Dream amplifier

Το ίδιο ισχύει και με τις κιθάρες. Εάν βάλεις σε squier καλό σετ μαγνητών, και την σεταρεις καλά, ηχογραφεις τα πάντα και ουδείς παίρνει χαμπάρι. Το ζήτημα είναι να "φτιαχτεί" και να διευκολυνθεί ο παίχτης.
ναι, με την διαφορά ότι εκεί μπαίνει και το χέρι του παίκτη.

Ενώ ο ενισχυτής με οποιο χέρι το ίδιο θα βγάλει.

 
Ευτυχώς τους έχω και τους 2 (tweed deluxe και Marshall 1974x)

20200412_132742.jpg

 
soldano ε?

Εχω αυτόν αλλά πλέον δεν τον χρησιμοποιώ, δεν είναι οι λάμπες για μένα, ούτε έχω χώρο, και πλέον και λαμπάτο έχω που κάθεται επίσης και τρανζιστοράτο που κάθεται επίσης. Όλα στα DAW.

Πάντως όσο τον δούλεψα σε υβριδική κατάσταση (ως προ δηλαδή) με ο,τιδήποτε άλλο μετά, έβγαζε ήχο που ακόμα τον θυμάμαι. Αλλά.... όταν τα πράγματα γίνονται πολύ πολύπλοκα...κουράζουν

Προβολή συνημμένου 32688


Αφού με ξέρεις κι εγώ όλα μέσα στο DAW τα κάνω εδώ και χρόνια. Απλά κάναμε λίγο day dreaming μιας και ήρθα Αθήνα για λίγες μέρες και ψευτοδουλεύω. Όνειρο το rack που έχεις όμως.

Κάπου διάβασα ένα ωραίο, λέει "plugins are not like playing the real thing, they are rather like playing the recording of the real thing"


Αυτή είναι η αλήθεια, αλλά πλέον το recording του real thing έχει έρθει αρκετά κοντά για μερικούς από μας, σε βαθμό που να κάνουμε το κέφι μας. Θα επαναλάβω για 100στή φορά ίσως, ότι ο καλύτερός μου ήχος με διαφορά ήταν λαμπάτος (Victory Kraken) συν loadboax. Ίσως ξαναγυρίσω εκεί μια μέρα, αλλά προς το παρόν δεν προβλέπεται.

 
Dream amp OK, για που όμως; Εξαρτάται που, πόσο και γιατί παίζει κάποιος.

Προσωπικά, για τα μπαράκια & clubs που συνήθως παίζω, τέτοιο όνειρο διαθέτω, ονόματι Zinky Velveteen. Πολύ καλά έχω περάσει επίσης με Fender Pro Junior.

Για μεγάλες σκηνές, ένας καλός vintage Super Reverb δύσκολα κοντράρεται, αν και δεν θα ξεχάσω έναν Μάρσαλ με 4χ12" καμπίνα σε κάποιο φεστιβάλ που είχα παίξει, παλιός, θηριώδης και απίθανος. Ομοίως αξέχαστη εμπειρία με έναν Top Hat 2x12", ξεχνάς και πετάλια και τα πάντα όλα.

 
Το ίδιο ισχύει και με τις κιθάρες. Εάν βάλεις σε squier καλό σετ μαγνητών, και την σεταρεις καλά, ηχογραφεις τα πάντα και ουδείς παίρνει χαμπάρι. Το ζήτημα είναι να "φτιαχτεί" και να διευκολυνθεί ο παίχτης.
Θα έλεγες το ίδιο και για epiphone sg εν συγκρίσει με τη δική σου όμως; Συμφωνώ ως προς το ότι πλέον οι πιο οικονομικές κιθάρες δίνουν πολύ μεγαλύτερη ποιότητα σε σχέση με 20 χρόνια πίσω. Αλλά και πάλι υπάρχει τόσο ποιοτική διαφορά όσο και ένας ψυχολογικός παράγοντας παίζοντας την ακριβή κιθάρα, που αποτυπώνεται και στον ήχο τις περισσότερες φορές νομίζω

 
Αφού με ξέρεις κι εγώ όλα μέσα στο DAW τα κάνω εδώ και χρόνια. Απλά κάναμε λίγο day dreaming μιας και ήρθα Αθήνα για λίγες μέρες και ψευτοδουλεύω. Όνειρο το rack που έχεις όμως.


Όνειρο, αλλά τα όνειρα θέλουν ...επιδέξιους κ@λους.

Εχω πει πολλές φορές ότι λίγο η ηλικία, περισσότερο η έλλειψη χώρου και η συνεχώς μειούμενη πιθανότητα για live κάνουν την κατοχή του ένα επι πλέον βάρος και δυσκολία.

Το συγκεκριμένο θέλει λίγο συμμάζεμα το overdrive κανάλι του λόγω θορύβου που ακόμα δεν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ, και μετά (ή χωρίς αυτη την επέμβαση) δυστυχώς θα φύγει.

(τώρα ξαναδιαβάζω τις πιό πάνω γραμμές, σιγά μη γίνει live και σιγά μην πάω εγώ στο live με τον soldano να τον βάλω πριν από άλλον τελικό κλπ κλπ..... Θα πάω με το πιστό μου behringer κατ ευθείαν κονσόλα ή με ό,τι άλλο βρεθεί)

Θα έλεγες το ίδιο και για epiphone sg εν συγκρίσει με τη δική σου όμως; Συμφωνώ ως προς το ότι πλέον οι πιο οικονομικές κιθάρες δίνουν πολύ μεγαλύτερη ποιότητα σε σχέση με 20 χρόνια πίσω. Αλλά και πάλι υπάρχει τόσο ποιοτική διαφορά όσο και ένας ψυχολογικός παράγοντας παίζοντας την ακριβή κιθάρα, που αποτυπώνεται και στον ήχο τις περισσότερες φορές νομίζω




δεν ρωτάς εμένα, αλλά είδα φως και μπήκα.

καμμιά από τις φτηνές μου κιθάρες δεν με εμπόδισε ποτέ να βγάλω αυτό που θέλω δηλαδή σε daw και ηχογράφηση.

Καμμιά.

Με όλες πάνω κάτω το ίδιο θα έβγαζα με ελάχιστες διαφορές για να τις ψάξουν οι ελάχιστοι δυνητικοί ακροατές.

Και ώς προς τον εαυτό μου ως παίκτη καμμιά δεν με χάλασε. Είτε οι φτηνές είτε οι ακριβές. Όλα (μα όλα) σας εγγυώμαι είναι στο μυαλό μας. (τουλάχιστον στο δικό μου). Και στην διάθεση. Να μή σας πω ότι στους τελευταίους 6 μήνες την πιό καλή και καινούργια μου κιθάρα την έπιασα για μιά ώρα για ηχογράφηση και άλλη μια για να περάσει η ώρα.

 
Αλλά και πάλι υπάρχει τόσο ποιοτική διαφορά όσο και ένας ψυχολογικός παράγοντας παίζοντας την ακριβή κιθάρα, που αποτυπώνεται και στον ήχο τις περισσότερες φορές νομίζω


Μα αυτό θέλω να πω. Όπως "φτιάχνεται" με την ακριβή κιθάρα, έτσι "φτιάχνεται" και με τον ενισχυτή σε σχέση με το plugin. Οι πολλοί ακροατές δεν καταλαβαίνουν την διαφορά, αλλά ο παίχτης θα αποδώσει διαφορετικά.

Θα έλεγες το ίδιο και για epiphone sg εν συγκρίσει με τη δική σου όμως;


Ναι, θα έλεγα το ίδιο.  Με καλούς μαγνήτες στην g400 παίζεις, γράφεις ο,τι θες, και δεν παίρνει χαμπάρι κάνεις την διαφορά (σε σχέση με την sg).

 
Έκανα πριν χρόνια το λάθος να ακούσω από κοντά έναν παλιό Hiwatt DR 103. Nα είστε πολύ προσεκτικοί παιδιά, αν κάποιος σας πει να πάτε μέχρι το αυτοκίνητό του για να σας δώσει καραμέλες ή να κατεβείτε στο υπόγειό του για να ακούσετε τον ενισχυτή του, εσείς να του πείτε όχι και να τρέξετε γρήγορα για βοήθεια. ?

Αν αυτή τη στιγμή δεν υπήρχε budget θα πήγαινα στο παρακάτω λουλούδι. Αδιαφορώντας παντελώς για το πώς ακούγεται. (Βασικά θα ήμουν απόλυτα OK αν ο Rivera αντί για λυχνίες και μετασχηματιστή μου έβαζε μέσα μόνο άχυρο):



Τι μου θυμησες τωρα, τερας ενισχυτης με υπηρετησε πιστα....δυστυχως τα 2.456 ΚΙΛΑ του τον εκαναν ...δυσκολο συντροφο  (Rivera Quianna 2x12 με 6L6 ....ο καλυτερος...blackface FENDER ενισχυτης που ειχα ποτε)

RIVERA.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να μή σας πω ότι στους τελευταίους 6 μήνες την πιό καλή και καινούργια μου κιθάρα την έπιασα για μιά ώρα για ηχογράφηση και άλλη μια για να περάσει η ώρα.
Δε σου δίνει η καλή περισσότερη χαρά;

 
Δε σου δίνει η καλή περισσότερη χαρά;
Δίνει σε στυλ "κανούργιο κοσκινάκι μου"

Αλλά είναι και άλλα στοιχεία που σε κάνουν να πιάσεις τις άλλες.

Η deluxe είναι 40 χρόνια μαζί μου, το χέρι την ξέρει και οι μαγνήτες της οδηγούν πολύ περισσότερο τον ενισχυτή.

Η dot είναι πιο τζαζυ με τον Benedetto, επίσης οι μαγνήτες της σπρώχνουν

Η strat έχει τον τους Bill Lawrence και το συνθι

Η άλλη tele έχει τους άλλους Bill Lawrence και πολύ πιό χαμηλή έξοδο στον neck...

Καμμιά δεν είναι ίδια, γι αυτό δεν μπορώ να διώξω καμιά.

Σε σας όμως αν δεν πω, δύσκολα θα βρείτε με τι παίζω.

 
Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο, σίγουρα θα υπάρχει κάποιος εκεί έξω που θα είναι dream amp για μένα αλλά όντας συνηθισμένος να βασίζω τον ήχο μου στο pedalboard

(είμαι της άποψης ότι πιο εύκολα θα βρεις πχ τον overdrive ήχο σου από ένα πετάλι παρα από έναν ενισχυτή - και εδώ που μένω δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να δοκιμάσεις soldano, mesa boοgie κτλ - αν και δεν νομίζω να διαθέτω τέτοιο budget..)

δεν έχω ''λαχτάρα'' για κάποιον συγκεκριμένο καθώς με έναν καλό καθαρό λαμπάτο - βάση για πετάλια είμαι ικανοποιημένος....

 
με έναν καλό καθαρό λαμπάτο - βάση για πετάλια είμαι ικανοποιημένος....
Από εκεί ξεκινάω πάντα. Οι περισσότεροι κιθαρίστες από όσο ξέρω. Αν έχει καλά καθαρά, αν είναι καλό pedal platform, τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε. Θέλω το καθαρό κανάλι να έχει clarity, dynamics και definition. Να ακούγεται σούπερ ακόμα κ αν παίξεις ένα απλό ακόρντο

 
Δυο ειναι οι ενισχυτες που ονειρευομαι. Και τον μεν ενα τον εχω δοκιμασει και μου επεσαν τα σαγονια, μονο για το καθαρο του και χαιρομαι που ειναι επιλογη και των δυο συμπαθεστατων του youtube, tone king imperial ii.

Toν αλλον δεν τον εχω δει ουτε απο κοντα ουτε τον εχω δοκιμασει ποτε. Ο μεγαλος μαεστρος που δεν κανει ποτε λαθος αποδεδειγμενα, δεν μπορει να κανει λαθος που τον χρησιμοποιει για 50 χρονια. Hiwatt dr103. Ονειρο θερινης νυκτος.

 
Κι εγώ δεν είχα ζηλέψει άλλο ενισχυτή απο τον Lonestar Special και όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία τον πήρα με κλειστά μάτια.

Θαυμάσια καθαρά, όγκος και EQ που ακούει.

Το βάθος του είναι ένα τεράστιο Accutronics spring reverb και όσο και αν είμαι λάτρης του ψηφιακού βάθους, αυτό πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς στο είδος. Δεν έχω ακούσει καλύτερο. Ούτε μπινγκ, ούτε μπόινγκ και δεν μπαίνει ποτέ εμπόδιο στον ήχο παρά προσθέτει στον ζεστό ήχο της λάμπας, χωρίς να ξεχωρίζει, ούτε να αλλοιώνει. 

20220906_141751.jpg

Το βρώμικο κανάλι δεν είναι για metal.

Προσφέρει όμως όλα τα στάδια breakup. Aπο μόλις, μέχρι σχεδόν Santana και οι ξεχωριστές επιλογές έντασης των δύο καναλιών, βοηθούν τα μάλα στο live, ενώ σε συνδυασμό με το onboard boost καθιστά την ανάγκη πεταλιών ανύπαρκτη.

Είναι όμως μια Ferrari F40. Κορυφαίες επιδόσεις, κούκλα αλλά μπελαλίδικη.

Μου έκαψε την ανορθώτρια 2 φορές και τις τελικές άλλη μια. Δουλεύει σε υψηλές τάσεις το μηχάνημα και θέλει τα καλύτερα parts. Έκανα και τη διόρθωση στο κύκλωμα που μου πρότεινε το εργοστάσιο και δουλεύει άψογα αλλά δεν τον βγάζω έξω για live. Τρέμω.?

Τον συνδέω με καμπίνα Lonestar 1X12, καθώς και τον φοβερό value for money που θα με ακολουθεί στα live πλέον, Crate.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top