...κι όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, αρχίζει το θέατρο του παραλόγου.
Επικοινωνώ με Πετρόπουλο που αγόρασα την κάρτα και με στέλνει στο Bon Studio που είναι ο αντιπρόσωπος και έχει το σέρβις. Μιλάω με Bon μου λέει θέλω 4 μέρες περίπου να την ελέγξω.
Τι γίνεται του λέω μετά?
Αν έχει πρόβλημα θα επισκευαστεί μου λέει ή αλλιώς αντικατάσταση.
Του λέω πως το πρόβλημα δεν το εχει μόνο η δική μου κάρτα, αλλά από ψάξιμο στο διαδίκτυο είδα ότι το εχουν και αλλοι και φταίει η ίδια η κάρτα επειδή ζητάει πολύ ρεύμα όταν της ανεβάζεις το gain με αποτέλεσμα να trip-άρει.
Οπότε εγώ δεν θέλω να μου δώσετε μια καινούργια, αλλά να πάρω μια άλλη με δική της εξωτερική τροφοδοσία.
Ναι, μου λέει ο bon, αλλά εγώ δεν μπορώ να σου δώσω διαφορετική κάρτα...αλλά μπορώ μια ίδια. Αλλιώς θα σου δώσω πιστωτικό, αλλά όχι όσα λεφτά έδωσες στον Πετρόπουλο. Εννοείται πως θα πάρεις πιστωτικό στην τιμή που αγοράζει το μαγαζί από εμάς! (Μείον το κέρδος του μαγαζιού δηλαδή)
Τώρα πόσο σωστό είναι να την τρώει ο πελάτης έτσι, δεν ξέρω... αλλά αυτό δεν μου άρεσε.
Άρα εσύ του λέω μπορείς να μου δώσεις μια ίδια καινούρια?
Ναι μου λέει.
Οκ λέω και παίρνω τον Πετρόπουλο. Αν του λέω ο Bon μου δώσει μια σφραγισμένη καινούρια, την παίρνεις πίσω στα λεφτά που την αγόρασα και να σου συμπληρώσω τα υπόλοιπα να πάω σε μία 8i6 που έχει δική της τροφοδοσία? Ναι μου λέει.
Problem solved, αλλά πρέπει να το κάνει ο πελάτης δηλαδή αυτό? Δεν μπορούν μεταξύ τους ως συνεργαζόμενα μαγαζιά να το κάνουν αυτό?
Τέλος πάντων, το μόνο σπαστικό είναι ότι θα μείνω χωρίς κάρτα 4 μέρες και την χρειαζομουν πολύ αυτό το διάστημα (καθε μέρα)
Ελπίζω βέβαια να πουν αντικατάσταση κι όχι "την επισκευάσαμε" πάρτην και να έχω πάλι τα ίδια!
Κι η ευρωπαϊκή
focusrite που μίλησα αυτά μου είπε. Επισκευή ή αντικατάσταση, αλλά απέφυγε να μου απαντήσει στο ερώτημα αν το πρόβλημα είναι γενικό με την συγκεκριμένη κάρτα κι όχι μεμονωμένο.