Αγορά από Thomann

g13slived

Νέο μέλος
Μηνύματα
1
Πόντοι
1
Καλησπέρα...είμαι καινούριος στο forum , ελπίζω το θέμα να μην υπάρχει ήδη.

Εχθές παρήγγειλα απο το thomann ενα μπάσο ibanez sr 520 το οποίο ήταν διαθέσημο.Σήμερα όμως στην σελίδα του thomann έλεγε το εξής ''Backorder - Order cannot be shipped, because some items are out of stock''.

Οταν το παρήγγειλα ήταν διαθέσημο και τώρα οχι?

Σε αυτήν την περίπτωση τι γίνεται?

 
Το ότι έγραφε in stock δεν σημαίνει ότι είναι και διαθέσιμο!Η ενημέρωση του site τουε αργεί και λίγο αν σκεφτείς πόσα προϊόντα στέλνουν καθημερινά!Οπότε απο δω και πέρα καλό είναι να στέλνεις ένα mail πριν από κάθε παραγγελία για να είσαι σίγουρος για την διαθεσιμότητα!

Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που έχεις να κάνεις είναι να στείλεις ένα mail στον έλληνα αντιπρόσωπο(αυτός αναλαμβάνει τις αποστολές προς Ελλάδα) και να ρωτήσεις τι ακριβώς παίζει!Σίγουρα θα σου πει περισσότερα από εμάς εδω μέσα!

 
παρήγγειλα για πρώτη φορά από thomann.

θέλω να ρωτήσω κάτι που έχω απορία όμως. Με το που κάνεις την παραγγελία σου βγάζει κάποιες σχετικές πληροφορίες για το πως θα εξελιχθεί κλπ.

Εκεί έχει μια παράγραφο που λέει ότι αν ξέχασες κάτι να παραγγείλεις μπορείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου και να προσθέσεις ή να αφαιρεσεις κάτι.

Όμως με το που κάνεις μια παραγγελία, δεν έχεις τη δυνατότητα να δεις τις παραγγελίες σου, μέχρι να σου έρθει το confirmation mail το οποίο έρχεται την επόμενη μέρα. Εγώ θα ήθελα το επόμενο δευτερόλεπτο να μπορώ να παραγγείλω κάτι που ξέχασα.

Έτσι έστειλα απλά ένα μαιλ (αμέσως μετα) ζητώντας τους να μου βάλουν άλλο ένα προιόν στην παραγγελία μου. Την επομένη μέρα έλαβα mail από το thomann που μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να προσθέσουν το νέο προιόν στην προηγούμενη παραγγελία μου γιατί αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί.

Απορώ, πως είναι δυνατόν κατι τετοιο αφου το ζήτησα το επόμενο δευτερόλεπτο να τροποποιηθεί.

Και γιατί δεν μου δίνει την δυνατότητα να τροποποιήσω την παραγγελία μου αμέσως μετα αφου την κάνω;

για΄τι να περιμένω το confirmation mail που έρχεται μετα απο 1 μερα για να μου πει ότι η παραγγελία κλείδωσε και δεν δεχεται τροποποίηση;

πάντως οι άνθρωποι μου είπαν ότι δεν θα με χρεώσουν shipping για την νέα παραγγελία!!

είναι επαγγελματίες δεν λέω! αλλά έτσι που το έχουν δεν διευκολύνουν τον αγοραστή.

μήπως μου ξεφεύγει τίποτα;

 
Καλησπέρα...είμαι καινούριος στο forum , ελπίζω το θέμα να μην υπάρχει ήδη.

Εχθές παρήγγειλα απο το thomann ενα μπάσο ibanez sr 520 το οποίο ήταν διαθέσημο.Σήμερα όμως στην σελίδα του thomann έλεγε το εξής ''Backorder - Order cannot be shipped, because some items are out of stock''.

Οταν το παρήγγειλα ήταν διαθέσημο και τώρα οχι?

Σε αυτήν την περίπτωση τι γίνεται?
Όπως είπε και ο φίλος στείλε email στον υπεύθηνο της παραγγελίας σου να δεις πότε θα είναι διαθέσιμο το μπάσο και αποφασίζεις αν θα περιμένεις ή αν πάρεις κάτι άλλο.

παρήγγειλα για πρώτη φορά από thomann.

θέλω να ρωτήσω κάτι που έχω απορία όμως. Με το που κάνεις την παραγγελία σου βγάζει κάποιες σχετικές πληροφορίες για το πως θα εξελιχθεί κλπ.

Εκεί έχει μια παράγραφο που λέει ότι αν ξέχασες κάτι να παραγγείλεις μπορείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου και να προσθέσεις ή να αφαιρεσεις κάτι.

Όμως με το που κάνεις μια παραγγελία, δεν έχεις τη δυνατότητα να δεις τις παραγγελίες σου, μέχρι να σου έρθει το confirmation mail το οποίο έρχεται την επόμενη μέρα. Εγώ θα ήθελα το επόμενο δευτερόλεπτο να μπορώ να παραγγείλω κάτι που ξέχασα.

Έτσι έστειλα απλά ένα μαιλ (αμέσως μετα) ζητώντας τους να μου βάλουν άλλο ένα προιόν στην παραγγελία μου. Την επομένη μέρα έλαβα mail από το thomann που μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να προσθέσουν το νέο προιόν στην προηγούμενη παραγγελία μου γιατί αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί.

Απορώ, πως είναι δυνατόν κατι τετοιο αφου το ζήτησα το επόμενο δευτερόλεπτο να τροποποιηθεί.

Και γιατί δεν μου δίνει την δυνατότητα να τροποποιήσω την παραγγελία μου αμέσως μετα αφου την κάνω;

για΄τι να περιμένω το confirmation mail που έρχεται μετα απο 1 μερα για να μου πει ότι η παραγγελία κλείδωσε και δεν δεχεται τροποποίηση;

πάντως οι άνθρωποι μου είπαν ότι δεν θα με χρεώσουν shipping για την νέα παραγγελία!!

είναι επαγγελματίες δεν λέω! αλλά έτσι που το έχουν δεν διευκολύνουν τον αγοραστή.

μήπως μου ξεφεύγει τίποτα;
Ναι αυτό το πρόβλημα υπάρχει την πρώτη φορά που παραγγέλνεις. Από κει και μετά οι παραγγελίες σου εμφανίζονται αμέσως στο customer center. Απλά ήσουν λίγο "άτυχος" γιατί πρόλαβαν να επεξεργαστούν την παραγγελία σου πριν να δουν το mail σου, αλλά αφού θα σου στείλουν και τα υπόλοιπα χωρίς shipping, no harm done.

 
μα πότε πρόλαβαν; την παραγγελία την έκανα Κυριακή βράδυ. και το συμπληρωματικό mail το έστειλα 1 δευτερόλεπτο μετά αφού είχα κάνει την παραγγελία.

Μάλλον την επόμενη μέρα θα άργησαν να δουν το μαιλ μου.

Δηλαδή από εδώ και πέρα όταν παραγγέλνω κάτι θα μπορώ αμέσως να τροποποιώ την παραγγελία μου τις επόμενες ώρες;

γιατί να μην μπορώ και την 1η φορά να το κάνω; κουλό μου φαίνεται

 
Φιλως ι Γαιρμανι δουλεβουν σαν τα σκυλια,δαιν ινε ταιμπελοσκιλα σαν τους Ελινες....κε Κιριακες και αργειες δουλέβουν,πος νομηζις ωτι κατακτισαν τιν Εβρωπι? ;D

 
killbill είπε:
Την επομένη μέρα έλαβα mail από το thomann που μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να προσθέσουν το νέο προιόν στην προηγούμενη παραγγελία μου γιατί αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί.
μα πότε πρόλαβαν;
Με τέτοιο σύστημα logistics προλαβαίνουν!

Thomann Distribution Center

 
χαχα!!

πολύ θα ήθελα να δούλευα εκεί!!

ένας παραπάνω λόγος για μετανάστευση στο εξωτερικό λόγω κρίσης!!

 
:o :o :o :o

Ζωντανο παραδειγμα οτι τα κερδη επαναεπενδυονται για τη βελτιωση της επιχειρησης και δεν γινονται μονο βιλες,κοτερα και καγιεν!!!!

 
Superfunk είπε:
Φιλως ι Γαιρμανι δουλεβουν σαν τα σκυλια,
Καλά φίλος...αυτό το παραμύθι ποιός στο είπε? Ας μην ήταν ο Σαλίμ.... ;) ;D

 
noe13 είπε:
:o :o :o :o

Ζωντανο παραδειγμα οτι τα κερδη επαναεπενδυονται για τη βελτιωση της επιχειρησης και δεν γινονται μονο βιλες,κοτερα και καγιεν!!!!
Αυτό μη το ξαναπείς θα σε μαλώσω ;D ,μάλλον ξεχνάς την εποχή του χρηματιστηρίου που όλοι οι μεγαλοεπιχειρηματίες ετούτου του ντουνιά μάζεψαν το παραδάκι του κόσμου να μη κάθεται και σαπίζει στις τράπεζες και τα σεντούκια και το επένδυσαν σε τσιμινιέρες. Κοντέψαμε να ανεβάσουμε τη θερμοκρασία του πλανήτη απ την υπερπαραγωγή προιόντων μόνοι μας σε όλο το πλανήτη .

Αφού να φανταστείς ο πρόεδρος του ΣΕΒ αηδείασε τόσο πολύ με την αντιοικολογική συμπεριφορά των συναδέλφων του που πούλησε το εργοστάσιο του πατέρα του και το παίζει συλλέκτης έργων τέχνης  8)

 
samy paraga είπε:
Αυτό μη το ξαναπείς θα σε μαλώσω ;D ,μάλλον ξεχνάς την εποχή του χρηματιστηρίου που όλοι οι μεγαλοεπιχειρηματίες ετούτου του ντουνιά μάζεψαν το παραδάκι του κόσμου να μη κάθεται και σαπίζει στις τράπεζες και τα σεντούκια και το επένδυσαν σε τσιμινιέρες. Κοντέψαμε να ανεβάσουμε τη θερμοκρασία του πλανήτη απ την υπερπαραγωγή προιόντων μόνοι μας σε όλο το πλανήτη .

Αφού να φανταστείς ο πρόεδρος του ΣΕΒ αηδείασε τόσο πολύ με την αντιοικολογική συμπεριφορά των συναδέλφων του που πούλησε το εργοστάσιο του πατέρα του και το παίζει συλλέκτης έργων τέχνης  8)
Ειναι ο ιδιος που βγηκε απο τα ρουχα του με τη μειωση του κατωτατου μισθου??/ ;DΔεν αντεξε το μαχαιρι στη καρδια!!!

 
Τέτοιες εταιρίες χαίρεσαι να αγοράζεις.

Πάντως το σύστημα του thomann με τους κυλιόμενους διαδρόμους μπορεί να φαίνεται τρομερό σε εμάς τους ιθαγενείς  ;D αλλά το χρησιμοποιούν πολλές μεγάλες εταιρίες πλέον που κάνουν μαζικές αποστολές προιόντων.

Εδώ για παράδειγμα εταιρία με συμπληρώματα στην Αμερική.


 
ThS είπε:
Με τέτοιο σύστημα logistics προλαβαίνουν!

Thomann Distribution Center
Στο 3:23 το προϊόν με την ετικέτα groopie και το μαύρο καπελάκι υπάρχει κάπου στον site του για να το παραγγείλω για τα Χριστούγεννα; :P

Ναι,δεν υπάρχει σωτηρία για μένα..

Τίποτα δεν μου έκανε εντύπωση πέρα από αυτό το προϊόν ;D

 
Κανιμώθριος είπε:
Στο 3:23 το προϊόν με την ετικέτα groopie και το μαύρο καπελάκι υπάρχει κάπου στον site του για να το παραγγείλω για τα Χριστούγεννα; :P

Ναι,δεν υπάρχει σωτηρία για μένα..

Τίποτα δεν μου έκανε εντύπωση πέρα από αυτό το προϊόν ;D
Για κανε μια αιτηση να σε βαλουν στον ιδιο διαδρομο! :) :-*
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top