- Μηνύματα
- 2,125
- Πόντοι
- 398
Συνήθως οι εκάστοτε ηχολήπτες κλπ...
Εντυπώσεις, ανεκπλήρωτοι πόθοι, επιθυμίες.
Όλα δεκτά
Εντυπώσεις, ανεκπλήρωτοι πόθοι, επιθυμίες.
Όλα δεκτά
ΙΜΗΟ δεν υπήρξε εδώ.
και για να απαντήσω στο ερώτημα σου το πλησιέστερο σε παραγωγό που έχω δουλέψει είναι ο @Superfunk
Ο παραγωγός - τουλάχιστον όσοι γνώρισα- ήταν αυτός που είχε τον ρόλο του επιτηρητή της εταιρίας στο στούντιο, τσέκαρε την πρόοδο της δουλειάς, τις ώρες, τα έξοδα κλπ. Πιο πολύ administrator, παρά producer.
Δεν χρειαζονται αλλες απαντησεις.Κοίτα τώρα... Το "παραγωγός" στην Ελλάδα υπήρξε λίγο "συγκεχυμένη" έννοια.
Παραγωγός με την έννοια George Martin, Brian Eno, Nile Rodgers, Quincy Jones κλπ (προσθέστε τους αγαπημένους σας), ΙΜΗΟ δεν υπήρξε εδώ.
Ο παραγωγός - τουλάχιστον όσοι γνώρισα- ήταν αυτός που είχε τον ρόλο του επιτηρητή της εταιρίας στο στούντιο, τσέκαρε την πρόοδο της δουλειάς, τις ώρες, τα έξοδα κλπ. Πιο πολύ administrator, παρά producer.
Τον ρόλο τον είχε πολύ περισσότερο ο μαέστρος/ενορχηστρωτής, όταν υπήρχε.
Ενίοτε - όπως είπες- τον ρόλο τον είχε ο ηχολήπτης, αλλά ως έναν περιορισμένο βαθμό.
Διότι ο παραγωγός παίρνει ένα πρωτόλειο "προϊόν" Α και το μετατρέπει σε ένα τελικό "προϊόν" Β, το οποίο ανάλογα με τον παραγωγό και τις εμπνεύσεις του μπορεί να περάσει από αρκετά στάδια "μεταλλάξεων"- δύσκολο να το κάνει ένας ηχολήπτης αυτό.
στο πρώτο δίσκο των ντράιβ,
Ο Τάκης- μιας και τον έθιξες- είναι καταρχάς ένας εξαίρετος ηχολήπτης και άνετα μπορεί να περάσει στον ρόλο του παραγωγού - είναι και ντράμερ, έχει δηλαδή και το κομμάτι του μουσικού. Επίσης καθότι και εκπληκτικός τύπος, έχει και το κομμάτι του "ψυχολόγου", που ΙΜΗΟ είναι απαραίτητο σε έναν παραγωγό για να φέρνει σε ισορροπία τις flamboyant περσόνες στο στούντιο.που γνωρίζει το Τάκη τον ηχολήπτη
Ο Τάκης κάνει μονίμως wrough mix πως το λέτε εσείς στα ογγλέζικα πριν καν μπεις να δεις τι έγραψες. Επειδή λοιπόν είναι και ψυχολόγος και μουσικός, ΔΕΝ μπορεί να εκτελέσει το ρόλο του προαγωγού. Μόνο ο Digi φαινόταν να έχει τέτοιες δυνατότητες. Να είχαμε να λέγαμε, αν λέει ο Δέλτας πως δεν έχει γνωρίσει, τέλος.Ο Τάκης- μιας και τον έθιξες- είναι καταρχάς ένας εξαίρετος ηχολήπτης και άνετα μπορεί να περάσει στον ρόλο του παραγωγού - είναι και ντράμερ, έχει δηλαδή και το κομμάτι του μουσικού. Επίσης καθότι και εκπληκτικός τύπος, έχει και το κομμάτι του "ψυχολόγου", που ΙΜΗΟ είναι απαραίτητο σε έναν παραγωγό για να φέρνει σε ισορροπία τις flamboyant περσόνες στο στούντιο.
Όμως στη φάση έχουμε ένα στούντιο δύο -τρεις ώρες στο τσακ - μπαμ, εκεί δεν μπορεί να είναι και ηχολήπτης και παραγωγός και να κάνει παπάδες. Χρονικά δεν υπάρχει το περιθώριο να κάνει τα πάντα όλα.
Γι' αυτό οι ρόλοι είναι διακριτοί... Άλλος είναι ο sound engineer, άλλος ο παραγωγός, άλλος ο assistant engineer κλπ.. Ο καθένας στο αντικείμενο του δηλαδή.
Τη δουλεια του παραγωγου στην Ελλαδα την κανουν οι μαέστροι/ενορχηστρωτες και βοηθανε και οι ηχοληπτες.
Μερικες φορες την κανουν πολυ καλα.
Παραγωγο παραγματικο δεν εχω συναντησει.
Πράγματι...ο Digi φαινόταν να έχει τέτοιες δυνατότητες
Κορόιδο??Και αυτός που πληρώνει όλα τα έξοδα (και όλους) μέχρι να βγεί το "τελικό προϊόν", πως ονομάζεται;
Δισκογραφική εταιρεία (τουλάχιστον στο παρελθόν)...Και αυτός που πληρώνει όλα τα έξοδα (και όλους) μέχρι να βγεί το "τελικό προϊόν", πως ονομάζεται;
Και αυτός που πληρώνει όλα τα έξοδα (και όλους) μέχρι να βγεί το "τελικό προϊόν", πως ονομάζεται;
Και αυτός που πληρώνει όλα τα έξοδα (και όλους) μέχρι να βγεί το "τελικό προϊόν", πως ονομάζεται;
Σωστό και αυτό - και δοκιμασμένο. Έχουν βγει δίσκοι έτσι για λαϊκές αοιδούς, με τα καντάρια όμως... ?ΓΚΟΜΕΝΟΣ (αν ειναι τραγουδΓιαρα, για αντρα δαιν κΣερο)
Επειδή δεν τα παρακολουθώ αυτά, πως το είπε;Μόνο ο Κουτσιούμπας το έχει πει σωστά.
Μια φορά πίστεψα πως θα πιεις το σωστό, αλλά έκαμνα λάθος, Κουτσούμπας λεγόταν και δεν είχε καμιά σχέση με τον ΚΚουτσουμπαΜόνο ο Κουτσιούμπας το έχει πει σωστά.