Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Ξέρω τι εννοείς. Εγώ απλά προτείνω να βρεις το ESP, λογικά θα το έχεις πιο σύντομα από το κανονικό Montage.  
Είναι ήδη Αθήνα από την προηγούμενη εβδομάδα. Απλά δεν το παρέλαβα γιατί τρέχω με άλλα πράγματα.

 
@Waterfall-K Για να είμαι ειλικρινής κρατάω μικρό καλάθι σχετικά με αυτά που είπες για τα patches που πειράζεις ένα patch σε ένα performance και δεν πειράζει το ίδιο patch σε διαφορετικό performance.

Δηλαδή, αν σε ένα performance 1, στο part 1, με patch 1 που περιέχει έναν ήχο πιάνου μπώ στα βαθιά και αλλάξω κάποια δείγματα και βάλω κάτι άλλο,

τότε...

στο performance 2, στο part 1, με patch 1 που περιείχε πριν ήχο πιάνου θα παραμείνει το ίδιο;

ή

αυτό ισχύει μόνο για τις παραμέτρους;

δηλαδή ισχύει μόνο εάν αλλάξω τις ρυθμίσεις όπως ADSR, EFX, PAN, VOL, DELAY, REVERB, FILTERS, RESONANCE κλπ ?

 
Δηλαδή, αν σε ένα performance 1, στο part 1, με patch 1 που περιέχει έναν ήχο πιάνου μπώ στα βαθιά και αλλάξω κάποια δείγματα και βάλω κάτι άλλο,

τότε...

στο performance 2, στο part 1, με patch 1 που περιείχε πριν ήχο πιάνου θα παραμείνει το ίδιο;
Nαι. Γιατί να αλλάξει? Τι σχέση έχει το performance 1 με το performance 2? Καμία απολύτως, τα performances στα Montage/MODX είναι εντελώς ανεξάρτητα μεταξύ τους. 

 
Αν σε ένα performance 1, στο part 1, με patch 1 που περιέχει έναν ήχο πιάνου μπώ στα βαθιά και αλλάξω κάποια δείγματα και βάλω κάτι άλλο,

τότε...

στο performance 2, στο part 1, με patch 1 που περιείχε πριν ήχο πιάνου θα παραμείνει το ίδιο;

α) To patch 1 και στα δύο performance (1 & 2) αρχικά ήταν το ίδιο patch.

β) Άλλαξα δείγματα στο patch 1 που παίζει στο performance 1.

γ) Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων, θα αλλάξει ή θα παραμείνει το ίδιο όπως ήταν αρχικά πριν το βήμα (β) ;

ή

αυτό ισχύει μόνο για τις παραμέτρους;

δηλαδή ισχύει μόνο εάν αλλάξω τις ρυθμίσεις όπως ADSR, EFX, PAN, VOL, DELAY, REVERB, FILTERS, RESONANCE κλπ ?

 
Βλέπεις πουθενά SEARCH για parts? Αν ναι, αυτό είναι κάτι καινoύργιο και μόνο στο Montage M, αν και εντελώς άχρηστο. Αν υπάρχει όντως κάτι τέτοιο να μας πεις που το είδες. Το Search/κατηγοριοποίηση που ξέρω ότι κάνει το Montage M είναι σε Single-part και Multi-part performances
Δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω.

Το είπα ξεκάθαρα.

Υπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts.

 Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA.  Για να παίξεις με έναν ήχο.

 Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία

Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE 😡😡😡

Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE

Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH.

Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε. 😡

 Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά.

 Να σε ρωτήσω κάτι και μην παρεξηγηθείς.

 Ξέρεις να το δουλεύεις το όργανο🤣 γιατί βλέπω πως εγώ χωρίς manual το κατάλαβα και το έστυβα σαν σαρδέλα σε 10 λεπτά και έχω να πιασω yamaha στα χέρια μου από την εποχή του SY. 🤣

Και είναι ακριβώς όπως τα λέω τα πράγματα.

Και απορώ πως βλέπεις μια τέτοια λειτουργία άχρηστη

 
Υπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts.

 Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA.  Για να παίξεις με έναν ήχο.

 Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία

Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE 😡😡😡

Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE

Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH.

Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε. 😡

 Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά.
Περιγράφεις το Fantom-6/7/8 και όχι μόνο. Και πιό παλιά

 
α) To patch 1 και στα δύο performance (1 & 2) αρχικά ήταν το ίδιο patch.

β) Άλλαξα δείγματα στο patch 1 που παίζει στο performance 1.

γ) Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων, θα αλλάξει ή θα παραμείνει το ίδιο όπως ήταν αρχικά πριν το βήμα (β) ;
Πάλι τα ίδια...

ΝΑΙ φίλτατε, ΝΑΙ, το Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων θα παραμείνει το ίδιο. Γιατί? Το εξήγησα πιο πριν, και καμιά 500ριά φορές στο παρελθόν.

Πρέπει να καταλάβεις ότι σε αυτά τα synths ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ PATCHES, ξέχνα τις patch & performance banks που υπάρχουν ξεχωριστά στα υπόλοιπα synths, τα Montage/MODX δεν δουλεύουν έτσι, δεν έχουν patch mode και performance mode ξεχωριστά, ένα mode υπάρχει και αυτό είναι το performance mode, εκεί μέσα συμβαίνουν τα πάντα. 

Έγραψα παραπάνω:
"Σε όλα τα άλλα multitimbral synths έχουμε patches και performances, και αν 500 performances φτιαχτούν από τα ίδια patches, και πειράξουμε έστω και ένα patch με edit, τότε αλλάζουμε τον ηχητικό χαρακτήρα και των 500 performances. Με απλά λόγια, άπαξ και πειράξουμε ένα patch που τυχαίνει να υπάρχει και στα 500 performances, καταστρέφουμε και τα 500 performances.

Στα Montage/MODX αυτό δεν συμβαίνει, αν έχεις 500 Montage performances που αποτελούνται και τα 500 από τα ίδια ακριβώς parts ("patches"), και πειράξεις/κάνεις edit σε κάποιο part σε ένα από τα 500 performances, τα υπόλοιπα 499 performances δεν θα επηρεαστούν."

Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2.

Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1.

Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1. 

Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του.

Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή

Όπως έγραφε και το SOS: "Performances are completely independent from one another, so what happens in Vegas stays in Vegas."

 
Δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω.

Το είπα ξεκάθαρα.

Υπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts.

 Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA.  Για να παίξεις με έναν ήχο.

 Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία

Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE 😡😡😡

Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE

Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH.

Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε. 😡

 Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά.

 Να σε ρωτήσω κάτι και μην παρεξηγηθείς.

 Ξέρεις να το δουλεύεις το όργανο🤣 γιατί βλέπω πως εγώ χωρίς manual το κατάλαβα και το έστυβα σαν σαρδέλα σε 10 λεπτά και έχω να πιασω yamaha στα χέρια μου από την εποχή του SY. 🤣

Και είναι ακριβώς όπως τα λέω τα πράγματα.

Και απορώ πως βλέπεις μια τέτοια λειτουργία άχρηστη
Κωστάκη, αντε για υπνο αγορι μου.

 
Πάλι τα ίδια...

ΝΑΙ φίλτατε, ΝΑΙ, το Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων θα παραμείνει το ίδιο. Γιατί? Το εξήγησα πιο πριν, και καμιά 500ριά φορές στο παρελθόν.

Πρέπει να καταλάβεις ότι σε αυτά τα synths ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ PATCHES, ξέχνα τις patch & performance banks που υπάρχουν ξεχωριστά στα υπόλοιπα synths, τα Montage/MODX δεν δουλεύουν έτσι, δεν έχουν patch mode και performance mode ξεχωριστά, ένα mode υπάρχει και αυτό είναι το performance mode, εκεί μέσα συμβαίνουν τα πάντα. 

Έγραψα παραπάνω:
"Σε όλα τα άλλα multitimbral synths έχουμε patches και performances, και αν 500 performances φτιαχτούν από τα ίδια patches, και πειράξουμε έστω και ένα patch με edit, τότε αλλάζουμε τον ηχητικό χαρακτήρα και των 500 performances. Με απλά λόγια, άπαξ και πειράξουμε ένα patch που τυχαίνει να υπάρχει και στα 500 performances, καταστρέφουμε και τα 500 performances.

Στα Montage/MODX αυτό δεν συμβαίνει, αν έχεις 500 Montage performances που αποτελούνται και τα 500 από τα ίδια ακριβώς parts ("patches"), και πειράξεις/κάνεις edit σε κάποιο part σε ένα από τα 500 performances, τα υπόλοιπα 499 performances δεν θα επηρεαστούν."

Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2.

Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1.

Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1. 

Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του.

Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή

Όπως έγραφε και το SOS: "Performances are completely independent from one another, so what happens in Vegas stays in Vegas."
Καλά , εγώ φεύγω, κουράστηκα 🤣

 Πάω να ψοφολογήσω και θα βγάλουμε άκρη αύριο που θα είμαστε ξεκούραστοι.

 
Καλά , εγώ φεύγω, κουράστηκα 🤣

 Πάω να ψοφολογήσω και θα βγάλουμε άκρη αύριο που θα είμαστε ξεκούραστοι.
Δεν έχουμε να βγάλουμε καμία άκρη μαζί, εσείς κοιτάξτε να καταλάβετε ΠΩΣ λειτουργούν τα Montage/MODX γιατί δεν παλεύεστε με τίποτα από ένα σημείο και μετά...😒

 
Κωστάκη, αντε για υπνο αγορι μου.
Ναι ναι, έχουμε καταλάβει, μη φοβάσαι. Θέλεις δουλειά για τα workstation.

Μην πας να κοντραριστείς με εμένα σε τέτοια θέματα γιατι και περισσότερες γνώσεις και εμπειρία έχω και συντριπτικά πολλαπλάσιες μουσικές γνώσεις. Βρες άλλον να κοροϊδέψεις 🤣γιατί φαίνεται πως το ΜΟΝΤΑGE το τερμάτισα σε 2 μέρες σαν να είναι ηλεκτρονικό παιχνίδι, σαν να έπαιξα double dragon. Κατάλαβες? 🤣Εσύ έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου .🤣

 Πάω για ύπνο και θα κάνω μέχρι τα χριστούγεννα 60 κομμάτια τέλεια.  The MONTAGE COLLECTION και θα την βάλω να την πουλήσω για 1 ευρώ το κομμάτι. 🤌

 
Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2.

Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1.

Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1. 

Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του.

Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή.
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1.

Θα παραμείνει ο αρχικός ήχος στο performance 2 ή θα μου αλλάξει τον ήχο στο Performance 2;

 
Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1.
Κι εγώ σου απάντησα "κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1".

Τι δεν καταλαβαίνεις από την παραπάνω πρόταση? 

Τι δεν καταλαβαίνεις από τη φράση "Performances are completely independent from one another, so what happens in Vegas stays in Vegas"?

Το part 1 του performance 1 του παραδείγματος σου δεν έχει καμία σχέση με το part 1 τουυ performance 2. Είπαμε, Performances are completely independent from one another. 

Σκέψου τα δύο αυτά performances σαν δύο εντελώς διαφορετικά hardware synths, το ένα στην Αθήνα και το άλλο στην Καλιφόρνια. Μπορεί το editing που κάνεις στο synth της Αθήνας να επηρεάσει το ήχο του synth στην Καλιφόρνια? 

"ΟΧΙ" είναι η απάντηση.

 
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1.

Θα παραμείνει ο αρχικός ήχος στο performance 2 ή θα μου αλλάξει τον ήχο στο Performance 2;
Εδω με μια επιφύλαξη όμως γιατί είμαι άσχετος λίγο ακόμα 🤣. Δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή στα δειγματα, δηλαδή στα elements/waveform των preset. Με δείγματα θα παίξεις στα USER.

 Τώρα για τα Parts είμαι σίγουρος και έχει δίκιο πως κρατάει ξεχωριστές ρυθμίσεις στο καθε performance, όμως κάποιες παράμετροι μπορεί να επηρεασουν τον ήχο του part όταν μπαίνει στο performance και ιδιαίτερα σε preset performances που προσθέτεις parts και έχει να κάνει με το routing των effects (send-return-aux κλπ.) που μοιράζονται τα parts.

 Δηλαδή μπορεί υπό αυτό το πρισμα να βάλεις το ιδιο part σε διαφορετικά performance, να προσθέσεις δηλαδή και να ακούγεται διαφορετικά. Πάλι όμως για κάθε performance κρατάει ανεξάρτητες ρυθμίσεις στο part.

 Είναι μια ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική 16 part και κάθε part έχει π.χ. τον δικό του arpeggiator και πλήθος άλλων ανεξάρτητων παραμέτρων που όμως αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με το κατάλληλο routing.

 Τόσο ενδιαφέρουσα που δεν πρόκειται να ασχοληθω προσωπικά μαζί της εν έτει 2024 για να την προγραμματίσω να φτιάξω ήχους. Έχει τόσους χιλιάδες έτοιμους, φρόντισε ο κατασκευαστής για όλα, να έχεις να φαν και οι κότες και να τους διαμορφώνεις και να τους μπουρδουκλώνεις κιόλας μεταξύ τους  real time με τα controls 🤣

 
Εδω με μια επιφύλαξη όμως γιατί είμαι άσχετος λίγο ακόμα 🤣. Δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή στα δειγματα, δηλαδή στα elements/waveform των preset. Με δείγματα θα παίξεις στα USER.
Εννοείται όχι στα preset. Στα user. Οπότε υπάρχουν κανονικά όπως παντού.

Edit:

Αυτή ήταν η κυρίως ερώτηση και μου έδωσες την απάντηση. Αν είναι αυτή η σωστή απάντηση.

 Τώρα για τα Parts είμαι σίγουρος και έχει δίκιο πως κρατάει ξεχωριστές ρυθμίσεις στο καθε performance,
Ρε Κώστα με δουλεύεις;

Αυτά τα κάναμε από το 2004.

όμως κάποιες παράμετροι μπορεί να επηρεασουν τον ήχο του part όταν μπαίνει στο performance και ιδιαίτερα σε preset performances που προσθέτεις parts και έχει να κάνει με το routing των effects (send-return-aux κλπ.) που μοιράζονται τα parts.
Εντάξει. Από το 2008 λύθηκαν αυτά. Σε άλλα μηχανήματα από πολύ πιό πριν.

 Δηλαδή μπορεί υπό αυτό το πρισμα να βάλεις το ιδιο part σε διαφορετικά performance, να προσθέσεις δηλαδή και να ακούγεται διαφορετικά. Πάλι όμως για κάθε performance κρατάει ανεξάρτητες ρυθμίσεις στο part.
Το είπαμε. Τα κάναμε από το 2004.

 Είναι μια ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική 16 part και κάθε part έχει π.χ. τον δικό του arpeggiator και πλήθος άλλων ανεξάρτητων παραμέτρων που όμως αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με το κατάλληλο routing.
Και πάλι από το 2004. Αυτά και άλλα πολλά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απλά κατάλαβε ότι τα performances των Montage/MODX δεν δημιουργούνται από κάποια ΧΨ parts ("patches") που βρίσκονται ήδη στο όργανο σε κάποια bank/memory, όπως συμβαίνει με τα performances σε όλα τα υπόλοιπα synths. Όλα ανεξαιρέτως τα parts που δημιουργούν τα διάφορα performances βρίσκονται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα  performances, εκεί δημιουργούνται και μόνο εκεί αποθηκεύονται. Έτσι, αν κάνουμε copy κάποιο part από το Χ performance και paste στο Ψ performance, και μετά αλλάξουμε τα φώτα στο αρχικό part μέσα στο Χ performance, αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το όμοιο part που κάναμε paste στο performance Ψ.

Έχουμε να κάνουμε δηλαδή στην ουσία με δύο κόπιες ενός part εδώ, όχι με ένα συγκεκριμένο part που χρησιμοποιείται ταυτόχρονα σε δύο performances, οπότε αν κάνουμε αλλαγές στην κόπια 1, η κόπια 2 δεν επηρεάζεται. Είναι τόσο απλό.

 
Απλά κατάλαβε
σε μένα απευθύνεσαι ή στον @cos_dr ?

ότι τα performances των Montage/MODX δεν δημιουργούνται από κάποια ΧΨ parts ("patches") που βρίσκονται ήδη στο όργανο σε κάποια bank/memory, όπως συμβαίνει με τα performances σε όλα τα υπόλοιπα synths.
Μάλιστα.

Όλα ανεξαιρέτως τα parts που δημιουργούν τα διάφορα performances βρίσκονται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα  performances, εκεί δημιουργούνται και μόνο εκεί αποθηκεύονται.
Μάλιστα.

Έτσι, αν κάνουμε copy κάποιο part από το Χ performance και paste στο Ψ performance, και μετά αλλάξουμε τα φώτα στο αρχικό part μέσα στο Χ performance, αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το όμοιο part που κάναμε paste στο performance Ψ.
Το αλλάξουμε τα φώτα εννοείς τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα. Αυτό και πάλι νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον.

Έχουμε να κάνουμε δηλαδή στην ουσία με δύο κόπιες ενός part εδώ, όχι με ένα συγκεκριμένο part που χρησιμοποιείται ταυτόχρονα σε δύο performances, οπότε αν κάνουμε αλλαγές στην κόπια 1, η κόπια 2 δεν επηρεάζεται. Είναι τόσο απλό.
Αυτό νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον, όσο αναφορά τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα όπως ανέφερε πιό πάνω ο @cos_dr.

Σημείωση.

Πολύ σωστά αναφέρεσαι σε part.

 
σε μένα απευθύνεσαι ή στον @cos_dr ?
Σε σένα. Ο Cos δεν δέχεται μαθήματα, είναι Παντογνώστης (τουλάχιστον στον VST κόσμο που έχει πλάσει στο μυαλό του🤣).

Αυτό νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον, όσο αναφορά τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα
Ποτέ και πουθενά δεν συνέβαινε αυτό, πρώτη φορά συνέβη και συνεχίζει να συμβαίνει μόνο στα Montage & MODX synths. Μην κολλάς στα δείγματα ή στις διάφορες παραμέτρους, ότι και να αλλάξεις στο part του ενός performance δεν επηρεάζει το όμοιο (pasted ) part του άλλου performance. 

Παράδειγμα (τελευταίο) παρακάτω για να καταλάβεις πως λειτουργούν τα performances στα Montage/MODX.

- Δημιούργησε δύο φακέλους στην επιφάνεια εργασίας του pc σου, και ονόμασε τον έναν Performance 1 και τον άλλον Performance 2.

- Άνοιξε τον φάκελο Performance 1 και δημιούργησε μέσα σε αυτόν ένα txt file, και ονόμασε το Text 1.

- Γράψε κάτι -οτιδήποτε- στο Text 1 και καν'το save.

- Κάνε copy το Text 1 και επικόλλησε το μέσα στον φάκελο Performance 2.

- Πήγαινε πίσω στον φάκελο Performance 1, άνοιξε το Text 1, άλλαξε του το κείμενο και κάνε save.

- Πήγαινε πίσω στον φάκελο Performance 2, άνοιξε το Text 1, διάβασε τι γράφει και θα δεις ότι τίποτα απολύτως δεν έχει αλλάξει στο κείμενο. 

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα performances & parts στο Montage. 

image.gif

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top