Γνώμονας ΦΑ

Status
Not open for further replies.
Τι άλλο είναι; 

Γιατί το ντράμσετ υπάγεται θεωρητικά - στο 99% των περιπτώσεων, και πρακτικά - στην κατηγορία unpitched percussion. Κάθε θέση στο πεντάγραμμο αντιστοιχεί σε μία επιφάνεια του σετ αλλά όχι σε νότα (παρότι παράγει συγκεκριμένη συχνότητα αλλά σπανίως ασχολείται κάποιος μ' αυτήν).


Δεν θα εχεις δει μαλλον chart για ντραμερ
Εχουνε "νοτες" κανονικα
 
Νοτες σε παρενθεση.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ε καλά, δεν είναι και πυρηνική φυσική. Κάτι 'x' έχει, για να βοηθάει στο μάτι. Όχι σαν τα δύο πεντάγραμμα του πιάνου που στραβώνεσαι. ? 
Από πυρηνικούς φυσικούς βρωμάει ο τρόπος.

 Καλούς ντράμμερ ειναι δύσκολο να βρείς.

 
Από πυρηνικούς φυσικούς βρωμάει ο τρόπος.

 Καλούς ντράμμερ ειναι δύσκολο να βρείς.


Δεν ξέρεις πού να ψάξεις.

Επίσης, με έναν κακό ντράμερ, το πολύ-πολύ να μην γκρουβάρει το κομμάτι.

Με έναν κακό πυρηνικό φυσικό, παίζει να έχεις κανά Τσερνόμπιλ ξερωγώ.

Αλλά ας μην ξεφεύγουμε απ' το θέμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν ξέρεις πού να ψάξεις.

Επίσης, με έναν κακό ντράμερ, το πολύ-πολύ να μην γκρουβάρει το κομμάτι.

Με έναν κακό πυρηνικό φυσικό, παίζει να έχεις κανά Τσερνόμπιλ ξερωγώ.

Αλλά ας μην ξεφεύγουμε απ' το θέμα.
Αμ οι πυρηνικοι φυσικοί τους λένε τους κινδύνους, φωνάζουν παντού όπως ο κρεουζης στο ορατοτης μηδενΦωνάζουν φίλε μου για συντηρήσεις, για ελλείψεις για μέτρα ασφαλεία και άλλα. Τους βομβαρδίζουν με έγγραφα σε όλον τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. 

 Και ξέρεις τι λαμβάνουν σαν απάντηση από τους εργοδοτΑς?

 - Ανησυχία για αντιδραστηρες αβασιμη. Σπεύσατε να παράγετε ενέργεια με μέγιστη ισχύ. 

 Ετσι θα τους απαντούσαν στο Τσερνομπίλ. 

 Και ο Vladimir ο τεχνικός ασφαλείας θα πετάχτηκε έντρομος. Τι κάνετε μωρέ! Σταματήστε τον αντιδραστήρα! Όχι άλλη ισχύς!

Και κάπως έτσι θα έγινε το "ατύχημα" 

Χαχαχαχαχαχαχα 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και κάπως έτσι θα έγινε το "ατύχημα" 
Νομίζω ότι για να απενεργοποιηθεί ο αντιδραστήρας χρειάζεται να πατήσεις κάποια κομβία ενός πίνακα ελέγχου στη σωστή σειρά. Αλλά οι οδηγίες είναι σε κλειδί του φα. Έτσι έγινε το κακό.

 
Νομίζω ότι για να απενεργοποιηθεί ο αντιδραστήρας χρειάζεται να πατήσεις κάποια κομβία ενός πίνακα ελέγχου στη σωστή σειρά. Αλλά οι οδηγίες είναι σε κλειδί του φα. Έτσι έγινε το κακό.


Εγώ έχω ακούσει ότι του είχανε δώσει παρτιτούρα και όχι ταμπλατούρα και μπερδεύτηκε.

Προσπαθούσε να βρει ποιο από 12 κόκκινα κουμπιά να πατήσει, αλλά υπήρχαν μόνο 4.

 
Έκαστος στο είδος του και οι πυρηνικοί φυσικοί στις παρτιτούρες.

 
Παιδες, έχω φίλο πυρηνικό φυσικό (δεν κάνω πλάκα), Δημόκριτο, CERN κοκ.

Να του πω να κάνει ένα account να βάλει ένα χεράκι γιατι βλέπω οτι ζορίζεστε...

 
Τελικά ο Killbill βγήκε σοφότερος από τις 13 σελίδες ανάγνωσης;  Γιατί του βιάστηκε ολίγον τι το θέμα.

Αναρωτιέμαι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολλές φορές τα θέματα του καταλήγουν με πυρηνικούς φυσικούς και αστροναύτες, γιατί δεν αρκείται σε απαντήσεις απλών μουσικών.

 
Τελικά ο Killbill βγήκε σοφότερος από τις 13 σελίδες ανάγνωσης;  Γιατί του βιάστηκε ολίγον τι το θέμα.

Αναρωτιέμαι.
Δεν του βιάστηκε. Πήρε σαφείς και εμπεριστατωμένες απαντήσεις απ' την αρχή. Μετά το κωλοβαρέσαμε λίγο αλλά κάτι οι 13 σελίδες, η ζέστη, η κλεισούρα κ.λπ., ε άνθρωποι είμαστε.

Τώρα αν βγήκε 'σοφότερος', εξαρτάται απ' τον ίδιο. Η πληροφορία τού δόθηκε στο πιάτο.

 
Παιδες, έχω φίλο πυρηνικό φυσικό (δεν κάνω πλάκα), Δημόκριτο, CERN κοκ.

Να του πω να κάνει ένα account να βάλει ένα χεράκι γιατι βλέπω οτι ζορίζεστε..
Φερτον να μιλήσει για τους γνωμονες. 

 
Παιδες, έχω φίλο πυρηνικό φυσικό (δεν κάνω πλάκα), Δημόκριτο, CERN κοκ.

Να του πω να κάνει ένα account να βάλει ένα χεράκι γιατι βλέπω οτι ζορίζεστε...
Αμέ! Πες του έλα εδώ, έχουμε κάτι θρεντς με αβεβαιότητα 95% 5 Σίγμα. Και όταν κάνει λογαριασμό...

GIF-81286143f64df2a480f60e4e836f3688.gif

 
Από τη μία μας λες η παρτιτούρα είναι ευαγγέλιο και στείλτε τους μαέστρους για βρούβες, από την άλλη μας λες τι twin reverb τι mesa boogie, εγώ να πατάω στο ίδιο τάστο και την ίδια χορδή, ίδιο βγαίνει. Καταλαβαίνεις ότι μεταξύ των δύο υπάρχει άβυσσος;
Δεν αναφέρθηκα σε ομοιότητα ήχου, αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ παιξίματος.

Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι χρειάζονται οι παρτιτούρες στη ζωή μας ώς μέθοδος αποτύπωσης της σύνθεσής μας και δεν χρειάζεται να τά κάνουμε πάντα όλα απ' την αρχή με το αυτί όπως ειπώθηκε;

Μάλιστα.

Εγώ απλώς υπερασπίζομαι την αντίληψη πως η ταμπλατούρα ώς μέθοδος αποτύπωσης μιας σύνθεσης είναι πιό σαφής και ακριβής στο ΠΟΥ ο συνθέτης παίζει ΤΙ.

Ναί, ο ήχος ακούγεται ΣΧΕΔΟΝ ίδιος (και πάλι όχι ακριβώς ίδιος) σε διπλανές χορδές, διαφορετικούς μαγνήτες, ρυθμίσεις, κλπ, αλλα ΔΕΝ μάς αφορά αυτό.

Να τό πώ αλλιώς:

Θέλουμε να παίζουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι παίζει ο συνθέτης, όπου τό παίζει ΧΩΡΙΣ μαγνήτες, ρυθμίσεις, ρεύμα.

Και για 'μένα, ακρίβεια σαν την ταμπλατούρα δεν βρίσκεται στην παρτιτούρα (θέλει να υπο-σημειώσουμε ένα σωρό πράγματα δίπλα στη νότα για να βρούμε ΠΟΙΑ από τις 12 της κιθάρας είναι. Γιατί τόσος αχρείαστος κόπος;...)

Η μουσική δίνει ελευθερία στον συνθέτη, ναί. Κι έτσι πρέπει να είναι.

Αλλά στο μέσο αποθήκευσής της μουσικής δεν θέλουμε "πιθανές μεταφράσεις" μιας σύνθεσης αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ. Εί δε μή, γιατί μπαίνουμε στον κόπο να τήν σημειώσουμε αποθηκεύοντάς τη για πάντα;...

δεν θα σου βαλω tab για να δεις που παιζεται η καθε νοτα του πενταγραμμου πανω στην κιθαρα.
Τότε δεν θα αποθηκεύσεις ΠΟΤΕ με ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια τη σύνθεσή σου κι οι κατοπινές γενιές θα χρειάζονται... μαέστρο να σέ "ερμηνεύσει"...

Προσωπικά βρίσκω το 1ο σαφώς καλύτερο σε όλα τα επίπεδα
Τό σέβομαι.

Εγώ πάλι προτιμώ το δεύτερο.

Να παίξουμε δεν θέλουμε κι οι δύο;

Εγώ στο δεύτερο βρίσκω μεγαλύτερη σαφήνεια κι ευκολότερη ανάγνωση.

Αυτό μόνο.

1. Οι μουσικοί

5. Οι κιθαρίστες (δεν έχει σημασία τι παίζω, αρκεί να παίζω γρήγορα. Σάμπως καταλαβαίνει κανείς τίποτα? Αφού το κοινό μου είναι κυρίως κιθαρίστες).


Όταν παλιώσεις θα ΠΑΨΕΙΣ να είσαι και θα γίνεις και εσύ ακόμα ένας κλαπατσιμπαλιστας


Το ότι στο forum υπάρχει μέλος που δεν θεωρεί μουσικούς τους κιθαρίστες (λές και δεν έχουμε δεί αριστουργήματα απ' αυτούς) και μάλιστα σιγοντάρεται κι από άλλα μέλη δίχως ΟΥΔΕΜΙΑ αντιπαράθεση...

...αλλά όταν εγώ μίλησα πλακατζίδικα για χρησιμότητα ή μή μαέστρου αντί να καλαμπουρίσουμε πέσανε να μέ φάνε (θαρρείς κι είναι όλοι μαέστροι που προσβλήθηκαν!) μέ ξεπερνά.

Ο κιθαρίστας τουλάχιστον, ακόμη και μπούρδες να γράφει, ΓΡΑΦΕΙ κάτι!...

Άρα, είναι συνθέτης.

Άρα, δημιουργικός μουσικός κι όχι "εκτελεστικό όργανο" όπως τα μέλη μιάς Ορχήστρας...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελικά, η μουσική είναι όπως την οδήγηση. Υπάρχουν οι γραμμές και οι σημάνσεις για να καθοδηγούν, αλλά ο οδηγός καλείται να πάρει τον δικό του δρόμο
Στο παράδειγμά σου ο οδηγός είναι ο συνθέτης, όχι ο "εκτελεστής" κάποιας άλλης σύνθεσης.

Εμείς αναφερόμαστε στον δεύτερο, άρα μάς αφορά τί γράφεται στα βιβλία της σχολής οδηγών: θέλουμε οι οδηγίες προς αυτόν που θέλει να οδηγήσει να είναι σαφείς κι ακριβείς, χωρίς περιθώριο "ερμηνείας, μετάφρασης, δημιουργικής ελευθερίας"...

Άν μιλούσαμε, όχι για "εκτελεστή" κάποιας άλλης σύνθεσης αλλά για συνθέτη, δεν θα μιλούσαμε καν για παρτιτούρα. Ο συνθέτης μπορεί να συνθέσει και χωρίς βοηθήματα. Τα βοηθήματα (παρτιτούρες, Θεωρία, κλπ) βοηθούν, αλλά ο μή συνθέτης δεν θα συνθέσει μόνο χάρη σ' αυτά. Ο συνθέτης θα συνθέσει και χωρίς αυτά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σιγα μη "τσιμπησω" και απαντησω...

 
Κάθε συμβολισμός έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.

Απλά, η ταμπλατούρα είναι για κιθαρίστες, αν λέει κάτι αυτό.
Άν λοιπόν υπήρχαν ταμπλατούρες και για πιάνο, δεν θα μπερδευόταν ποτέ ο νηματοθέτης με τα δύο κλειδιά για ένα μόνο όργανο και δεν θα άνοιγε το νήμα απηυδισμένος...

Αυτή ήταν η ουσία του σχολίου μου στο νήμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν αναφέρθηκα σε ομοιότητα ήχου, αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ παιξίματος.

Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι χρειάζονται οι παρτιτούρες στη ζωή μας ώς μέθοδος αποτύπωσης της σύνθεσής μας και δεν χρειάζεται να τά κάνουμε πάντα όλα απ' την αρχή με το αυτί όπως ειπώθηκε;

Μάλιστα.

Εγώ απλώς υπερασπίζομαι την αντίληψη πως η ταμπλατούρα ώς μέθοδος αποτύπωσης μιας σύνθεσης είναι πιό σαφής και ακριβής στο ΠΟΥ ο συνθέτης παίζει ΤΙ.

Ναί, ο ήχος ακούγεται ΣΧΕΔΟΝ ίδιος (και πάλι όχι ακριβώς ίδιος) σε διπλανές χορδές, διαφορετικούς μαγνήτες, ρυθμίσεις, κλπ, αλλα ΔΕΝ μάς αφορά αυτό.

Να τό πώ αλλιώς:

Θέλουμε να παίζουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι παίζει ο συνθέτης, όπου τό παίζει ΧΩΡΙΣ μαγνήτες, ρυθμίσεις, ρεύμα.

Και για 'μένα, ακρίβεια σαν την ταμπλατούρα δεν βρίσκεται στην παρτιτούρα (θέλει να υπο-σημειώσουμε ένα σωρό πράγματα δίπλα στη νότα για να βρούμε ΠΟΙΑ από τις 12 της κιθάρας είναι. Γιατί τόσος αχρείαστος κόπος;...)

Η μουσική δίνει ελευθερία στον συνθέτη, ναί. Κι έτσι πρέπει να είναι.

Αλλά στο μέσο αποθήκευσής της μουσικής δεν θέλουμε "πιθανές μεταφράσεις" μιας σύνθεσης αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ. Εί δε μή, γιατί μπαίνουμε στον κόπο να τήν σημειώσουμε αποθηκεύοντάς τη για πάντα;...

Τότε δεν θα αποθηκεύσεις ΠΟΤΕ με ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια τη σύνθεσή σου κι οι κατοπινές γενιές θα χρειάζονται... μαέστρο να σέ "ερμηνεύσει"...

Τό σέβομαι.

Εγώ πάλι προτιμώ το δεύτερο.

Να παίξουμε δεν θέλουμε κι οι δύο;

Εγώ στο δεύτερο βρίσκω μεγαλύτερη σαφήνεια κι ευκολότερη ανάγνωση.

Αυτό μόνο.

Το ότι στο forum υπάρχει μέλος που δεν θεωρεί μουσικούς τους κιθαρίστες (λές και δεν έχουμε δεί αριστουργήματα απ' αυτούς) και μάλιστα σιγοντάρεται κι από άλλα μέλη δίχως ΟΥΔΕΜΙΑ αντιπαράθεση...

...αλλά όταν εγώ μίλησα πλακατζίδικα για χρησιμότητα ή μή μαέστρου αντί να καλαμπουρίσουμε πέσανε να μέ φάνε (θαρρείς κι είναι όλοι μαέστροι που προσβλήθηκαν!) μέ ξεπερνά.

Ο κιθαρίστας τουλάχιστον, ακόμη και μπούρδες να γράφει, ΓΡΑΦΕΙ κάτι!...

Άρα, είναι συνθέτης.

Άρα, δημιουργικός μουσικός κι όχι "εκτελεστικό όργανο" όπως τα μέλη μιάς Ορχήστρας...
Εγώ διαφώνησα μαζί τους. Εγώ θεωρώ μουσικούς τους κιθαρίστες. Στην άποψη τους πως ο κιθαρίστας δεν είναι μουσικός είμαι απέναντι. 

 
Δεν αναφέρθηκα σε ομοιότητα ήχου, αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ παιξίματος.
Η ακρίβεια παιξίματος ΔΕΝ είναι θέσφατον. Σου εξήγησε ο @Spyros Delta ότι εσύ μπορεί να παίζεις στις θέσεις που υποδεικνύει η παρτιτούρα και λόγω οργάνου να μην ακουγεται όπως της εκτέλεσης της true που σε ενδιαφέρει. 

Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι χρειάζονται οι παρτιτούρες στη ζωή μας ώς μέθοδος αποτύπωσης της σύνθεσής μας και δεν χρειάζεται να τά κάνουμε πάντα όλα απ' την αρχή με το αυτί όπως ειπώθηκε;
Χρειάζονται, αλλά... ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ.

Και για 'μένα, ακρίβεια σαν την ταμπλατούρα δεν βρίσκεται στην παρτιτούρα (θέλει να υπο-σημειώσουμε ένα σωρό πράγματα δίπλα στη νότα για να βρούμε ΠΟΙΑ από τις 12 της κιθάρας είναι. Γιατί τόσος αχρείαστος κόπος;...)
Όπως σου έδειξε ο @Nikolas με το Asturias, μια χαρά σαφήνεια υπάρχει με την παρτιτούρα. Τώρα αν εσύ θεωρείς ευκολότερο να βλέπεις γραμμένο 15 14 13 12 16 15 14 13 16 15 14 13 17 για μια χρωματική, και προλαβαίνεις και όλα τα νουμεράκια στο χρόνο τους όταν τα βλέπεις σε γρήγορο τέμπο, γούστο σου και καπέλο σου.

Αλλά στο μέσο αποθήκευσής της μουσικής δεν θέλουμε "πιθανές μεταφράσεις" μιας σύνθεσης αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ. Εί δε μή, γιατί μπαίνουμε στον κόπο να τήν σημειώσουμε αποθηκεύοντάς τη για πάντα;...
Έλα ντε; Γιατί τα γράφουμε; Αν είναι γραμμένα παλιά δεν ξέρουμε πώε να τα παίξουμε και τα ιβρύζουμε, και αν είναι σύγχρονα, δεν μπορούμε να τα παίξουμε 100% ίδια με την αρχική εκτέλεση, γιατί ακομα κι αν τα παίζαμε θα μας κυνηγουσανε μετά για πνευματικά δικαιώματα. Καλύτερα play που είναι ένα κουμπί, και απλώνεις την αρίδα και μερακλώνεις.

Ο κιθαρίστας τουλάχιστον, ακόμη και μπούρδες να γράφει, ΓΡΑΦΕΙ κάτι!...

Άρα, είναι συνθέτης.

Άρα, δημιουργικός μουσικός κι όχι "εκτελεστικό όργανο" όπως τα μέλη μιάς Ορχήστρας...


"Με ραχάτι, και γλυκόπικρο νόστο".

Θέλω να πάω διακοπές κάτω στην Αμμουδάρα, κάτω στην Αμμουδάρα βρε και πάνω στην ξαπλώστρα μου να πίνω τη φρεντάρα.

Οριστε. Έγραψα κάτι. Με σαφήνεια προς εκτέλεση. Είμαι πια συγγραφεύς! Τι να μου πουν εμένα τα εκτελεστικά όργανα οι ηθοποιοί. Εγώ είμαι δημιουργικός. Ε;

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top