Αρκετά πια με τα Backing Tracks

Jazzjoker είπε:
Εστιάζω σε ένα επιμέρους θέμα και ερωτώ: Είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι το να παίξεις πάνω από το rythm section ενός BT είναι δυσκολότερο από το να παίξεις με ένα καλό rythm section live;
Θα υπέθετα ότι για να το λες αυτό, μάλλον δεν εμπιστεύεσαι τα rhythm section σου. Δηλαδή σε λάιβ καταστάσεις επιλέγεις να δίνεις εσύ το τέμπο και αφήνεις να το βρουν και να το ακολουθήσουν οι άλλοι, ενώ στο backing track που είσαι 100% σίγουρος ότι αυτό παίζει σωστά κυνηγάς να το ακολουθήσεις.

 
Evilnye είπε:
Για μένα μουσικός είναι αυτός που μπορεί να αλληλεπιδρά με άλλους μουσικούς.
Άρα ο Νικολάκης (για σένα), δεν είναι μουσικός?

Ε! λοιπόν τι προτιμάω? φυσικά το εύηχο, το καλοπαιγμένο, το πρωτότυπο απ' όπου και αν προέρχεται.
Πές τα πάνσοφε...το αποτέλεσμα είναι που μετράει...και μετά πάμε να δούμε τον τρόπο:

 
Θα υπέθετα ότι για να το λες αυτό, μάλλον δεν εμπιστεύεσαι τα rhythm section σου. Δηλαδή σε λάιβ καταστάσεις επιλέγεις να δίνεις εσύ το τέμπο και αφήνεις να το βρουν και να το ακολουθήσουν οι άλλοι, ενώ στο backing track που είσαι 100% σίγουρος ότι αυτό παίζει σωστά κυνηγάς να το ακολουθήσεις.
Καθόλου. Αυτό που εννοώ είναι ότι, προσωπικά, πολύ συχνά, τα BTs μου φαίνονται πολύ περιοριστικά και αρμονικά και ρυθμικά, λόγω της απουσίας αλληλεπίδρασης. Και όχι, όποτε έχω παίξει λάιβ, δεν έδινα εγώ το ρυθμό αλλά από τα πιο ωραία πράγματα ενός live performance, κατ' εμέ, είναι να δώσεις μια διαφορετική άποψη, είτε αρμονικά είτε ρυθμικά και να το πιάσουν οι άλλοι και να πάτε όλοι μαζί κάπου αλλού.

 
Evilnye είπε:
Αφού μπορεί αποδεδειγμένα ;)
Ναι αλλά "καταρρίπτει" τον κανόνα σου... ;D

Είναι ο επαγγελματίας bedroom player

 
Evilnye είπε:
Βασικά να σταθούμε και λίγο στο σημείο, που είναι και η ουσία του θέματος, δηλαδή η αλληλεπίδραση με άλλους μουσικούς.

Με έναν υπολογιστή ΔΕΝ είναι το ίδιο και δεν θα είναι ποτέ.
Αν και συμφωνώ 100% (γιατί είναι κάτι στο οποίο έχω όσο νάναι μιά σχετικά μεγάλη εμπειρία) επαναλαμβάνω δεν μπορούμε να λέμε σε κάποιον που για τον Α ή Β λόγο δεν έχει την δυνατότητα ή την τύχη να είναι μέλος μιας μπάντας...."αρκετά πιά με τα backings!!"....λες και κάνει κάτι "μη αποδεκτό" για το περιβάλλον του νοιζ... ;)

Γνώμη μου...

Άλλο θέμα τώρα, έχω γνωρίσει πολύ καλούς παίκτες που όταν βρεθούν σε συνθήκες μπάντας δεν μπορούν να ακολουθήσουν, να γκρουβάρουν, να γίνουν μέρος της μπάντας.

Αγαπητοί bedroom players προσέξτε.
Ωχ, βρε συ,για μένα λες??... :D

 
Ο Νικόλας ειναι σε άλλο επίπεδο.

Οταν παρουσιάζει ενα θεμα του, κάθεται και γραφει τις παρτιτούρες στο finale

για ολα τα όργανα .Αυτες τις παρτιτούρες μπορει να τις δωσει και σε ορχήστρα και

να ερμηνεύσουν τη μουσική του.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 
THEOD είπε:
Ο Νικόλας ειναι σε άλλο επίπεδο.

Οταν παρουσιάζει ενα θεμα του, κάθεται και γραφει τις παρτιτούρες στο finale

για ολα τα όργανα .Αυτες τις παρτιτούρες μπορει να τις δωσει και σε ορχήστρα και

να ερμηνεύσουν τη μουσική του.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Δεν συμφωνώ...(χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος) ;)

Και εγώ που είμαι άσχετος από νότες, μπορώ πλέον να κάνω export τα midia μου σε παρτιτούρες...ή να καλέσω τον Nέστορα να παίξει ένα track

 
marathon είπε:
Ναι αλλά "καταρρίπτει" τον κανόνα σου... ;D

Είναι ο επαγγελματίας bedroom player
Ποιον κανόνα μου;

Παρεπιπτόντως και αν δεν κάνω λάθος ο Νικόλας ασχολείται με τη μουσική ενεργά παίζοντας και μόνος και με άλλους κάτι χρόνια.

Άρα απέχει από το χαρακτηρισμό bedroom player.

Παρεπιπτόντως δεν είναι ανάγκη να βγει κάποιο απόλυτο μήνυμα από αυτή την κουβέντα. Θα βοηθούσε όμως αν υπήρχε προβληματισμός ως προς τι κάνει κάποιος που ασχολείται. Να δεχτώ ότι κάποιος δεν έχει δυνατότητα/ διάθεση/ χρόνο να παίξει με άλλους, αλλά δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αντιλαμβάνεται τις διαφορές που έχει το παίζω με άλλους και παίζω μόνος και πόσο μάλλον να θεωρεί πως αυτό που κάνει μπορεί κ να σταθεί συγκριτικά με αυτόν που έχει επαφή με το να παίζει με άλλους.

longshadow, είναι θέμα χειρισμού λέξεων. Ο τίτλος σκαλώνει, αλλά στο βασικό κείμενο επεξηγεί.

 
THEOD είπε:
Ο Νικόλας ειναι σε άλλο επίπεδο.

Οταν παρουσιάζει ενα θεμα του, κάθεται και γραφει τις παρτιτούρες στο finale

για ολα τα όργανα .Αυτες τις παρτιτούρες μπορει να τις δωσει και σε ορχήστρα και

να ερμηνεύσουν τη μουσική του.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Σωστα. Ασε που ο ανθρωπος, λογω της μουσικης με την οποια ασχολειται, δεν εχει τη δυνατοτητα να κανει τα παντα live και ηχογραφημενα απο κανονικους μουσικους...να ειμαστε και λιγο ρεαλιστες :)
 
yannis37 είπε:
Μπορεί να χρειάζεται να γίνουν 2 υποκατηγορίες.

Σύνθεση

Δεξιότητες
 
Evilnye είπε:
Άρα απέχει από το χαρακτηρισμό bedroom player.
Προφανώς...αλλά όπως είπα, είναι ο ορισμός του επαγγελματία bedroom player.

Εάν θέλεις, δίπλα στο Νικολάκη, βάλε Ζιμμερ, Παπαθανασίου, Kitharo...

πόσο μάλλον να θεωρεί πως αυτό που κάνει μπορεί κ να σταθεί συγκριτικά με αυτόν που έχει επαφή με το να παίζει με άλλους.
Όπως είπε και ο Νέστορας, το τελικό αποτέλεσμα μετράει. Το πως έγινε, έρχεται μετά

Σωστα. Ασε που ο ανθρωπος, λογω της μουσικης με την οποια ασχολειται, δεν εχει τη δυνατοτητα να κανει τα παντα live και ηχογραφημενα απο κανονικους μουσικους...να ειμαστε και λιγο ρεαλιστες :)
Σωστά, ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές...το μουσικό του αποτέλεσμα όμως ακούγεται σαν να είναι ηχογραφημένο από κανονικούς μουσικούς ;)

 
Evilnye είπε:
Ο τίτλος σκαλώνει, αλλά στο βασικό κείμενο επεξηγεί.
Ευη μου ο τιτλος που έβαλα ειναι απλα προκλητικός

για να μπουν και να το διαβάσουν .

Το έκανα συνειδητά  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

 
marathon είπε:
Δηλ όλοι που παίζουν και ένα όργανο, έχουν το "ταλέντο" της συνθεσης?

Για σκεφείτε, οι συνθέτες είναι πάντα και βιρτουόζοι οργανοπαίχτες και το αντίθετο?
Η δική μου άποψη είναι πώς ο καθένας μπορεί να συνθέση ένα κομμάτι κ άς μήν ξέρει να γράφει η να διαβάζει νότες...άσχετα άν είναι καλή ή κακή ή κ χάλια αυτό που θα "παίξει"...μια σύνθεση μπορείς να κάνει. :)

Το να ξεκοκκαλίζει όλη την ώρα αγαπημένες μπάντες για να ακούγεται σαν CD δεν εξελίσεται σαν μουσικός...

Εάν αρχίσεις σιγά σιγά να φτιάχνεις δική σου σύνθεση στην συνέχεια σου είναι πιό εύκολο!

Δεν χρειάζεται να είσαι βιρτουόζος... 8)

Υπάρχουν 2 είδους βιρτουόζοι....(αποψή μου)

1.Της διασκευής

2.Της σύνθεσης (εγώ διαλέγω το δεύτερο)

Θα συμφωνήσω στο δέυτερο μαζί σου... ;D

 
Sinios είπε:
Το να ξεκοκκαλίζει όλη την ώρα αγαπημένες μπάντες για να ακούγεται σαν CD δεν εξελίσεται σαν μουσικός...
Για τον Νέστορα το λές αυτό? ;D ;D

 
Αρχικά άκουγα με ενδιαφέρον τις προσπάθειες των παιδιών πάνω στα b/t.

Aπό κάποια στιγμή κι ύστερα άρχισα να βαριέμαι την όλη φάση.

Το δικαίωμα επιλογής του τι θέλει κάποιος να παρακολουθήσει στο νόιζ είναι προσωπικό.

Οι παραπάνω προσπάθειες νομίζω πως έχουν και λόγο ύπαρξης και πολλούς αποδέκτες εδώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Sinios είπε:
Το να ξεκοκκαλίζει όλη την ώρα αγαπημένες μπάντες για να ακούγεται σαν CD δεν εξελίσεται σαν μουσικός...
μπααα...ολα βοηθανε :)

 
Θα επαναλάβω πως δεν είναι ανάγκη να βγει συμπέρασμα. Δηλαδή καταλαβαίνω το γιατί να παίξει κάποιος πάνω από backing. Ελπίζω οι μανιώδεις υπέρμαχοι να καταλαβαίνουν και την αξία του να παίξει κάποιος με μπάντα ;D

 
Ο Νεστορας λεει αυτα που λεει αλλα  παντα παρουσιάζει αξιοπρεπέστατα αυτα που ηχογραφούν

με τη μπάντα τους.

Μήπως εννοεί κατι αλλο με αυτα που λεει? ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top