1 στους 2 επιλέγει streaming και δεν πληρώνει

Οπότε, τώρα ποιος κάνει αυτή τη δουλειά;

Αυτό το έχω και εγώ ψιλοαπορία, δεν έχω εικόνα του τι ακριβώς γίνετε και τι μερίδιο της πίτας έχει ο καθένας αλλά θυμάμαι ότι είχαν εμφανιστεί πριν το κλείσιμο της ΑΕΠΙ κιόλας διάφορες εναλλακτικές. Θυμάμαι ότι κάποιες είχαν προκύψει και ως coop συλλογικότητες απο διάφορους καλλιτέχνες, σαν συνεταιριστικές επιχειρήσεις. Mε ένα πρόχειρο ψάξιμο βλέπω υπάρχουν ακόμη, αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες περαιτέρω.



Εdit: Αν δείς πχ στα ΔΣ των παραπάνω, στην Αυτοδία πρόεδρος είναι ο Γλέζος, στην Εδεμ έχουν Τσακνή, Τουρνα, Νικολόπουλο κλπ. Είχαν προκύψει δηλαδή εν μέρει "εκ των έσω" απο σωματεία καλλιτεχνών που είχαν απηυδύσει με την κατάσταση επι ΑΕΠΙ.
 
Ο οργανισμος πνευματικής ιδιοκτησίας λειτουργεί εποπτικα. Και εποπτεύεται με τη σειρά του απο το Υπ.Πο. Δεν εισπράτει απ όσο ξέρω.

Εισπράτουν η ΕΔΕΜ, και η Autodia για πνευματικά δικαιώματα δημιουργών και μια σειρά απο άλλες εταιρείες για συγγενικά δικαιώματα.
 
το ωραίο ειναι οτι βρίσκονται και σε δικαστική διαμάχη μεταξύ τους. (τουλάχιστον την τελευταία φορά που κοίταξα).

κατά τα άλλα αλλαξα πρόσφατα από spotify σε tidal (όχι για λόγους fidelity) και νομίζω οτι έχει όντως καλύτερη ποιότητα (χωρίς να έχω ασχοληθεί να "μετρήσω" αφού ετσι κι αλλιώς ακούω από απλά συστήματα).

συνεχίζω να αγοραζω cd και συμπαθώ την ιδέα που (ξανα)κυκλοφορεί τελευταία, να έχεις την όμορφη συλλογή σου και έλεγχο πάνω της.
 
Ειχα spotify απο την πρώτη μερα που συνεργαζοταν με cosmote για καμιά 10ρια χρονια. Εδω και 7 χρόνια πληρωνω tidal και που και που ριχνω ματιες σε spotify. Πληρέστερο ειναι σαφως το τελευταίο και εχει καλυτερο interface. Ηχητικα ομως επιλεγω το tidal και το υποστηριζω για λογους ιδεολογικούς. Προσωπικα ελπιζω καποια στιγμή το spoty να κλεισει.
Και τα δυο τα χρησιμοποιώ ως ευρετηριο για να αναζητησω μουσικές που μου διεφυγαν η δεν βρισκω πλεον.
Μουσικη ακούω πλεον μονο απο αναλογικα μεσα δισκους, κασετες, ταινιες ή cd, ο,τι εχω μαζέψει δηλαδή.
 
Εδω οι περισσοτεροι Ελληνες αναρωτιουνται πως να βγαλουν το νοικι και το ρευμα του αυστραλιανου Fund (ΔΕΗ) καθε μηνα, τι streaming να πληρωσουν. Και που πληρωνεις, απλα κανεις καποιους δισεκατομμυριουχους πιο πλουσιους. Και οαον αφορα ΑΕΠΙ κτλ, οποιος ξερει ανθρωπους με μαγαζια, ξερει οτι ηταν κανονικη μαφια εκβιαστων, με ψευδομαρτυρες, δικες, κτλ. Τωρα ειναι ισως χειροτερα, γιατι υπαρχουν διαφορες εταιριες κρατικες και ιδιωτικες που προσπαθουν να επιιβληθουν, με αποτελεσμα να στελνουν ολες σε μαγαζια ειδοποιησεις και ενιοτε εξωδικα απαιτωντας χιλιαδες ευρω το χρονο.

Εγω εχω διπλη συνδρομη στο Spotify, για μενα και τον ανηψιο μου, αλλα κυριως στο Youtube ακουω μουσικη. Την εχω λογω δισκογραφιας κυριως. Η ποιοτητα στο Tidal ειναι καλυτερη επειδη εκει επιτρεπεται καλυτερη ποιοτητα upload, για οσους την χρησιμοποιουν.

Φανταζομαι οτι καποια στιγμη πιθανον να ισορροπησουν τα πραγματα. Το streaming ειναι σχετικα νεα πρακτικη, και οπως γινοταν και στον προηγουμενο αιωνα, πηρε καποιες δεκαετιες για να γινει καποια σχετικα δικαιη κατανομη των κερδων σε καλλιτεχνες, μουσικους, ηθοποιους στις ταινιες κτλ. Προς το παρον παντως ειναι θλιβερη η κατασταση, και η μουσικη ειναι ενα δωρεαν πραγμα στο μυαλο των περισσοτερων ανθρωπων πια, οπως και το βιβλιο, οι ταινιες, κτλ κτλ. Τωρα με το ΑΙ θα γινει ακομη πιο σουρεαλιστικη η κατασταση, και ο βιοπορισμος της τεχνης πιο δυσκολος.
 
Δε βρίσκεις προορισμό σε όλη την Ελλάδα για τριήμερο, τα καφέ με τον φρέντο στα 2,5 ευρώ ξεπετάγονται κάθε μέρα σαν τις παπαρούνες το Πάσχα, η συνδρομή για να βλέπεις στημένα ματς στη Superleague έχει φτάσει 33 ευρώ, αλλά ο Έλληνας δεν έχει 7 ευρώ το μήνα να δώσει για να έχει την παγκόσμια δισκογραφία μαζί του παντού όπου πηγαίνει...

Όχι λοιπόν, δεν είναι η φτώχεια, είναι η απαξίωση της μουσικής μέσω της "δωρεάν" διάθεσης της από επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται περισσότερο να πουλήσουν το "προφίλ" του καταναλωτή σε εταιρείες στοχευμένων διαφημίσεων.
 
συνεχίζω να αγοραζω cd και συμπαθώ την ιδέα που (ξανα)κυκλοφορεί τελευταία, να έχεις την όμορφη συλλογή σου και έλεγχο πάνω της.
Το δικό μου σποτφαι- νετφλιξ...πως τα λένε.
Μπορείς να με πεις και old school, αλλά έτσι έμαθα να λειτουργώ.
Όταν έχω όρεξη να ακουσω μουσική ή να δω ταινία..... απλά διαλέγω στην άνεση του σπιτιού μου, ό,τι γουστάρω.
Υπάρχουν όλα αυτά και σε σκληρούς (ταινίες- μουσικές) ψηφιοποιημένα.
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    194 KB · Εμφανίσεις: 0
  • 02.jpg
    02.jpg
    223.8 KB · Εμφανίσεις: 0
Το δικό μου σποτφαι- νετφλιξ...πως τα λένε.

Ναι καλά.... θα 'θελε το Νέτφλιξ να έχει τη δική σου θεματική ποικιλία με τόσο ευρύ (και χρονικά, και ποιοτικά) υλικό. Το Νετφλιξ είναι ένα πολύ συγκεκριμένο κανάλι προώθησης του δικού του υλικού, εν' πολλοίς ανακυκλωμένου θεματικά και στυλιστικά υλικού (κλεμμένου δηλαδή) από παλαιότερες σειρές και ταινίες. Κάθε μήνα θέλω να κόψω τη συνδρομή αλλά με εμποδίζουν τα άλλα μέλη της οικογένειας.

Για το σπετσοφάϊ, δεν ισχύει το ίδιο, αν θέλει κάποιος να εντρυφήσει σε κάποιο νέο (για τον ίδιο, όχι για την ανθρωπότητα) μουσικό είδος, οι streaming πλατφόρμες είναι η μόνη οδός.
 
Ναι καλά.... θα 'θελε το Νέτφλιξ να έχει τη δική σου θεματική ποικιλία με τόσο ευρύ (και χρονικά, και ποιοτικά) υλικό. Το Νετφλιξ είναι ένα πολύ συγκεκριμένο κανάλι προώθησης του δικού του υλικού, εν' πολλοίς ανακυκλωμένου θεματικά και στυλιστικά υλικού (κλεμμένου δηλαδή) από παλαιότερες σειρές και ταινίες. Κάθε μήνα θέλω να κόψω τη συνδρομή αλλά με εμποδίζουν τα άλλα μέλη της οικογένειας.
Νομιζω το ξανα ειπα, για το Νετφλιξ.
Ειχα πέρει τους κωδικους , από περιέργεια, από την κορη της φίλης μου.
Κανα 3 ωρο έψαχνα ταινία , να δώ, απλά μια ό,τι να ναι , χωρις απαιτήσεις, και έφαγα το 3 ωρο ψαχνοντας.
Για το σποτφαι δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι με το youtube, για καποιον που δεν έχει αρχείο, μια χαρα καλύπτεται.
 
Για το σποτφαι δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι με το youtube, για καποιον που δεν έχει αρχείο, μια χαρα καλύπτεται.
Το YouTube είναι (κατά τη γνώμη μου, πάντα) ο χειρότερος τρόπος να ακούει κανείς μουσική. Εκτός από τις αδιανόητα τεράστιες ελλείψεις σε υλικό, η ποιότητα ήχου είναι χάλια τις πιο πολλές φορές και - το χειρότερο - εθίζεται κανείς στην ιδέα ότι βίντεο και ακρόαση μουσικής είναι το ίδιο, ιδέα που την θεωρώ εξόχως υπεύθυνη για πολλά από τα προβλήματα που συζητούνται κατά καιρούς εδώ μέσα.

Και εννοείται ότι αναφέρομαι σε πληρωμένη συνδρομή YouTube, χωρίς την Premium συνδρομή, δηλαδή ΜΕ τις διαφημίσεις, δεν το συζητώ καν.
 
εθίζεται κανείς στην ιδέα ότι βίντεο και ακρόαση μουσικής είναι το ίδιο, ιδέα που την θεωρώ εξόχως υπεύθυνη για πολλά από τα προβλήματα που συζητούνται κατά καιρούς εδώ μέσα.
+1
 
Το YouTube είναι (κατά τη γνώμη μου, πάντα) ο χειρότερος τρόπος να ακούει κανείς μουσική. Εκτός από τις αδιανόητα τεράστιες ελλείψεις σε υλικό, η ποιότητα ήχου είναι χάλια τις πιο πολλές φορές και - το χειρότερο - εθίζεται κανείς στην ιδέα ότι βίντεο και ακρόαση μουσικής είναι το ίδιο, ιδέα που την θεωρώ εξόχως υπεύθυνη για πολλά από τα προβλήματα που συζητούνται κατά καιρούς εδώ μέσα.

Και εννοείται ότι αναφέρομαι σε πληρωμένη συνδρομή YouTube, χωρίς την Premium συνδρομή, δηλαδή ΜΕ τις διαφημίσεις, δεν το συζητώ καν.
Κοιτα , για την ¨ποιότητα" του ήχου, δεν τίθεται θέμα, αν σκεφτείς ότι το 90% ακούει από κινητά ή από budget blue tooth ηχεία.
Μιλάμε τώρα για το σύνολο του πληθυσμού , όχι για μερικούς εδώ μέσα ή γενικά ανθρώπους που τους ενδιαφέρει ή ποιότητα του ήχου,
Από την άλλη , οκ ναι ή εικόνα είναι πιο δυνατη από τον ήχο, αλλά λειτουργεί και ανάποδα.
Π.χ. έχω κολλήσει πολλές φορές σε ένα video clip, που δένει εξαιρετικά με τον ήχο και τον ξεπερνάει .......που σε audio μορφή , δεν υπήρχε περίπτωση να το ακουσω ΠΟΤΕ stand alone.
Από την άλλη αν απλώς θέλω ένα "μουσικό χαλί", υπάρχουν και τέτοια......πολλά.
Τωρα αν μου λές , που είναι πιθανό, ό,τι δεν υπάρχουν πολλές "ψαγμένες" νέες κυκλοφορίες....πιθανόν, αλλά προσωπικά δεν με αφορουν, δεδομένου ότι δεν έχω ακούσει πάνω από το 50% της δικής μου δισκοθηκης (όταν πουλούσαν τους δίσκους με το κιλό, είχα πάρει κάνα μισό τόνο.....και ακόμα δεν τα άκουσα όλα) :P ).
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top