Αλλαγη λαμπων ενισχυτη.Αξιζει?

degdekis είπε:
τώρα έχει την  ECC83. Ετσι γράφει στο σάιτ. Γιατί λές ότι φοράει 12ΑΧ7?
Γιατί είναι το ίδιο. Μη σε μπερδεύει καθόλου.

Η 5157 5751 μόλις διάβασα ότι φέρνει σε πιο μπλουζ καταστάσεις, πράγμα ευχάριστο. Τη προτιμάει λέει και ο  Stevie Ray Vaughns...... :P
Εδώ, π.χ.

To κούμπωμα των εν λόγω εξαρτημάτων είναι το ίδιο? Μη τη πάρω και στο τέλος τη κάνω.....λαμπατέρ! ;D ;D ;D
9 pin είναι όλες, κανένα πρόβλημα.

 
μάλιστα. Οπότε δοκιμάζω ελεύθερα μια εκ των προαναφερθέντων και ελπίζω σε καλύτερο μέλλον...

 
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα 99% η ECC81 με ευρωπαικη ονομασια ή  12ΑΤ7 η αντιστοιχη αμερικανικη ονομασια (προκειται για τον ιδιο τυπο λυχνιας ) δεν κανει για την θεση V1 πας απευθειας σε 5751

καλημέρα σε όλους 

 
Ο πειραματισμός με λυχνίες όσο ελκυστικός και αν είναι αποτελεί δύσκολο σπορ. Προφανώς και οι stock λυχνίες της πλειοψηφίας των ενισχυτών (πέρα από συγκεκριμένες boutique καταστάσεις) επιδέχονται μεγάλης βελτίωσης, αλλά αν μπει κανείς στο παιχνίδι με  NOS / "holy grail" κτλ απαιτείται χρήμα, ψάξιμο και... γερό στομάχι (για τις περιπτώσεις που η πανάκριβη NOS μπορεί να βγει ψόφια, μικροφωνική κτλ).

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η πιο άμεση και "δραστική" επέμβαση που μπορεί να κάνει κάποιος στον ενισχυτή του είναι η αλλαγή μεγαφώνου.

 
dgilmour είπε:
Κατά την ταπεινή μου άποψη, η πιο άμεση και "δραστική" επέμβαση που μπορεί να κάνει κάποιος στον ενισχυτή του είναι η αλλαγή μεγαφώνου.
Συμφωνώ...όταν είναι κόμπο....στη περιπτωση μου είναι (για τρίτη φορά το λέω  ;D) ΚΕΦΑΛΗ!

περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα 99% η ECC81 με ευρωπαικη ονομασια ή  12ΑΤ7 η αντιστοιχη αμερικανικη ονομασια (προκειται για τον ιδιο τυπο λυχνιας ) δεν κανει για την θεση V1 πας απευθειας σε 5751

καλημέρα σε όλους 
Τι εννοείς δεν κάνει?

Αν ισχύει αυτό που λες μπορείς να μου προτείνεις απο που μπορώ να προμηθευτώ μία 5751?

 
εννοω οτι αν στην πράξη βάλεις στην V1 μία ECC81 /  12ΑΤ7 ( 60% gain )επειδη δεν αλλάζει μόνο το gain της λυχνιας αλλα και κάποιες άλλες παράμετροι βλέπε transconductance και μετά βάλεις και μία 5751 (70% gain) θα δεις οτι θα προτιμησεις την 5751 για αυτη την θεση , αν μιλαγαμε για την θεση Phase inverter θα προτιμουσες την ECC81 /  12ΑΤ7 .

Για να στο αναλυσω δυστυχως πρεπει να εχεις τεχνικες γνωσεις και δεν θα το καταλαβεις θα στο πω πιο απλα στην V1 η 5751 ειναι πιο "κοντα" μουσικο-τεχνικα-ακουστικα   στην 12ΑΧ7 /ECC83 θα ριξει την οποια προενισχυση λιγο για να καθαρισει και να γλυκάνει χωρις να αλλοιωσει η να αλλαξει το ηχοχρωμα κ την αισθηση που ειχε πριν η προενισχυση

ριξε μια ματιά στο χιλιαδες φορες δημοσιευμενο αρθρο εδω :

http://www.guitaramplifierblueprinting.com/files/Phaseinverter.pdf

για να σε βαλω σε περιπετειες .... εγω που εχω HIWATT κεφαλή και είναι κρύσταλο απο την μανα της, το καθαρο καναλι δεν παραμορφωνει ποτε ομως , αντι να ριξω το gain αντιθετως εβαλα μια 7025 που  είναι η "hi fi" low noise version της 12AX7 και αυτες ειναι επιλεγμενες με τοση λεπτομερεια που βασικα μετρανε πιο ψηλα σε emissions απο οτι η 12ΑΧ7. Η 7025 φυσικα ειναι κυρίως για HI-END χρηση  λυχνια, αχρωματιστη εντελως φλατ δεν τα σπαει για να μπλουζαρεις και να εχεις χρωμα ,αλλα τα σπαει στο να δεχεται πεταλια σαν σφουγγαρι...

ελπιζω να μην μπειτε στο ΕΒΑΥ τωρα και να μην αφησετε ουτε μια 7025 και για μας ...

Ανέβασα ένα μικρό οδηγό ΛΥΧΝΙΩΝ στην σελίδα μου εδώ :

http://www.facebook.com/AnalogDesignEffectArtwork/posts/397213760394500?notif_t=like

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
degdekis είπε:
Συμφωνώ...όταν είναι κόμπο....στη περιπτωση μου είναι (για τρίτη φορά το λέω  ;D)
Το εμπεδώσαμε.  ;D

Κάποιο μεγάφωνο όμως έχει η καμπίνα που χρησιμοποιείς, και ίσως παραβλέπεις το βαθμό στον οποίο συμμετέχει στον ήχο σου.

Χωρίς να μπούμε στα πολύ τεχνικά, μπορεί το μεγάφωνό σου να τόσο προσανατολισμένο προς το γρήγορο "άρπαγμα" που οι πειραματισμοί με τις λυχνίες να είναι ψύλλοι στ' άχυρα. Ποιό μεγάφωνο χρησιμοποιείς;

 
David Gilmour είπε:
Ανέβασα ένα μικρό οδηγό ΛΥΧΝΙΩΝ στην σελίδα μου εδώ :
Τσίμπα κι ένα Like να ούμε

Συνεχίστε μαθαίνουμε πράματα εδώ

 
David Gilmour είπε:
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα 99% η ECC81 με ευρωπαικη ονομασια ή   12ΑΤ7 η αντιστοιχη αμερικανικη ονομασια (προκειται για τον ιδιο τυπο λυχνιας ) δεν κανει για την θεση V1 πας απευθειας σε 5751
Άλλο "δεν κάνει" και άλλο "δεν θα την προτιμήσεις". Φυσικά και κάνει, και το αν θα προτιμήσει αυτήν η οποιαδήποτε άλλη νομίζω πως θα το ανακαλύψει μόνο ο ίδιος, κοιτώντας και τα σχετικά gain (προαναφερθέντα εδώ και σε άλλα δεκάδες παλιότερα θρεντς) για να δει πόσο θα "αδειάσει" το input stage βάζοντας μια προενισχύτρια διαφορετική από την 12ΑΧ7.

Όσον αφορά στο μεγάφωνο, πολύ καλή επισήμανση μιας και η τονική αλλαγή είναι συντριπτικά μεγαλύτερη και πολύ πιο εύκολο να ακουστεί στο 100% των περιπτώσεων από την συνήθως μικρή που προέρχεται από αλλαγή μάρκας λυχνίας.

 
kostas80 είπε:
Τσίμπα κι ένα Like να ούμε

Συνεχίστε μαθαίνουμε πράματα εδώ
NOS = New OLD Stock αναφερομαστε για λυχνιες παλαιας κοπης 50s,60s,70s,80s  

αν καποιος ενδιαφερεται για τεστ σε τωρινης κατασκευης λυχνιες που ειναι σχετικα φτωχης ποιοτητας σε σχεση με τις NOS (αν θυμαστε οι NOS 3000 ωρες λειτουργιας για να πεσουν 10%-20% ενω οι κανουριες 3000 ωρες ολη τους η ζωη...για τελικες μιλαω, οι προενισχυτριες μπορει να μην χρειαστουν αλλαγη και ποτε  ) τεσπα υπαρχουν εξαιρετικα  τεστακια εδω

12ΑΧ7 : http://www.thetubestore.com/12AX7-Tube-Review#summary

EL34 : http://www.thetubestore.com/EL34-Tube-Review

EL84 : http://www.thetubestore.com/EL84-Tube-Review

6L6 : http://www.thetubestore.com/6L6-Tube-Review#summary

6V6 : http://www.thetubestore.com/6V6-Tube-Review

απλα μην ψαρωσετε και παρετε απο αυτον σωνει και καλα δεν ειναι ο καλυτερος σε τιμη

 
bloody_sunday είπε:
Άλλο "δεν κάνει" και άλλο "δεν θα την προτιμήσεις". Φυσικά και κάνει, και το αν θα προτιμήσει αυτήν η οποιαδήποτε άλλη νομίζω πως θα το ανακαλύψει μόνο ο ίδιος, κοιτώντας και τα σχετικά gain (προαναφερθέντα εδώ και σε άλλα δεκάδες παλιότερα θρεντς) για να δει πόσο θα "αδειάσει" το input stage βάζοντας μια προενισχύτρια διαφορετική από την 12ΑΧ7.

Όσον αφορά στο μεγάφωνο, πολύ καλή επισήμανση μιας και η τονική αλλαγή είναι συντριπτικά μεγαλύτερη και πολύ πιο εύκολο να ακουστεί στο 100% των περιπτώσεων από την συνήθως μικρή που προέρχεται από αλλαγή μάρκας λυχνίας.
δεν θα την προτιμησει τοτε ...

δεν χαλαω χατηρια εγω ουτε κατασκευαζω 5751 ...

εκ του αποτελεσματος θα φανει αν θα την προτιμησει η αν δεν κανει :)

 
David Gilmour είπε:
δεν θα την προτιμησει τοτε ...

δεν χαλαω χατηρια εγω ουτε κατασκευαζω 5751 ...

εκ του αποτελεσματος θα φανει αν θα την προτιμησει η αν δεν κανει :)
Ξαναρωτάω, ξέρεις απο που μπορώ να προμηθευτώ μία τέτοια? Στο Θωμά δεν βλέπω να έχει...

Χρησιμοποιώ 2 καμπίνες. Η μία είναι μία μετατροπή απο κόμπο marshal,  με μεγάφωνο eminence αλλά δεν θυμάμαι ποιο. Επειδή είναι μετατροπή απο κόμπο, είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, κλειστού τύπου και με πολύ όγκο και χώρο. Την προορίζω για πρόβες και λάιβ γιατί δύσκολα τσιμπάει σε σχέση με την

http://www.thomann.de/gr/blackstar_htv112.htm που προτιμώ για χρήση στο σπίτι χαλαρά και τσιμπάει πιο εύκολα. Είναι ανοιχτού τύπου στα 98db το μεγάφωνο, αλλά είναι πολύ μικρή σε σχέση με την άλλη σε όγκο και αυτό φαίνεται πολύ στον ήχο. Γενικά έχετε δίκιο να λέτε για το ότι το μεγαλύτερο μέρος στον ήχο το παίζει το μεγάφωνο, απλά το συγκεκριμένο κεφάλι με τις λυχνίες αυτές, είναι σχεδιασμένο έτσι για να κραντσάρει απο το 3 και μετα. Απλά αν μπορούσα να πάρω ένα 20-30% ακόμη στο gain πριν συμβεί αυτό, με μία κίνηση 2 λεπτών, θα ήταν ευχής έργο. Μάλλον αν δεν δοκιμάσω δεν θα μάθουμε ποτέ όμως...

 
Δειτε αυτα τα δυο βιντεος:



Οπως θα διαπιστωσετε κι εσεις, η διαφορα μεταξυ διαφορετικων (τελικων) λαμπων δεν ειναι παρα πολυ μεγαλη. Πολυ μεγαλυτερη ειναι η διαφορα μεταξυ διαφορετικων μεγαφωνων οπου με τα v30 φευγει το "ξυσιμο" και αλλαζει σημαντικα ο ηχος.

 
degdekis είπε:
τώρα έχει την  ECC83. Ετσι γράφει στο σάιτ. Γιατί λές ότι φοράει 12ΑΧ7?
Όπως είπαν και τα παιδιά πριν είναι το ίδιο, 12ΑΧ7 = ECC83.

Αν πειραματιστείς μην ξεχάσεις να βάλεις στο παιχνίδι και την V2. Προσωπικά θα ξεκινούσα από αυτή και μετά θα πήγαινα στην V1.

Οι προενισχύτριες δεν είναι ακριβές, όσο έχει ένα μεγάφωνο πχ ( οκ το ξέρω ότι μιλάμε για κεφάλι  ;D ) παίρνεις 8~10 προενισχύτριες για πειράματα.

Θα συμφωνήσω ότι εσύ θα κρίνεις ποια θα σου κάτσει καλύτερα είτε είναι 12ΑΤ7, είτε 5751, είτε οτιδήποτε. Ωστόσο η 5751 δεν ξέρω αν θα σου κάνει μιας και το gain της δεν είναι τόσο μακριά από την ECC83 που ήδη φοράει ο ενισχυτής σου οπότε ίσως να μην δεις μεγάλη διαφορά, ίσως μια 12ΑΥ7 να είναι καλύτερα, ειδικά για την V2.

Υπόψη ότι και οι 12AX7 για παράδειγμα δεν έχουν όλες το ίδιο gain, από εταιρία σε εταιρία υπάρχουν μικροδιαφορές, πχ οι TungSol RI είναι πιο low gain από τις J/J.

Ωστόσο δεν έχουν όλες οι noval (9pin) το ίδιο pin out αλλά αυτές που αναφέρθηκαν είναι όλες συμβατές.

Καλή φάση και οι NOS αλλά στο μόνο που είμαι αρνητικός είναι στο κόστος. Αν βρεις σε λογικές τιμές αγόρασε αλλά δεν χρειάζεται να ξεφύγεις οικονομικά, οι διαφορές ηχητικά είναι ελάχιστες.

Νομίζω ότι όλοι παίζουν με ένα drummer, με το που ξεκινήσει ο drummer να παίζει κανείς δεν θα καταλάβει αν ο ενισχυτής σου έχει NOS ή καινούργιες.  ;D

 
degdekis είπε:
Ξαναρωτάω, ξέρεις απο που μπορώ να προμηθευτώ μία τέτοια? Στο Θωμά δεν βλέπω να έχει...

Χρησιμοποιώ 2 καμπίνες. Η μία είναι μία μετατροπή απο κόμπο marshal,  με μεγάφωνο eminence αλλά δεν θυμάμαι ποιο. Επειδή είναι μετατροπή απο κόμπο, είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, κλειστού τύπου και με πολύ όγκο και χώρο. Την προορίζω για πρόβες και λάιβ γιατί δύσκολα τσιμπάει σε σχέση με την

http://www.thomann.de/gr/blackstar_htv112.htm που προτιμώ για χρήση στο σπίτι χαλαρά και τσιμπάει πιο εύκολα. Είναι ανοιχτού τύπου στα 98db το μεγάφωνο, αλλά είναι πολύ μικρή σε σχέση με την άλλη σε όγκο και αυτό φαίνεται πολύ στον ήχο. Γενικά έχετε δίκιο να λέτε για το ότι το μεγαλύτερο μέρος στον ήχο το παίζει το μεγάφωνο, απλά το συγκεκριμένο κεφάλι με τις λυχνίες αυτές, είναι σχεδιασμένο έτσι για να κραντσάρει απο το 3 και μετα. Απλά αν μπορούσα να πάρω ένα 20-30% ακόμη στο gain πριν συμβεί αυτό, με μία κίνηση 2 λεπτών, θα ήταν ευχής έργο. Μάλλον αν δεν δοκιμάσω δεν θα μάθουμε ποτέ όμως...
5751 θα βρεις στον tubeampdoctor που σε ενημερωνω κατα την προσωπικη μου γνωμη παιρνει κινεζικες λυχνιες συγχρονες φυσικα διαλεγει την κορυφαια ποιοτητα απο κινεζικες και ζηταει να τις βγαλουν με την φιρμα του , οι λαμπες ειναι καλες σε γενικες γραμμες απλα τις θεωρω οτι ειναι ακριβες για κινεζικες ,εχει αυτες τις δυο

http://www.tubeampdoctor.com/en/shop_TAD_Premium_Tubes_TAD_Pre_Amp_Tubes_SELECTED/5751_Highgrade_TAD_Premium_Selected_3597

http://www.tubeampdoctor.com/en/shop_TAD_Premium_Tubes_TAD_Pre_Amp_Tubes_SELECTED/5751_TAD_Premium_Selected_395

διαφορετικα ψαξε στο ΕΒΑΥ για καμια SYLVANIA η General Electric που δεν τις δινουν και πολυ ακριβα και ειναι σουπερ

κορυφαιος πωλητης ειναι αυτος :  http://tctubes.com/

απλα εχει καλες λαμπες με αποτελεσμα να ειναι ακριβος και εχει και υψηλα μεταφορικα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελικά δεν κατάλαβα...

Απο τη v1 θα ξεκινήσω ή απο τη v2?

Και πόσες λυχνίες πρέπει να αλλάξω για να πάρω αυτό που θέλω ή μάλλον να διώξω αυτό που δεν θέλω (πολλά γκάζια απο τόοοοσο χαμηλά)

Πες μου σε παρακαλώ, δηλαδή να πάρω μια 12ΑΥ7 για τη θέση v2 και τέρμα? Να βάλω άλλη μία τέτοια και στη θέση v1? Ή διαφορετικές στις 2 θέσεις? Πάντως δεν θέλω να τον "ρίξω" πολύ τον ενισχυτή. Μην πάμε σε πολύ Low gain Λυχνίες έτσι δεν είναι? Είπαμε ένα 20-30% να καθυστερούσαμε τα γκάζια στο gain knob θα είμασταν άρχοντες!

Τέλος σχετικά με το πρώτο βίντεο αν και εμείς μιλάμε για αλλαγή προενισχύτριας και εκέινο για αλλάγή ενισχύτριας, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού που έλεγα στο 1ο μου πόστ στο θέμα αυτό. Δηλαδή ότι αν είναι να κάνουμε μία πραγματική διαφορά στον ήχο όπως αυτό που ψάχνω να το κάνω,αλλιώς αν η αλλαγή είναι τύπου "κατι τρέχει στα γύφτικα" καλύτερα να μην κάνω απολύτως τίποτα.

 
Η δοκιμή είναι η καλύτερη λύση, θα σου δώσει την απάντηση γι'αυτό που ρωτάς. Πάρε μια low gain λυχνία και δοκίμασε και στις δύο θέσεις, την πρώτη φορά στη V2 και μετά στη V1, όπου σου κάτσει καλύτερα την αφήνεις.

Αν μπορείς να πάρεις περισσότερες (έστω και 2) και να δοκιμάσεις διάφορες και στις δύο θέσεις ακόμη καλύτερα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτος ο doctor που λες είναι ευρώπη? Δεν έχει τελωνεία, τρελα μεταφορικά και τα λοιπά έτσι? Κατα τη γνώμη σου αν πάρω μια τέτοια πάει για v1? Η για V2?

 
degdekis είπε:
Αυτος ο doctor που λες είναι ευρώπη? Δεν έχει τελωνεία, τρελα μεταφορικά και τα λοιπά έτσι? Κατα τη γνώμη σου αν πάρω μια τέτοια πάει για v1? Η για V2?
απο Γερμανια ειναι ο tubeampdoctor , εγω θα σου προτεινα να ζητησεις καποιος να σε εξυπηρετησει απο το φορουμ που ειναι καποιοι που εχουν στοκ για καβατζα , να βρεθειτε να κανετε μια γρηγορη τραμπα τις  λυχνιες να δεις πανω κατω που κινεισαι πριν δωσεις 100 και τις πουλας σε 2 μερες 50 ...

To GAIN CONTROL σου σκαει στο δευτερο μισο της διπλοτριοδου 12ΑΧ7 στη θεση V1 αρα ξεκινα με την V1 και βλεπουμε ...

αν βρεις δοκιμασε και 12ΑΤ7 στο V3

 
David Gilmour είπε:
απο Γερμανια ειναι ο tubeampdoctor , εγω θα σου προτεινα να ζητησεις καποιος να σε εξυπηρετησει απο το φορουμ που ειναι καποιοι που εχουν στοκ για καβατζα , να βρεθειτε να κανετε μια γρηγορη τραμπα τις  λυχνιες να δεις πανω κατω που κινεισαι πριν δωσεις 100 και τις πουλας σε 2 μερες 50 ...

To GAIN CONTROL σου σκαει στο δευτερο μισο της διπλοτριοδου 12ΑΧ7 στη θεση V1 αρα ξεκινα με την V1 και βλεπουμε ...

αν βρεις δοκιμασε και 12ΑΤ7 στο V3
πως ξερουμε που σκαει το gain σε καθε ενισχυτη? σε ποια λαμπα εννοω,αν καταλαβα καλα

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top