Αρκετά πια με τα Backing Tracks

THEOD

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,736
Πόντοι
198
Ανοίγω αυτο το θεμα γιατί παρατηρώ οτι η πλειοψηφία  απο τα παιδιά του νοιζ που ανεβάζουν μουσικά κομμάτια στα clips

δεν παρουσιάζουν κάποια ουσιαστική προσπάθεια από ένα ολοκληρωμένο μουσικό σχήμα η

και ένα απλό ντουέτο η και ένα σόλο μουσικό όργανο .

Το μονο που κάνουν ειναι να παίρνουν μια κονσέρβα (Backing Track) και γραφουν

μια κιθάρα με χίλια σόλο που πολλές φορές δεν εχει ουτε βασικό θέμα ουτε και κανένα νόημα. Ασε που ακομα και η κιθαρα περασμένη απο προγράμματα επιλογής ενισχυτών,

μικροφώνων,ηχων κλπ δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα (κονσέρβα).

Δοκίμασα και ο ίδιος και συμμετείχα σε κάποια από τα μοιρασμένα    Backing Tracks

και συνειδητοποίησα οτι ήταν μια βλακεία και μιση δεν ειχε καμια σχέση με την πραγματικότητα.

Ζητάω συγνώμη αν προσβάλλω κάποια απο  μέλη του νοιζ αλλα νομίζω οτι αυτο που

γίνεται δεν εχει καμιά μουσικότητα η τέχνη .

Τα play along και τα Backing Tracks είναι μόνο για μελέτη και οχι για παρουσίαση προς τα έξω. ;)

 
Θεωρείς δηλ ότι στις 14.000 μέλη, ΟΛΟΙ πρέπει να συνθέτουν πρωτότυπη μουσική? Δηλ δεν μπορεί κάποιοι να είναι απλά ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ παίχτες?

Ας αναφέρω ένα τυχαίο παράδειγμα τον Gregg...που δεν συνθέτει, αλλά είναι απίστευτος κιθαρίστας...

 
THEOD είπε:
Ζητάω συγνώμη αν προσβάλλω κάποια απο  μέλη του νοιζ αλλα νομίζω οτι αυτο που


γίνεται δεν εχει καμιά μουσικότητα η τέχνη .
Αυτό που το στηρίζεις?

Τα play along και τα Backing Tracks είναι μόνο για μελέτη και οχι για παρουσίαση προς τα έξω. ;)
Μα αυτό κάνουμε, παρουσιάζουμε τη μέλέτη μας, την εξέλιξή μας και τα όργανά μας, πάνω σε διάφορα στυλ μουσικής και σε συνδιασμό με τη διάθεση της στιγμής της ηχογράφησης βγαίνει πάντα ένα ξεχωριστό και μοναδικό αποτέλεσμα.

Δεν κατάλαβα, πού είναι το πρόβλημα ???

 
WilliamSats είπε:
Αυτό που το στηρίζεις?Μα αυτό κάνουμε, παρουσιάζουμε τη μέλέτη μας, την εξέλιξή μας και τα όργανά μας, πάνω σε διάφορα στυλ μουσικής και σε συνδιασμό με τη διάθεση της στιγμής της ηχογράφησης βγαίνει πάντα ένα ξεχωριστό και μοναδικό αποτέλεσμα.

Δεν κατάλαβα, πού είναι το πρόβλημα ???
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απλα παραθέτω τη γνώμη μου σε κατι που βλέπω ;)

(Αυτό που το στηρίζεις?)

Στην πραγματικότητα

 
Να πω επίσης οτι αυτό που γίνετε με backing tracks είναι ένα είδος, "μαζευόμαστε μια παρέα και παίζουμε για να παιρνάμε καλά".

Σκέψου να είσαι εσύ δηλαδή σε μία παρέα με φίλους και ζύθους, τι θα κάνεις θα τους πεις πάμε να παίξουμε μία σύνθεση μου ή σύνθεσή σας?

Άντε να παίξεις εσύ 11 λεπτά εκ των οποίων τα 3 εισαγωγή

Ο άλλος θα παίξει πάνω στα 8

Ένας άλλος, πάνω απ'τον άλλο, άλλα 8

και ένας τρίτος θα κρατάει πλατες άλλα 8 λεπτά

άρα τι έχουμε?

11888 τυχαίο, δε νομίζω?

 
THEOD είπε:
Στην πραγματικότητα
Στατιστικά λοιπόν, υστερούμε σε συνθέτες αλλά έχουμε πληθώρα καλών παιχτών...τις διασκευές τις επιτρέπουμε ;D ;D

 
marathon είπε:
Θεωρείς δηλ ότι στις 14.000 μέλη, ΟΛΟΙ πρέπει να συνθέτουν πρωτότυπη μουσική? Δηλ δεν μπορεί κάποιοι να είναι απλά ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ παίχτες?

Ας αναφέρω ένα τυχαίο παράδειγμα τον Gregg...που δεν συνθέτει, αλλά είναι απίστευτος κιθαρίστας...
Δε χρειάζεται κάποιος να συνθέτει .Μπορεί να διασκευάσει κατι και να το παρουσιάσει οπως

μπορεί. Δεν θελω να σχολιάσω κανένα απο τα παιδια. Το ζήτημα ειναι καθαρά ιδεολογικό

και εχει σχεση με τη νοοτροπία που επικρατεί :)

 
THEOD είπε:
Ασε που ακομα και η κιθαρα περασμένη απο προγράμματα επιλογής ενισχυτών,

μικροφώνων,ηχων κλπ δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα (κονσέρβα).
Αφού συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, θα σταθώ στο παραπάνω.

Εσύ δηλαδή μπορείς να ξεχωρίσεις αν μια ηχογραφημένη κιθάρα έχει περάσει από VST ή έχει γραφτεί φυσικά? Και, πέρα απ'αυτό, έχει σημασία αν το ηχητικό αποτέλεσμα είναι καλό?

Τέλος, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι πολλές φορές τα BT jams καταλήγουν σε κιθαριστικό αυνανισμό (ένοχος κύριε Πρόεδρε!  :P) αλλά αυτό δεν ισχύει ipso facto. Μπορεί άνετα ένα BT να δώσει έμπνευση για καλά μουσικά θέματα.

 
THEOD είπε:
Δε χρειάζεται κάποιος να συνθέτει .Μπορεί να διασκευάσει κατι και να το παρουσιάσει οπως

μπορεί. Δεν θελω να σχολιάσω κανένα απο τα παιδια. Το ζήτημα ειναι καθαρά ιδεολογικό

και εχει σχεση με τη νοοτροπία που επικρατεί :)
αυτό που συνήθως τα μέλη προσθέτουν πάνω στο ΒΤ αποτελει διασκευή του πρωτότυπου σόλο, άρα καλύπτεσαι

άλλες φορές  είναι κάτι εντελώς προσωπικό και πρωτότυπο

άρα δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ψόγος προς όσους παίζουν σε ΒΤ

 
The Genius Loci είπε:
Αφού συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, θα σταθώ στο παραπάνω.

Εσύ δηλαδή μπορείς να ξεχωρίσεις αν μια ηχογραφημένη κιθάρα έχει περάσει από VST ή έχει γραφτεί φυσικά? Και, πέρα απ'αυτό, έχει σημασία αν το ηχητικό αποτέλεσμα είναι καλό?
Σε αυτό έχεις δίκιο απλά από oτι ξέρω οι ενισχυτές έχουν κάποιο θόρυβο κάποιες συχνότητες ειδικα σε λαμπατους εχουν πολλές αρμονικές που καμια φορα μπορεί να ειναι

και ενοχλητικές και γενικότερα έχουν κάποιες ατέλειες που κανουν το αποτελεσμα πιο ανθρώπινο ;)    

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Eμ ακριβως επειδη ολα αυτα παιζουν ρολο στον ηχο ενος ενισχυτη λαμβανωνται υποψην σε μια σοβαρη εξομοιωση :)

 
Εγώ από την άλλη, θα συμφωνήσω εν (μεγάλο) μέρει με τον Theod και το έχω εκφράσει πολλάκις στο παρελθόν.

Δεν βρίσκω μεγάλο ενδιαφέρον στο "σολάρω πάνω στη κονσέρβα".

Και μιας και αναφέρθηκε ο Gregg, να πω ότι και στις κατ ιδίαν συζητήσεις μας του είχα πει ότι προτιμώ να ακούσω μια ολοκληρωμένη δουλειά του (και τα cover δουλειά είναι) παρά πάρτε 10 μέτρα σόλο.

Δεν είναι κακό, προς Θεού επ' ουδενί, αλλά (μη με φάτε), λίγο ξεκομμένο, λίγο μίζερο, λίγο κάπως που να πάρει.

Πολλώ δε μάλλον όταν ο εν λόγω συμφορουμίτης έχει και (καλή) προσωπική δουλειά εδώ και καιρό. Αλλά υποθέτω ότι θα ακούσουμε σύντομα για αυτήν εν ευθέτω χρόνω. ;)

Αλλά γενικότερα και μην το εστιάζω (γιατί απλώς παράδειγμα ήταν) ας ακούσουμε βρε αδερφέ περισσότερες προσωπικές ερμηνείες. Είτε σε προϋπάρχον υλικό, είτε original.

Είτε με γκρουπ (οχι μόνο 4WD  ;D), είτε κατά μόνας. Και με φωνές και με ακουστικά όργανα και με VST και με synth, midi,,,,

Just my 2 eurocents.

 
Ολοι δικιο εχουν.Και τα backing track δεν βλαπτουν κανενα οταν γινονται για practise.Ειναι βεβαια λιγοτερο ενδιαφεροντα απο τις κανονικες συνθεσεις οταν παρουσιαζονται(γιατι ενδιαφερον εχει μονο η τεχνικη του κιθαριστα,ακομη και τα θεματα που καποιες φορε μπορει να ειναι φοβερα,"πατανε" πανω σε κατι).Για αυτο και καλο ειναι να παρουσιαζονται με μετρο.

Αλλα γενικοτερα ειμαι υπερ του μετρου στην παρουσιαση ακομη και των δικων μας συνθεσεων.Δεν μπορεις να γραφεις 15 τραγουδια το μηνα,τσαπατσουλικα μεσα σε δυο ωρες το καθενα και να θες σχολια και προσοχη για ολα αυτα.Με αυτο τον τροπο κουραζεις και πολλες φορες αποτρεππεις τον κουρασμενο να ακουσει πιο προσεγμενες δουλεις οι οποιες σαφως και ανεβαινουν με μετρο.

 
Mesimeriaris είπε:
Δεν μπορεις να γραφεις 15 τραγουδια το μηνα,τσαπατσουλικα μεσα σε δυο ωρες το καθενα και να θες σχολια και προσοχη για ολα αυτα.
Σωστός

 
συμφωνώ με την ουσία του 1ου ποστ, καθώς δεν συμπάθησα ποτέ τα backing tracks.

H αποψη μου έχει διαμορφωθεί εξαιτίας των παρακάτω παρατηρήσεων :

- ενα arrangement ακκόρντων με τους φτηνιάρικους default midi ήχους του band in a box ή του guitar pro δεν είναι μουσική, αλλά ringtone παλιού κινητού ;D . Nομίζω οτι αν πάνω του γράψουμε μια σουπερ κιθαρα με σουπερ ήχο, τότε δημιουργούμε αυστηρά κιθαροκεντρική σολιστική μουσική που απορρίπτω ουτως ή αλλως βάσει προσωπικού γούστου και ακουσμάτων.

- Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή στη χρήση ενός καλοηχογραφημένου backing με πραγματικά όργανα, νομίζω οτι γινόμαστε μάγκες πάνω σε άλλων μουσικών τις πλάτες :). To βαρβάτο rhythm section είναι είδος υπο εξαφάνιση και δεν καταλαβαίνω πώς το θεωρούμε αυτονόητο κομμάτι μιας δικής μας προσπάθειας. Παρεπιμπτόντως, τελευταία έχω παρατηρήσει οτι όταν παίζεις μαζί με κάποιον καλό μουσικό, σε κάνει να φαίνεσαι καλύτερος από όσο πραγματικά είσαι (αυτό που λέμε "σε έκανε μαγκα" ;D). Αυτό νομίζω συμβαίνει και με τέτοια backing αρκετά συχνά.

- Πολλοί φτιαχνουν δικά τους backing tracks για να παίξουν από πάνω. Δε νομίζω πώς είναι τυχαίο οτι τα δικά τους κλιπς γίνονται περισσότερο αποδεκτά έναντι άλλων. Άλλο πράμα να "παιζεις μια κι εξω, έχει λίγα λάθη και φαλτσα αλλα οκ" και αλλο να περνάς μια προς μια τις νότες από κόσκινο και να βλέπεις τι ακριβώς κάνει το κάθε όργανο μέσα σε ένα κομμάτι. Εντωμεταξύ, άλλο τρομερό κι αυτό , να γράφουν και την τονικότητα τα tracks για να ξέρεις από πριν που να πατήσεις για να "αυτοσχεδιάσεις", στην περίπτωση που δεν έχεις ιδέα για το ποιά είναι η κλίμακα ή οι διαδοχές.

Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω να μην θίγεται κανείς αυτές τις απόψεις, είναι μια απλή συζήτηση που δε χρειάζεται να καταλήξει σε ιδεολογική διαφωνία ;D

 
blue είπε:
To βαρβάτο rhythm section είναι είδος υπο εξαφάνιση και δεν καταλαβαίνω πώς το θεωρούμε αυτονόητο κομμάτι μιας δικής μας προσπάθειας.
Οχι βρε συ, μη φοβάσαι, θα ξαναπαίξουμε από φθινόπωρο  ;D

Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω να μην θίγεται κανείς αυτές τις απόψεις, είναι μια απλή συζήτηση που δε χρειάζεται να καταλήξει σε ιδεολογική διαφωνία ;D
Θα ήταν χαζό να θιχτεί αλλά και η ιδεολογική διαφωνία δεν θα πρέπει συνειρμικά να παραπέμει σε καυγά. Δεν είναι ανάγκη η συζήτηση να υφίσταται μόνο ώς ανατροφοδοτούμενη βαυκαλιστική συμφωνία. (πσσσσσσσσσσσ τι είπε ο άνθρωπας)

 
blue είπε:
Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω να μην θίγεται κανείς αυτές τις απόψεις, είναι μια απλή συζήτηση που δε χρειάζεται να καταλήξει σε ιδεολογική διαφωνία ;D
Πραγματικά η διαφωνία είναι φιλοσοφικής/ιδεολογικής φύσης.

Τα BT έχουν τη χρησιμότητά τους. Για λόγους μελέτης λόγου χάριν. Το βαρετό του θέματος, φαντάζομαι ότι θα συμφωνεί και ο Γύφτος και ο ΩδειοΚώστας, έχει να κάνει με την παρουσίασή τους από τους παίκτες (σαν "δικές τους προσπάθειες").

Προσωπικά χρησιμοποιώ ΒΤ όταν και εφόσον κάποιο με εμπνέει, πολλές φορές για να δοκιμάσω είτε τεχνικές είτε ήχο, και μετά τα ξεχνάω. Όσο για προσωπικές δουλειές, ο blue δίνει ακριβώς την απάντηση, γιατί δεν βλέπουμε πιο πολλές, ενώ υπάρχουν: επειδή το βλέπουμε πιο "σοβαρά", διστάζουμε να παρουσιάσουμε κάτι εφόσον δεν είμαστε 100% σίγουροι ότι είναι "τέλειο".

 
audiokostas είπε:
Και μιας και αναφέρθηκε ο Gregg, να πω ότι και στις κατ ιδίαν συζητήσεις μας του είχα πει ότι προτιμώ να ακούσω μια ολοκληρωμένη δουλειά του (και τα cover δουλειά είναι) παρά πάρτε 10 μέτρα σόλο.
Aυτό θα ήθελα να το εξηγήσουμε λίγο...τι σημαίνει (και πως κάνω) μία ολοκληρωμένη δουλειά...

Να πώ πως το φαντάζομαι, από τη πλευρά του κιθαρίστα...

1) Έχουμε ένα Daw που κουτσά στραβά ξέρουμε να χρησιμοποιούμε

2) Κανα 2 VSts που κουτσά στραβά ξέρουμε να χρησιμοποιούμε

3) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, με κάποιο τρόπο drums, ρυθμό, πείτε το όπως θέλετε

4) Κανα 2-3 γνώσεις μίξεις

5) Μία μπάντα με κάποιο τρόπο ηχογράφησης (όπως οι 4WD ας πούμε)

6)...

Μου διαφεύγει κάτι?

Τι εννοούμε λοιπόν ολοκληρωμένη δουλειά?

Έχω την εντύπωση, ότι για τους πληκτράδες είναι πιο εύκολα τα πράγματα...εμείς είμαστε κούτσουρα...

 
marathon είπε:
Τι εννοούμε λοιπόν ολοκληρωμένη δουλειά?
Εσύ πως την εννοείς ;

 
Όλοι έχουν δίκιο κ κανένας άδικο...

Άλλοι δεν γουστάρουν Backing Tracks κ άλλοι τρελαίνονται...

Άλλοι ψάχνουν το ήχο τους μέσα απο τα backing trarcks κ άλλοι όχι...

Άλλοι τα χρησιμοποιούν για εξάσκηση κ άλλοι για δικά τους κιθαριστικά σολαρίσματα..

Όλα είναι δεκτά... ;D

Προσωπικά με συναρπάζει να ακούω άτομα με δικές τους συνθέσεις κ εκτελέσεις  ;)

Υ.Γ  Στην μουσική όλα επιτρέπονται

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top