- Μηνύματα
- 21,910
- Πόντοι
- 4,208
Ποιο απο τα 5 κλειδια ντο?
Και κλειδι σολ της 1ης γραμμης? φα της 3ης και 5ης?
Άμα βάλω και του αυτοκινήτου, του σπιτιού, της αποθήκης .... τι μπρελόκ να πάρω ....
Ποιο απο τα 5 κλειδια ντο?
Και κλειδι σολ της 1ης γραμμης? φα της 3ης και 5ης?
????ΠΑΣΟΚ, ΠΑΝΤΑ ΠΑΣΟΚ
Ωχ πάλι εσύ. Οκ, μάλλον οι γνώσεις σου είναι αρκετά περιορισμένες, ή τρολλάρεις αβέρτα.Παιδιά προσωπικά δεν πολυ-συμπαθώ την παρτιτούρα διότι, όπως τό βλέπω εγώ, η παρτιτούρα δεν μάς εξηγεί σε ποιά οκτάβα παίζουμε!
Ναί, πάλι εγώ.Ωχ πάλι εσύ.
Δεν απάντησες όμως.Το κλειδί δείχνει ΑΚΡΙΒΩΣ σε ποια οκτάβα παίζουμε, υποδεικνύοντας το Σολ/Φα/Ντο της οκτάβας. Αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξής του.
Αυτή στην φωτό μπορεί, για τις 6-7χορδες δεν νομίζω.Η κιθάρα έχει 12 οκτάβες
Δεν νομίζω να είμαι επιθετικός, ούτε ειρωνεύομαι, ούτε είπα κάτι άμεσα κακό. Το σχόλιο μου προς εσένα ήταν καθαρή παρατήρηση.Ναί, πάλι εγώ.
Γίνεσαι ΚΑΙ ΠΑΛΙ (όπως στο άλλο νήμα) επιθετικός και προσβλητικός, στοιχεία που δεν έδειξα πουθενά εγώ διότι δεν μέ εκφράζουν.
Γιατί έτσι;
Θα περίμενε κανείς μεγαλύτερο πολιτισμό από μέλος μουσικού φόρουμ...
Και γιατί ενοχλείσαι τόσο;
Ήδη στο άλλο νήμα μέ χαρακτήρισες "υπερόπτη" και σημειώσες οτι "..."ξερω" (εντός εισαγωγικών άρα υπονόησες ότι δεν ξέρω) το guitarpro", ενώ εδώ δυσφόρησες με τη παρουσία μου στο νήμα.Δεν νομίζω να είμαι επιθετικός, ούτε ειρωνεύομαι, ούτε είπα κάτι άμεσα κακό.
Θα τό πώ λοιπόν αλλιώς:Το κλειδί δείχνει ακριβώς την οκτάβα. Αν όχι, υπάρχει ένδειξη "8va". Τώρα τι να σου πω? Να σου κάνω σημείωση σε εικόνα από κάθε όργανο που είναι κάθε νότα ανάλογα το κλειδί?...
Κάθε χορδή έχει δύο οκτάβες.
Σε αυτό το νήμα έπρεπε να γράψεις πρώτα, όχι στους μαέστρους.Παιδιά προσωπικά δεν πολυ-συμπαθώ την παρτιτούρα διότι, όπως τό βλέπω εγώ, η παρτιτούρα δεν μάς εξηγεί σε ποιά οκτάβα παίζουμε!
Αυτό είναι το καλό με τη ταμπλατούρα: εξηγεί ακριβώς πού θα παιχτεί η νότα...
Κάθε χορδή έχει δύο οκτάβες.
Κάθε κιθάρα έχει 6 χορδές.
6 ×2 = 12.
Σύμφωνοι.Υπάρχει overlap στις οκταβες στις διπλανές χορδές
Ακούγονται παρόμοια, αλλά πάλι όχι ακριβώς ίδια.
Όλα καλά.Το κουρδιστηρι δεν το ενδιαφερει το attack ή αλλα στοιχεια, αλλα μόνο οι συχνότητες.
Πολύ απλό και πρακτικό πειραμα με πολύ απλές μετρήσεις που θα σου λύσει αυτή την απορία.
Όλα καλά.
Θα βρώ λοιπόν 2-3 Μι στην ίδια συχνότητα.
ΠΩΣ θα βρώ ποιά να επιλέξω;
Άν λοιπόν θέλω να παίξω ένα τραγούδι ακριβώς όπως ακούγεται, ενώ δεν τό έχω ακούσει ποτέ, πρέπει να κάνω ολόκληρη μελέτη με κουρδιστήρι, να τεντώσω τα αυτιά μου, αλλά και να βρώ και πού είναι και όλες οι επόμενες και προηγούμενες νότες του τραγουδιού για να βρώ σε ποιό σημείο της ταστιέρας θα παίξω τελικά.
Ενώ με τη ταμπλατούρα... τό παίζω πανεύκολα ακριβώς ίδιο κι άς μήν τό άκουσα ποτέ.
Κάθε χορδή έχει δύο οκτάβες.
Κάθε κιθάρα έχει 6 χορδές.
6 ×2 = 12.
Και γιατι να εμπιστευθεις την ταμπλατουρα?Άν λοιπόν θέλω να παίξω ένα τραγούδι ακριβώς όπως ακούγεται, ενώ δεν τό έχω ακούσει ποτέ, πρέπει να κάνω ολόκληρη μελέτη με κουρδιστήρι, να τεντώσω τα αυτιά μου, αλλά και να βρώ και πού είναι και όλες οι επόμενες και προηγούμενες νότες του τραγουδιού για να βρώ σε ποιό σημείο της ταστιέρας θα παίξω τελικά.
Ενώ με τη ταμπλατούρα... τό παίζω πανεύκολα ακριβώς ίδιο κι άς μήν τό άκουσα ποτέ.
ΠΩΣ θα βρώ ποιά να επιλέξω;
Άρα, για να βρούμε ποιά από τις 12 Μι της ταστιέρας της κιθάρας είναι μία Μι στο κλειδί του Σολ, πρέπει να ακονίσουμε τα αυτιά μας, να χρησιμοποιήσουμε κουρδιστήρι κλπ.Πάντα λειτουργώ καθαρά με το αυτί (κοινως, δεν με ενδιεφεραν ποτέ οι ταμπλατουρες, παρτιτουρες κοκ) οπότε για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να σε βοηθήσω...
Καλά αυτό είναι μεγάλο θέμα πράγματι.Και γιατι να εμπιστευθεις την ταμπλατουρα?
Ποιος σου λεει οτι αυτος που την εγραψε τεντωσε τα αυτια του?
Ποιος σου λεει οτι εχει αυτια?
Ξερεις ποιοι γραφουν τις ταμπλατουρες κατα 99%?
Αυτό είπα:Κάνεις δε θα σου πει πώς. Δεν υπάρχει "πρέπει". Είναι μέσα στο ρόλο του οργανοπαικτη μα ανακαλύψει το πώς και τι ακριβώς. Ο παίκτης βρίσκει ανάλογα το όργανο του, τα χέρια του, τα δάχτυλα του και την όλη εμπειρία του το πώς είναι το ιδανικότερο να το παίξει. Βέβαια, όσο πιο πολύπλοκο γίνεται ένα κομμάτι, τόσο λιγότεροι διαφορετικοί τρόποι εκτέλεσης "συμφέρουν".