- Μηνύματα
- 2,942
- Πόντοι
- 138
παιδια η απαντηση ειναι Αbbb ;D
και με αυτό:blue είπε:Με σεβασμό στην ηλικία σας κι από τη μεριά μου λοιπόν (προσωπικά και από διαχειριστική θέση), οφείλετε να σεβαστείτε και το χρόνο και την καλή πρόθεση αυτών που σας δίνουν σωστές οδηγίες.
δείχνετε ότι τον γράφετε στα παλιά σας τα παπούτσια. Το να βάλουμε κόσμο στην διαδικασία να απαντά με δοκίμια σε τρικ-ερώτηση, την απάντηση της οποίας δηλώνετε ότι γνωρίζατε εξαρχής, μόνο ασέβεια δείχνει και λυπάμαι πολύ γι' αυτό. Παρακαλώ δείξτε έμπρακτη κατανόηση και σεβασμό στον χρόνο που ξοδεύουν άλλα μέλη για να σας απαντήσουν.Απλά για να πω ότι και η μέθοδος '' T T Η T T T Η '' που χρησιμοποίησα ΔΕΝ είναι λάθος
...συνεχίζοντας προσκείμενος στο πνεύμα του Nikolas επειδή Στέφανε αναφέρθηκες σε γραφόμενά μου από άλλο Thread έχω να πω το εξής.STEFANOS604 είπε:Αυτό προσπαθώ να πω εδώ και τόσον καιρό , όπως έδωσα το παράδειγμα με τα ''μπλε'' γράμματα στο Reply#25 όπου ΟΛΟΙ οι τεχνικοί δεν χρησιμοποιούμε ποτέ αυτό τον ορισμό για να κατανοήσουμε , να φτιάξουμε, να εγκαταστήσουμε, να επισκευάσουμε μια συσκευή...
Τα πες ολα. ΜπραβοJazzjoker είπε:Αγαπητέ Στέφανε,
σε μια ύστατη προσπάθεια (είμαι ρομαντικός) εκλογίκευσης, θα σε παρακαλούσα να αναρωτηθείς γιατί όλα τα threads που έχεις ξεκινήσει, καταλήγουν λίγο-πολύ με τον ίδιο τρόπο.
Επίσης καλό θα ήταν να καταλάβεις ότι ο αριθμός των "hits" σε ένα thread δε σημαίνει απαραιτήτως ενδιαφέρον αλλά περισσότερο ότι το thread είναι για καιρό στο προσκήνιο λόγω συνεχών καινούριων posts. Εν ολίγοις έχει γίνει trendy.
Η προσωπική μου άποψη περί των θεμάτων που ανοίγεις είναι ότι ΔΕΝ αποτελούν έδαφος για συζήτηση διότι το ύφος που χρησιμοποιείς είναι διδακτικό τύπου αρθρογραφίας, ενώ τις περισσότερες διορθώσεις που σου γίνονται ΔΕΝ τις αποδέχεσαι.
Δεδομένων των παραπάνω, όσο καλή και αν είναι η αρχική σου πρόθεση, τα threads μπερδεύουν και είμαι σίγουρος ότι μετά από μερικά ποστς, αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται να μάθουν, απλώς βαριούνται να ασχοληθούν περαιτέρω και κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν.
Επίσης να σημειώσω ότι η προτεραιότητα, δεν είναι η προσφορά να γίνεται με μεράκι, αλλά κατ' αρχήν με σωστή γνώση και εμπειρία επί του θέματος. Τα υπόλοιπα έπονται.
NicolasNikolas είπε:Κ
........Φυσικά και μπορεί να υπάρχει ΚΑΙ διέσεις ΚΑΙ υφέσεις σε μία κλίμακα (άλλα μόνο στις ελλάσονες με υφέσεις (πχ. Σόλ ελ. που έχει Bb, Eb ΚΑΙ F#).........
Στεφανε απαντησα στο nicola κατι σελιδες παραπανω...η Gm ΔΕΝ ΕΧΕΙ F#...Οπως σου εχω ξαναπει μια μινορε αρμονια δεν παιρνει κλιμακες και ακορντα μονο απο μια μινορε σκαλα αλλα απο 3,την φυσικη μινορε την αρμονικη μινορε και την μελωδικη μινορε...το F# ειναι αυτο που δημιουργει αρμονια στην Gm αφου δινει τριτονο στην 5η της μεταξυ της τριτης βαθμιδας και της εβδομης εξου και ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ...Στις παρτιτουρες ο οπλισμος ειναι οι αλλοιωσεις της ΣΧΕΤΙΚΗΣ μαντζορε της εκαστοτε Φυσικης μινορε...η # υποδηλωνει σχεδον παντα αρμονικη μινορε και την κλιμακα που,λαθος,αναφερεις ως χιτζαζ η phrygian dominantn...ελπιζω να ειμαι κατανοητοςSTEFANOS604 είπε:Nicolas
Κάθε τόσο εξετάζω τις μεστές απαντήσεις σου και προσπαθώ να τις αναλύσω.
Έτσι στην Gm πράγματι η κλίμακα έχει μίξη # και b.
Όχι όμως στον οπλισμό η μίξη όπως φαίνεται στο συνημμένο.
Άρα σε μια παρτιτούρα Gm αφού το F# δεν είναι ''σποραδικό'' θα το εισάγει ο συνθέτης κάθε φορά στο πεντάγραμμο??
Στέφανος
Επειδη πολλες νοτες μπορουν να εμφανιστουν με διαφορετικα ονοματα,F# η Gb,Eb η D# κ.ο.κ ετσι τα διαστηματα οριζουν τον ρολο που παιζει η καθε ΒΑΘΜΙΔΑ μεσα σε μια κλιμακα και πως θα συμπεριφερθει αρμονικα...Ειναι η λεγομενη διατονικη σκεψη...WildchildGR είπε:Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την συζήτηση?Όλα αυτά περί διαστημάτων και ονομάτων δεν είναι απλά σύμβαση??? Τι κρύβεται από πίσω??![]()
Ναι αλλά όλα αυτά υποθέτω πως όλοι τα αντιλαμβανόμαστε σε επίπεδο διαστημάτων.(θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι χρησιμοποιούνται διαφορετικά ονόματα για ίδια διαστήματα τα οποία "θεωρητικά" έχουν διαφορετικές ιδιότητες...κάτι το οποίο προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο)warwickplayer είπε:Επειδη πολλες νοτες μπορουν να εμφανιστουν με διαφορετικα ονοματα,F# η Gb,Eb η D# κ.ο.κ ετσι τα διαστηματα οριζουν τον ρολο που παιζει η καθε ΒΑΘΜΙΔΑ μεσα σε μια κλιμακα και πως θα συμπεριφερθει αρμονικα...Ειναι η λεγομενη διατονικη σκεψη...
Δεν μπορω να καταλαβω τι θες να πειςWildchildGR είπε:Ναι αλλά όλα αυτά υποθέτω πως όλοι τα αντιλαμβανόμαστε σε επίπεδο διαστημάτων
Καθολου απαραδεχτο...Η μικρη τριτη εχει τις ιδιες νοτες με την δευτερα αυξημενη...αν ενας μουσικος ομως με ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ,οχι κατι ιδιαιτερο,δει δευτερα αυξημενη και οχι τριτη μικρη θα καταλαβει πολλα...εσυ αν το θεωρεις λαθος αλλαξε το...η μουσικη θεωρια εξελισσεται...(θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι χρησιμοποιούνται διαφορετικά ονόματα για ίδια διαστήματα τα οποία "θεωρητικά" έχουν διαφορετικές ιδιότητες...κάτι το οποίο προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο)
Εννοώ ότι όλα αυτά ωραία τα γράφουμε..αλλά διαστήματα ακούμε.(κάτι πολύ συγκεκριμένο). Τι εννοείς θα καταλάβει πολλά? (αν θυμάμαι καλά το "3ης" η "2ας" έχει να κάνει καθαρά με την απόσταση στο πεντάγραμμο)warwickplayer είπε:Δεν μπορω να καταλαβω τι θες να πεις
Καθολου απαραδεχτο...Η μικρη τριτη εχει τις ιδιες νοτες με την δευτερα αυξημενη...αν ενας μουσικος ομως με ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ,οχι κατι ιδιαιτερο,δει δευτερα αυξημενη και οχι τριτη μικρη θα καταλαβει πολλα...εσυ αν το θεωρεις λαθος αλλαξε το...η μουσικη θεωρια εξελισσεται...
Η θεωρία δεν υπάρχει απλά για να σπάει τα νεύρα σε κάποιους. Υπάρχει για πολύ συγκεκριμένους λόγους...WildchildGR είπε:Εννοώ ότι όλα αυτά ωραία τα γράφουμε..αλλά διαστήματα ακούμε.(κάτι πολύ συγκεκριμένο). Τι εννοείς θα καταλάβει πολλά? (αν θυμάμαι καλά το "3ης" η "2ας" έχει να κάνει καθαρά με την απόσταση στο πεντάγραμμο)
Τιποτα δεν ειναι τυχαιο..ολα τα διαστηματα σχετιζονται μεταξυ τους..απλα υπαρχουν τα βασικα διαστηματα που ειναι τα διαστηματα τριτης πεμπτης και εβδομης...ολα τα αλλα σχετιζονται με αυτα...την Βασικη αρμονια να ξερει ενας μουσικος μπορει να καταλαβει πολλα βλεποντας μονο τα διαστηματα...WildchildGR είπε:Οκ. Ίσως δεν το κατανοώ γιατί το σκέφτομαι μεμονωμένα και όχι με βάση τις κλίμακες. Παρ'όλα αυτά κάποια πράγματα τα θεωρώ αντικειμενικά (γιατί είναι σύμφωνη η οκτάβα,η πέμπτη κτλ) από μαθηματικής άποψης, κάποια άλλα θεωρώ ότι ορίστηκαν τυχαία για λόγους ευκολίας και συνεννόησης.
(κάπως) έτσι είναι. Το Α=440Hz είναι τυχαίο (ή έστω αυθαίρετο) και όντως καθορίστηκε εκεί για συνεννόηση.WildchildGR είπε:Οκ. Ίσως δεν το κατανοώ γιατί το σκέφτομαι μεμονωμένα και όχι με βάση τις κλίμακες. Παρ'όλα αυτά κάποια πράγματα τα θεωρώ αντικειμενικά (γιατί είναι σύμφωνη η οκτάβα,η πέμπτη κτλ) από μαθηματικής άποψης, κάποια άλλα θεωρώ ότι ορίστηκαν τυχαία για λόγους ευκολίας και συνεννόησης.
Η Gm αρμονική είναι: G A Bb C D Eb F# G .Αν καταλαβαίνω καλά το τρίτονο που λέτε είναι μεταξύ Bb-F#.warwickplayer είπε:..το F# ειναι αυτο που δημιουργει αρμονια στην Gm αφου δινει τριτονο στην 5η της μεταξυ της τριτης βαθμιδας και της εβδομης εξου και ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ...
Το τριτονο δημιουργειτε μεταξυ της μεγαλης τριτης και της μικρης εβδομης της πεμπτης βαθμιδας της τονικηςSTEFANOS604 είπε:Η Gm αρμονική είναι: G A Bb C D Eb F# G .Αν καταλαβαίνω καλά το τρίτονο που λέτε είναι μεταξύ Bb-F#.
Εγώ αυτό τι βγάζω 4 τόνους .
Ομοίως ένα 2ο παράδειγμα:
η Αm αρμονική είναι: A B C D E F G# A
Το C - G# πάλι το βρίσκω 4 τόνους.
Κάπου είχα διαβάσει για το διαβολικό τρίτονο στη C το F - B και οι καθολικοί παπάδες το άλλαξαν σε F - Bb (b=μπεμόλ= διάβολος...)
Πού κάνω το λάθος??