1 στους 2 επιλέγει streaming και δεν πληρώνει

Οπότε, τώρα ποιος κάνει αυτή τη δουλειά;

Αυτό το έχω και εγώ ψιλοαπορία, δεν έχω εικόνα του τι ακριβώς γίνετε και τι μερίδιο της πίτας έχει ο καθένας αλλά θυμάμαι ότι είχαν εμφανιστεί πριν το κλείσιμο της ΑΕΠΙ κιόλας διάφορες εναλλακτικές. Θυμάμαι ότι κάποιες είχαν προκύψει και ως coop συλλογικότητες απο διάφορους καλλιτέχνες, σαν συνεταιριστικές επιχειρήσεις. Mε ένα πρόχειρο ψάξιμο βλέπω υπάρχουν ακόμη, αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες περαιτέρω.



Εdit: Αν δείς πχ στα ΔΣ των παραπάνω, στην Αυτοδία πρόεδρος είναι ο Γλέζος, στην Εδεμ έχουν Τσακνή, Τουρνα, Νικολόπουλο κλπ. Είχαν προκύψει δηλαδή εν μέρει "εκ των έσω" απο σωματεία καλλιτεχνών που είχαν απηυδύσει με την κατάσταση επι ΑΕΠΙ.
 
Ο οργανισμος πνευματικής ιδιοκτησίας λειτουργεί εποπτικα. Και εποπτεύεται με τη σειρά του απο το Υπ.Πο. Δεν εισπράτει απ όσο ξέρω.

Εισπράτουν η ΕΔΕΜ, και η Autodia για πνευματικά δικαιώματα δημιουργών και μια σειρά απο άλλες εταιρείες για συγγενικά δικαιώματα.
 
το ωραίο ειναι οτι βρίσκονται και σε δικαστική διαμάχη μεταξύ τους. (τουλάχιστον την τελευταία φορά που κοίταξα).

κατά τα άλλα αλλαξα πρόσφατα από spotify σε tidal (όχι για λόγους fidelity) και νομίζω οτι έχει όντως καλύτερη ποιότητα (χωρίς να έχω ασχοληθεί να "μετρήσω" αφού ετσι κι αλλιώς ακούω από απλά συστήματα).

συνεχίζω να αγοραζω cd και συμπαθώ την ιδέα που (ξανα)κυκλοφορεί τελευταία, να έχεις την όμορφη συλλογή σου και έλεγχο πάνω της.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top