τον πιτσιλαδή, μόνο ο τσίκ νακασιάν λείπει...) δείχνει ξεκάθαρα ότι όλοι τους ακολουθούσαν μουσικά και ιδεολογικά ρεύματα του εξωτερικού.

Αυτά...

 
παιδιά αν και προειδοποίησα για το τι ήθελα να πω και να εξηγήσω, παρόλαυτά δεν έγινα κατανοητός...συμφωνώ και με σένα eye αλλά και με σένα alchemist.....για αυτό έκανα και την παράθεση από επάνω σε αυτό που είπε ο superfunk....μιλούσα για τους στίχους όπως και για τη μουσική....Νομίζω ότι συμφωνείτε και οι δύο ότι μουσικά (μα και στιχουργικά) οι Green Day 'η οι Placebo δεν είναι και κάτι σπουδαίο....

Το αν επηρέασαν μια μουσική σκηνή είναι άλλο πράγμα...(εννοείται πως έτσι είναι). Μα, εγώ μιλούσα για τη μουσική κατάρτιση αυτή καθ'ευατή όπως και για το στίχο...

Για αυτά δηλ που είχα κάνει τη παράθεση στα λόγια του superfunk....Μόνο για αυτά μιλούσα....Μα, με τα συγκεκριμένα γκρουπ δεν έχω τίποτα και σέβομαι αυτό που κάνουν...

Eye Ουδέποτε είπα ότι το ροκ εξαντλείται σε ύφος ή αισθητική....Πραγματικά είμαι πολέμιος της δειλο/άποψης (γιατί περί δειλών πρόκειται) ότι το ροκ έχει πεθάνει και βλακείες.....αυτά ούτε αυτοί που τα λένε δεν τα πιστεύουν...

Έτσι λοιπόν, ούτε κανένα χάπι προσπαθώ να χρυσώσω (τρόπος του λέγειν) αλλά και ούτε και να επιβάλλω κάτι λάθος....(έτσι δεν είναι;)

Τι έχετε να πείτε; Ευχαριστώ για τις γνώμες σας....

 
Alchemist είπε:
Επίσης σου λέω ότι οι Greenday και οι Placebo δημιούργησαν (μαζί με κάποιους άλλους) ολόκληρες μουσικές σκηνές και διαμόρφωσαν μουσικά μια γενιά σε παγκόσμιο επίπεδο
Κερμιτάκο διαφωνώ 100%! Οι Greenday μονάχα σαν εύπεπτοι κι εθιστικοί ποπ κλώνοι των Ramones ορθοπόδησαν, και οι Placebo απλά πάτησαν στην brit pop σκηνή που προϋπήρχε πολύ πριν από αυτούς (μερικοί θα έλεγαν από Mπητλοστόουνς, Jam και Wire, εγώ θα έλεγα περισσότερο Stone Roses). Τεσπα πηγαίνω οφτόπικ αλλά δεν πιστεύω ότι μιλάμε για διαφορετικά είδη μουσικής όταν συγκρίνουμε ροκ μπάντες με διαφορετικό ύφος.

Παλιά είχα κρατήσει κι ένα αφιέρωμα στο δυσοίωνο μέλλον της ελληνικής ροκ με γνώμες από Μηλάτο, Κατσούρη της Hitch Hyke κι απ΄τον άλλο της Wipe Out που ξεχνάω το όνομά του, από ακροατές - μέλη συγκροτημάτων κλπ. αλλά τώρα είναι κάπου χαμένο... Φαίνεται ότι έχουμε πολύ μεγαλύτερες ελπίδες αν ποντάρουμε στην "World Music": http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=13864&m=C10&aa=1

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top