Tube amp vs Solid state amp (καθαρά) σε χαμηλές εντάσεις

Και κάπου εδώ κολλάει η φράση, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτους κώλους.

Αν δεν επιλέγει ο κατάλληλος λαμπατος για το εκάστοτε παίξιμο που χρειάζεται το κομμάτι, αν δεν παιχτεί από τον κατάλληλο παίχτη, αν δεν γίνει ηχοληψία από τον κατάλληλο ηχολήπτη, με το κατάλληλο μικρόφωνο και την κατάλληλη μίξη, αστο.

Υπό αυτές τις συνθήκες θα φανούν οι διαφορές του καλού και ακριβού εξοπλισμού.

Αλλιώς γινεται δουλειά και με πεταλιερα στο σπίτι και καλύτερα.

Εν κατά κλειδι, κάποιος που θέλει να βελτιωθεί ως κιθαρίστας (και γενικότερα σε οποιοδήποτε όργανο) ας μη περιμένει να το κάνει αγοράζοντας τον σούπερουαου λαμπατο και την σούπερουαου κιθάρα και πετάλια.

Μπορεί να το κάνει με συμβατικά όργανα και πολύ μελέτη.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπό αυτές τις συνθήκες θα φανούν οι διαφορές του καλού και ακριβού εξοπλισμού.


Θα συμφωνήσω 100%

Προσωπικά έχω την τύχη να δουλεύω κάτω από αυτές τις συνθήκες οπότε ίσως για αυτό να ακουγομαι και τόσο απόλυτος ?

Τον εξοπλισμό μου τον χρησιμοποιω κυρίως για ηχογραφήσεις και παραγωγες και δόξα τον γιαραμπι κάτι ψιλοσκαμπαζω ? και από τα δύο....

Και όσο και να τον έχω "πλησιάσει" με simulation και μη λαμπατους ενισχυτές , τον ΑΠΌΛΥΤΟ καθαρό ήχο για εμένα σε ηχογράφηση ΜΟΝΟ με λαμπατους έχω καταφέρει να τα τον βγάλω.

in fact ο ΒΡΩΜΙΚΟΣ ήχος είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολος να βγει από simulation ... ειδικά όσο πιο πολύ ανεβαίνει το...gain τόσο πιο εύκολο είναι (και σίγουρα για τα.... vintage αΦτια μου και προτιμότερο.... ? )

Αν είναι να έχουμε κορυφαίο εξοπλισμό και απλά να παίζουμε, χωρίς να ηχογραφούμε,σε επίπεδο.... ψιθυρου απλά πετάμε τα λεφτά μας, εκτός βέβαια αν μας αρέσει να τον... κοιτάμε,που και αυτό είναι αποδεκτό ιν μαι μπουκ ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
... ίσως για αυτό να ακουγομαι και τόσο απόλυτος ?
Μα τι λες τώρα... Ο όρος "απόλυτος" ανακαλύφθηκε για να προσδιορίσει τον Σουπερφανκ. ???

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nten Symfono!


Αυτό που θεωρείς εσύ βρώμικο ήχο είναι ο απόλυτα ΚΑΘΑΡΟΣ για μια τεράστια μερίδα κιθαρωδων ?

Ο δικός σου break up ,low/medium gain ήχος, όχι δεν βγαίνει με simulation , θέλει ενισχυτή λυχνίας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο μεταξύ θα εκπλαγείτε αν σας πω οτι πολλοί Τζεντάδες παίζουν με gain στο 20% και ένα overdrive απο μπροστά με drive άντε στο 10-20% .

 
Στο μεταξύ θα εκπλαγείτε αν σας πω οτι πολλοί Τζεντάδες παίζουν με gain στο 20% και ένα overdrive απο μπροστά με drive άντε στο 10-20% .
... Quad tracks!!! 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
λαηβ πιστεύω η συντριπτική πλειοψηφία παίζει με kemper από αυτούς 

 
Υπάρχουν καλοί SS ενισχυτές και καλοί λαμπάτοι, όπως και το αντίθετο. Οπως επίσης δεν είναι όλοι οι λαμπάτοι πάντα καλοί στα καθαρά. Φυσικά εξαρτάται πάντα για τι καθαρά μιλάμε! Μεγάλο ρόλο παίζει η πείρα και ο τρόπος που παίζεις, αλλά και τι ήχο έχεις στα αυτιά σου! 

Το αυτί μας εύκολα ξεγελιέται με έναν καλό ήχο, προσαρμόζουμε το παιξιμό μας πάνω του και είμαστε ευχαριστημένοι, μέχρι να τύχει να τον συγκρίνουμε στον ίδιο χώρο με έναν ακόμη καλύτερο ήχο - συνήθως από κάποιον ακριβό λαμπάτο - όπου και ακολουθεί η μεγάλη έκπληξη και αναρωτιώμαστε πως ακούγαμε πριν!!!

Μου έχει τύχει σε studio να μην αντέχω καθόλου τον ήχο τεράστιου μεταλο-λαμπάτου ενισχυτή και να βρίσκω τα ίσα μου με κάποιο μικρο-μεσαίο SS και μιλώ πάντα για τα καθαρά. 

Εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι μεγάλοι ενισχυτές και στις μικρές εντάσεις και φυσικά όσο ανεβαίνει η ένταση τόσο γέρνει η ζυγαριά υπέρ του λαμπάτου, αν και τελευταία έχω βγάλει πολύ καλό καθαρό ήχο και με κάποιες κεφαλές DV Mark σε όλες τις εντάσεις. Θα μου πείς φθάνει την ποιότητα και λεπτομέρεια ενός καλού λαμπάτου; Οχι, αλλά κάνει την δουλειά του αξιοπρεπέστατα και πολύ φθηνότερα!

 
Νομιζω οτι το μυστικο τπυ λαμπατου ειναι η ενταση, εκει που ο ενισχυτης δειχνει τις δυνατοτητες του.Ολοι νομιζω εχουμε παρατηρησει την τεραστια διαφορα που υπαρχει παιζοντας με λαμπα στο 1-2 (με σκαλα ως το 10) που ο ηχος ειναι αψυχος και θολος  και πρεπει να κανεις ακραιες ρυθμισεις στο EQ, και πως αλλαζει οταν ανεβαινει η ενταση στο 5 που ο ηχος αλλαζει εντελως, γινεται γεματος και σκαστος (ιδιως οσοι παιζουμε με fender)

Στον SS πιστευω γινεται ακριβως το αντιθετο χαμηλα ο ηχος ακουγεται μια χαρα αλλα οταν ανεβει η ενταση γινεται shril & fizzy

Προσωπικα εχω εναν fender bandmaster 68, και ενα peavey studio pro SS τουs εχω ακουσει διπλα-διπλα απειρες φορες και ειλικρινα οταν ειναι να παιξω χαμηλα δεν υπαρχει λογος να ανοιξω τον bandmaster

 
και πως αλλαζει οταν ανεβαινει η ενταση στο 5 που ο ηχος αλλαζει εντελως, γινεται γεματος και σκαστος (ιδιως οσοι παιζουμε με fender)
Βέβαια αυτό το "5" δεν ισχύει για όλους τους ενισχυτές. Σε άλλους το Sweet spot μπορεί να είναι το 3 ή το 7.

Σε ένα παλιό fender μου, το καλύτερο clean, το βγάζει στο 2.8 (έχει υποστεί modifications βέβαια).

 
Βέβαια αυτό το "5" δεν ισχύει για όλους τους ενισχυτές. Σε άλλους το Sweet spot μπορεί να είναι το 3 ή το 7.

Σε ένα παλιό fender μου, το καλύτερο clean, το βγάζει στο 2.8 (έχει υποστεί modifications βέβαια).


Ναι φυσικα, εξαρταται απο το Wattage, τα χρονια. τις μοντες, το μοντελο κλπ κλπ ενδεικτικα εγραψα το 1-2-5 και με βαση τον δικο μου ενισχυτη αλλα καταλαβαινομαστε 

 
Νομιζω οτι το μυστικο τπυ λαμπατου ειναι η ενταση, εκει που ο ενισχυτης δειχνει τις δυνατοτητες του.Ολοι νομιζω εχουμε παρατηρησει την τεραστια διαφορα που υπαρχει παιζοντας με λαμπα στο 1-2 (με σκαλα ως το 10) που ο ηχος ειναι αψυχος και θολος  και πρεπει να κανεις ακραιες ρυθμισεις στο EQ, και πως αλλαζει οταν ανεβαινει η ενταση στο 5 που ο ηχος αλλαζει εντελως, γινεται γεματος και σκαστος (ιδιως οσοι παιζουμε με fender)




Στους περισσοτερους ενισχυτες λυχνιας σε ταξη  ΑΒ  το σημειο που αρχιζει να "δουλευει" σωστα ο ενισχυτης και να βγαζει εναν ωραιο ΚΑΘΑΡΟ και πλουσιο σε αρμονικες και natural compression  ηχο ειναι ακριβως μετα το 2 με κορυφωση με το ζορι το 3  (ακομα και ο Twin Reverb μετα το 3-3,5 αρχιζει και "παραμορφωνει"). Ενισχυτες cathode biased &/ή class A & lower wattage βγαζουν απιστευτο καθαρο ηχο και στο 1,5-2.

εδω ο Marhall ειναι ακριβως στο 1,5 & ο tweed deluxe στο 2





Δεν κΣερω αν η ενταση ενος λαμπατου ενισχυτη στο 2 & κατι ειναι "σπιτιου" αλλα σιγουρα ΔΕΝ ειναι και για να ερθει η αστυνομια,σε db (που ειναι και ο ΜΟΝΟΣ τροπος να μετρηθει) ειναι απο 85-100 αναλογα και μετην ευαισθησια του μεγαφωνου.

Με τιποτα δεν ειναι "ενοχλητικα δυνατα" ομως αν και οντως ειναι συνηθως η ενταση στην οποια ηχογραφουνται στα στουντιο και παιζονται στα live (δεν εχω δει ποτε στη ζωη μου σε σκηνη λαμπατο ενισχυτη στο "τερμα" ,ισως το εκαναν στο γουΔστοκ οχι ομως πλεον συνηθως καπου κοντα στο 2,5 με 3,5 ειναι*)

*Δια του λογου το αληθες παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM  (Korg era VOX AC 30 με 30ρια κεραμικα Celestion) στο...Καλλιμαρμαρο....με το ζορι στο 2..... ε...ΚΑΤΙ κσερει απο καθαρο ηχο ο Peter...

2425416613_908f3e8844.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν αντιλεγω αλλα στους ενισχυτες 45+ χρονων που εχουν περασει απο πανω τους 45 μαστοροι κι εξηντα μαθηταδες και μπορει να βρεις μεσα και ανταλλακτικο απο ATARI το 2-3-5 κλπ ειναι λιγο σχετικο, το αυτι νομιζω ειναι το καταλληλο εργαλειο

 
Δεν αντιλεγω αλλα στους ενισχυτες 45+ χρονων που εχουν περασει απο πανω τους 45 μαστοροι κι εξηντα μαθηταδες και μπορει να βρεις μεσα και ανταλλακτικο απο ATARI το 2-3-5 κλπ ειναι λιγο σχετικο, το αυτι νομιζω ειναι το καταλληλο εργαλειο


O ενισχυτης του Peter ενας στοκ ΑC30  ειναι...δεν εχει περασει κανεις μαστορας ουτε μαθητΑδος απο πανω του,εχει δε ΦΟΒΕΡΟ ηχο στο 2. ?  (αν προσεξεις στην Αθηνα τον χαμηλωσαν και ΚΑΤΩ απο την "μαρκαρισμενη" ρυθμιση)

Ειναι βεβαια εντελως διαφορετικος ενισχυτης απο εναν BF Fender.

*Δια του λογου το αληθες παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM  (Korg era VOX AC 30 με 30ρια κεραμικα Celestion) στο...Καλλιμαρμαρο....με το ζορι στο 2..... ε...ΚΑΤΙ κσερει απο καθαρο ηχο ο Peter...

2425416613_908f3e8844.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν ειπαμε οτι δεν ξερει, ισα ισα ξερει πολυ καλα με τους δικους του ενισχυτες

Εγω αν παιξω στο Καλλιμαρμαρο στο 2 με τον δικο μου ενισχυτη ζητημα αν θα με ακουσουν οι σεκιουριταδες αναμεσα στο stage και το κοινο

 
Εγω αν παιξω στο Καλλιμαρμαρο στο 2 με τον δικο μου ενισχυτη ζητημα αν θα με ακουσουν οι σεκιουριταδες αναμεσα στο stage και το κοινο


Θα σε ακούσει όλος ο κόσμος μια και ο ενισχυτής σου θα έχει μπροστά ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ συνδεδεμένο με κονσόλα συνδεδεμένη με ενισχυτές 50.000 βαττ και μεγάφωνα 100.000 βατ ?

Ακόμα και πάνω στο stage από in ear θα ακούς ακόμα και πΣιθυρο καρΝτιας ?

Την φωτό την έβαλα για να διαλύσω τον αστικό μύθο ότι οι λαμπατοι βγαΝουν καλό καθαρό ήχο μόνο όταν είναι "ανοιγμένοι" πολύ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top