Προσωπικά, μου αρέσουν τα modulated delays με σκοτεινές επαναλήψεις και δυνατότητα drone, αλλά όχι τα chorus modulated όπως το Deluxe Memory Man (είναι και μεγάλο πανάθεμά το για κάποιον που παίζει live με έξι πεταλάκια).
Έχω δοκιμάσει πολλά, που δεν τα έχω κρατήσει, και ανάμεσα σε αυτά, θα ξεχώριζα το Malekko 616, το Catalinbread Montavillan Echo (ένα αριστούργημα και ευκολο να κατασκευαστεί DIY με verified schematic από κάποιον που κατέχει από ηλεκτρονικά - not me) και το επίσης αεξαιρετικό αλλά πιο βαρύ κι από το δημόσιο χρέος Line 6 Εcho Park.
Η ΤC είναι (ήταν) αγαπημένη μου εταιρία, το Flashback 2 όμως και το μαύρο Alter Ego v2, τα επέστρεψα στα κουτιά τους όπως ήταν γιατί ήταν πολύ pronounced και δυσκολευόμουν να βγάλω έναν καλό ήχο με αυτά.
Επίσης, μου τη σπάνε τα delay με χιλιάδες κουμπια και υποπαραμέτρους, πάω στοίχημα ότι είναι σπουδαία πετάλια τα Strymon ας πούμε (είχα και ένα El Capistan) ή το Timeline αλλά τα βρίσκω είναι άβολα για live και ευπαθή. Και το MXR Carbon Copy είναι πολύ κακό για το τίποτα, το Malekko 616 το βάζει κάτω hands down από άποψη modulation, καθώς και τα άλλα που προανέφερα (Line 6 κλπ)
Αυτά που έχω και δουλεύω και είναι τα αγαπημένα μου και με σειρά προτίμησης:
Alter Ego v1 (το setting του με την προσομοίωση του Echorec του Gilmour, απλά δεν υπάρχει, ενώ έχει και ένα εξαιρετικό DMM και πολύ πειστικά Tape και Analog settings, με σκοτεινές επαναλήψεις, που σε συνδυασμό στο ότι μπορείς να το ΄λειτουγείς με trails, είναιιδανικό για τα reggae εγχειρήματα μου - χτυπάς την επαναληψη, το σβήνεις, τα trails σβήνουν γλυκά σε ατμόσφαιρα reggae dub, ενώ εσύ συνεχίζεις να παίζεις ρυθμικά άρσεις). Του έχω βάλει εδώ και αιώνες και ένα Toneprint με shimmer trails του Dave Stewart και είμαι καλυμμένος με ένα τόσο δα πεταλάκι. Στα plus ότι έχει buffer και είναι και στέρεο!
EQD Dispatch Master - To go to πετάλι μου για ροκιές. delay/reverb που τα κάνει όλα θα σε βγάλει ό,τι κι αν του δώσεις. Δυστυχώς δεν έχει trails κι έτσι το χρησιμοποιώ μόνο αν δεν πρόκειται να το κλείσω ποτέ στη διάρκεια του live.
Ibanez DE7 - το καλύτερο πετάλι που έχει βγάλει η Ιbanez μετά το tubescreamer, κτγμ.
H echo ρύθμισή του, πέρα από το ότι ακουγεται εξαιρετικά (είναι απίστευτο ότι δεν βγάζει ψηφιακίλα και ακουγεται πιο φυσικό και ζεστό ακόμη και από πολύ πιο ακριβά delay), έχει κάτι που δεν έχω συναντήσει σε κανένα αλλο πετάλι delay: έχει limiter στις επαναλήψεις, με αποτέλεσμα αυτές να σβήνουν ομαλά ακόμη και σε μεγάλο feedback, αντί να αυξάνονται σε ένταση. Ετσι μπροείς να κάνεις ότι θες από drone μέχρι ισοκρατήματα και από U2 ρυθμικά (αν και δεν έχει ταπ τεμπο) μέχρι slapback. Δυστυχώς ούτε αυτό έχει trails.
Αφησα τελευταία δυο πρόσφατα αποκτήματά μου, τα:
ΕΗΧ Canyon - μπορεί να κάνει της παναγιάς τα μάτια και σίγουρα πολύ περισσότερα απ όσα χρειάζομαι, αλλά το θέλω για τα ambient home recordings μου. εξαιρετικά ενδιαφέροντα είναι τα shimmer και polyphonic octaver repeats του. Στα plus του επίσης, τα ρυθμικά subdivisions, ταπ τεμπο, στερεο εξοδοι και παραμετροποιήσεις ανα είδος delay (με υπομενού). Δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ σε live, εκτός αν το χωρέσω ποτέ για έναν συγκεκριμένο ήχο που θα έχω σετάρει από πριν - ίναι εξαιρετικά άβολο, αν όχι αδύνατο να το σετάρεις επί σκηνής, έτσι μικροσκοπικό που είναι και με άσπρα γράμματάκια κλπ)
Skreddy Echo: Θα το παραλάβω ενθουσιασμένος σήμερα, από συμφορουμίτη. Είναι το πιο ακριβό delay που έχω αγοράσει ως σήμερα, αλλά η τιμή του ήταν εξωφρενικά καλή. Διαβάζω ότι ο Marc Ahifs έχει κάνει ότι είχε και το delay της Ibanez, έχει δηλ. limiter στις επαναλήψεις. Εκτός από το αριστουργηματικό του modulation που δεν μου ακούγεται τόσο στείρο όσο του Εl Capistan, έχει επίσης effects loop μόνο για τις επαναλήψεις! Χαράς ευαγγέλια... προβλέπω να περάσω άπειρες ώρες να δοκιμάζω ότι κουλό εφέ διαθέτω στη λούπα του, αν και υποψιάζομαι ότι θα το χρησιμοποιήσω στο τέλος όπως είναι και ότι θα γίνει το νέο αγαπημένο μου delay από τα τέσσερα...