elavd είπε:Προφανώς, για αυτό, αν πρόσεξες, έγραψα:Oχι σε όλους χερρ Ελαβντου.Υπάρχει και η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.Εγώ ούτε του Ζαχου όυτε του Σταυρου το μαγαζί το έχω χτίσει.Ουτε λεφτάς είμαι ,και το μεγαλύτερο όνομα με το οποιο έχω παίξει είναι...το band in a box.
Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς, ο κανόνας στην Ελλάδα λέει ....
Οταν αγοραζουμε ενα μουσικο οργανο η κατι αλλο εχει εγγυση και συνηθως αυτη συνοδευεται απο τον απαραβατο κανονα του ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ ελεγχου.......Μεχρι εδω λοιπον εχεις 100% το δικιο με το μερος σου...ο εξουσιοδοτημενος αντιπροσωπος οφειλε μεχρι εδω ειτε εγκαιρως να στο φτιαξει (εφ οσον επροκειτο απλα για καποια ρυθμιση) ειτε εγκαιρως να στο αντικαταστησει (εαν μιλαμε για κατασκευαστικο προβλημα). Φυσικα δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο σωφρον μελος του νοιζ που μπορει να υποστηριξει χωρις να χασει τη σοβαροτητα (η τη σοβαροφανεια του) οτι στη περιπτωση που το οργανο ειχε εξ αρχης προβλημα καλως κυκλοφορησε απο τον ΅Ελληνα αντιπροσωπο η το αντιστοιχο μαγαζι.Sixstringmania είπε:Περνει που λετε ολο χαρα το απαστοριο μπασσο το φερνει το ανοιγει ,επαιζε..μου λεει ρε ελα δες..το κοιταω..οκ του λεω απλα ρυθμιση θελει το μπρατσο(ηταν σαν πιστα για skateboard).Οκ.τους περνει και του λενε...ε ναι θα το κοιταξουμε αλλα μετα το καλοκαιρι.Τι να κανει ο αμοιρος καταναλωτακος..περιμενε..μετα κατα τον σεπτεμβριο κοντα,οταν κουνισαν το κολο τους και το ειδαν του το `ρυθμισανε` κ καλα..
Το μοναδικο σημειο στο οποιο σε μεμφομαι ειναι αυτο. Το οτι το πηγες σε μη εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο.....Φυσικα μπορεις να υποστηριξεις οτι απλως το επιθεωρησαν οπτικα.....καταλαβαινεις οτι και παλι το αντιθετο μπορει να υποστηριξει ο Στολλας οποτε να σου αρνηθει οποιαδηποτε περαιτερω υποστηριξη. Θα μου πεις (και θα εχεις δικιο) αν ο αντιπροσωπος εξ αρχης μου ειχε λυσει το προβλημα ως οφειλε οταν του το πρωτοπηγα, δεν θα ετρεχα απο εδω και απο εκει μπας και βρω καποιον να κανει αυτο που δεν εκανε ο καθ'υλην αρμοδιος (Στολλας)...... :Παιζοντας καταλαβε οτι δεν επαιζε σωστα,οπως και οτι το μπρατσο δεν ηταν και τοσο ρυθμισμενο..Ολα φαλτσα,τριξιματα..καλα ειπαμε..δε μπορει να ειναι και ολοισιο! δε θα παιζει!Αλλα σα κομπλεξικος μπασιστας (καλα κ εγω χειροτερος θα ημουν)το παει και σε αλλους ποιο γνωστους μαστορες.Το κοιτανε και του λενε οτι υπαρχει καποιο κατασκευαστικο λαθος γιατι το rodd δεν πηγαινει οσο μεσα πρεπει ωστε να αντισταθμισει την δυναμη και να ερθει το μπρατσο ισια.Κανονικα ολοι ξερουμε οτι ειναι φυσιολογικο να εχει μια μικρη κληση αλλα αμα γουσταρεις το πας οσο ισια θες.
ΑΥΤΟ λεω και εγω....δυστυχως ΣΕ ΑΥΤΟ ο "παραπονουμενος" φιλος μαςΝα κάτι τέτοια διαβάζω, το συνδυάζω και με την περίπτωση βλάκα γνωστού μου, που του έσπασε "επαγγελματίας" το truss rod του μπάσου του, καθώς από κει ρυθμίζεται το intonation (έτσι του έλεγε), παρά τα παρακάλια μου να το πάει σε κάποιον άλλον να το δει (αφού δε με πίστευε ότι το ιντονατιον ρυθμίζεται από τη γέφυρα) και τσαντίζομαι.
Έγραψες αρχηγέyameth είπε:που ξέρει...να ξεχωρίσει τα βαγονάκια της γέφυρας από του τρένου ...
απο οτι βλεπεις συνεχιζει να μην απαντα (& κατι μου λεει οτι δεν θα απαντησει ποτε... :και σαφώς με ενοχλεί που ο φίλος που πόσταρε το θέμα δεν απαντάει ακόμα σ'αυτά που τον ρωτάτε
ειναι ομως τουλαχιστον 200 ευρω "ζημια" καθοτι θελει ΠΟΛΥ δουλεια για να επισκευαστει....αλλά εντάξει ένα σπασμένο truss δεν είναι και rocket science
Αυτό ισχύει σε ιδανικές συνθήκες όμως... :yameth είπε:Αρα ο Β πρέπει να ξέρει τι δίνει στον καταναλωτακο.
Αν ανοίξει χαλασμενο δεν πρέπει καν να πάει στα χέρια αγοραστή.
Αυτός πρέπει να έχει εσωτερική διαδικασία με τον Α γι αυτές τις περιπτώσεις, που δεν αφορά τον καταναλωτή.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα παραπάνω.yameth είπε:.................
Αρα ο Β πρέπει να ξέρει τι δίνει στον καταναλωτακο.
Αν ανοίξει χαλασμενο δεν πρέπει καν να πάει στα χέρια αγοραστή.
Αυτός πρέπει να έχει εσωτερική διαδικασία με τον Α γι αυτές τις περιπτώσεις, που δεν αφορά τον καταναλωτή.
.................
ΥΓ. Γι αυτό δεν αγοράζουμε ποτέ κιθάρα σε σφραγισμένο κουτί. (Μπορεί να έσπασε στο ταξίδι...) Eπίσης αγοράζουμε από κιθαράδικο και όχι από box mover, που ξέρει να τη στήσει αλλά και να ξεχωρίσει τα βαγονάκια της γέφυρας από του τρένου ...
τολη τα ειπες ολα +1000000000Silot είπε:Οκ, προφανώς δεν ειναι υποχρεωμένος ο καθένας να ξέρει τα βασικά προκειμένου να σετάρει ένα όργανο, ή να διαπιστώσει ένα πρόβλημα - αυτό είναι γεγονός. Βέβαια η υπερχειλίζουσα ξερολιαση κάποιων με κάνει ώρες-ώρες να περιμένω το αντίθετο,αλλά τέλοσπάντων.
Είναι γεγονός πως αν κάτι είναι ελαττωματικό οφείλει να αντικατασταθεί και δεν χωράει συζήτηση αυτό, αλλά πόσοι απο εσάς δεν υποκείπτετε στη λογική του σούπερ μάρκετ και ζητάτε την κιθάρα που μόλις ακούσατε και δοκιμάσατε να σας την δώσουν στο κουτί ?
Τις προάλλες ο άλλος μπροστά μου, αφού έλιωσε για κάνα 40λεπτο εναν Vintage Modern (αυτό είναι ένα καταπληκτικό καινούριο κεφάλι / κόμπο της Marshall για τους λιγότερο ενημερωμένους) πήγε στο ταμείο και με ένα καταπληκτικό υφάκι ζήτησε να του φέρουν ένα σφραγισμένο γιατί ο "δοκιμασμένος" είχε ήδη παλιές λάμπες !!
Για να μην πώ για τον άλλον που αφού τσάκιζε επι σειρά ημερών μια Taylor 810, στο τέλος λίγο πρίν την μαζέψει παραμάσχαλα έκανε θέμα για τις γρατσουνιες που ο ίδιος είχε προκαλέσει με την πένα του και ζητούσε 30% έκπτωση γιατί η κιθάρα που δοκίμασε ήταν προφανώς μεταχειρισμένη αφου αφήνουν τον καθένα (!!) να την δοκιμάσει..!
Υπο αυτές τις συνθήκες πόσο εύκολο είναι για έναν πωλητή να "ρισκάρει" να ανοίξει και να ελέγξει ενα όργανο που προορίζεται για κάποιον πελάτη ?
Για να μην μιλήσω για τον "ποιοτικό έλεγχο" κάποιων γραφικών πλέον αντιπροσωπιών, και την καταθλιπτική αδυναμία τους να στηρίξουν το προιον με την απαραίτητη σειρά ανταλλακτικών που θεωρητικά οφείλουν να διαθέτουν: πωλείται κάτι, γυρνάει σαν προβληματικό κι αντί να υπάρχει δεύτερο για αντικατάσταση αρχίζει η ακαδημαική συζήτηση περι επιστροφής στο εργοστάσιο (τραγικό) και έλλειψης στοκ (κωμωδία) και άλλα τέτοια κακόμοιρα...
Τι θα μου πείτε τώρα, πως συμφωνώ με τους μίζερους περί κλεφτών και απατεωνιάς ?
Θα πέσετε έξω γιατί το βλέπετε μισό το κάδρο, δυστυχώς.
Στην Ελλάδα έχουμε μερικά απο τα καλύτερα και πιο ενημερωμένα καταστήματα που θα βρείτε , κι όσοι ζήσαν εξω εδώ είναι να το επιβεβαιώσουν. Αλλα δυστυχώς οι περισσότεροι απο εσάς δεν έχουν ζήσει ένα Chandler ή έναν Andy στο Λονδίνο για να συγκρίνουν τιμές και service και θεωρούν πως η πείρα στα όργανα αποκτάται όταν η λιωμένη Visa ακουμπήσει ταβάνι απο τις αγορές μέσω net.
Υπάρχουν άνθρωποι εκει έξω πρόθυμοι όχι να σου ανοίξουν το πορτοφόλι, αλλά να σου προτείνουν λύσεις.
Πωλητές και μαγαζάτορες που δουλειά τους θεωρούν το να σου προτείνουν αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει και υπερκαλύπτει τις ανάγκες σου.
Υπάρχουν και μερικοί που προσπαθούν (προς δικιά σου έκπληξη) να σε αποτρέψουν απο μια αγορά που βασίζεται σε απλή παρόρμηση γιατί ήρθαν στη θέση σου και το μετάνιωσαν.
Αυτοί είναι που συντηρούν την ουσιαστική εικόνα της αγοράς και αυτοί είναι που θα πάρεις τηλέφωνο για την βλακώδη ή εκπληκτικά εξειδικευμένη απορία σου και guess what ? θα προσπαθήσουν τουλάχιστον να σου απαντήσουν.
Λίγο πιο κάτω απο το τέρας που λέγεται Guitar Center στην Ν.Υ. υπάρχουν δυο τρία πραγματικά μαγαζάκια που θα δείς τον Edge να πίνει καφέ δοκιμάζοντας παλιές Explorers και τον Hoboken να τοποθετεί καμαρωτός την καινούρια Hot Rod 52 Tele στο κέντρο της μικροσκοπικής βιτρίνας του.
Αυτά τα μαγαζιά δεν αγχώνονται για το άν θα πιάσουν τον "στόχο" που έχει βάλει ο supervisor γι' αυτόν τον μήνα, αλλά για το αν θα σου παρέχουν την λύση που χρειάζεσαι - και τέτοια μαγαζιά θα ανακαλύψετε και στην Ελλάδα αν ξεκολλήσετε απο την οθόνη σας και εφοδιαστείτε με το λιγότερο καχύποπτο ύφος σας, και αυτά τα μαγαζιά θα τα υπερασπίζομαι ακόμη κι αν φτάσουν να αντιπροσωπεύουν το 2% της ντόπιας αγοράς, γιατί εκεί ακούω και μαθαίνω πράγματα απο τα 14 μου.
Χωρίς την παραμικρή αίσθηση ειρωνίας, που τα βρήκες εσύ αυτά τα μαγαζιά;Silot είπε:Αυτά τα μαγαζιά δεν αγχώνονται για το άν θα πιάσουν τον "στόχο" που έχει βάλει ο supervisor γι' αυτόν τον μήνα, αλλά για το αν θα σου παρέχουν την λύση που χρειάζεσαι - και τέτοια μαγαζιά θα ανακαλύψετε και στην Ελλάδα αν ξεκολλήσετε απο την οθόνη σας και εφοδιαστείτε με το λιγότερο καχύποπτο ύφος σας, και αυτά τα μαγαζιά θα τα υπερασπίζομαι ακόμη κι αν φτάσουν να αντιπροσωπεύουν το 2% της ντόπιας αγοράς, γιατί εκεί ακούω και μαθαίνω πράγματα απο τα 14 μου.