Και βέβαια το VG έχει πολύ λιγότερους ήχους απ' ότι το GR. Ένα organ, κάποια pads(2-3) και μετά προσομοιώσεις από μαγνήτες, κιθάρες και ενισχυτές που είναι και ο βασικός λόγος δημιουργίας του.
Άλλωστε όπως αναφέρουν και στη Roland το VG σε αντίθεση με το GR δεν λαμβάνει midi πληροφορία αλλά ήχο τον οποίον του κάνει καποιο shaping στην πορεία. (Αν έχω καταλάβει λάθος, διορθώστε με).
Απ' ότι κατάλαβα από τους βασικότερους λόγους παρουσίας του GK-3 είναι τα alternate tunings που προσφέρει ο μαγνήτης. Εγώ που έπαιζα με μια Strat με GK-3 και μετά κουμπωσα μια Ibanez με τον Evo με ελαφρύ tweaking είχα περίπου τον ίδιο ήχο αλλά όχι τα tunings. Ακόμα και τα pads παίζανε με τον Evo.
Γι' αυτό και V(irtual) G(uitar).
Cemballi, βιολιά και φλάουτα στο GR πρέπει να αναζητηθούνε.
Άλλωστε όπως αναφέρουν και στη Roland το VG σε αντίθεση με το GR δεν λαμβάνει midi πληροφορία αλλά ήχο τον οποίον του κάνει καποιο shaping στην πορεία. (Αν έχω καταλάβει λάθος, διορθώστε με).
Απ' ότι κατάλαβα από τους βασικότερους λόγους παρουσίας του GK-3 είναι τα alternate tunings που προσφέρει ο μαγνήτης. Εγώ που έπαιζα με μια Strat με GK-3 και μετά κουμπωσα μια Ibanez με τον Evo με ελαφρύ tweaking είχα περίπου τον ίδιο ήχο αλλά όχι τα tunings. Ακόμα και τα pads παίζανε με τον Evo.
Γι' αυτό και V(irtual) G(uitar).
Cemballi, βιολιά και φλάουτα στο GR πρέπει να αναζητηθούνε.