- Μηνύματα
- 6,931
- Πόντοι
- 898
Είναι ήδη Αθήνα από την προηγούμενη εβδομάδα. Απλά δεν το παρέλαβα γιατί τρέχω με άλλα πράγματα.Ξέρω τι εννοείς. Εγώ απλά προτείνω να βρεις το ESP, λογικά θα το έχεις πιο σύντομα από το κανονικό Montage.
Είναι ήδη Αθήνα από την προηγούμενη εβδομάδα. Απλά δεν το παρέλαβα γιατί τρέχω με άλλα πράγματα.Ξέρω τι εννοείς. Εγώ απλά προτείνω να βρεις το ESP, λογικά θα το έχεις πιο σύντομα από το κανονικό Montage.
Nαι. Γιατί να αλλάξει? Τι σχέση έχει το performance 1 με το performance 2? Καμία απολύτως, τα performances στα Montage/MODX είναι εντελώς ανεξάρτητα μεταξύ τους.Δηλαδή, αν σε ένα performance 1, στο part 1, με patch 1 που περιέχει έναν ήχο πιάνου μπώ στα βαθιά και αλλάξω κάποια δείγματα και βάλω κάτι άλλο,
τότε...
στο performance 2, στο part 1, με patch 1 που περιείχε πριν ήχο πιάνου θα παραμείνει το ίδιο;
Διάβασε προσεκτικά την πιό πάνω ερώτηση.Nαι. Γιατί να αλλάξει? Τι σχέση έχει το performance 1 με το performance 2? Καμία απολύτως, τα performances στα Montage/MODX είναι εντελώς ανεξάρτητα μεταξύ τους.
Όχι, εσύ διάβασε προσεκτικά αυτά που γράφω. Πιο απλά αποκλείεται να στα εξηγήσει κάποιος.Διάβασε προσεκτικά την πιό πάνω ερώτηση.
Δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω.Βλέπεις πουθενά SEARCH για parts? Αν ναι, αυτό είναι κάτι καινoύργιο και μόνο στο Montage M, αν και εντελώς άχρηστο. Αν υπάρχει όντως κάτι τέτοιο να μας πεις που το είδες. Το Search/κατηγοριοποίηση που ξέρω ότι κάνει το Montage M είναι σε Single-part και Multi-part performances
Περιγράφεις το Fantom-6/7/8 και όχι μόνο. Και πιό παλιάΥπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts.
Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA. Για να παίξεις με έναν ήχο.
Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία
Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE
Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE
Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH.
Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε.
Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά.
Πάλι τα ίδια...α) To patch 1 και στα δύο performance (1 & 2) αρχικά ήταν το ίδιο patch.
β) Άλλαξα δείγματα στο patch 1 που παίζει στο performance 1.
γ) Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων, θα αλλάξει ή θα παραμείνει το ίδιο όπως ήταν αρχικά πριν το βήμα (β) ;
Κωστάκη, αντε για υπνο αγορι μου.Δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω.
Το είπα ξεκάθαρα.
Υπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts.
Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA. Για να παίξεις με έναν ήχο.
Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία
Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE
Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE
Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH.
Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε.
Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά.
Να σε ρωτήσω κάτι και μην παρεξηγηθείς.
Ξέρεις να το δουλεύεις το όργανογιατί βλέπω πως εγώ χωρίς manual το κατάλαβα και το έστυβα σαν σαρδέλα σε 10 λεπτά και έχω να πιασω yamaha στα χέρια μου από την εποχή του SY.
Και είναι ακριβώς όπως τα λέω τα πράγματα.
Και απορώ πως βλέπεις μια τέτοια λειτουργία άχρηστη
Καλά , εγώ φεύγω, κουράστηκαΠάλι τα ίδια...
ΝΑΙ φίλτατε, ΝΑΙ, το Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων θα παραμείνει το ίδιο. Γιατί? Το εξήγησα πιο πριν, και καμιά 500ριά φορές στο παρελθόν.
Πρέπει να καταλάβεις ότι σε αυτά τα synths ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ PATCHES, ξέχνα τις patch & performance banks που υπάρχουν ξεχωριστά στα υπόλοιπα synths, τα Montage/MODX δεν δουλεύουν έτσι, δεν έχουν patch mode και performance mode ξεχωριστά, ένα mode υπάρχει και αυτό είναι το performance mode, εκεί μέσα συμβαίνουν τα πάντα.
Έγραψα παραπάνω:
"Σε όλα τα άλλα multitimbral synths έχουμε patches και performances, και αν 500 performances φτιαχτούν από τα ίδια patches, και πειράξουμε έστω και ένα patch με edit, τότε αλλάζουμε τον ηχητικό χαρακτήρα και των 500 performances. Με απλά λόγια, άπαξ και πειράξουμε ένα patch που τυχαίνει να υπάρχει και στα 500 performances, καταστρέφουμε και τα 500 performances.
Στα Montage/MODX αυτό δεν συμβαίνει, αν έχεις 500 Montage performances που αποτελούνται και τα 500 από τα ίδια ακριβώς parts ("patches"), και πειράξεις/κάνεις edit σε κάποιο part σε ένα από τα 500 performances, τα υπόλοιπα 499 performances δεν θα επηρεαστούν."
Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2.
Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1.
Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1.
Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του.
Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή.
Όπως έγραφε και το SOS: "Performances are completely independent from one another, so what happens in Vegas stays in Vegas."
Δεν έχουμε να βγάλουμε καμία άκρη μαζί, εσείς κοιτάξτε να καταλάβετε ΠΩΣ λειτουργούν τα Montage/MODX γιατί δεν παλεύεστε με τίποτα από ένα σημείο και μετά...Καλά , εγώ φεύγω, κουράστηκα
Πάω να ψοφολογήσω και θα βγάλουμε άκρη αύριο που θα είμαστε ξεκούραστοι.
Ναι ναι, έχουμε καταλάβει, μη φοβάσαι. Θέλεις δουλειά για τα workstation.Κωστάκη, αντε για υπνο αγορι μου.
Ευχαριστώ για την απάντηση.Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2.
Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1.
Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1.
Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του.
Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή.
Κι εγώ σου απάντησα "κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1".Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1.
Εδω με μια επιφύλαξη όμως γιατί είμαι άσχετος λίγο ακόμαΕυχαριστώ για την απάντηση.
Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1.
Θα παραμείνει ο αρχικός ήχος στο performance 2 ή θα μου αλλάξει τον ήχο στο Performance 2;
Εννοείται όχι στα preset. Στα user. Οπότε υπάρχουν κανονικά όπως παντού.Εδω με μια επιφύλαξη όμως γιατί είμαι άσχετος λίγο ακόμα. Δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή στα δειγματα, δηλαδή στα elements/waveform των preset. Με δείγματα θα παίξεις στα USER.
Ρε Κώστα με δουλεύεις;Τώρα για τα Parts είμαι σίγουρος και έχει δίκιο πως κρατάει ξεχωριστές ρυθμίσεις στο καθε performance,
Εντάξει. Από το 2008 λύθηκαν αυτά. Σε άλλα μηχανήματα από πολύ πιό πριν.όμως κάποιες παράμετροι μπορεί να επηρεασουν τον ήχο του part όταν μπαίνει στο performance και ιδιαίτερα σε preset performances που προσθέτεις parts και έχει να κάνει με το routing των effects (send-return-aux κλπ.) που μοιράζονται τα parts.
Το είπαμε. Τα κάναμε από το 2004.Δηλαδή μπορεί υπό αυτό το πρισμα να βάλεις το ιδιο part σε διαφορετικά performance, να προσθέσεις δηλαδή και να ακούγεται διαφορετικά. Πάλι όμως για κάθε performance κρατάει ανεξάρτητες ρυθμίσεις στο part.
Και πάλι από το 2004. Αυτά και άλλα πολλά.Είναι μια ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική 16 part και κάθε part έχει π.χ. τον δικό του arpeggiator και πλήθος άλλων ανεξάρτητων παραμέτρων που όμως αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με το κατάλληλο routing.
σε μένα απευθύνεσαι ή στον @cos_dr ?Απλά κατάλαβε
Μάλιστα.ότι τα performances των Montage/MODX δεν δημιουργούνται από κάποια ΧΨ parts ("patches") που βρίσκονται ήδη στο όργανο σε κάποια bank/memory, όπως συμβαίνει με τα performances σε όλα τα υπόλοιπα synths.
Μάλιστα.Όλα ανεξαιρέτως τα parts που δημιουργούν τα διάφορα performances βρίσκονται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα performances, εκεί δημιουργούνται και μόνο εκεί αποθηκεύονται.
Το αλλάξουμε τα φώτα εννοείς τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα. Αυτό και πάλι νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον.Έτσι, αν κάνουμε copy κάποιο part από το Χ performance και paste στο Ψ performance, και μετά αλλάξουμε τα φώτα στο αρχικό part μέσα στο Χ performance, αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το όμοιο part που κάναμε paste στο performance Ψ.
Αυτό νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον, όσο αναφορά τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα όπως ανέφερε πιό πάνω ο @cos_dr.Έχουμε να κάνουμε δηλαδή στην ουσία με δύο κόπιες ενός part εδώ, όχι με ένα συγκεκριμένο part που χρησιμοποιείται ταυτόχρονα σε δύο performances, οπότε αν κάνουμε αλλαγές στην κόπια 1, η κόπια 2 δεν επηρεάζεται. Είναι τόσο απλό.
Σε σένα. Ο Cos δεν δέχεται μαθήματα, είναι Παντογνώστης (τουλάχιστον στον VST κόσμο που έχει πλάσει στο μυαλό τουσε μένα απευθύνεσαι ή στον @cos_dr ?
Ποτέ και πουθενά δεν συνέβαινε αυτό, πρώτη φορά συνέβη και συνεχίζει να συμβαίνει μόνο στα Montage & MODX synths. Μην κολλάς στα δείγματα ή στις διάφορες παραμέτρους, ότι και να αλλάξεις στο part του ενός performance δεν επηρεάζει το όμοιο (pasted ) part του άλλου performance.Αυτό νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον, όσο αναφορά τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα