- Μηνύματα
- 4,420
- Πόντοι
- 198
μα επιτέλους... Δηλαδή η ερώτηση δεν ήταν πραγματικά ερώτηση αλλά ένας τρόπος να αποδείξετε ότι δεν έχετε άδικο...
Και καθόμαστε να απαντήσουμε τα ίδια και τα ίδια χάνοντας το χρόνο μας...
Δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ άλλο δυστυχώς λόγω δουλειάς αλλά θα πω 1-2 λογάκια για το θέμα που επαναλαμβάνεται σχετικά με την εκλαϊκευση ενός θέματος:
Καταρχήν θα σημειώσω ότι δεν μπαίνει όποιος γουστάρει στο πανεπιστήμιο. Πολύ απλά γιατι το επίπεδο γνώσεων που απαιτούνται είναι ανώτερο. Αν πάρεις το γιό μου (8 χρονών), και τον πετάξεις στα μαθήματα κβαντομηχανικής ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ο μικρός γρι δε θα καταλάβει...
Μερικά θέματα, ειδικά να θέλει ο άλλος να εμβαθήνει, αναγκαστηκά δυσκολεύουν σαν επίπεδο... πολύ απλά.
Και να προσθέσω κάτι τελευταίο:
Το παραπάνω quote βγάζει το εξείς νόημα: "Δεν μας τα λες καλά. Εγώ καλά τα κατάλαβα, αλλά οι άλλοι όχι". Και εδώ είναι ένα σοβαρό πρόβλημα (και ελάχιστα αποδεκτό, αν θέλετε την αλήθεια). ΠΩΣ ξέρετε το βαθμό κατανόησης των άλλων; ΠΩΣ γνωρίζεται τι κατάλαβαν και τι όχι; ΚΑΙ ακόμη περισσότερο, αν εσείς το καταλάβατε (αν και τα θρεντ δείχνουν κάτι άλλο με τόσες ανακρίβειες) γιατί οι συνεχείς ερωτήσεις... Γιατί νομίζω ότι κι εγώ και άλλοι ακούνε, αντιλαμβάνονται και προσπαθούν για το καλύτερο εδώ μέσα.
Το θρεντ, το φόρουμ και οτιδήποτε εδώ μέσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Πολλοί ξέρουν ότι κι εγώ και πολλοί άλλοι απαντάνε σε πολλές ερωτήσεις, είτε στα φανερά (θρεντσ) είτε μέσω ΠΜ. Όποιος δεν καταλαβαίνει κάτι, μπορεί πολύ απλά να ρωτήσει. Η ιστορία έχει δείξει ότι ευγενικοί άνθρωποι με λογικές ερωτήσεις ΔΕΝ έχουν πρόβλημα να ρωτήσουν οτιδήποτε, πόσο μάλλον όταν υπάρχει συγκεκριμένο φόρουμ που λέγεται "ξεκινώντας"!
Και να εξηγήσω, για άλλη μια φορά ότι το πνεύμα των λεγόμενών σας είναι μάλλον διδακτικό, παρά ερωτηματικό:
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
Δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ άλλο δυστυχώς λόγω δουλειάς αλλά θα πω 1-2 λογάκια για το θέμα που επαναλαμβάνεται σχετικά με την εκλαϊκευση ενός θέματος:
Καταρχήν θα σημειώσω ότι δεν μπαίνει όποιος γουστάρει στο πανεπιστήμιο. Πολύ απλά γιατι το επίπεδο γνώσεων που απαιτούνται είναι ανώτερο. Αν πάρεις το γιό μου (8 χρονών), και τον πετάξεις στα μαθήματα κβαντομηχανικής ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ο μικρός γρι δε θα καταλάβει...
Μερικά θέματα, ειδικά να θέλει ο άλλος να εμβαθήνει, αναγκαστηκά δυσκολεύουν σαν επίπεδο... πολύ απλά.
Και να προσθέσω κάτι τελευταίο:
Έχω ξοδέψει αρκετές ώρες σε αυτό το θέμα τελικά, από την προσπάθεια να αποσαφηνίσω κάποια θέματα και να βοηθήσω.Τώρα Nicolas όσα περιέγραψες για τον κύκλο ήταν ενδιαφέροντα αλλά πάλι στο σύνολο τους για καλούς γνώστες θεωρίας για πλήρη κατανόηση.Επειδή έχω ασχοληθεί τα κατανόησα.
Το παραπάνω quote βγάζει το εξείς νόημα: "Δεν μας τα λες καλά. Εγώ καλά τα κατάλαβα, αλλά οι άλλοι όχι". Και εδώ είναι ένα σοβαρό πρόβλημα (και ελάχιστα αποδεκτό, αν θέλετε την αλήθεια). ΠΩΣ ξέρετε το βαθμό κατανόησης των άλλων; ΠΩΣ γνωρίζεται τι κατάλαβαν και τι όχι; ΚΑΙ ακόμη περισσότερο, αν εσείς το καταλάβατε (αν και τα θρεντ δείχνουν κάτι άλλο με τόσες ανακρίβειες) γιατί οι συνεχείς ερωτήσεις... Γιατί νομίζω ότι κι εγώ και άλλοι ακούνε, αντιλαμβάνονται και προσπαθούν για το καλύτερο εδώ μέσα.
Το θρεντ, το φόρουμ και οτιδήποτε εδώ μέσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Πολλοί ξέρουν ότι κι εγώ και πολλοί άλλοι απαντάνε σε πολλές ερωτήσεις, είτε στα φανερά (θρεντσ) είτε μέσω ΠΜ. Όποιος δεν καταλαβαίνει κάτι, μπορεί πολύ απλά να ρωτήσει. Η ιστορία έχει δείξει ότι ευγενικοί άνθρωποι με λογικές ερωτήσεις ΔΕΝ έχουν πρόβλημα να ρωτήσουν οτιδήποτε, πόσο μάλλον όταν υπάρχει συγκεκριμένο φόρουμ που λέγεται "ξεκινώντας"!
Και να εξηγήσω, για άλλη μια φορά ότι το πνεύμα των λεγόμενών σας είναι μάλλον διδακτικό, παρά ερωτηματικό:
και για αυτό ίσως υπάρχουν αντιδράσεις... ΙΣΩΣ...Σύντομα, μόλις το ετοιμάσω, θα ανεβάσω thread με τον κύκλο με μια πολύ ενδιαφέρουσα ΠΡΑΚΤΙΚΗ εφαρμογή του κυρίως για τη φυσαρμόνικα στα BLUES που πολλοί μουσικοί άλλων οργάνων ίσως αγνοούν