αν ήσουν δισκογραφική...

nikodemos είπε:
Υποθέτω πως για κάθε πετυχημένο πρωτοπόρο στον χώρο θα υπάρχουν χιλιάδες που πήγαν άπατοι και χάσαν λεφτά, όνειρα κλπ κλπ.....

....και λοιπόν???????
και λοιπόν...επαναλαμβάνω, ότι πρέπει αν είσαι ΠΟΛΥ πρωτοπόρος, ΠΟΛΥ τυχερός, ΠΟΛΥ μετρημένος και αρκετά άλλα πολύ για να μην καταλήξεις σαν τους πολλούς...

αγαπητοί φίλοι ευτυχώς δεν μετριούντε πάντα όλα με μαθηματικά και οικονομικά μοντέλα και "σίγουρα μπίζνες πλανς" ούτε προσμετρώντας τα υπέρ και τα κατά και την βούληση της αγοράς...
Θέλεις δηλ, να μου πείς, ότι στο νέο σου εγχείρημα, δεν τα έβαλες κάτω...έξοδα-έσοδα, (πιθανόν) δάνεια, επιδοτήσεις...το υπάρχον πελατολόγιό σου, το επιθυμούμενο μελλοντικό...και ξεκίνησες στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα 8)

Αυτό, είναι η αγορά.

 
Κατ' αρχήν, ας κατανοηθεί επιτέλους ότι η κοινωνικότητα, η συμμετοχή και η αυθεντική/ειλικρινής επικοινωνία ΔΕΝ είναι τα ζητούμενα του μουσικού δημιουργήματος. Υπάρχουν σε μία μπάντα, αλλά δεν επεκτείνονται στο ακροατήριο, και δεν αφορούν το ακροατήριο.
Δεν συμφωνώ με αυτό... μπορεί κάλλιστα να συμβεί, και είναι αρκετά ευέλικτη για να ξεφεύγει από τέτοια καλούπια.

Ο ρόλος της δισκογραφικής, είναι να τιμήσει ακριβώς αυτή τη διάσταση πραγμάτων: να συντηρήσει το δικαίωμα του ακροατή να σχετιστεί προσωπικά με τη μουσική που περιέχεται στο δισκογράφημα, όχι να κάνει μπούγιο ή να διοργανώνει μικρά φεστιβάλ με την ελπίδα ότι θα συμπαρασύρει σε γενικό ενθουσιασμό.
Για να υπάρξει η ανάγκη να συντηρηθεί κάτι σημαίνει πως φθείρεται, αλλά αν και στη φύση όλα φθείρονται κυριολεκτικά ή μεταφορικά, αυτό δεν συμβαίνει με αυτούς που ασχολούνται σοβαρά με τις μουσικές τους επιλογές παρά μόνο με τους άλλους, οι οποίοι δυστυχώς είναι και η πλειοψηφία. Αυτό που κάνει είναι να δημιουργεί ενδιαφέρον ή να το αναζωπυρώνει...

Η μεγάλη πλάκα είναι, ότι δεδομένου του γεγονότος ότι το μέλλον είναι on-line (ή τουλάχιστον, έτσι πιστεύουμε)
Το μέλλον σε πολλούς τομείς βρίσκεται όντως ονλάιν, και ένα τμήμα αυτής της επανάστασης το βιώνουμε τώρα, αλλά είναι πολύ αμφίβολο το αν oι καταναλωτές θα στραφούν αποκλειστικά σε ένα virtual τελικό αντικείμενο. Κατά τη γνώμη μου όχι μόνο δεν θα εκλείψει ποτέ το βιβλίο, το cd, το βινύλιο, οι πίνακες ζωγραφικής κλπ. αλλά και το μερίδιο αγοράς τους ακόμη και στο μακρινό μέλλον θα διατηρηθεί σε πολύ υπαρκτά επίπεδα.

Ο Νίκος αναφέροντας τα Κρίνα πάλι χτύπησε εκεί που πονάει...  :(

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
marathon είπε:
και λοιπόν...επαναλαμβάνω, ότι πρέπει αν είσαι ΠΟΛΥ πρωτοπόρος, ΠΟΛΥ τυχερός, ΠΟΛΥ μετρημένος και αρκετά άλλα πολύ για να μην καταλήξεις σαν τους πολλούς...
...δεν διαφωνώ...αλλά δεν βλέπω σε τι αλλάζει κάτι αυτό.

Θέλεις δηλ, να μου πείς, ότι στο νέο σου εγχείρημα, δεν τα έβαλες κάτω...έξοδα-έσοδα, (πιθανόν) δάνεια, επιδοτήσεις...το υπάρχον πελατολόγιό σου, το επιθυμούμενο μελλοντικό...και ξεκίνησες στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα 8)
...you got it

...η ακόμη καλύτερα, αυτό το έκανα πριν 6 χρόνια (σε ότι αφορά το label) & 17 χρόνια (σε ότι αφορά το στούντιο). Τώρα γνωρίζωντας πλέον και τις (πολλές) αρνητικές πλευρές απλά πείσμωσα και πορώθηκα περισσότερο στο να το κάνω my way που έλεγε και ο Φράνκυ  :)

 
nikodemos είπε:
...δεν διαφωνώ...αλλά δεν βλέπω σε τι αλλάζει κάτι αυτό.
Από την μία ημέρα στην άλλη-ατυχώς- :-X

αγαπητοί φίλοι ευτυχώς δεν μετριούντε πάντα όλα με μαθηματικά και οικονομικά μοντέλα και "σίγουρα μπίζνες πλανς"
Άλλο ένα παράδειγμα του ότι καλό είναι να είμαστε ρομαντικοί αλλά από την άλλη πόσο σκληρή είναι η "απρόσωπη" αγορά

Το Myspace απέλυσε το μισό προσωπικό του

H εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης στο Internet «MySpace» απέλυσε χθες 500 υπαλλήλους, δηλαδή το μισό προσωπικό της, όπως ανακοίνωσε ο αλλοτινός «βασιλιάς» του χώρου που «εκθρονίστηκε» με ομολογουμένως βάρβαρο τρόπο από το Facebook.

«Οι σημερινές σκληρές αλλά απαραίτητες αλλαγές έγιναν προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος της βιώσιμης ανάπτυξης και της κερδοφορίας για την εταιρεία» δήλωσε ο επικεφαλής της, Μάικ Τζόουνς....
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=237849&cid=5

 
Επειδή εγώ μάλλον χάνω αρκετά από την κουβέντα, δε μας λέτε ποιος θα έπρεπε να είναι ο ρόλος μιας δισκογραφικής;

Είχα την εντύπωση και θεωρούσα δεδομένη την προώθηση και διανομή της μουσικής...

 
Evilnye είπε:
Επειδή εγώ μάλλον χάνω αρκετά από την κουβέντα, δε μας λέτε ποιος θα έπρεπε να είναι ο ρόλος μιας δισκογραφικής;
Εγώ ξεκινάω από την αρχή...που λέει ότι έχω ένα συγκεκριμένο ποσό για να το επενδύσω...αν μου ξεκαθαρίσει κάποιος εάν αυτό το κάνουμε σαν εργασία-μπίζνα ή για τη πλάκα μας...ίσως καταλάβω κι εγώ.

 
marathon, ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.....αλλά οκ.

Έυη, μια δισκογραφική εταιρία πρέπει να είναι πολλά πράγματα από απλά διανομέας και δημοσιοσχετίστας - promoter....guess what?...υπάρχουν εταιρίες διανομής και promoters  :)

Πρέπει να φροντίσει να ανακαλύψει ενδιαφέροντα πράγματα, να βοηθήσει υλικά και ψυχικά να καταγραφούν με το καλύτερο δυνατό τρόπο (να καλύψει δηλαδή όλα τα τεχνικά έξοδα και να φροντίσει για την ευχάριστη και επικοδομοιτική ολοκλήρωση της διαδικασίας),να παρέχει κάθε ανθρώπινη βοήθεια προς την κατέυθηνση της βελτίωσης του υλικού (δηλαδή πληρώνωντας αν χρειάζεται παραγωγούς, arrangers, session musicians κλπ κλπ κατ'επιλογή του καλλιτέχνη), να προσπαθήσει να χτίσει μια ηχητική ταυτότητα (όχι φτιάχνωντας φωτοτυποίες)  να φροντίσει για το ηχητικό αλλά και εικαστικό αποτέλεσμα που το συνοδεύει κλπ κλπ κλπ κλπ ....και από εκεί και περα να αποφασίσει το πως και πότε θα φθάσει το προιόν στον κόσμο.

Όλα αυτά είναι που θα δημιουργήσουν με τον καιρό (και ανάλογα με την επιτυχία στην εφαρμογή τους) μια σχέση εμπιστοσύνης αναμεσα στο φιλόμουσο κοινό και στην εταιρία και την εικόνα μιας συγκεκριμένης αισθητικής πρότασης.....

Όλα αυτά επίσης απαιτούν αυτά που περιέγραψα παραπάνω (εκτός από - πολύ - χρόνο και - πολύ - χρήμα) όχι μόνο όμως από την εταιρία αλλά και από τους ίδιους τους καλλιτέχνες οι οποίοι καλώς ή κακώς γίνοντε μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου.

 
Κατ αρχάς καλησπέρα και από εμένα.Λέγομαι Άγγελος και μαζί με τον Ηλία Αυδίκο (Elavd) φτιάξαμε έναν δίσκο που λέγεται Black Frame.

Θα ήθελα και εγώ να πώ τη γνώμη μου για το θέμα αφού πρώτα ζητήσω συγνώμη διότι δεν μπόρεσα να διαβάσω όλα τα μηνύματα (11 σελίδες) οπότε μπορεί να έχω κενά.

Πρίν πώ ότιδήποτε θα ήθελα να ενημερώσω κατ αρχάς μιας και κάποιος φίλος αναφέρθηκε προηγουμένως και σε μας, ότι συνειδητά απφασίσαμε να διανέμουμε το cd μας δωρεάν.Και για την ιστορία, πρίν λίγο καιρό είχαμε στείλει demo με τα τραγούδια μας σε πάρα πολύ γνωστή δισκογραφική (ονόματα ας μην πούμε καλύτερα) η οποία θέλησε να αναλάβει το cd μας.Οι όροι συνεργασίας δεν ήταν και άσχημοι αν εξαιρέσεις ότι απαιτούσανε να έχουν τα αποκλειστικά δικαιώματα του cd για 15 χρόνια.Κατά τ άλλα όσα μας είπανε ότι θα κάνουν για το cd μας ήταν πάρα πολύ δελεαστικά.Τώρα αν όντως θα τα κάνανε αυτό είναι μιά άλλη ιστορία.

Όπως και να χει η δισκογραφική σίγουρα βοηθά την μπάντα από 2 απόψεις (τουλάχιστον τόσες έχω εντοπίσει εγώ).

Πρώτον την φέρνει σε επαφή με πολλούς ανθρώπους πράγμα που απ ότι βλέπω τώρα εμάς μάλλον θα μας ζορίσει πολύ.Επίσης κλείνεις ποιό εύκολα live πέρα από αυτά που θα σου κανονίσει αυτή.

Δεύτερον είναι ψυχολογικό.Αλλιώς σε αντιμετωπίζει κάποιος όταν έχεις δισκογραφική από πίσω αλλιώς όταν δίνεις το cd σου δωρεάν.Θεωρεί δηλαδή ότι για να το δίνεις δωρεάν μάλλον κανείς δεν το ήθελε.

Εν τέλει αποφασίσαμε να το δίνουμε δωρεάν όχι για να «χτυπήσουμε» τις δισκογραφικές (τώρα έχουν τρομάξει όλοι με αυτό που κάναμε) αλλά γιατί πιστεύουμε στη δωρεάν διακίνηση των ιδεών.Και οι μουσικές είναι ιδέες.Ίσως κάποιοι να διαφωνήσουν αλλά εμείς έτσι πιστευουμε και με βάση αυτό λειτουργούμε.Αφού λοιπόν είχαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε το κάναμε.Αν δεν την είχαμε πιστέψτε με σίγουρα θα απευθυνόμασταν στην δισκογραφική.

Ίσως και να μην κάναμε καλά αλλά σίγουρα αποφασίσαμε κατά συνείδηση χωρίς να θεωρούμε ότι κάποιος είναι κακός ή καλός.Αν κάναμε καλά θα δείξει........

Ελπίζω να βοήθησα την κουβέντα.

Καλό βράδυ σε όλους.

 
Δε ξέρω αν κάνατε καλά ή όχι που δε δώσατε στην εταιρία το σιντί σας Άγγελε ,αυτό είναι κάτι που ο καιρός μπορεί να το δείξει .....................ίσως . Το σίγουρο είναι ότι από παλιότερα οι καλλιτέχνες προσπαθούσαν να αποφύγουν τους περιορισμούς των μεσαζόντων . Καλώς ή κακώς η εταιρία είναι  ΚΑΙ μεσάζων ,απλά σήμερα τα πράγματα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς και πραγματικά είναι άγνωστο τι πρόκειται να συμβεί και προς τα που θα πάει το πράγμα . Σίγουρα θα υπάρχουν εταιρίες ,όσο θα υπάρχουν κέρδη. Σίγουρα θα υπάρχουν ρομαντικές εταιρίες, ή μεμονομένοι άνθρωποι με χρήμα για ξόδεμα  που θα αφουγκράζονται και θα παροτρύνουν καλλιτέχνες να βγουν μπροστά χωρίς να τους πνίγουν και τελικά σίγουρα θα υπάρχουν καλλιτέχνες που θα προσπαθούν να ακουστούν και να επιβιώσουν ανθρώπινα,χωρίς να νοιώθουν σκλάβοι  .

Δεν υπάρχει άσπρο μαύρο ,μεσσολαβούν όλα τα χρώματα και απλά ,ανάλογα με τις εποχές ,αλλάζουν τα μέσα . Πάντα θα υπάρχουν τρελοί και παράτολμοι επενδυτές,σόφρωνες και οικονομοτεχνικά άψογα καταρτησμένοι μπίζνεσμαν,ρομαντικοί χρηματοδότες ,καλλιτέχνες που πουλάν το κορμί τους για 5 λεπτά διασημότητας και αρτίστες που μπορεί και να μη τους γνωρίσει ούτε η μάνα τους . Απ όλα έχει ο μπαχτσές και θα έχει

 
Μάλλον δεν θα καταπιανόμουν με το ζήτημα.  Παρ' όλα αυτά αν ήθελα πραγματικά να κάνω κάτι που αξίζει τον κόπο θα προσπαθούσα να καταλάβω τι φταίει για την σημερινή κατάντια των δισκογραφικών και ποια είναι η ανάγκη του κόσμου για μουσική. Η έννοια της "αγοράς", κατα τη γνώμη μου, είναι παντελώς αποτυχημένη ως εργαλείο κατανόησης των αναγκών(αλλά και του κόσμου γενικότερα).

Νομίζω πως οι δισκογραφικές πήραν τη κάτω βόλτα, όχι φυσικά λόγω πειρατείας, αλλά διότι αντιμετώπιζαν τη μουσική όλο και περισσότερο ως προϊόν και όλο και λιγότερο ως τέχνη. Η χυδαιότητα των διαφημιστών και των μάνατζερ και η λογική της αρπαχτής έκανε ανεπανόρθωτο κακό στη μουσική βιομηχανία. Όλο και περισσότεροι μουσικώς(αλλά και γενικώς) απαίδευτοι άνθρωποι έπαιρναν νευραλγικές θέσεις στις δισκογραφικές και στο τέλος φυσικά τις διέλυσαν.

Επομένως αυτό που θα έκανα πρωτίστως θα ήταν να βρω συνεργάτες με παιδεία, όρεξη και κυρίως, όπως γράφει πιο πάνω ο blue, με δίψα για καινούργια μουσική. Θα ακούγαμε πολλά ντέμο, θα πηγαίναμε συνεχώς σε συναυλίες, θα προσπαθούσαμε να βρούμε απλούς τρόπους ηχογράφησης και προώθησης. Επίσης θα δίναμε βάρος στην καθημερινή, "από στόμα σε στόμα", αλλά και διαδικτυακή διάδοση των πληροφοριών και όχι στη διαφήμιση. Αυτά είναι κάποια πράγματα που μου έρχονται πρώτα και πρόχειρα στο μυαλό. Επίσης, είναι πράγματα που ξέρω πως συμβαίνουν στις μικρές δισκογραφικές οι οποίες ούτως ή άλλως παράγουν πρωτίστως την μουσική που με ενδιαφέρει.

Τέλος, θέλω να τονίσω πως ενοχλούμαι ιδιαιτέρως όταν η λογική που προανέφερα(η οποία είναι και η λογική των μικρών ανεξάρτητων εταιριών απ' όσο γνωρίζω) χαρακτηρίζεται "ρομαντική". Είναι απολύτως ορθολογική, κατά τη γνώμη μου. Το που οδηγεί η θεοποίηση της διαβόητης αγοράς θα έπρεπε να το ξέρουμε, εκτός των άλλων, και ως χώρα.

 
kostri είπε:
Η έννοια της "αγοράς", κατα τη γνώμη μου, είναι παντελώς αποτυχημένη ως εργαλείο κατανόησης των αναγκών(αλλά και του κόσμου γενικότερα).
Τι προτείνετε λοιπόν σαν εργαλείο αξιολόγησης της βιωσιμότητας μίας επιχειρηματικής ενέργειας; Παλιά τεύχη του "Μπλεκ"; Τη αγάπη και τη συμπάθεια προς το συνάνθρωπο;

 
trolley είπε:
Τι προτείνετε λοιπόν σαν εργαλείο αξιολόγησης της βιωσιμότητας μίας επιχειρηματικής ενέργειας; Παλιά τεύχη του "Μπλεκ"; Τη αγάπη και τη συμπάθεια προς το συνάνθρωπο;
Μήπως η στήριξη από το σπίτι ή το ότι θα προκύψει περιστασιακά και όχι κατ' επάγγελμα; Πως θα στηρίξει τους καλλιτέχνες σε βάθος χρόνου προσφέροντας επαγγελματικού επιπέδου υπηρεσία αλλά και πως θα ζήσει ο "δισκογραφική" την οικογένεια του;

 
Γενικα οι αποψεις περι..ανεξαρτησιας και "καθαροτητας" της μουσικης εξω απο τους κανονες της...κακης αγορας εχουν....καποιο...ενδιαφερον αλλα δυστυχως μονο ως...ουτοπια εχουν καταγραφει σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ιστορια της μουσικης...

Χωρις ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ...δεν υπαρχει περιπτωση ακομα και το πιο extreme,underground,..ποιοτικο,εντεχνο....επαναστατικο κτλ κτλ κτλ μουσικο...πονημα να ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ (για αυτο αλλωστε και δεν εχει επιβιωσει στην Ελλαδα.... ;D)

Ακομα και οι πλεον .....προχωρημενες ανεξαρτητες εταιρειες ακολουθουν κατα 100% τους κανονες της αγορας και τις βασικες αρχες της ΖΗΤΗΣΗΣ και της ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ...σιγουρα η Mute που βγαζει τον Cave μπορει να μην εχει τις πωλησεις της Sony  με την.... Μπιγιονσε,ομως ακολουθει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ιδιους κανονες marketing απλα σε διαφορετικο κοινο....

Δειτε το σαν......την...ΜΠΥΡΑ...οντως η Amstel ειναι η πιο εμπορικη μπυρα παρολο που δεν πινεται και αυτο οφειλεται στο marketing της ,αλλα και η ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ κανει και αυτη το δικο της marketing για ενα διαφορετικο κοινο ομως...και οι δυο ειναι πολυ πετυχημενες απλα η μια εχει για κοινο της τους Αλβανους οικοδομους που στο Ελβασαν επιναν νιτρογλυκερινη με σοδα  ;D και η αλλη εκπλεπτισμενους Connosieur  σαν και εμενα....που μεγαλωσαν στα Ευρωπαϊκα μεγαλοαστικα σαλονια με τις καλυτερες των γευσεων στην αμεση διαθεση τους ;D

 
yameth είπε:
Πως θα στηρίξει τους καλλιτέχνες σε βάθος χρόνου προσφέροντας επαγγελματικού επιπέδου υπηρεσία αλλά και πως θα ζήσει ο "δισκογραφική" την οικογένεια του;
Πολύ σοβαρό ζήτημα. 2-3 μικρές εταιρίες του Καναδά που τυχαίνει να γνωρίζω στηρίζονται εν μέρει από κρατική οικονομική βοήθεια και κάνουν όσα ανέφερα στην προηγούμενη καταχώρησή μου. Θα είχε ενδιαφέρον να συμμετείχε κάποιος εμπλεκόμενος σε κάποια ανεξάρτητη δισκογραφική(π.χ. inner ear). Νομίζω θα μαθαίναμε πολλά.

 
yameth είπε:
Μήπως η στήριξη από το σπίτι ή το ότι θα προκύψει περιστασιακά και όχι κατ' επάγγελμα;

Πως θα στηρίξει τους καλλιτέχνες σε βάθος χρόνου προσφέροντας επαγγελματικού επιπέδου υπηρεσία αλλά και πως θα ζήσει ο "δισκογραφική" την οικογένεια του;
Δεν καταλαβαίνω. Η στήριξη από το σπίτι προς ποιον; Τον πιθανό ιδιοκτήτη δισκογραφικής; Ή προς τους μουσικούς που θα συνεργαστούν με τη δισκογραφική;

Επίσης, όταν ρωτάς "πως", αυτό το "πως" δε δημιουργεί την ανάγκη να νοηθεί το εγχείρημα ως επαγγελματικό και συνεπώς διεπόμενο από τους κανόνες της αγοράς;

@SF

+ 1000

 
kostri είπε:
Πολύ σοβαρό ζήτημα. 2-3 μικρές εταιρίες του Καναδά που τυχαίνει να γνωρίζω στηρίζονται εν μέρει από κρατική οικονομική βοήθεια και κάνουν όσα ανέφερα στην προηγούμενη καταχώρησή μου. Θα είχε ενδιαφέρον να συμμετείχε κάποιος εμπλεκόμενος σε κάποια ανεξάρτητη δισκογραφική(π.χ. inner ear). Νομίζω θα μαθαίναμε πολλά.
Και ως γνωστόν, ο Καναδάς είναι μία χώρα που δεν έχει καμία σχέση με τις αγορές (κοινώς, αγαπητέ kostri, με το να μην απαντάς, δε σημαίνει ότι εγώ θα σταματήσω να ρωτάω) :) :) :) :)

 
@Superfunk

Συμφωνώ. :)

Απλώς υπάρχουν, εντός του ίδιου οικονομικού συστήματος φυσικά, διαφορετικές πολιτικές. Το ότι η mute φάνηκε αρκετά έξυπνη με τον cave και τον αφήνει να κάνει ό,τι θέλει είναι φυσικά θετικό για κείνην διότι θα συνεχίσει, κατά τα φαινόμενα, να υπάρχει.

Δεν είναι ο κανόνας η mute. Σ' αυτό αναφέρθηκα στην προηγούμενη καταχώρησή μου. Στο ότι η γενική τάση παρακμής της μουσικής βιομηχανίας οφείλεται εν πολλοίς στην θεοποίηση της αγοράς η οποία, αγαπητέ μου sf, όταν δεν παίρνει την θέση που της αξίζει "εκδικείται". Την ανοησία, την απαιδευσιά και όλα τα συναφή.

 
Πολύ σοβαρό ζήτημα. 2-3 μικρές εταιρίες του Καναδά που τυχαίνει να γνωρίζω στηρίζονται εν μέρει από κρατική οικονομική βοήθεια και κάνουν όσα ανέφερα στην προηγούμενη καταχώρησή μο
Πάλι το κράτος θα την πληρώσει την λυπητερή; Και για πόσο διάστημα; Εχουν γίνει παρεμφερείς κινήσεις και στην Ελλάδα προς τα θέατρα για μια εικοσαετία από την Μελίνα. Το έζησα γιατι έμενα στην Πλάκα δίπλα σε θέατρα που έκαναν "τέχνη". Έπαιρναν την ετήσια επιδότηση. Μας καλούσαν στα εγκαίνια του πρωτοποριακού του έργου και έκλειναν για διακοπές.

Δεν καταλαβαίνω. Η στήριξη από το σπίτι προς ποιον; Τον πιθανό ιδιοκτήτη δισκογραφικής;
Μα νομίζω σε αυτό το επίπεδο συζητάμε. :)

Επίσης' date=' όταν ρωτάς "πως", αυτό το "πως" δε δημιουργεί την ανάγκη να νοηθεί το εγχείρημα ως επαγγελματικό και συνεπώς διεπόμενο από τους κανόνες της αγοράς;[/quote']Σωστά. Αυτό θέλω να πω.
@SF: Heineken any time! Οχι και Πειραϊκή! Ακου Ale σε μπουκάλι... ήμαρτον!

Αλλά μάλλον με επηρέασαν τα εφηβικά μου χρόνια στη ζούγκλα της κεντρικής Αφρικής. ;D
 
Superfunk είπε:
αλλο πετρελαιο απο εκει.... ;D ;D
Δηλαδή ρε φίλε, για να πάμε μαζί σου για μπύρες φτάνει η χρυσή AMEX ή να πω στη γυναίκα μου να φέρει και το μισθό της;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top