Yπάρχει η μια άποψη που λέει πως πρέπει κάποιος να βλέπει και να ακούει ένα άλμπουμ ολικά σαν μια ενότητα μεν, αλλά μέσα στο context της συνέχειας και της εξέλιξης ενός συγκροτήματος δε. Η άλλη λέει πως δεν πρέπει να ενδιαφέρει καθόλου τον ακροατή το τι συμβαίνει με το συγκρότημα, το πριν και το μετά και ποιες διαδικασίες το έφεραν στο σημείο της έμπνευσης, αλλά να κρίνει το άλμπουμ εντελώς ανεξάρτητα και χωρίς πχ. να έχει αυξημένες απαιτήσεις αν έχει προηγηθεί ένα αριστούργημα ή αν τα προηγούμενα άλμπουμ γίνονταν συνεχώς καλύτερα, ή αν είχαν ένα συγκεκριμένο ύφος που τώρα η μπάντα "προδίδει". Δεν έχω καταλήξει ποια είναι η σωστή. Μάλλον πρέπει να το κρίνουμε κατά περίπτωση.
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν καλλιτέχνες που η έμπνευσή τους ενίοτε στερεύει, που γλυκαίνονται από πιο εμπορικές προοπτικές ή που θέλουν να πουν κάτι διαφορετικό από αυτό που λένε συνήθως... και μένουν με την πρόθεση φτιάχνοντας κάτι υπερβολικά μυστήριο ή αυτάρεσκο ακόμη και για τους φανατικούς τους οπαδούς.
To "...And The Circus Leaves Town" είναι ένα εξαιρετικό άλμπουμ που δεν θεωρείται Β' διαλογής. Μπορεί να μην έχει τόσες χαρακτηριστικές στιγμές σκοτεινού groove όσο αυτές που έδινε η καταλυτική συνύπαρξη του Homme με τον Brant Bjork, αλλά εξακολουθεί να έχει τραγούδια-διαμάντια, με πιο καθαρή και ογκώδη - αλλά και επιτηδευμένη - παραγωγή από τα προηγούμενά τους (πάλι με τη σφραγίδα του μάγου Chris Goss, και με τον νεαρό τότε Joe Baressi σαν engineer). Η διάλυση των Kyuss προήλθε από μερικούς εσωτερικούς δαίμονες του Homme και της λειτουργίας μιας μπάντας που κατά τα λεγόμενά της απολάμβανε περισσότερο να λέει "όχι" παρά "ναι", και δεν ήταν αποτέλεσμα κάποιας συγκεκριμένης κακής εμπορικής πορείας του άλμπουμ, κάτι που άλλωστε απέφευγαν μετά βδελυγμίας και οι ίδιοι.