- Μηνύματα
- 6,316
- Πόντοι
- 533
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τι σου λένε τόση ώρα και συνεχίζεις τα δικά σου.Ορίστε, που το πρόβλημα να ήταν όλα γραμμένα σε γνώμονα ΣΟΛ?
το κόστος είναι ότι αυτό που "διόρθωσες" εσύ δεν θα ακούγεται όπως πρέπει γιατί αυτό που "διόρθωσες" εσύ θα παιχτεί μια οκτάβα πάνω έτσι όπως το "διόρθωσες".το κόστος είναι μόνο 1 γραμμή διαφορά.
Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Μια χαρά μαθαίνουν πιάνο και γενικώς πληκτροφόρα και όλοι οι υπόλοιποι που διαβάζουν και παίζουν σε 2 κλειδιάκαι να το κάνεις να μισήσει το πιάνο και τη μουσική και να σου πει ότι δεν θέλει να ξαναπάει μάθημα γιατί όλα του είναι τόσο μπερδεμένα?
Μόνο στο μυαλό σου προς το παρόν. Πήγαινε πιες καμιά μπίρα, να αδειάσει το μυαλό σου και αύριο με πιο καθαρό νου ξαναδιαβάζεις τις απαντήσεις που σου έδωσαν οι συμφορουμίτες.Σύγχυση!
Τι να πουν και οι Άγγλοι δηλαδή, που στα αγγλικά αν δεν έχεις όλο το context αρκετές φορές δε ξέρεις πώς να προφέρεις μια λέξη. Ή το Πχ δε ξέρεις αν μια λέξη είναι ρήμα ή αντικείμενο, και αρκετές φορές σημαίνει κάτι διαφορετικό ΚΑΙ προφέρεται διαφορετικά.Είναι σαν να του λες ότι το γράμμα Α μπορεί να διαβάζεται και Γ! Σύγχυση!
Τι να πουν και οι Άγγλοι δηλαδή, που στα αγγλικά αν δεν έχεις όλο το context αρκετές φορές δε ξέρεις πώς να προφέρεις μια λέξη. Ή το Πχ δε ξέρεις αν μια λέξη είναι ρήμα ή αντικείμενο, και αρκετές φορές σημαίνει κάτι διαφορετικό ΚΑΙ προφέρεται διαφορετικά.
Πχ Object. Πώς το διάβασες?
Αν πω "I object", θα το διαβάσεις ομπτζέκτ. Σημαίνει ενίσταμαι.
Αν πω "This object" θα το διαβάσεις όμπτζεκτ, σημαίνει αντικείμενο.
Το πρόβλημα είναι ότι το κάτω πεντάγραμμο που τυχαίνει να είναι το αριστερό χέρι καταλήγει να έχει νότες ψηλότερα γραμμένες από το δεξί (το πάνω πεντάγραμμο).Ορίστε, που το πρόβλημα να ήταν όλα γραμμένα σε γνώμονα ΣΟΛ?
γιατί όλα του είναι τόσο μπερδεμένα?
Αμ δεν μισούν μόνο τη μουσική. Πάνε τα παιδιά μας στα ωδεία, βλέπουν αυτά που λες και μπερδεύονται και μισούν την κοινωνία και γίνονται εγκληματίες και εμάς τους γονείς μας πνίγει η αγανάκτηση.Άρα γιατί να βάλεις ένα μικρό παιδί στη διαδικασία να του λες ότι η νότα στο 2ο διάστημα είναι η ΛΑ αλλά μπορεί να είναι και η ΝΤΟ για το αριστερό χέρι στο πιάνο, και να το κάνεις να μισήσει το πιάνο και τη μουσική
της λέω της δασκάλας ΑΕΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΩΡΗ και εσύ και το ΠΙΑΝΟ σου και μπλέξαμε
Και από τότε μόλις βλέπω πιάνο ανακατεύομαι και λιποθυμώ.
Να πούμε στον ΟΡ ότι υπάρχει καικλειδί τουγνώμονας ντο? η πάει πολύ?
Εγω στο σχολιό με τον γνωμονα τραβουσα γραμμεςΝα πούμε στον ΟΡ ότι υπάρχει καικλειδί τουγνώμονας ντο? η πάει πολύ?
Θα μπορούσε, αλλά δεν είναι πιο εύκολο. Όσο ασχολείσαι θα το καταλαβαίνεις και περισσότερο. Μπες στο youtube και δες παρτιτούρες που εκτελούνται επι τόπου. Διαφόρων δυσκολιών και πολυπλοκοτήτων.Θα μπορούσε να γραφτεί στον γνώμονα του σολ και να αναφέρεται ότι θα παιχτεί στην τάδε θέση.
να το πούμε και με άλλα λόγια, μήπως κάνει κλικ και αλλιώς.