Έχετε δουλέψει με ΠΑΡΑΓΩΓΟ;

Βασίλης τύμπανα-κρουστά

Πλήκτρα ανάμεσα σε Σιαχάμη-ΚΟΖΔΡ, πέρασμα στο πιάνο θα κάνει και ο Atreou

Μπάσο ? Πρέπει να παρακαλέσεις παλιοπετούγια τα λεφτά δεν βγαίνουν με απευθείας αναθέσεις

Κιθάρα Δέλτας αφού πήγε και Fall δικαιωματικά κι ας φέρει και τη PRS

ΤΡΙΟ ΠΝΕΥΣΤΏΝ, θα ανακοινωθεί.

Η συναυλία θα γίνει, είτε καλοκαίρι στο Λυκαβηττό, είτε στο Γκαγκάριν χειμώνα  του 26

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ολος ο δίσκος είναι roll off οι χαμηλές και τον είχαν κράξει απο ότι ξέρω όταν τον έβγαλε.

Τι δισκάρα,ακόμη θυμάμε την πρώτη φορά που τον άκουσα.

Να έχετε όλοι υγεία και να βγείτε να παίξετε οτι αγαπάτε.

 
Νέο όνομα, νέο σχήμα

Samy Paraga & the katsaplians

Κιθάρα, καθότι Φούζιος και ο Τυρέας δεν παίζουν και ο Άντριαν Μπλιου, πέφτει ακριβός, θα πάρω τον Δέλτα

Μπάσο ιδανικά να έχει υπέροχες γάμπες, εναλλακτικά να είναι σαν το Έντγουιστλ, θα ξεπέσω στον Παρτέρη

Πλήκτρα Σιαχάμης, απ τη στιγμή που απόθανε ο  Νίκι Χάπκινς, δεν υπάρχει αντικαταστάτης

Τύμπανα-κρουστά Βασίλης

2 βράδια στο Γκαγκάριν η προπώληση εισουρητίων ξεκίνησε 

 
Νέο όνομα, νέο σχήμα

Samy Paraga & the katsaplians

Κιθάρα, καθότι Φούζιος και ο Τυρέας δεν παίζουν και ο Άντριαν Μπλιου, πέφτει ακριβός, θα πάρω τον Δέλτα

Μπάσο ιδανικά να έχει υπέροχες γάμπες, εναλλακτικά να είναι σαν το Έντγουιστλ, θα ξεπέσω στον Παρτέρη

Πλήκτρα Σιαχάμης, απ τη στιγμή που απόθανε ο  Νίκι Χάπκινς, δεν υπάρχει αντικαταστάτης

Τύμπανα-κρουστά Βασίλης

2 βράδια στο Γκαγκάριν η προπώληση εισουρητίων ξεκίνησε 
Μπράβο θείο.

Πάντα πίστευα οτί εισαι ένας ανθρωπός ιδιαίτερος που υποφέρει απο την κοινοτυπία και θέλει να εκφραστεί,μέχρι που άκουσα τι θα τραγουδίσεις και κατάλαβα οτί απλά θέλεις να κάνεις και τους υπόλοιπους να υποφέρουνε μαζί σου.

Υπολόγιζε και εμένα.

 
Μπράβο θείο.

Πάντα πίστευα οτί εισαι ένας ανθρωπός ιδιαίτερος που υποφέρει απο την κοινοτυπία και θέλει να εκφραστεί,μέχρι που άκουσα τι θα τραγουδίσεις και κατάλαβα οτί απλά θέλεις να κάνεις και τους υπόλοιπους να υποφέρουνε μαζί σου.

Υπολόγιζε και εμένα.
  Είσαι κοντά, όχι όλμος εντός, δεν θέλω να υποφέρει ο κόΖμος.

Θέλω να απαλλάξω το κόΖμο από κάτιβαρίδια τύπου Καταρράκτη, ακόμη κι αυτόν, τον λυπάμαι-παρότι αμοιβάδα-δεν θέλω να το πατήσω και να κάνει πλατς, στη σόλα



 Επί του ερωτήματος λοιπόν, ΔΕΝ έχει δουλέψει ΚΑΝΕΝΑΣ με παραγωγό, όχι πως δεν το ήξερα, φαίνεται εξάλλου.

 
 Επί του ερωτήματος λοιπόν, ΔΕΝ έχει δουλέψει ΚΑΝΕΝΑΣ με παραγωγό, όχι πως δεν το ήξερα, φαίνεται εξάλλου.


Πρόσφατα, το YouTube μου εμφάνισε αυτό το βίντεο, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, ίσως ξέρει τι λέει:








 
Επί του ερωτήματος λοιπόν, ΔΕΝ έχει δουλέψει ΚΑΝΕΝΑΣ με παραγωγό, όχι πως δεν το ήξερα, φαίνεται εξάλλου.
Δέν ξέρω αν θεωρείτε "συνεργασία",αλλά ένας με έψαχνε στο δάσος με το δίκανο όποτε πήγαινα για περίπατο με την κόρη του.

 
Δέν ξέρω αν θεωρείτε "συνεργασία",αλλά ένας με έψαχνε στο δάσος με το δίκανο όποτε πήγαινα για περίπατο με την κόρη του.
Ημπορώ να το εκλάβω ως ''εμπειρία'' προαγωγού, μετράει 

 
Σε τι συμφωνώ και σε τι διαφωνώ,προσωπικά.

Ο πρώτος παραμορφομένος ήχος ήταν από σκασμένο μετασχηματιστή σε κονσόλα και μάλιστα σε μπάσο,όχι κιθάρα και καθιερώθηκε γιατί...ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Γι αυτό τον ξέρει και όλοι μας σήμερα.

Μιλάει για αυτούς που εφευγαν απο τις εκκλησίες και γυρνούσαν με πλακάτ στους δρόμους?

Βρε αυτούς θα πάρεις για παράδειγμα?

Το 60 και οι γρές άκουγαν Fuzz στον santana π.χ και σε άλλους χωρίς να ξενίζει κανέναν.

Βρές μου σήμερα,ακόμη και στην αμερική,το ανάλογο ποσοστό/ηλικίες.

Οι ρεμπέτες/ρεμπέτισες το ίδιο στην ελλάδα,όλα μέσα στην βρωμιά και την παραμόρφωση.

Θές ταινία,θές λάμπες,θές κονσόλες, μικρόφωνα.

Τα σημέρινα ακούγονται λες και είναι η kylie minogue που φαλήρισε και λέει σε hi fi τον πόνο της.

Ο καζαντίδης έχει πιό ωραία παραμόρφωση απο τις ψηφιακές metal κιθάρες που βγάζουν σήμερα,ασε που είναι σαν να τον έχεις δίπλα σου σε αρκετά του κομμάτια και ΑΥΤΟ είναι το ζητούμενο,σε αρκετές μουσικές που παρουσιάζει ένα σύνολο ανθρώπων.

Υπάρχει κάτι καλύτερο απο τον να ακούσεις κάποιον ζωντανά μπροστά σου?

Οχι.

Ε όλη η προσπάθεια που καταβάλεται απο τον άνθρωπο,είτε με την μουσική τεχνολογία,είτε με την τεχνική παραγωγής,έχει να κάνει με την πιό ρεαλιστική αναπαράσταση αυτού.

Το να πάρεις την φωνή του σήμερα και να τον κάνεις να ακούγεται μέσα απο βαρέλι,η απο το υπερπέραν,μπορεί να μοιάζει ωραία ιδέα σε εσένα και διάφορους άλλους,αλλά ο άνθρωπος χρειαζότανε απλά ένα καλό μικρόφωνο μπροστά του.

Σημερα ακούγονται οι διαφορές με τότε,γιατί πολύ απλά στο επιτρέπουν τα εξελιγμένα ηχοσυστήματα.Τότε ότι παραγωγή και να έκανες,θα έβγαινε απο το χωνί του γραμμοφώνου η κάτι παρόμοιο,τι παράπονα περίμενε να κάνουν για την παραγωγή οι ρεμπέτες.

Οι motorhead χαλαροί αν τους βγάλεις το distortion.

O lemmy δέν είχε ποτέ distortion,κομμένες χαμηλές και υπεροδηγημένες λάμπες είναι αλλά και αυτό αν αφαιρέσεις,σου φαίνεται αυτό για χαλαρό παίξιμο μουσικών οργάνων,με φωνή που βγαίνει απο τα έγκατα της κολάσεως?

Μήπως να του δίναμε και λίγο μέλι,να μαλακώσουν οι φωνητικές χορδές?

Τα μαλλιά του τα βλέπεις που ατενίζουν.Απο την δύναμη που βαράει τις χορδές είναι.





Πολύ σωστό αυτό που είπε με την απόσταση στα μικρόφωνα,στους ενισχυτές,αλλα θέλει χώρο γιατι αλλιώς ακούγονται σκύλοι,γάτες τηγάνια και κατσαρόλες και άλλα,εκεί που γράφουμε εμείς.

Στα επόμενα,πάλι τα ίδια.

Βασικά μπορεί να του πεί κάποιος οτί η διαφορά του με έναν θρύλο στις παραγωγές,έχει να κάνει μόνο με τον συνδιασμό μικροφώνων,για τήν ποιό ρεαλιστική καταγραφή του ήχου που έχει φτιάχτει εκ των προτέρων.

Αυτη είναι η διαφορά.

Ο ένας φτιάχνει έναν ήχο ακριβώς εκεί που τον θέλει και μετά προσπαθεί να τον καταγράψει με την μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα και ο άλλος γράφει έναν ήχο και παλεύει μετά να τον κάνει κάτι που δέν είναι εξ αρχής.

Οσο για τα μέσα αναπαραγωγής που λέει,αυτή η φιλοσοφία τα έχει μαμήση όλα.Ολοι να ακούγονται καλά στα...τηλέφωνα.

Ρε σείς,την Dea lipa γράφεται?Αφηστε αυτήν να ανησυχεί γι αυτό.

Οποιος αγαπάει την μουσική και θέλει να την απολαύσει,(ροχαλίζει ο σκύλος κάτω απο το γραφείο μου έχει σπάσει τα νεύρα),έχει και τα ανάλογα αξεσουάρ και απο αυτόν μόνο θα πάρετε λεφτά.

Αφήστε τις παραγωγές για αυτούς που θα ακούσουν μουσική στα τηλέφωνα.

Να βάλουν τα τηλέφωνα...στις θήκες τους.

Μετά έπιασε τους maiden.

Να πώ ενα μυστικό,υπήρχε κόστος για τα βάθια και τις άλλες παπάτζες που έβαζαν,γι αυτό οι πρώτοι 2 δίσκοι θα είναι πάντα οι καλύτεροι για αρκετούς απο εμάς.

Οι θεατρικότητες και οι υπερβολές σε κάποια είδη σε περνάν απο το live/perfomance στο εμπορικό είδος,συγκρότημα δισκογραφίας.

Και μόνο.

Λεφτά θέλανε,δέν θέλανε να τους δείς live και να σου κρεμάσει το σαγόνι,άσχετα αν διαθέτουν αρκετά κομμάτια που θα το κάνουν αυτό και φρόντισαν με σκηνικά να το κάνουν ακόμη πιο εντυπωσιακό.

Μουσικά μιλώντας πάντα,μπορείς να πείς το ίδιο για τους AC/DC η για τους Motorhead?

Καλά τα λεει πάλι οτι θα κάνεις έναν πινακα όταν ξεκινάς να κάνεις ένα δίσκο π.χ αλλά το να παρουσιάσεις τις ίδιες πινελιές και τα ίδια χρώματα σε αυτόν που θα έρθει να σε δεί απο κοντά,είναι μία ισορροπία που πρέπει,αν θές να είσαι ειλικρινής με το κοινό σου,να κρατήσεις.

Σωστός επίσης για τον ρόλο του παραγωγού,αν λάβεις υπ οψην ότι και οι περισσότεροι μουσικοί είναι κομπλεξικοί και νομίζουν επειδή παίζουν ενα όργανο καλά οτί θα μαμήσουν τον κόσμο και ξέρουν αυτοί τι θέλει.

Αν απουσίαζαν μεγάλες φυσιογνωμίες/παραγωγοί,τα μισά και βάλε συγκροτήματα που αποτελούν τον θεμέλιο λίθο της μουσικής ιστορίας που ξέρουμε,δέν θα τα είχαμε μάθει ποτέ.

Απο εκεί και πέρα συμφωνώ περίπου σε όλα μαζί του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε τι συμφωνώ και σε τι διαφωνώ,προσωπικά.


Έβαλα το βίντεο, για να βοηθήσω τον Σάμη να προσδιορίσει κατά πόσο (και αν) χρειάζεται να αποδίδει σημασία στην πιθανότητα συνεργασίας του με κάποιον παραγωγό. Δεν με ενδιαφέρει να συμφωνήσω / διαφωνήσω με ένα-ένα τα (κάπως ασυνάρτητα) που διατυπώνονται, κυρίως διότι δεν χρειάζεται αλλά επίσης δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, δεν ξέρω σε ποια project έχει συμμετέχει κλπ.

Στο μεταξύ, βλέπω ότι ο Σάμη έχει ζητήσει τη διαγραφή του λογαριασμού του, οπότε όλο το νήμα ακυρώνεται σαν τέτοιο - αν θέλουμε να συζητήσουμε γενικά για το ρόλο του παραγωγού ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε κάποιο άλλο.

 
Έβαλα το βίντεο, για να βοηθήσω τον Σάμη να προσδιορίσει κατά πόσο (και αν) χρειάζεται να αποδίδει σημασία στην πιθανότητα συνεργασίας του με κάποιον παραγωγό.
Ο Σάμη θέλει να μπερδευτεί με τους εργάτες,να πεί τον πόνο του στις γάτες,τί να τον κάνει τον παραγωγό και στο λέω αυτό σαν αυτόκλητο μέλος του γκρούπ.

Τσίπουρα θέλει,εναν αργαλειό χάμουνδ και έναν απινιδωτή μέσα στο στούντιο και είμαστε έτοιμοι.

Εχει στην χώρα αρκετούς που θα μπορούσαν να αναλάβουν αυτόν τον ρόλο,αλλά πιστεύω οι μουσικοί/μπάντες είναι το πρόβλημα.

Η πλειοψηφία κάνει recording εδώ αλλά για τα μετά μας αρέσει το "ξένο" και ο "φτασμένος"γιατί θα κάνουμε όλοι παγκόσμια περιοδεία και γεννάμε καινούργιες προτάσεις σάν τα κουνέλια,οπότε θα πληρώσουμε αυτους έναν σκασμό λεφτά,για να βγούμε στην σκηνή και να δείξουμε πόσο απλοί είμαστε.

Εν το μεταξύ,ότι ελληνικός δίσκος έσκασε ακριβώς την στιγμή που ένα είδος ήταν εν τι γενέσει η στα πάνω του,έγινε όλος εδώ.

Τότε ισως θα δικαιολογούταν μια βοήθεια απο κάποιον ξένο που είναι στο επίκεντρο της όλης φάσης,όχι σήμερα.

Στο μεταξύ, βλέπω ότι ο Σάμη έχει ζητήσει τη διαγραφή του λογαριασμού του
Τα ίδια μας έκανε προχθές το βράδυ σε μια ταβέρνα που είχαμε πάει όλοι μαζί να δούμε τι θα παίξουμε,αυτά να τα ξεχάσει πές του.

Θα κάτσει εδώ να πληρώσει για όλα αυτά που έχει κάνει.

Μπηκε και το άλλο παιδί απότομα και τον τρόμαξε με το ζωάκι.

Αν δέν απειληθεί ο σκορπιός,δέν του κάνει τίποτα και προπάντος με michael schenker μέσα.

Θα τον βάλουμε να το χαιδέψει λίγο στο κεφάλι και όλα καλά.

 
Έβαλα το βίντεο, για να βοηθήσω τον Σάμη να προσδιορίσει κατά πόσο (και αν) χρειάζεται να αποδίδει σημασία στην πιθανότητα συνεργασίας του με κάποιον παραγωγό. Δεν με ενδιαφέρει να συμφωνήσω / διαφωνήσω με ένα-ένα τα (κάπως ασυνάρτητα) που διατυπώνονται, κυρίως διότι δεν χρειάζεται αλλά επίσης δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, δεν ξέρω σε ποια project έχει συμμετέχει κλπ.

Στο μεταξύ, βλέπω ότι ο Σάμη έχει ζητήσει τη διαγραφή του λογαριασμού του, οπότε όλο το νήμα ακυρώνεται σαν τέτοιο - αν θέλουμε να συζητήσουμε γενικά για το ρόλο του παραγωγού ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε κάποιο άλλο.
Από την αρχή ζήτησα να συζητήσουμε το θέμα ''ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ'' προφανώς κανείς δεν έχει δουλέψει με παραγωγό κατά τα φαινόμενα

 
Από την αρχή ζήτησα να συζητήσουμε το θέμα ''ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ'' προφανώς κανείς δεν έχει δουλέψει με παραγωγό κατά τα φαινόμενα


εχω δουλεψει εγω, ρωτα με οτι θες. 

αλλα να ρωτησω και εγω κατι: "τι ΑΚΡΙΒΩΣ θες να κανεις?" ,τι σου ΛΕΙΠΕΙ δηλαδη για το οποιο θες την συμβουλη/συμβολή ενος παραγωγου?

Ποιο είναι το "όραμα" σου για την ηχητική αποτύπωση της μουσικής σου;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω εχω δουλεψει σε παραγωγή. Περνάω? ?

 
Από την αρχή ζήτησα να συζητήσουμε το θέμα ''ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ''


Πράγματι, και εγώ ΠΑΝΤΑ σε παίρνω σοβαρά, όπως και  οποιονδήποτε άλλον. Αν μπεις και γράψεις "έχω παίξει με τους Beatles και τους Stones αλλά πάντα ζητούσα κάτι παραπάνω", εγώ θα προσπαθήσω να κάνω κάποιο χρήσιμο σχόλιο. Δεν υποτιμώ κανέναν. Συμπτωματικά, είναι μέρες που μου εμφανίζονται βίντεος αυτού του νεαρού, οπότε άδραξα την ευκαιρία.

Επίσης, μια και μου απευθύνθηκες, σε παρακαλώ μη φύγεις από το φόρουμ για τους Scorpions, περιμένε τουλάχιστο να αρχίσει κάποιος να ποστάρει ΠΥΞ-ΛΑΞ. :) :) :)

 
Σε έναν παραγωγό που ξέρει τι κάνει,δεν πάς εσύ και του λές,πας εκεί με τίς ιδέες σου/τραγούδια σου και σου λέει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top