Ίσα Μιγιαγκι...VietMan είπε:Για μενα λοιπον αυτη ειναι η μουσικοτητα, να μπορει καποιος να ακουει μια νοτα, να ανοιγει το στομα του και να ακουγεται απο το στομα του αυτη η νοτα!!!
Να ακουγεται η σταγονα που σταζει απο τη βρυση και να μπορει να χτυπαει το χερι του καθε φορα που πεφτει η σταγονα!!!
Τα είπα αυτά, φίλος.VietMan είπε:Για μενα λοιπον αυτη ειναι η μουσικοτητα, να μπορει καποιος να ακουει μια νοτα, να ανοιγει το στομα του και να ακουγεται απο το στομα του αυτη η νοτα!!!
Να ακουγεται η σταγονα που σταζει απο τη βρυση και να μπορει να χτυπαει το χερι του καθε φορα που πεφτει η σταγονα!!!
Πιστεύετε εις την μετενσάρκωση;Αυτο λοιπον δε διδασκεται ουτε σε 175.000 ζωες.
Συμφωνώ μαζί σου αλλά όχι με το τραγούδι. Το είχαμε συζητήσει και σε άλλο θέμα. Δεν σημαίνει ότι ένας καλός μουσικός πρέπει απαραίτητα να έχει και σωστή φωνή. Απλά μπορεί μέσω της μουσικής να το καλλιεργήσει αυτό. Όσον αφορά το άλλο που λες για το ρυθμό και τη μελωδία ναι... Συμφωνώ και επαυξάνω!VietMan είπε:Για μενα λοιπον αυτη ειναι η μουσικοτητα, να μπορει καποιος να ακουει μια νοτα, να ανοιγει το στομα του και να ακουγεται απο το στομα του αυτη η νοτα!!!
Όχι, δεν εννοούμε αυτό.Tthawth είπε:Υποθέτω πως ως μουσικότητα εννοούμε την ικανότητα έκφρασης και λήψης μηνυμάτων μέσα απο την μουσική?
Aυτο ακριβως σημαινει.dionisissab είπε:Δεν σημαίνει ότι ένας καλός μουσικός πρέπει απαραίτητα να έχει και σωστή φωνή.
+1000Για μενα λοιπον αυτη ειναι η μουσικοτητα, να μπορει καποιος να ακουει μια νοτα, να ανοιγει το στομα του και να ακουγεται απο το στομα του αυτη η νοτα!!!
Να ακουγεται η σταγονα που σταζει απο τη βρυση και να μπορει να χτυπαει το χερι του καθε φορα που πεφτει η σταγονα!!!
Αυτο λοιπον δε διδασκεται ουτε σε 175.000 ζωες.
Επειδή, ακόμα δεν έχω καταλάβει (ακριβώς) τι εννοούμε με τον όρο μουσικότητα, αλλά κρατάω τη περιγραφή του Eye (γιατί δεν έχω κάτι άλλο αυτή τη στιγμή), αυτόματα στο μυαλό μου έρχεται η επόμενη ερώτηση. Γιατί πρέπει να διδάχτεί ένα τέτοιο άτομο "Μουσικότητα"?Wow! είπε:δεν σου έχει τύχει να γνωρίσεις άτομο που να μην έχει καμία αντίληψη μουσικής: να μη μπορεί να κρατήσει ένα ρυθμό, να μη μπορεί να τραγουδήσει μάι απλή μελωδία, να μη μπορεί να παίξει τα κάλαντα σε ένα μεταλόφωνο (μετά από δίωρη προσπάθεια) και (κυρίως) να μη βγάζει το λαμημένο σκασμό όταν ακούγεται μουσική;
+1000darshan είπε:όλοι το έχουμε, κάποιοι παραπάνω, κάποιοι λιγότερο (με μία κανονική κατανομή). Το ότι η έκφραση σε κάποιους είναι ατυχής, ίσως οφείλεται σε βιώματα. πχ. θυμάμαι στο δημοτικό, ένα παιδί είχε από τότε φωνή μπάσα και με γρέζι, σαν του Καλογιάννη ένα πράγμα. όλοι τον είχανε λίγο στο δούλεμα γι'αυτό. Δεν είναι απορίας άξιο που στην χορωδία δεν μπορούσε να σταυρώσει νότα σωστή. πριν ανοίξει το στόμα του, κόμπλαρε φοβούμενος την αντίδραση των υπολοίπων. όλοι το έχουμε, σε άλλους είναι δύσκολο να βγει, σε άλλους εύκολο.
Παντως θα επιμείνω οτι μιλάμε σε στατιστικό επίπεδο τώρα. Επειδή κάποιοι δεν επιμένουν στην εκμάθηση, δε σημαίνει οτι δε θα μπορουσαν με λίγη παραπάνω προσπάθει να βελτιωθούν σημαντικότατα. Και αν υπάρχει κάποιος που δεν μπορεί να κρατήσει το ρυθμό μιας βρύσης που στάζει, ποιος μας λέει οτι δεν θα μπορει να σολάρει με μια κιθάρα ενθουσιάζοντας το κοινό του? Φυσικά ισχύει και το αντίθετο. Αποψις μου!Wow! είπε:Όχι, δεν εννοούμε αυτό.
Αυτό το ερώτημα, πρέπει να το απευθύνουμε σε όποιον άνοιξε το thread. Μπορεί να προβληματίζεται ο ίδιος/α για τη δική του δυνατότητα να αντιληφθεί και να συγχρονισθεί με μουσικά δρώμενα.marathon είπε:Γιατί πρέπει να διδάχτεί ένα τέτοιο άτομο "Μουσικότητα"?
Μας το λέει η παιδιώθεν εμπειρία μας: πρώτα μαθαίνουμε κάτι απλό και κατόπιν μαθαίνουμε κάτι πιο σύνθετο. Δεν έχω συναντήσει καμία εξαίρεση μέχρι σήμερα.Tthawth είπε:Και αν υπάρχει κάποιος που δεν μπορεί να κρατήσει το ρυθμό μιας βρύσης που στάζει, ποιος μας λέει οτι δεν θα μπορει να σολάρει με μια κιθάρα ενθουσιάζοντας το κοινό του? Φυσικά ισχύει και το αντίθετο. Αποψις μου!