Ελληνικο ροκ

ρε Superfunk τους εβαλες επιτηδες κομματια που ειναι γελοια,τι να σου λεγανε οι ανθρωποι?τους εβαλες τρυπες?ξυλινα σπαθια?τους ειπες τι λενε?Είχαν πρόβλημα με την παραγωγή ή τις βαρετες κιθάρες?Τι ακριβως τους εβαλες κ βρήκαν καλό από τα φρεσκα που λες?

-------

Κατά τα άλλα είναι κλισέ κατ' εμέ και η καραμέλα οτι δεν υπηρξε ελληνικό ροκ.Εχει να κανει με ορισμούς (τι λεγεται ροκ,τι εναλλακτικη μουσική κλπ) ενω η ουσία είναι οτι μερικές γενιές πιτσιρικάδων χτυπήθηκαν στο Ροδον ,το Αν και το Μύλο και το πιο ουσιαστικό είναι οτι αρκετοί από αυτούς μπήκαν στη διαδικασία να σκεφτούν 2 πράματα παραπάνω με συνέπεια να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους σε κάτι λιγότερο νερόβραστο-κοιμισμένο.Το αρνητικό στοιχείο που ενδεχομένως έχετε πιαστεί είναι οι γραφικοί που εχουν ξεμείνει και ακόμα να βάλουν το flight από την μη πορτοκαλί μεριά.Αλλά τετοιοι υπαρχουν παντού.

 
blue είπε:
το πιο ουσιαστικό είναι οτι αρκετοί από αυτούς μπήκαν στη διαδικασία να σκεφτούν 2 πράματα παραπάνω με συνέπεια να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους σε κάτι λιγότερο νερόβραστο-κοιμισμένο.Το αρνητικό στοιχείο που ενδεχομένως έχετε πιαστεί είναι οι γραφικοί που εχουν ξεμείνει και ακόμα να βάλουν το flight από την μη πορτοκαλί μεριά.Αλλά τετοιοι υπαρχουν παντού.
+582000

 
Wow! είπε:
Κάτσε ρε Brain...

Τι σχέση έχει ο Παπαθανασίου με το ροκ;

Από πότε οι Sigmatropic χαρακτηρίζουν τη δουλειά τους σαν ροκ;

Εμείς δεν είπαμε ότι δεν υπάρχει ελληνική μουσική, ελληνικό ροκ είπαμε ότι δεν υπάρχει. Μεγάλη διαφορά.

Είναι ειδικό χαρακτηριστικό του "έλληνα ροκά" να βάζει τη ταμπέλα "ροκ" σε ότι του κάνει κέφι, νομίζοντας ότι βρίσκονται κοντά (και κοντά του βέβαια) πράγματα εντελώς άσχετα μεταξύ τους.

---

Boukaw, σε τόσο καιρό που γράφεις είναι η πρώτη φορά που βλέπω τέτοια στείρα άρνηση από μέρους σου. Τι σημαίνει το "Δε με νοιάζει τι λένε οι παππούδες (πλέον) τότε ροκερς". Να σε νοιάζει και να σε κόβει, διότι το κόσμο δεν θα τον ανακαλύψεις εσύ. Γιατί δε ρωτάς να μάθεις τι πίστευε ο Brain στην ηλικία σου; Μήπως πίστευε ακριβώς αυτά που πιστεύεις; Που ακριβώς τον έχει οδηγήσει αυτό; Που έχει οδηγήσει άλλους της γενιάς του που πίστευαν τα ίδια; Εν' πάσει περιπτώσει αν είχατε δίκιο ΚΑΠΟΙΟΣ στο κόσμο εκτός από έλληνες θα εκτιμούσε το Σιδηρόπουλο αλλά κάτι τέτοιο ΔΕΝ ισχύει.

Η ιδέα του "ελληνικού ροκ" είναι ΑΝΕΚΔΟΤΟ οπουδήποτε έξω από τα ελληνικά σύνορα, κάτι που δεν ισχύει για τους Γάλους ή τους Γερμανούς (π.χ.). Σταματήστε να αγνοείτε τα facts - σε δημόσια συζήτηση είμαστε δε μπορούμε απλά να μετατρέπουμε τα ευχολόγια σε επιχειρήματα.

:)
ρε συ Wow!.... πολύ κόλυμα με τις ταμπέλες αλλά έχεις δίκιο από τότε που κατέβηκε το "ροκ"! στην παραλιακή θα πρέπει να το ορίζουμε καλύτερα, αλλά η νέα μόδα που σκάει μύτη στην παραλιακή γίνετε και εναλακτική και ηλεκτρόνικα απ' όλα έχει ο μπαξές.

Τι σχέση έχει ο Παπαθανασίου με το ροκ;   καμία! μόνο ότι έστεισε το 666 από τα καλύτερα τεχνορόκ άλμπουμ!

Από πότε οι Sigmatropic χαρακτηρίζουν τη δουλειά τους σαν ροκ; δεν την χαρακτιρίζουν ροκ, αλλά εναλακτική και έχουν επιροές από velvet underground " αυτούς να μην τους πούμε ροκ :) θέλεις γκαράζ ή ψυχεδέλια!" αλλές επιροές τους  Robert Wyatt, Soft Machine, Talking Heads, Brian Eno.

Εμείς δεν είπαμε ότι δεν υπάρχει ελληνική μουσική, ελληνικό ροκ είπαμε ότι δεν υπάρχει. Μεγάλη διαφορά. δηλαδή άπειρες μπάντες που υπάρχουν σε κάθε γωνιά τις ελλάδας; μάλον για σένα είναι ανύπαρκτες ή μήπως υπάρχουν και όλη η ουσία για σένα είναι κάτω από τι ταμπέλα στεγάζονται. βλέπω έναν αφορισμό με την ελληνική "ροκ" σκηνή και πραγματικά περίμενα να αντιμετωπίζεις καλύτερα τις ελληνικές μπάντες, δηλαδή τι ήθελες να μην έχουν δικό τους υλικό και να ακούμε για αλλα 100 χρόνια διασκευές ή να μην αγγίζουν το "ροκ" και να παίζουν καραγκούνα που για μένα είναι και πολύ ωραία! λοιπόν eye θα παίζουμε ροκ έτσι για να στην σπάμε :) και για να μας αποκαλείς έντεχνα κολημένους. *ελπίζω να μην τσαντίζεσε γιατί μου εισαι και συμπαθείς ;)

Γιατί δε ρωτάς να μάθεις τι πίστευε ο Brain στην ηλικία σου; Μήπως πίστευε ακριβώς αυτά που πιστεύεις; Που ακριβώς τον έχει οδηγήσει αυτό; Που έχει οδηγήσει άλλους της γενιάς του που πίστευαν τα ίδια;  τι πίστευα ρε eye; και που με έχει οδηγήσει ρε φίλε; κάντα λίγο πιο λιανά ;)

 
blue είπε:
ρε Superfunk τους εβαλες επιτηδες κομματια που ειναι γελοια,τι να σου λεγανε οι ανθρωποι?τους εβαλες τρυπες?ξυλινα σπαθια?τους ειπες τι λενε?Είχαν πρόβλημα με την παραγωγή ή τις βαρετες κιθάρες?Τι ακριβως τους εβαλες κ βρήκαν καλό από τα φρεσκα που λες?

-------

Κατά τα άλλα είναι κλισέ κατ' εμέ και η καραμέλα οτι δεν υπηρξε ελληνικό ροκ.Εχει να κανει με ορισμούς (τι λεγεται ροκ,τι εναλλακτικη μουσική κλπ) ενω η ουσία είναι οτι μερικές γενιές πιτσιρικάδων χτυπήθηκαν στο Ροδον ,το Αν και το Μύλο και το πιο ουσιαστικό είναι οτι αρκετοί από αυτούς μπήκαν στη διαδικασία να σκεφτούν 2 πράματα παραπάνω με συνέπεια να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους σε κάτι λιγότερο νερόβραστο-κοιμισμένο.Το αρνητικό στοιχείο που ενδεχομένως έχετε πιαστεί είναι οι γραφικοί που εχουν ξεμείνει και ακόμα να βάλουν το flight από την μη πορτοκαλί μεριά.Αλλά τετοιοι υπαρχουν παντού.


+87687698769987698769876978 8)

 
Νόμιζα πως μόνο οι αρειανοί (σκουλήκια) φοράνε το φλαϊτ ανάποδα!

 
BRAIN είπε:
Γιατί δε ρωτάς να μάθεις τι πίστευε ο Brain στην ηλικία σου; Μήπως πίστευε ακριβώς αυτά που πιστεύεις; Που ακριβώς τον έχει οδηγήσει αυτό; Που έχει οδηγήσει άλλους της γενιάς του που πίστευαν τα ίδια;  τι πίστευα ρε eye; και που με έχει οδηγήσει ρε φίλε; κάντα λίγο πιο λιανά ;)
Πίστευες ότι σα γνήσιος εραστής της τέχνης έχεις αυτομάτως το δικαίωμα να εκφραστείς και να διεκδικήσεις ένα (τοπικό ή παγκόσμιο) ακροατήριο, ανάλογα με την αξία σου. Αυτή η πεποίθηση σήμερα έχει αντικατασταθεί από τη συναίσθηση ότι δεν μπορείς να υπερβείς τη μοίρα της φυλής σου, συνεπώς δεν μπορείς να διεκδικήσεις παγκόσμιο ακροατήριο, αλλά μη ξέροντας που πρέπει να αποδοθεί αυτό το πράγμα (στις εταιρείες, στην ελληνική πραγματικότητα, στην έλλειψη χρημάτων, στην άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους ρίχνει στα τάρταρα, σε όλα τα παραπάνω...) αντιδράς αυτο-περιοριζόμενος σε ένα μικρό "εναλλακτικό" ακροατήριο που όμως δεν μπορεί να σε υποστηρίξει αρκετά ώστε να δώσεις όλο σου το χρόνο σε αυτό που αγαπάς.

Κάνω κανένα λάθος; Αν κάνω, συμπάθα με και αγνοησέ με.

Αν δεν κάνω όμως, δεν οφείλεται στο ότι έχω ειδικές γνώσεις ψυχολογίας ή μαντείας αλλά στο ότι έχω δει εκατοντάδες τέτοια παραδείγματα και (παρά λίγο) να ήμουν και εγώ μέσα σε αυτά τα παραδείγματα.

Λες ότι "πρέπει να το ορίζουμε καλύτερα" και αυτό ακριβώς είναι ότι προσπαθούμε να κάνουμε μέσα από αυτή τη συζήτηση. Εγώ προσωπικά δεν είχα και δεν θα έχω ποτέ σχέση με την παραλιακή και υποστήριξα με την παρουσία μου και το υστέρημά μου αυτό που εσείς λέτε "ελληνικό ροκ". Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να δούμε την πραγματικότητα. Το σαββοπουλικό θεώρημα ότι την ιστορία την γράφουν οι παρέες δεν είναι αρκετό για να δικαιολογήσει την ανυπαρξία οποιασδήποτε ουσιαστικής προόδου (σε μουσικό επίπεδο) της ελληνικής "ροκ" σκηνής.

Υ.Γ. Γιατί πιστεύεις ότι μου τη σπάει να παίζετε ροκ; Το ότι δεν μπορείτε να παίξετε μου τη σπάει. Άμα παίζατε όλα θα ήταν μία χαρά. Για έλα μία μέρα να δεις τι ακούω να φρίξεις... :) :)

 
Κάτι άσχετο αλλά η μεταλ θεωρείται παρακλάδι της ροκ, ή θα αρχίσουμε να σταυροκοπιόμαστε; Το λέω γιατί ξέρω 2 συγκροτήματα, που ειδικά το 1 τώρα κάνει τρελή επιτυχία....

 
boukaw7 είπε:
Κάτι άσχετο αλλά η μεταλ θεωρείται παρακλάδι της ροκ, ή θα αρχίσουμε να σταυροκοπιόμαστε; Το λέω γιατί ξέρω 2 συγκροτήματα, που ειδικά το 1 τώρα κάνει τρελή επιτυχία....
Αυτή είναι πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση και περίμενα εδώ και πολλά ποστ ότι κάποιος θα το πει. Ασφαλώς και είναι παρακλάδι της ροκ, αλλά ποια είναι η διαφορά; Ότι οι χεβιμεταλάδες είναι οι πρώτοι από τους έλληνες ροκάδες που αντιλήφθηκαν ότι χρειάζονται ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από καλές προθέσεις και τίμια καλλιτεχνική συνείδηδη για να παράγεις ένα ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Έτσι, ανέπτυξαν δεξιότητες (βιρτουοζιτέ κυρίως, αλλά και βαρύ στυλιζάρισμα) που φέρνει τη μουσική τους πιο κοντά αισθητικά στα πρότυπά τους. Δεδομένου μάλιστα ότι το συγκεκριμένο "παρακλάδι" είναι επιρρεπές στο στυλιζάρισμα (με όλα τα καλά και κακά αυτού του πράγματος) κάνει τα ελληνικά χεβιμεταλάδικα συγκροτήματα να είναι πιο ανταγωνιστικά στο διεθνή χώρο από τους διάφορους "Τρύπες" και "Ξύλινα Σπαθιά" κλπ.

 
eye με συγκίνησες! Σου δίνω το κάρμα μου. +100000000000000000000000000000000000!!!

 
αρα να λοιπόν η απόδειξη ότι υπάρχει ελληνικό ροκ. Χα κερδισα!  :P  ;D

 
Wow! είπε:
κάνει τα ελληνικά χεβιμεταλάδικα συγκροτήματα να είναι πιο ανταγωνιστικά στο διεθνή χώρο από τους διάφορους "Τρύπες" και "Ξύλινα Σπαθιά" κλπ.
Ξερεις κανενα ελληνικό μεταλ συγκροτημα να εχει πουλησει περισσότερους δίσκους απο του διαφορους τρύπες?Εντός κ εκτός συνόρων.Εγώ όχι...αν υπάρχει θα σου αντιπαραβάλλω ροκ συγκρότημα με αγγλόφωνο στίχο.Αν δε υπάρχει μεταλ συγκρότημα με ελληνικό στίχο που να το θεωρείς κατα οποιοδήποτε τρόπο λιγότερο γραφικό απο τη γραφική ελληνική ροκ πάω πάσο.

 
ρε Superfunk τους εβαλες επιτηδες κομματια που ειναι γελοια,τι να σου λεγανε οι ανθρωποι?τους εβαλες τρυπες?ξυλινα σπαθια?τους ειπες τι λενε?Είχαν πρόβλημα με την παραγωγή ή τις βαρετες κιθάρες?Τι ακριβως τους εβαλες κ βρήκαν καλό από τα φρεσκα που λες?
Eιπα με ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ (που δεν ανηκουν στο 90% του ελληνικου "ροκ") ;)

 
Δεν ξερω τι ακριβως εννοουμε με τον ορο Ελληνικο Ροκ?

Ελληνικη Ροκ σκηνη παντως δεν νομιζω να υπαρχει (τουλαχιστον όπωσ υπηρξε σκηνη πανκ, μπριτ-ποπ, μεταλ κλπ κλπ).... Αυτο ισως πηγε να γινει εκει στα τελη του 90 που ανθισαν οι Τρυπες και τα Σπαθια, και βγηκαν ενα σωρο αλλα παρακατιανα (κατα κυριο λογο - προσωπικη αποψη) συγκροτηματα.....

απο 'κει και περα...σιγουρα υπαρχουν ελληνικές παραγωγες οι οποιες ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΕΣ...ενδεικτικα αναφερω Τρυπες, Ξυλινα Σπαθια, ακομα και οι Στερεο Νοβα (οκ δεν ηταν ροκ αλλα πολυ καλοι) Θανασης και καμποσοι αλλοι ενδεχομενος ακομα...

στις μερες παρατηρειται μια προσπαθεια να γινει μια σκηνη με αγγλικο στιχο με συκγροτηματα απο το μαι-σπεις...matisse, wet calvin, και αλλοι πολλοι - ισως τους ξερετε και απο την κοκα-κολα....

δεν ξερω αν σας αρεσουν, δεν ξερω αν εχουν κανενα ενδιαφερον - ΑΛΛΑ ολοι αυτοι εχουν χαρακτηριστικο ηχο στην μουσικη τους...ο χαρακτηριστικος ηχος που ενδεχομενος χρειαζεται για να δημιουργθει μια σκηνη....(οπως NIRVANA και MUDHONEY και η υπολοιπη σκηνη του πανκ- PEARL JAM και SOUNDGARDEN και οι λοιποι του grunge)

απο 'κει και περα...νομιζω οτι μονο αξιολογες δουλειες μπορουμε να βρουμε και τιποτα αλλο...

(ασχετο...καποιος ρωτησε αν υπαρχουν ελληνες RADIOHEAD ....περιμενε λιγο και ο Φοιβος ετοιμαζει το Κarma Police....)

 
Eye με την τελευταία σου ενδιαφέρουσα τοποθέτηση για το metal μου θυμίζεις σε σημεία τον φοβερό Aργύρη Ζήλο, λογικά εσύ και ίσως κι άλλοι (πχ SF) θα τον ξέρουν. Να σχολιάσω μερικά που είδα:

Ο Σιδηρόπουλος δεν κατάφερε ποτέ να ξεφύγει από τα πλαίσια (όχι της Ελλάδας που περιμένεις να πω...) της Αθήνας πριν η νεότερη γενιά τον πάρει μαζί της στα περιφερειακά πανεπιστήμια.
Κάτι σημαίνουν όλα αυτά, ναι;
Tα όρια είναι γλωσσικά. Στο ελληνικό "ροκ" (εντός ή εκτός εισαγωγικών, πάρτε το όπως θέλετε) είναι ένα ακόμη εμπόδιο. Οι γλωσσικοί περιορισμοί, το τι κάνει την δικιά μας νεολαία να ακούει "ξένα" και τον έξω πληθυσμό, από πιτσιρίκια μέχρι γριούλες, να ακούει πράγματα στην μητρική του γλώσσα χωρίς καν να ξέρει τι εστί "ξένο" πέρα από την ταμπέλα του έθνικ, είναι θέματα που έχω αφιερώσει δεκάδες ώρες σκέψης.

Στην Ελλάδα θεωρείται τρέντυ και must να ακούς "ξένα", πχ. Franz Ferdinand, ενώ πχ στη Βρετανία (και ΟΧΙ μόνο σε αγγλόφωνες χώρες όπως έχω διαπιστώσει προσωπικά πολλάκις) τους ακούν οι νοικοκυρές την ώρα που σφουγγαρίζουν και οι χτίστες στις οικοδομές. Στην Ελλάδα γίνεται αυτό; Mπορεί κανείς να αρνηθεί την υπέρτατη περιφρόνηση που θα έδειχναν όλα τα Ελληνάκια σε ένα συγκρότημα που θα λεγόταν "ΜΕΓΑΘΑΝΑΤΩΣ" (ναι, με ωμέγα κύριε διορθωτά) και με στίχους στα ελληνικά; Ή μπορεί κανείς να αρνηθεί την ευκολία με την οποία ακούγεται ένας ξενόγλωσσος στίχος με γελοίο περιεχόμενο, κρυβόμενος πίσω από την "εξωτική" ηχητική εντύπωση που προκαλεί, και την παράλληλη γελοιότητα που θα έχει ο ίδιος στίχος στα ελληνικά; Tόσο μπλέκεται το θέμα και τόσο το μπέρδεψα κι εγώ, αν βγάλατε νόημα σας δίνω το karma μου!!
happy0006.gif


Να σημειώσω ότι οι επιλογές του SF σε εκείνο το cd που έλεγε μπορεί να ήταν λανθασμένες, εγώ έχω παραδείγματα που έστελνα πριν από δέκα χρόνια (...χτες, δλδ
happy0009.gif
) στην μεγάλη μου αδελφή cd με ελληνικό ροκ, ελληνόφωνο και αγγλόφωνο, όταν σπούδαζε στο Cambridge, και όλα έκαναν πάταγο, ειδικά στα μεγάλα πάρτυ που διοργάνωνε (ναι, εννοώ ΜΕΓΑΛΑ και με άτομα από κάθε γνωστή και άγνωστη γωνιά του πλανήτη). Αλήθεια, γιατί να περιοριστούμε στο ελληνόφωνο ροκ; Ποιος θα μας βάλει τέτοιους περιορισμούς και τι βάση θα έχουν;

Το underground που δεν είναι εμπορική μουσική στην Αμερική και Ευρώπη έχει αξιόλογες πωλήσεις, στην Ελλάδα την πιο αξιόλογη ροκ μπάντα αμερικάνικη ή ευρωπαϊκή να έφερνες και είχε ελληνικό στίχο θα πούλαγε ένα που$#%, γιατί;νομίζω ότι το γιατί το ξέρουμε όλοι καλά, οι περισότεροι έλληνες παραγωγοί είναι για τον $#%$# όπως και οι εταιρίες και από την άλλη έχουμε και πολυ μικρή αγορά.
Άλλο μεγάλο θέμα αυτό: το "underground" έγινε εμπορική μουσική επειδή σε ένα ποσοστό του πληθυσμού φάνηκε αυθεντικό και διαφορετικό από όλα τα άλλα. Ας πούμε ότι ήταν το 5% του πληθυσμού (και πολύ λέω). Πάρε το 5% του πληθυσμού των αγγλόφωνων χωρών πχ από Αμερική, Βρετανία και πάρε το 5% της Ελλάδας. Καταλαβαίνετε για τι τεράστια διαφορά υποστηρικτών και αγοραστικού κοινού μιλάμε; (γιατί οι εταιρίες βέβαια το βλέπουν σαν αγοραστικό κοινό και τίποτα παραπάνω)

Αυτή η πεποίθηση σήμερα έχει αντικατασταθεί από τη συναίσθηση ότι δεν μπορείς να υπερβείς τη μοίρα της φυλής σου (...)
Πάλι συμφωνώ με την παράγραφο αλλά στη θέση "συναίσθηση" θα έβαζα την λέξη "ψευδαίσθηση".

Νόμιζα πως μόνο οι αρειανοί (σκουλήκια) φοράνε το φλαϊτ ανάποδα!
ΤΙΙΙΙ; Kαλά, αν έχει περίεργη γεύση η μπύρα σου δεν θα φταίω εγώ αλλά το ποντικοφάρμακο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω θα διαφωνησω καθετα μαζι σου και θα σου πω οτι πιστευω οτι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να βγουν ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠ στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ειναι να ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ..

το εχω διασταυρωσει πολλακις και σου εγγυωμαι οτι ολοι οι ξενοι "ξαφνιαζονται" ευχαριστα οταν ακουν "σωστη" εναλλακτικη ΕΛΛΗΝΙΚΗ μουσικη με ελληνικο στιχο ,μια και ο στιχος ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ "παρασυρει" και τη μουσικη σε ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΤΟΤΥΠΑ (για τους ξενους) μονοπατια....

το να πας στην Αγγλια ως Ελλην  και να τους παιξεις Brit rock εμπιπτει ΑΜΕΣΩΣ στην κατηγορια "ΕΛΑ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΑ ΑΜΠΕΛΟΧΩΡΑΦΑ ΣΟΥ" και αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα αγγλοφωνα γκρουπ (εκτος κι αν εχεις υποψιν σου εστω και ΕΝΑ τετοιο γκρουπ που να κανει ΚΑΡΙΕΡΑ εξω,και οταν λεω καριερα δεν ενοοω σαν την (ανυπαρκτη) καριερα που κανουν στο εξωτερικο οι Κοκκινοβανδηβισσιδες.... ουτε βεβαια τα ΜΕΤΑΛΛΟΓΚΡΟΥΠ τα οποια ειναι εντελως αλλουνου παππα ευαγγελιο λογω του "καλτ" της φασης τους οσο και της τρομερης αλληλουποστηριξης που (καλως) εχουν οι μεταλλαδες μεταξυ τους)

και σε διαβεβαιω οτι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ εχουν προσπαθησει να βγουν εξω,ακομα και με μεγαλη υποστηριξη...σορρυ παιδια αλλα το ΚΟΙΝΟ εξω δεν ενδιαφερεται....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
blue είπε:
Ξερεις κανενα ελληνικό μεταλ συγκροτημα να εχει πουλησει περισσότερους δίσκους απο του διαφορους τρύπες?Εντός κ εκτός συνόρων.
Για ψάξε για firewind. Αν δεν τους έχουν ξεπεράσει με τους 4 δίσκους τους, τότε πολύ σύντομα θα τους ξεπεράσουν. Αλήθεια  oi όποιες τρύπες έχουν signature κιθάρα; Ο gus g ναι και πανάκριβη και έχει ξεσκιστεί να πουλάει!

http://www.espguitars.com/ και τράβα στο guitars--->signature----> Gus g Μέχρι και βιντεάκι του έχουν!!!  ;)

Έπειτα ψάξτε και για rotting christ. Αυτοί δεν έχουν πουλήσει τόσα, αλλά θεωρούνται από τα τοπ συγκροτήματα στον ακραίο ήχο. Α ναι και Septic Flesh βάλτε μέσα (ζουν ακόμη; ). Βρε τι μαθαίνει κανείς...  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
boukaw7 είπε:
Ξερεις κανενα ελληνικό μεταλ συγκροτημα να εχει πουλησει περισσότερους δίσκους απο του διαφορους τρύπες?Εντός κ εκτός συνόρων.
Αλήθεια  oi όποιες τρύπες έχουν signature κιθάρα; Ο gus g ναι και πανάκριβη και έχει ξεσκιστεί να πουλάει!

Και ο Jonny Greenwood δεν εχει signature κιθάρα,μήπως λέει κατι αυτό?ή το οτι εχει η Avril Lavigne?

Τώρα αν πουλήσουν ή αν εχουν πουλήσει παραπανω θα φανεί.Προσωπικά δεν το νομίζω για τους λόγους που αναφερει ο Superfunk.Είναι περιορισμένο το κοινό και υπαρχει κόσμος που ουτε ακουστα δεν εχει αυτα τα ονοματα (προσωπικα τους ξερω κ εχω ακουσει).Αντιθετως τους "διαφορους" που λεμε ,για τους οποιους συζηταμε αν υφιστανται οι ιδιοι κ η σκηνή τους ,δεν υπαρχει ανθρωπος να μην τους ξερει.Και μη μου πεις οτι υποστηριχθηκαν ποτε απο τα ΜΜΕ ή εγιναν ποτε μαϊντανοί.

Eπίσης το να θεωρείται κάποιος τοπ στον ακραίο ήχο δε μου λέει τπτ σε μια συζητηση γυρω απο την απηχηση ενος ιδιωματος.Κι εγώ κάνω ακραία ντολμαδάκια...ποιος ενδιαφέρεται?

 
Το αν μας αρέσει, ή αν εκφράζει ή ικανοποιεί τον καθένα μας προσωπικά το στυλ, το επίπεδο, η ποιότητα κλπ της ροκ μουσικής στην Ελλάδα διαχρονικά, δεν αναιρεί την ουσία της ύπαρξής της ως εγχώριας ροκ μουσικής.

Μην πάθουμε και κρίση ταυτότητας τώρα στα γεράματα...  :P

 
Ε καλά τώρα. Σε όλον τον κόσμο οι μεταλάδες τους ξέρουν τους firewind (και οι πιο Underground τους r.c.). Τώρα αν δεν αρέσουν σε όλους δεν λέει κάτι. Ρώτησες αν υπάρχει κάποιο ελληνικό μεταλ συγκρότημα που να πούλησε περισσότερα από τους οποιουσδήποτε τρύπες και λέω ότι αν δεν έχουν πουλήσει ακόμη περισσότερο, τότε σίγουρα θα τους ξεπεράσουν. Και είναι και γνωστότεροι από τους εγχώριους.

Και το γεγονός ότι κατάφερε Έλληνας να βγάλει signature με την esp (την flagship εταιρία στο μεταλ) και έπειτα από πλησίασμα της εταιρίας, πρώτα της μητρικής Ιαπωνικής και έπειτα της αμερικανικής, έπειτα από την επιτυχία τόσο του συγκροτήματος, όσο και της κιθάρας, δεν είναι κάτι που προσπερνιέται εύκολα.

Έτσι και αυτοί, αλλά και οι πασίγνωστοι παγκοσμίως στον ακραίο χωρο r.c (αλλά και όχι μόνο αυτοί και ούτε στο συγκεκριμένο χώρο), αποτελούν το έμπρακτο παράδειγμα ότι μπορεί κάποιος από την ελλάδα να παίξει ροκ (υπό την ευρεία έννοια) και να ξεχωρίσει στη σκηνή. Οπότε ας αφήσουμε όλες αυτές τις αερολογίες και ας κάνουμε καμιά σωστή κίνηση.

Αλλά βλέπεις ο gus g έπρεπε να πάει αμερικα και να συνεργαστεί με τοπ ονόματα του χώρου, για να μη του πει κανείς τπτ. Για φαντάσου να άφηνε το όνομά του ως Κώστας, αντί για GUs.  Όπως και οι r.c. έπρεπε να ξεφύγουν από την ελληνική νοοτροπία για να γίνουν από τα δυνατά ονόματα.

Αυτό είναι το μοναδικό πράμα που ακόμη συμφωνώ στα όσα έγραφε το Χαμερ. Ότι υπάρχουν Έλληνες μουσικοί αλλά και συγκροτήματα, που ενώ στο εξωτερικό γίνονται "φιρμες" (στο ιδίωμά τους πάντα), εδώ τους τρώει η μαρμάγκα.....

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top