1 στους 2 επιλέγει streaming και δεν πληρώνει

Οπότε, τώρα ποιος κάνει αυτή τη δουλειά;

Αυτό το έχω και εγώ ψιλοαπορία, δεν έχω εικόνα του τι ακριβώς γίνετε και τι μερίδιο της πίτας έχει ο καθένας αλλά θυμάμαι ότι είχαν εμφανιστεί πριν το κλείσιμο της ΑΕΠΙ κιόλας διάφορες εναλλακτικές. Θυμάμαι ότι κάποιες είχαν προκύψει και ως coop συλλογικότητες απο διάφορους καλλιτέχνες, σαν συνεταιριστικές επιχειρήσεις. Mε ένα πρόχειρο ψάξιμο βλέπω υπάρχουν ακόμη, αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες περαιτέρω.



Εdit: Αν δείς πχ στα ΔΣ των παραπάνω, στην Αυτοδία πρόεδρος είναι ο Γλέζος, στην Εδεμ έχουν Τσακνή, Τουρνα, Νικολόπουλο κλπ. Είχαν προκύψει δηλαδή εν μέρει "εκ των έσω" απο σωματεία καλλιτεχνών που είχαν απηυδύσει με την κατάσταση επι ΑΕΠΙ.
 
Ο οργανισμος πνευματικής ιδιοκτησίας λειτουργεί εποπτικα. Και εποπτεύεται με τη σειρά του απο το Υπ.Πο. Δεν εισπράτει απ όσο ξέρω.

Εισπράτουν η ΕΔΕΜ, και η Autodia για πνευματικά δικαιώματα δημιουργών και μια σειρά απο άλλες εταιρείες για συγγενικά δικαιώματα.
 
το ωραίο ειναι οτι βρίσκονται και σε δικαστική διαμάχη μεταξύ τους. (τουλάχιστον την τελευταία φορά που κοίταξα).

κατά τα άλλα αλλαξα πρόσφατα από spotify σε tidal (όχι για λόγους fidelity) και νομίζω οτι έχει όντως καλύτερη ποιότητα (χωρίς να έχω ασχοληθεί να "μετρήσω" αφού ετσι κι αλλιώς ακούω από απλά συστήματα).

συνεχίζω να αγοραζω cd και συμπαθώ την ιδέα που (ξανα)κυκλοφορεί τελευταία, να έχεις την όμορφη συλλογή σου και έλεγχο πάνω της.
 
Ειχα spotify απο την πρώτη μερα που συνεργαζοταν με cosmote για καμιά 10ρια χρονια. Εδω και 7 χρόνια πληρωνω tidal και που και που ριχνω ματιες σε spotify. Πληρέστερο ειναι σαφως το τελευταίο και εχει καλυτερο interface. Ηχητικα ομως επιλεγω το tidal και το υποστηριζω για λογους ιδεολογικούς. Προσωπικα ελπιζω καποια στιγμή το spoty να κλεισει.
Και τα δυο τα χρησιμοποιώ ως ευρετηριο για να αναζητησω μουσικές που μου διεφυγαν η δεν βρισκω πλεον.
Μουσικη ακούω πλεον μονο απο αναλογικα μεσα δισκους, κασετες, ταινιες ή cd, ο,τι εχω μαζέψει δηλαδή.
 
Εδω οι περισσοτεροι Ελληνες αναρωτιουνται πως να βγαλουν το νοικι και το ρευμα του αυστραλιανου Fund (ΔΕΗ) καθε μηνα, τι streaming να πληρωσουν. Και που πληρωνεις, απλα κανεις καποιους δισεκατομμυριουχους πιο πλουσιους. Και οαον αφορα ΑΕΠΙ κτλ, οποιος ξερει ανθρωπους με μαγαζια, ξερει οτι ηταν κανονικη μαφια εκβιαστων, με ψευδομαρτυρες, δικες, κτλ. Τωρα ειναι ισως χειροτερα, γιατι υπαρχουν διαφορες εταιριες κρατικες και ιδιωτικες που προσπαθουν να επιιβληθουν, με αποτελεσμα να στελνουν ολες σε μαγαζια ειδοποιησεις και ενιοτε εξωδικα απαιτωντας χιλιαδες ευρω το χρονο.

Εγω εχω διπλη συνδρομη στο Spotify, για μενα και τον ανηψιο μου, αλλα κυριως στο Youtube ακουω μουσικη. Την εχω λογω δισκογραφιας κυριως. Η ποιοτητα στο Tidal ειναι καλυτερη επειδη εκει επιτρεπεται καλυτερη ποιοτητα upload, για οσους την χρησιμοποιουν.

Φανταζομαι οτι καποια στιγμη πιθανον να ισορροπησουν τα πραγματα. Το streaming ειναι σχετικα νεα πρακτικη, και οπως γινοταν και στον προηγουμενο αιωνα, πηρε καποιες δεκαετιες για να γινει καποια σχετικα δικαιη κατανομη των κερδων σε καλλιτεχνες, μουσικους, ηθοποιους στις ταινιες κτλ. Προς το παρον παντως ειναι θλιβερη η κατασταση, και η μουσικη ειναι ενα δωρεαν πραγμα στο μυαλο των περισσοτερων ανθρωπων πια, οπως και το βιβλιο, οι ταινιες, κτλ κτλ. Τωρα με το ΑΙ θα γινει ακομη πιο σουρεαλιστικη η κατασταση, και ο βιοπορισμος της τεχνης πιο δυσκολος.
 
Δε βρίσκεις προορισμό σε όλη την Ελλάδα για τριήμερο, τα καφέ με τον φρέντο στα 2,5 ευρώ ξεπετάγονται κάθε μέρα σαν τις παπαρούνες το Πάσχα, η συνδρομή για να βλέπεις στημένα ματς στη Superleague έχει φτάσει 33 ευρώ, αλλά ο Έλληνας δεν έχει 7 ευρώ το μήνα να δώσει για να έχει την παγκόσμια δισκογραφία μαζί του παντού όπου πηγαίνει...

Όχι λοιπόν, δεν είναι η φτώχεια, είναι η απαξίωση της μουσικής μέσω της "δωρεάν" διάθεσης της από επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται περισσότερο να πουλήσουν το "προφίλ" του καταναλωτή σε εταιρείες στοχευμένων διαφημίσεων.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top