Μουσικοί και credibility

@Πνοή και νύξη
κατ' αρχήν μας συγχέεις, απαντώντας σε δυο διαφορετικούς χρήστες.
Προσωπικά, δεν σου υπέδειξα τίποτα που να μην το έγραψα ως γενική τοποθέτηση νωριτερα, οπότε να λείπει ο πληθυντικός παρακαλώ.

Λοιπόν... νωρίτερα έγραψα
"Ο μπασίστας που παίζει εκπληκτικά σε ένα jazz κομμάτι του Duke Ellington, δεν είναι συνδημιουργός.
Εχετε μπλέξει τα εκτελεστικά με τα συνθετικά".

 

και πρόσθεσα:
"Αν ένας μπασίστας συμμετέχει καθοριστικά στη σύνθεση ενός κομματιού, εννοείται ότι θα πρέπει να του αναγνωριστεί".
Α όμως απλά "παίζει και γαμώ", δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει να μπει στα συνθετικά. Ενας άλλος μπασίστας μπορεί να το έπαιζε ακόμη καλύτερα, ή να έβγαζε άλλα θέματα , τι να κάνουμε τώρα.
Όποιος το παίξει στο μελλον δηλαδή, θα είναι συνθέτης του κομματιού;"

Γι' αυτό είπα ότι συγχέετε τα εκτελεστικά με τα συνθετικά. Αν δεν το καταλαβαίνεις, ύστερα από τόσες σελίδες, δεν μπορώ να βοηθήσω περαιτέρω.
Μπορείς τουλάχιστον να κατανοήσεις ότι δεν υπάρχουν μόνο τα δυο άκρα (ή είσαι συνθετης ή δεν είσαι, ενός κομματιού) όπως τα παρουσιάζεις;
Υπάρχουν διαβαθμίσεις.
Άλλοτε ένας μουσικός συμμετέχει περισσότερο "συνθέτοντας" πάνω σε ένα κομμάτι άλλου, άλλοτε όχι. Μου συμβαίνει συνέχεια με τα συγκροτήματα που παίζω εδώ, τραγούδια άλλων: Μερικές φορές, είναι καθοριστικό ένα ριφ που θα προσθέσω επαναληπτικά σε όλο το κομμάτι ή μια ατμόσφαιρα που θα το καθορίσει τόσο ώστε κατόπιν να μην μπορεί κανένας να το φανταστεί χωρίς αυτήν.
Και αυτό ισχύει και για όλους τους μουσικούς που συμμετέχουν δημιουργικά - πληκτράδες, ντράμερ κλπ. Όλοι μπορει να το κάνουν σε ένα κομμάτι ή σε ένα άλλο. Συνθέτες του κομματιού όμως δεν είμαστε, τι να κάνουμε τώρα...

Και επιπλέον, κάποια από αυτά τα ζητήματα λύνονται (όχι πως υπάρχει και τίποτα να λυθεί, για μένα τα πράγματα είναι απλά, αλλά λέμε τώρα). Λύνονται φιλικά, ενδοοικογενειακά, με συνεννόηση και αλληλοεκτίμηση. Κι αν όχι, λύνονται με τους δικηγόρους και τα δικαστήρια (σε άλλες κλίμακες αξιών, βλέπε Gilmour - Waters).
Ισχύει πάντως γενικά, σε όλο τον κόσμο, από τη μουσική μέχρι τη διαφήμιση, στην τέχνη, στα πάντα, ότι οι πρωτότυπες ιδέες είναι που έχουν αξία, που πληρώνονται ακριβά. 

 


Εξακολουθει να σημαινει ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ....ΟΤΙ και να κανεις...?

Αν ομως ΟΝΤΩΣ θες να πεις οτι ενας μουσικος ειναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ..δεν εχω κανενα προβλημα.

Ξερω και εναν ΚΟΥΡΕΑ που ειναι αξιοπιστος και 2-3 ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥΣ .?  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχετε μπλέξει


Αν δεν καταλαβαίνεις


δεν μπορεί κανείς να σε βοηθήσει


Αν δεν το καταλαβαίνεις, ύστερα από τόσες σελίδες, δεν μπορώ να βοηθήσω περαιτέρω.


Συνθέτες του κομματιού όμως δεν είμαστε, τι να κάνουμε τώρα...
Μπορείς τουλάχιστον να κατανοήσεις ότι δεν υπάρχουν μόνο τα δυο άκρα (ή είσαι συνθετης ή δεν είσαι, ενός κομματιού) όπως τα παρουσιάζεις;
Ακριβώς το αντίθετο υποστηρίζω, οπότε μάλλον εσύ δεν κατάλαβες καλά, και συνεχίζεις να μου παραθέτεις πατροναριστικές φράσεις.


Κάντε και τον τίτλο Mουσική και Credits για να 'μαστε όλοι ευχαριστημένοι και ευθύμως εμοτικο- συμβιβασμένοι.

Συγχύστηκα, είπα να ξεκινήσω μια κουβέντα ο καπσερός. 

Καλύτερα να έγραφα το riff στην εισαγωγή του Somebody του Bryan Adams (η μήπως όχι του Bryan Adams?) για τον @Spyros Delta.


 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λυπάμαι που συγχύστηκες. Δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση.
Από την αρχή πάντως θεωρώ ότι κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια και μάλλον δεν είσαι έτοιμος να αποδεχθείς ότι δεν έχουμε όλοι τις ίδιες (δυσάρεστες;) εμπειρίες με σένα από τις συνεργασίες μας με άλλους μουσικούς.

Μετά και την τελευταία σου εκνευρισμένη απάντηση, έχω μπερδευτεί δε ακόμη πιο πολύ:

Ακριβώς το αντίθετο υποστηρίζω, οπότε μάλλον εσύ δεν κατάλαβες καλά
Τα περί πατροναρίσματος είναι κουβεντες θιγμένων που δεν μπορούν να εκλογικεύσουν μια διαφωνία (αν υπάρχει). Συνιστώ/συστήνω ψυχραιμία και αράδιασμα επιχειρημάτων, αντί για αράδιασμα ερωτήσεων, λες και ανακρίνεις τους συμφορουμίτες σου. Ίσως τότε καταφέρεις να γίνεις πιο κατανοητός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Don't Stop 'Til You Get Enough

To κομμάτι ήταν έτοιμο.

Ο Philinganes πρότεινε να προσθέσουν και μια γέφυρα.

Ζήτησε 10% songwriting.

Του είπαν οκ.

Αργότερα τον ενημέρωσαν ότι δεν δικαιούται songwriting credits γιατί αυτό που πρότεινε ήταν απλώς ένα arrangement.

Το δικαιούται το 10% ή όχι?

 
Ο Philinganes πρότεινε να προσθέσουν και μια γέφυρα.




Αν προσθεσε ΟΝΤΩΣ την γεφυρα (την εγραψε αυτος δηλ). ΦΥΣΙΚΑ και δικαιουται ποσοστα .

Αλλα εδω μιλαμε για ΣΥΝΘΕΣΗ παλι. 

Εγω παιρνω δικαιωματα απο 3 κομματια στα οποια εχω γραψει μονο γεφυρες (15%).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Don't Stop 'Til You Get Enough

To κομμάτι ήταν έτοιμο.

Ο Philinganes πρότεινε να προσθέσουν και μια γέφυρα.

Ζήτησε 10% songwriting.

Του είπαν οκ.

Αργότερα τον ενημέρωσαν ότι δεν δικαιούται songwriting credits γιατί αυτό που πρότεινε ήταν απλώς ένα arrangement.

Το δικαιούται το 10% ή όχι?
προτεινε? η προτεινε κ εγραψε?

Ειναι δυο διαφορετικα πραγματα.

{αν οντως εγραψε την γεφυρα σε μια παραγωγη του Mj..το 10% που ζητησε ειναι λιγο.{απο το συγκεκριμενο κομματι} {αν σκεφτουμε οτι το 100% ειναι το Intro - Verse - chorus - bridge - αντε αν εχει κ κανα outro...}

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συγχύστηκα, είπα να ξεκινήσω μια κουβέντα ο καπσερός.


Το κρεντιμπίλντιτί μου μέσα. Τεσπά εμέ μη μου δίνεις σημασία, είμαι γνωστός grammar και spelling nazi. Είμαι αυτός ο ενοχλητικός τύπος που θα μπει σε άσχετη συζήτηση για να κάνει παρατήρηση σε κάποιον που έβαλε διαλυτικά ενώ δε χρειάζεται κλπ.

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ...... γυρίζει.

 
Δεν έχω δυσάρεστες εμπειρίες.
Δεν κρίνω ούτε εξ ιδίων ούτε τα αλλότρια. Βασικά δεν κρίνω. Ξεκίνησα μια κουβέντα με βάση μια σκέψη/προβληματισμό μου, με αφορμή που την περιγράφω κι όλας. Αν μου βρεις σημείο στην κουβέντα όπου έκρινα κάποιον ή κάποια άποψή του πες το μου. Κατά βάση συμφωνώ με τους περισσότερους και όπου δεν συμφωνώ ή όπου θεωρώ ότι δεν κατάλαβε κάποιος το σκεπτικό του thread προσπαθώ να το υπενθυμίσω για να εστιάσουμε σε αυτό. Ο μόνος λόγος για να απολογηθώ είναι αν δεν γίνεται κατανοητό το θέμα σε όλη του τη διάσταση. 

Δεν άνοιξα ρημαδο-debate για να έχω επιχειρήματα. Κουβέντα άνοιξα. Και μου χάλασε όλη η διάθεση, εις βάρος όσων ήθελαν να συμμετέχουν, και γι' αυτό απολογούμαι. Αλλά δεν μπορώ τις εντάσεις και τα dB (deBate)
 

 
προτεινε? η προτεινε κ εγραψε?

Ειναι δυο διαφορετικα πραγματα.

{αν οντως εγραψε την γεφυρα σε μια παραγωγη του Mj..το 10% που ζητησε ειναι λιγο.{απο το συγκεκριμενο κομματι}
Πρότεινε και έγραψε και έπαιξε

Greg Phillinganes alleged that Jackson played him an early demo of "Don't Stop 'Til You Get Enough" and said "it needs another part," after which Phillinganes suggested the bridge, and the two agreed to rate his contribution at 10% of the song. Soon thereafter, however, he was informed that his contribution would be considered merely an arrangement. Nevertheless, many pressings of the single list both Jackson and Phillinganes as composers. Quincy Jones has backed Phillinganes' allegation

 
Πρότεινε και έγραψε και έπαιξε

Greg Phillinganes alleged that Jackson played him an early demo of "Don't Stop 'Til You Get Enough" and said "it needs another part," after which Phillinganes suggested the bridge, and the two agreed to rate his contribution at 10% of the song. Soon thereafter, however, he was informed that his contribution would be considered merely an arrangement. Nevertheless, many pressings of the single list both Jackson and Phillinganes as composers. Quincy Jones has backed Phillinganes' allegation
Οταν μιλαμε τα κεφαλια...οτι κ να πουν τα παιδια των εταιριων...

 
Don't Stop 'Til You Get Enough

To κομμάτι ήταν έτοιμο.

Ο Philinganes πρότεινε να προσθέσουν και μια γέφυρα.

Ζήτησε 10% songwriting.

Του είπαν οκ.

Αργότερα τον ενημέρωσαν ότι δεν δικαιούται songwriting credits γιατί αυτό που πρότεινε ήταν απλώς ένα arrangement.

Το δικαιούται το 10% ή όχι?
στο thriller την εισαγωγή.

στο don't stop επίσης την εισαγωγή ο Quincy.

 
Εξακολουθει να σημαινει ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ....ΟΤΙ και να κανεις...?

Αν ομως ΟΝΤΩΣ θες να πεις οτι ενας μουσικος ειναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ..δεν εχω κανενα προβλημα.

Ξερω και εναν ΚΟΥΡΕΑ που ειναι αξιοπιστος και 2-3 ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥΣ .?  
Sorry παίδες με κουράζει όλο αυτό με τα ειρωνικά εμοτικάκια. Ασχέτως αν το περιεχόμενο είναι ορθό και ασχέτως αν έχεις δίκιο (που έχεις) εμένα με ενοχλεί αυτού του είδους η υπόδειξη, τη θεωρώ το λιγότερο αγενή και είναι κάτι που δεν θα έκανα σε κάποιον, ειδικά αν δεν διακυβεύεται η πνευματική ή σωματική μου υγεία. Και πάλι ζητώ συγγνώμη για το (σο)βάρεμα.

 
Don't Stop 'Til You Get Enough

To κομμάτι ήταν έτοιμο.

Ο Philinganes πρότεινε να προσθέσουν και μια γέφυρα.

Ζήτησε 10% songwriting.

Του είπαν οκ.

Αργότερα τον ενημέρωσαν ότι δεν δικαιούται songwriting credits γιατί αυτό που πρότεινε ήταν απλώς ένα arrangement.

Το δικαιούται το 10% ή όχι?
Εχουν φαγωθει δικαιωματα απο τετοιες γεφυρες, εκατομμυρια. Εδω φαγωνονται πιο κυρια μερη στις συνθεσεις. Εισαγωγες ολοκληρες, μελωδιες.

Βασικα μια γεφυρα για σολο ειναι. Και χωρις αυτην ή μια αλλη που θα εγραφε ο συνθετης που εγραψε και το υπολοιπο, το ιδιο θα ηταν το κομματι.

Ειμαι σιγουρος οτι δεν ζητησε δικαιωματα την ωρα που το προτεινε. Αλλιως θα του ελεγαν ευχαριστουμε, πολυ ωραια η γεφυρα αλλά παιξε αυτο.
Μετα το σκεφτηκε μπας και βγαλει κανα φραγκο.

Βασικα του συγκεκριμενου ομως, θα επρεπε να του δωσουν καποια credits γενικα και αφηρημενα, γιατι εχει χτισει πολλα κομματια, που δεν θα ακουγοταν το ιδιο χωρις τις ιδεες του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θεωρω τον ευατο μου τυχερο που ειδε εκεινη τηνν βραδυα τους Toto στο ελληνικο.

μπορει να μην ειδαμε Paich αλλα ειδαμε Philinganes, M Porcaro , S Philips..

Aν κ δεν ειχε καλο ηχο , ειδαμε μουσικους που εχουν γραψει ιστορια.

 
@Spyros Delta δεκτό. Πως εξηγείς όμως ότι στο 45αρι single αναγράφονται και οι 2 ως συνθέτες? Και στην επίσημη μόνο ο MJ?

 
Sorry παίδες με κουράζει όλο αυτό με τα ειρωνικά εμοτικάκια. Ασχέτως αν το περιεχόμενο είναι ορθό και ασχέτως αν έχεις δίκιο (που έχεις) εμένα με ενοχλεί αυτού του είδους η υπόδειξη, τη θεωρώ το λιγότερο αγενή και είναι κάτι που δεν θα έκανα σε κάποιον, ειδικά αν δεν διακυβεύεται η πνευματική ή σωματική μου υγεία. Και πάλι ζητώ συγγνώμη για το (σο)βάρεμα.


Χαλάρωσε, πλάκα κάνουμε.

Αν σε θίγει όμως φυσικά και το κόβω.

Νο προμπλεμ.... δυστυχώς ο γραΦτος λόγος δημιουργεί παρεξηγήσεις.

 
Το κρεντιμπίλντιτί μου μέσα. Τεσπά εμέ μη μου δίνεις σημασία, είμαι γνωστός grammar και spelling nazi. Είμαι αυτός ο ενοχλητικός τύπος που θα μπει σε άσχετη συζήτηση για να κάνει παρατήρηση σε κάποιον που έβαλε διαλυτικά ενώ δε χρειάζεται κλπ.

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ...... γυρίζει.
"Παρ' όλα" παρακαλώ

:classic_rolleyes:

 




τελικά δεν ήταν δικαιώματα στο single, απλά σε κάποια πρώτη εκτύπωση και μόνο.

αλλά....

προσέξτε το βίντεο ξανά

όταν το είδα πριν καιρό ήταν undedited.

Τώρα λείπουν όλα τα μέρη που παίζει

το νέο youtube είναι εδώ.

(και εσείς, εμείς ψάχνουμε πού θα αποδοθούν credits)

 
@Spyros Delta δεκτό. Πως εξηγείς όμως ότι στο 45αρι single αναγράφονται και οι 2 ως συνθέτες? Και στην επίσημη μόνο ο MJ?
Προφανως κυκλοφορησε πριν παρουν την αποφαση οτι η γεφυρα .... δεν μετραει για συνθεση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top