Έχετε δουλέψει με ΠΑΡΑΓΩΓΟ;

Κοίτα τώρα... Το "παραγωγός" στην Ελλάδα υπήρξε λίγο "συγκεχυμένη" έννοια. 

Παραγωγός με την έννοια George Martin, Brian Eno, Nile Rodgers, Quincy Jones κλπ (προσθέστε τους αγαπημένους σας), ΙΜΗΟ δεν υπήρξε εδώ.

Ο παραγωγός - τουλάχιστον όσοι γνώρισα- ήταν αυτός που είχε τον ρόλο του επιτηρητή της εταιρίας στο στούντιο, τσέκαρε την πρόοδο της δουλειάς, τις ώρες, τα έξοδα κλπ. Πιο πολύ administrator, παρά producer. 

Τον ρόλο τον είχε πολύ περισσότερο ο μαέστρος/ενορχηστρωτής, όταν υπήρχε. 

Ενίοτε  - όπως είπες- τον ρόλο τον είχε ο ηχολήπτης, αλλά ως έναν περιορισμένο βαθμό.

Διότι ο παραγωγός παίρνει ένα πρωτόλειο "προϊόν" Α και το μετατρέπει σε ένα τελικό "προϊόν" Β, το οποίο ανάλογα με τον παραγωγό και τις εμπνεύσεις του μπορεί να περάσει από αρκετά στάδια "μεταλλάξεων"- δύσκολο να το κάνει ένας ηχολήπτης αυτό.  

Οπότε για αυτό τον λόγο σου έβαλα ένα ";" στο τέλος του τίτλου σου, και για να απαντήσω στο ερώτημα σου το πλησιέστερο σε παραγωγό που έχω δουλέψει είναι ο @Superfunk

 
ΙΜΗΟ δεν υπήρξε εδώ.


Υπάρχουν κάποιοι και ειναι και εξαιρετικοι ..from the top of my head: 

Αγγελος Σφακιανακης,Τίτος Καργιωτάκης & Χρήστος Χαρμπίλας, Coti K, Alex K (Αλεξης Καλοφωλιας), Άρης Χρήστου,  Χρυσόστομος Μουράτογλου, επισης στο Hip Hop/Trap υπαρχουν φυσικα πολλοι.

Πολλοι ειναι και οι ηχολήπτες στα ελληνικα στουντιοΖ που πραγματικα παιζουν και τον ρολο του παραγωγου επαξια.

και για να απαντήσω στο ερώτημα σου το πλησιέστερο σε παραγωγό που έχω δουλέψει είναι ο @Superfunk


Καλα ενταξει, αΦτος ινε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ? 

On a more serious note αυτοι με τους οποίους εχω δουλεψει εγω εκαναν βασικα αυτο

Ο παραγωγός - τουλάχιστον όσοι γνώρισα- ήταν αυτός που είχε τον ρόλο του επιτηρητή της εταιρίας στο στούντιο, τσέκαρε την πρόοδο της δουλειάς, τις ώρες, τα έξοδα κλπ. Πιο πολύ administrator, παρά producer. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κοίτα τώρα... Το "παραγωγός" στην Ελλάδα υπήρξε λίγο "συγκεχυμένη" έννοια. 

Παραγωγός με την έννοια George Martin, Brian Eno, Nile Rodgers, Quincy Jones κλπ (προσθέστε τους αγαπημένους σας), ΙΜΗΟ δεν υπήρξε εδώ.

Ο παραγωγός - τουλάχιστον όσοι γνώρισα- ήταν αυτός που είχε τον ρόλο του επιτηρητή της εταιρίας στο στούντιο, τσέκαρε την πρόοδο της δουλειάς, τις ώρες, τα έξοδα κλπ. Πιο πολύ administrator, παρά producer. 

Τον ρόλο τον είχε πολύ περισσότερο ο μαέστρος/ενορχηστρωτής, όταν υπήρχε. 

Ενίοτε  - όπως είπες- τον ρόλο τον είχε ο ηχολήπτης, αλλά ως έναν περιορισμένο βαθμό.

Διότι ο παραγωγός παίρνει ένα πρωτόλειο "προϊόν" Α και το μετατρέπει σε ένα τελικό "προϊόν" Β, το οποίο ανάλογα με τον παραγωγό και τις εμπνεύσεις του μπορεί να περάσει από αρκετά στάδια "μεταλλάξεων"- δύσκολο να το κάνει ένας ηχολήπτης αυτό. 
Δεν χρειαζονται αλλες απαντησεις.
Μπορει να κλεισει το θεμα.
Τη δουλεια του παραγωγου στην Ελλαδα την κανουν οι μαέστροι/ενορχηστρωτες και βοηθανε και οι ηχοληπτες.

Μερικες φορες την κανουν πολυ καλα.
Παραγωγο παραγματικο δεν εχω συναντησει.

Το ρολο του γραμματεα βαρανε πιο πολυ (να κλεινουν τις ωρες των session να κανονιζουν τα εξωφυλλα, τα credits κλπ) κι αυτο πολλες φορες με λαθη.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η αλήθεια είναι πως όταν άκουσα το όνομα Καλοφωλιάς με γυρίσαν λιγάκι τα άντερα ανάποδα.

Ο Παρτέρης που γνωρίζει το Τάκη τον ηχολήπτη κι εγώ που έχω δει ζωντανά τη ''παραγωγή'' στο στούνδιο του Αλέκου Κ ... στο πρώτο δίσκο των ντράιβ, τους οποίους σιχαίνομαι

Αλιβάνιστους γνωρίζω κι εγώ, απλά ήθελα να ακούσω κάποιον που έχει δουλέψει με κανάν σοβαρό άνθρωπα, αλλά μάλλον θα μείνουμε στους ηχολήπτες και εταιρικούς ...

Να μπήκε ο Δέλτας, αυτός ίσως γνωρίζει κάτι

 
στο πρώτο δίσκο των ντράιβ,


ε καλα τοτε ηταν μπεμπης , μετα εστρωσε... ?

αν θες ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ  σοβαρο ανθρωπΑ ? ψαξε τους αλλους που σου εγραψα (ολοι ειναι εγγυηση στο ειδος τους) ειδικα οι Καργιωτακης & Χαρμπιλας και φυσικα ο αγαπημενος μου Αρης Χρήστου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
που γνωρίζει το Τάκη τον ηχολήπτη
Ο Τάκης- μιας και τον έθιξες- είναι καταρχάς ένας εξαίρετος ηχολήπτης και άνετα μπορεί να περάσει στον ρόλο του παραγωγού - είναι και ντράμερ, έχει δηλαδή και το κομμάτι του μουσικού. Επίσης καθότι και εκπληκτικός τύπος, έχει και το κομμάτι του "ψυχολόγου", που ΙΜΗΟ είναι απαραίτητο σε έναν παραγωγό για να φέρνει σε ισορροπία τις flamboyant περσόνες στο στούντιο.

Όμως στη φάση έχουμε ένα στούντιο δύο -τρεις ώρες στο τσακ - μπαμ, εκεί δεν μπορεί να είναι και ηχολήπτης και παραγωγός και να κάνει παπάδες. Χρονικά δεν υπάρχει το περιθώριο να κάνει τα πάντα όλα. 

Γι' αυτό οι ρόλοι είναι διακριτοί... Άλλος είναι ο sound engineer, άλλος ο παραγωγός, άλλος ο assistant engineer κλπ.. Ο καθένας στο αντικείμενο του δηλαδή. 

 
Ο Τάκης- μιας και τον έθιξες- είναι καταρχάς ένας εξαίρετος ηχολήπτης και άνετα μπορεί να περάσει στον ρόλο του παραγωγού - είναι και ντράμερ, έχει δηλαδή και το κομμάτι του μουσικού. Επίσης καθότι και εκπληκτικός τύπος, έχει και το κομμάτι του "ψυχολόγου", που ΙΜΗΟ είναι απαραίτητο σε έναν παραγωγό για να φέρνει σε ισορροπία τις flamboyant περσόνες στο στούντιο.

Όμως στη φάση έχουμε ένα στούντιο δύο -τρεις ώρες στο τσακ - μπαμ, εκεί δεν μπορεί να είναι και ηχολήπτης και παραγωγός και να κάνει παπάδες. Χρονικά δεν υπάρχει το περιθώριο να κάνει τα πάντα όλα. 

Γι' αυτό οι ρόλοι είναι διακριτοί... Άλλος είναι ο sound engineer, άλλος ο παραγωγός, άλλος ο assistant engineer κλπ.. Ο καθένας στο αντικείμενο του δηλαδή. 
Ο Τάκης κάνει μονίμως wrough mix πως το λέτε εσείς στα ογγλέζικα πριν καν μπεις να δεις τι έγραψες. Επειδή λοιπόν είναι και ψυχολόγος και μουσικός, ΔΕΝ μπορεί να εκτελέσει το ρόλο του προαγωγού. Μόνο ο Digi φαινόταν να έχει τέτοιες δυνατότητες. Να είχαμε να λέγαμε, αν λέει ο Δέλτας πως δεν έχει γνωρίσει, τέλος.

Ημπορεί να κλείσει το θέμα

 
Τη δουλεια του παραγωγου στην Ελλαδα την κανουν οι μαέστροι/ενορχηστρωτες και βοηθανε και οι ηχοληπτες.

Μερικες φορες την κανουν πολυ καλα.
Παραγωγο παραγματικο δεν εχω συναντησει.


Τοτε εχεις συναντησει, και στα εΚσωτερικα οι περισσοτεροι παραγωγοι ειναι και ενορχηστρωτες και ηχοληπτες και μουσικοι (δεν υπαρχει δηλ. κανενας παραγωγος που να ΜΗΝ ειναι κατι απο τα τρια αυτα και οι περισσοτεροι ειναι ΚΑΙ τα τρια).

Εννοειται οτι στην mainstream Ελληνικη μουσικη οι περισσοτεροι παραγωγοι κανουν αυτα που ειπε ο @Terry RoscoeBeck5 υπάρχουν ομως στο εναλλακτικο κομματι της και "κανονικοι" παραγωγοι....

Α, τον ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ισως παραγωγο ever στην Ελλαδα ξεχασα να αναφερω

https://el.wikipedia.org/wiki/Νίκος_Παπάζογλου 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και αυτός που πληρώνει όλα τα έξοδα (και όλους) μέχρι να βγεί το "τελικό προϊόν", πως ονομάζεται;


ΓΚΟΜΕΝΟΣ (αν ειναι τραγουδΓιαρα, για αντρα δαιν κΣερο)

 
ΓΚΟΜΕΝΟΣ (αν ειναι τραγουδΓιαρα, για αντρα δαιν κΣερο)
Σωστό και αυτό - και δοκιμασμένο. Έχουν βγει δίσκοι έτσι για λαϊκές αοιδούς, με τα καντάρια όμως... ?

Να 'ναι καλά οι... "σπόνσορες" που στήριξαν την ελληνική δισκογραφία!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top