Arturia Polybrute 12

Το όργανο είναι άξιο αλλά ούτε ένας δεν πρόκειται να το αγοράσει στην Ελλάδα. Κάνα φθηνό controller και κάρτα ήχου budget και το software  της Αrturia το αγοράζουν, αλλα ούτε ένας δεν θα αγοράσει αυτό και το άλλο με το στρογγυλό κουμπί και την οθονουλα στην Ελλάδα. Ούτε ένας ?
το πρωτο ισχυει! (για'μενα τουλαχιστον) , κυριως γιατι δεν με καλυπτει ηχητικα σε αυτα που (θελω να) παιζω! για το δευτερο ομως με την οθονιτσα, μην ορκιζεσαι!!!!! απλα για να το παρω, (κυριως λογο χωρου) θα πρεπει να φυγει το Moxf, (η το Novation, το δευτερο αποκλειεται, πιο πιθανο ειναι να φυγω εγω παρα αυτο απο το σπιτι!!!!! οποτε, παω στη λογικη του αν το παρω, θα το παρω ""shareware""... (με περισσοτερες λεξεις, αγορα και μεταπωληση)! (Waterfall , το ξανασκεφτηκες;;;;;) εκτος αν μου αρεσει και το κρατησω! στην ιδια λογικη θα παω και με το Μονταζ Μ. Ειπαμε. Μονο ναυαρχιδες απο εδω και περα!!!!! * κυρίως παντως, (απλη ερασιτεχνικη ταπινη μου γνωμη), τετοια οργανα, σε χομπιστες ερασιτεχνες/ "μη επαγελματιες/ψευτοσυλεκτες (σαν κι εμενα)" απευθυνονται!

 
το πρωτο ισχυει! (για'μενα τουλαχιστον) , κυριως γιατι δεν με καλυπτει ηχητικα σε αυτα που (θελω να) παιζω! για το δευτερο ομως με την οθονιτσα, μην ορκιζεσαι!!!!! απλα για να το παρω, (κυριως λογο χωρου) θα πρεπει να φυγει το Moxf, (η το Novation, το δευτερο αποκλειεται, πιο πιθανο ειναι να φυγω εγω παρα αυτο απο το σπιτι!!!!! οποτε, παω στη λογικη του αν το παρω, θα το παρω ""shareware""... (με περισσοτερες λεξεις, αγορα και μεταπωληση)! (Waterfall , το ξανασκεφτηκες;;;;;) εκτος αν μου αρεσει και το κρατησω! στην ιδια λογικη θα παω και με το Μονταζ Μ. Ειπαμε. Μονο ναυαρχιδες απο εδω και περα!!!!! * κυρίως παντως, (απλη ερασιτεχνικη ταπινη μου γνωμη), τετοια οργανα, σε χομπιστες ερασιτεχνες/ "μη επαγελματιες/ψευτοσυλεκτες (σαν κι εμενα)" απευθυνονται!
Ούτε ένας δεν θα το πάρει. Ενώ της NATIVE INSTRUMENTS τα controllers τα παίρνουν πολλοί γι αυτό τα βλέπουμε που και που στις αγγελίες μας. Το άλλο με την οθονουλα είναι πολύ ακριβό. Κανείς δεν θα το πάει. Σε λίγους μήνες θα τκ έχουμε ξεχάσει τελείως ?

 
θα το'παιρνα για τα πρισετ του και μονο!!! α και αν εφευγε και ενα αλλο πληκτροφορο που εχω - να προσθεσω, ποιο ειναι το keyboard , σειρα, με τις μεγαλυτερες πωλησεις, ΕΒΕΡ;;;;; μη γραψει κανενας τωρα τιποτα DX, KORG M1-M2-M3,,,,,,,,,, ΤΟ PSR  ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!!! ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ PSR????? δε θελω να λεω πολλα κακι ανοιχτω τωρα!!!!!!!!!!

 
θα το'παιρνα για τα πρισετ του και μονο!!! α και αν εφευγε και ενα αλλο πληκτροφορο που εχω - να προσθεσω, ποιο ειναι το keyboard , σειρα, με τις μεγαλυτερες πωλησεις, ΕΒΕΡ;;;;; μη γραψει κανενας τωρα τιποτα DX, KORG M1-M2-M3,,,,,,,,,, ΤΟ PSR  ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!!! ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ PSR????? δε θελω να λεω πολλα κακι ανοιχτω τωρα!!!!!!!!!!
Θα το έπαιρνες. Το πήρες? ?

 Και εγώ θα το έπαιρνα.

 Δεν θα το πάρει κανένας.

 Τέλος πάντων, το thread ειναι για τις δυνατότητες του οργάνου και το όργανο το ίδιο αυτό του τίτλου οπότε.... αυτά. ?

 
Για να επιστρέψουμε λίγο , βγήκε ένα φρέσκο βιντεάκι απο τον Antony Marinelli , άνθρωπος που ενορχήστρωσε με synths τα κομμάτια του Michael Jackson στο Thriller, (εγινε κ αυτός youtuber βλεπεις...). Τόσο φρέσκο (της ώρας στην κυριολεξία ) που είναι σα να βλέπουν νοιζ και να μας λένε "ελα παρε το osmose δε χρειάζεσαι το arturia" ?  Στο  βίντεο παίζουν αναλογικά synths με "expressive" τροπο , αιτία είναι όπως διαπιστώνεται τα καινοτόμα (για τα δεδομένα του συμβατικού) controllers . 



Βάζω το λινκ απο το κομμάτι που μου κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον (18.23) . Προσωπικά , μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ παιξίματος, ελπίζω κάποια στιγμή αυτά τα controllers να γίνουν πιο προσιτά. 

 
  • Like
Reactions: cos_dr
είναι σα να βλέπουν νοιζ και να μας λένε "ελα παρε το osmose δε χρειάζεσαι το arturia"
Το Osmose μου ήρθε πρώτο στο μυαλό πάντως, όταν είδα το βίντεο με το Polybrute 12. Πολλά από αυτά τα keybeds χρειάζονται  χρόνο για να μάθει κάποιος να τα αξιοποιεί σωστά, και δεν ξέρω πόσοι έχουν τη διάθεση να κάτσουν απ'την αρχή και να μάθουν να παίζουν διαφορετικά. Το Osmose πχ θέλει..."πρόβες", όχι απλά για να το παίξεις σωστά αλλά και για να μην κάνεις λάθη, διαφέρει πολύ από ένα τυπικό keybed.

Καλά το Haken δεν το αγόραζα ούτε €500 να το πούλαγαν, πόσο μάλλον τώρα που το έχουν στα €6,100.?

 
Ασχετο μα και σχετικό με το polybrute 6/12 κτλ, αλλά και γενικά τα συγχρoνα synths των χιλιάδων ευρώ:
Ετυχε και έπεσε στα χέρια μου για δοκιμή ένα παλιό Access Virus αυτές τις μέρες... Δεν είχα ξαναπιάσει στα χέρια μου access μέχρι τώρα. Και ναι, έρχομαι στα λόγια του φίλου Waterfall για τα digital vs analog και κλαίω με το πόσα μπορώ να κάνω real time με ένα μόνο synth (του 1997 παρακαλώ) με 12 voices. Να πούμε του στραβού το δίκιο βέβαια, το συγκεκριμένο τυχαίνει να έχει και ένα 'Αλφα ήχο. Δεν είναι φριτέζα τύπου ms2000 πχ. Αλλά ναι, κλαίω σκεπτόμενος τη τιμή/'ηχο του polybrute 12. 

 
  • Like
Reactions: cos_dr
Ασχετο μα και σχετικό με το polybrute 6/12 κτλ, αλλά και γενικά τα συγχρoνα synths των χιλιάδων ευρώ:
Ετυχε και έπεσε στα χέρια μου για δοκιμή ένα παλιό Access Virus αυτές τις μέρες... Δεν είχα ξαναπιάσει στα χέρια μου access μέχρι τώρα. Και ναι, έρχομαι στα λόγια του φίλου Waterfall για τα digital vs analog και κλαίω με το πόσα μπορώ να κάνω real time με ένα μόνο synth (του 1997 παρακαλώ) με 12 voices. Να πούμε του στραβού το δίκιο βέβαια, το συγκεκριμένο τυχαίνει να έχει και ένα 'Αλφα ήχο. Δεν είναι φριτέζα τύπου ms2000 πχ. Αλλά ναι, κλαίω σκεπτόμενος τη τιμή/'ηχο του polybrute 12. 


Τα access ήταν παντα πολυ καλά συνθς και με πακτωμενα specs. Ποτέ δεν τα έλεγες φθηνά βέβαια. 

Ωστόσο η προσέγγιση αυτή είναι λίγο επιφανειακή, γιατί είναι σαν να παίρνουμε ως αρχή ότι ολοι οι oscillators και όλα τα φίλτρα είναι ίδια, οπότε το μόνο που αλλάζει είναι το πόσα θα βαλουμε σε ένα όργανο για να αποφασίσουμε αν μας κάνει ή οχι. 

Ακομα και το real-time έχει διαφορετικές ερμηνείες σε διαφορετικά είδη παιξίματος. 

Αλλος θεωρεί real-time το να προετοιμάσει στο σπίτι του έναν ήχο και να βγει στη σκηνη, να τον κανει load και να εχει τις παραμετρους που θελει στα κουμπιά που θελει για να βγαλει το αποτελεσμα που θελει. Αυτό το κάνει το Virus, δεν το κανει με τίποτα το Mother-32.

Άλλος μπορεί να θελει επι τόπου στη σκηνή να κουμπωνει καλωδια δεξια αριστερα και να βγαινουν τυχαίοι ήχοι. Μαλιστα μπορει να θελει να βαζει-βγαζει ρυθμικά το καλωδιο του envelope από το φιλτρο και να το εναλλασει με το PWM. Αυτό το κανει το Mother-32, δεν το κανει με τιποτα το Virus. 

Με λίγα λόγια, δεν είναι ότι η σύνθεση ήχου είναι ενα πεπερασμένο περιβάλλον στο οποιο αναζητούμε το απόλυτο εργαλειο to rule them all. 

Το απολυτο συνθ ειναι μαλλον το showroom του thomann με μια κονσολα 600 καναλιων στη μεση.  

 
έρχομαι στα λόγια του φίλου Waterfall για τα digital vs analog και κλαίω με το πόσα μπορώ να κάνω real time με ένα μόνο synth (του 1997 παρακαλώ) με 12 voices.
O Digital vs Analog "πόλεμος" έχει λήξει εδώ και δεκαετίες με νικητή φυσικά το Digital. Αυτό έγινε σε όλους τους τομείς και φυσικά και στην synth βιομηχανία. Οι μόνοι που συντηρούν ακόμα αυτήν τη αντιπαράθεση είναι τα analog freaks, προσπαθώντας με αστεία επιχειρήματα να αποδείξουν ότι η Γη είναι flat. Αμ δεν είναι...?

Ότι ήταν να μας δώσει ηχητικά η αναλογική τεχνολογία στον synth τομέα μας το έδωσε. Στο 2024 φτάσαμε και συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με VCO synths και ADSR περιβάλλουσες, και όλα αυτά σε synths με τιμές Ferrari.  

Και εκεί αρχίζουν τα ανέκδοτα, στην τιμή τους. Κανείς δεν θα πει κάτι αρνητικό για την τιμή του Behringer UB-Xa, αλλά θα πει σίγουρα κάτι για την τιμή του αντίστοιχου Oberheim των €5,4Κ.?

Uli, κλείσ'τους όλους!✊?

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Ioan Eko
Με λίγα λόγια, δεν είναι ότι η σύνθεση ήχου είναι ενα πεπερασμένο περιβάλλον στο οποιο αναζητούμε το απόλυτο εργαλειο to rule them all.
Για αρχή να ξαναπω ότι είμαι τρελός fan των analog και analog modular για τους λόγους που αναφέρεις επάνω (ms20 ftw).Aλλά ταυτόχρονα στο τέλος τις ημέρας όταν θέλει κάποιος να γράψει ένα τρακ και δεν έχει χρόνο για πέταμα, πέρα από ένα main theme ή τους 2-3 πειραματικούς, ή vintage αν θες, ήχους που θα κάνει με τη συλλογή με τα αναλογικά του, τη παραγωγή θα την κάνει με digital. Κακά τα ψέματα. Και κάπου εκεί έρχονται τα daw & vst.
Εκεί στη μέση κούμπωσε το τεστ με το virus για μένα όπου έκανα σχεδόν ολόκληρο τρακ με ένα συνθ που έτρεχε 3 διαφορετικούς ήχους την ίδια στιγμή, και που μάλιστα εφτιαξα on the fly από init patches σε δεπτερολεπτα ( <3 knobs ). Και κάπου εκεί θυμήθηκα αυτό το ποστ με 4k για το polybrute και λεω. 4k για να γράφω 1 τρακ τη φορά... Κάτι χάνουμε έδω xD 

 
Για αρχή να ξαναπω ότι είμαι τρελός fan των analog και analog modular για τους λόγους που αναφέρεις επάνω (ms20 ftw).Aλλά ταυτόχρονα στο τέλος τις ημέρας όταν θέλει κάποιος να γράψει ένα τρακ και δεν έχει χρόνο για πέταμα, πέρα από ένα main theme ή τους 2-3 πειραματικούς, ή vintage αν θες, ήχους που θα κάνει με τη συλλογή με τα αναλογικά του, τη παραγωγή θα την κάνει με digital. Κακά τα ψέματα. Και κάπου εκεί έρχονται τα daw & vst.
Εκεί στη μέση κούμπωσε το τεστ με το virus για μένα όπου έκανα σχεδόν ολόκληρο τρακ με ένα συνθ που έτρεχε 3 διαφορετικούς ήχους την ίδια στιγμή, και που μάλιστα εφτιαξα on the fly από init patches σε δεπτερολεπτα ( <3 knobs ). Και κάπου εκεί θυμήθηκα αυτό το ποστ με 4k για το polybrute και λεω. 4k για να γράφω 1 τρακ τη φορά... Κάτι χάνουμε έδω xD 


Δε μπορώ να πω γιατι κάνει 4Κ το PB. Γιατί δεν το έχω δει απο κοντά. 

Ωστοσο στο συνολο της μουσικής παραγωγής και εκτέλεσης το παράδειγμα σου καλυπτει μικρό ποσοστό. Υπάρχουν καλλιτέχνες που δε θελουν να γραψουν τρακ. Δεν παιζουν καν με υπολογιστή. Δεν ηχογραφούν. Δεν είναι καν παροντες όταν παιζει ένα έργο τους. Κλπ κλπ. 

Γι' αυτό λέω ότι η συζήτηση με το που ειναι χρησιμο ένα όργανο και αν αξίζει τα λεφτά του, είναι τοσο μεγάλη, που προσωπικά με ενδιαφέρει να τη συνεχίσω για φιλοσοφικους λόγους, αλλά δεν καταλαβαίνω το άγχος να καταλήξει κάπου. 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Ioan Eko
Δε μπορώ να πω γιατι κάνει 4Κ το PB. Γιατί δεν το έχω δει απο κοντά. 

Ωστοσο στο συνολο της μουσικής παραγωγής και εκτέλεσης το παράδειγμα σου καλυπτει μικρό ποσοστό. Υπάρχουν καλλιτέχνες που δε θελουν να γραψουν τρακ. Δεν παιζουν καν με υπολογιστή. Δεν ηχογραφούν. Δεν είναι καν παροντες όταν παιζει ένα έργο τους. Κλπ κλπ. 

Γι' αυτό λέω ότι η συζήτηση με το που ειναι χρησιμο ένα όργανο και αν αξίζει τα λεφτά του, είναι τοσο μεγάλη, που προσωπικά με ενδιαφέρει να τη συνεχίσω για φιλοσοφικους λόγους, αλλά δεν καταλαβαίνω το άγχος να καταλήξει κάπου. 
Για τους ίδιους λόγους τη κάνω τη συζήτηση και εγώ btw. Και μάλιστα αναφέρομαι σε παλαιότερα ποστ για τα συνθς ως "όργανα", όπως εσύ, και όχι μηχανήματα, γιατί με το χαρακτήρα του το καθενα προφανώς κάπου κουμπώνει. Ταυτόχρονα όμως, δουλεύοντας με το virus άρχισα να σκέφτομαι το workflow μου σε σύγκριση με το workflow με τα analog synths που κοσμούν τον ίδιο χώρο. Και μάλιστα ο ήχος του, όντας εξαιρετικός, δε μου άφησε περιθώρια να μη το σκεφτώ. 
Ειχα στο μυαλό να πάρω ένα analog poly αρκετό καιρό, για να καλύψω το κενό που άφησε ή πώληση του deepmind 12, αλλά πλέον έχοντας δουλέψει με το virus νομίζω άλλαξα γνώμη... Φυσικά σε καμία περίπτωση το Virus δεν έχει το χαρακτήρα του ms20 ή του minibrute 2 οπότε και δε τίθεται θέμα σύγκρισης με αυτά, αλλά με ένα polybrute 6 πχ, των 2.5k, εκεί αλλάζει το πράγμα, και δε γίνεται να μη το φιλοσοφήσει κανείς :) 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: neeq
Ναι, και στη δική μου περίπτωση δεν πολυ-χωράει ένα πολυφωνικό αναλογικό, μαλλον κι εγω ψηφιακό θα διάλεγα και ούτε καν τοσο ακριβο όσο τα access. 

Αλλά από την άλλη πλεον δε χρειαζομαι καν πολυφωνια πλεον. Και η μία φωνή, πολυ μου φαινεται :D

Πριν λίγο ενα εξαιρετο μελος του φορουμ μου ελεγε ιδιωτικά οτι του άρεσε πολυ το Nymphes. Θα ήταν ενα poly που θα επαιρνα μπορω να πω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: Ioan Eko
το Nymphes. Θα ήταν ενα poly που θα επαιρνα μπορω να πω.
Ναι! Εξαιρετικός ήχος, εντυπωσιάστηκα όταν το είδα/άκουσα. +1 για τους Έλληνες developers. Το μόνο που με χαλάει είναι τα controls, όχι όσο άμεσα όσο θα ήθελα ίσως. Ενα knob/function version (knobs οχι faders) θα ήταν τέλειο αλλα φαντάζομαι θα ανεβαίνει και η τιμή! Σίγουρα στα top affordables ομως. 

 

Trending...

Νέα θέματα