- Μηνύματα
- 1,094
- Πόντοι
- 48
είμαι σίγουρος κι εγώ... ;D ;D ;Daudiokostas είπε:
εδώ ακούνε τις διαφορές με κλειστά μάτια στα HZ των μεγαφώνων, τις 30 παραπάνω σπείρες στο τύλιγμα του μαγνήτη εκεί θα κολώσουν??? ;D ;D ;D ;D
είμαι σίγουρος κι εγώ... ;D ;D ;Daudiokostas είπε:
Διαφωνείς σε κάτι από αυτά που έγραψα? λέω κάτι φυσικά παράλογο? πότε μου δε θα αρνηθώ ένα επιστημονικό λόγο. οι Gibson και οι fender είναι πολύ καλές κιθάρες. Απλά δεν αξίζουν πάνω από 700 με 1000 ευρώ. στο 1000αρικο αρχίζουν Τα χρυσά αυτιά.audiokostas είπε:
Ακριβώς έτσι αγαπητέ και μπράβο σου που το επισημαίνεις.otto## είπε:τέλος πάντων. ο καθένας έχει δικαίωμα επιλογής και γνώμης και το σέβομαι πάρα πολύ.
Συμφωνώ απολύτως και στη μεθοδολογία και στα συμπεράσματα. Και όπως γνωρίζεις, τον τελευταίο χρόνο, έχουμε καεί μαζί με τον άλλο "άρρωστο", περνώντας ατελείωτες ώρες δοκιμάζοντας τους ίδιους μαγνήτες σε διαφορετικές κιθάρες, άλλους μαγνήτες στις ίδιες, ίδιο μπράτσο σε άλλα σώματα και διάφορα άλλα που πολλές φορές άγγιξαν τα όρια της παράνοιας από πλευράς σύλληψης ιδέας για δοκιμή. ;Dez είπε:1. Να διαθέτει ένα σετ μαγνήτες που να τους "γνωρίζει" επαρκώς.
2. Να διαθέτει δύο κιθάρες (Telecaster εν προκειμένω) με διαφορετικά ξύλα.
3. Να διαθέτει έναν ενισχυτή που επίσης να γνωρίζει επαρκώς.
4. Να είναι ο ίδιος (και φυσικά τα χέρια του και το touch του) ο δοκιμαστής.
5. Οι ρυθμίσεις του ενισχυτή, το hardware, τα καλώδια και το setup των οργάνων να είναι αν όχι ταυτόσημα, τουλάχιστον παραπλήσια.
Εφόσον λοιπόν υπάρχουν τα ανωτέρω -και αρκετός χρόνος για "κάψιμο" ;D -προχωράμε στις δοκιμές...
Οι ίδιοι μαγνήτες, parts και παίκτης/ενισχυτής (βάλε - βγάλε) σε (υποθετικά):
alder body - rosewood neck
ash body - maple neck
alder body - maple neck
ash body - rosewood neck
Εκείνον που έχει προχωρήσει σε τέτοια "πειράματα", θα τον ακούσω με προσοχή.
Κατά τα λοιπά, γνώμες που βασίζονται σε θεωρητικές προσεγγίσεις, ασκήσεις επι χάρτου και κλιπς του σωλήνα, τα ακούω με επιφύλαξη (τουλάχιστον)... 8)
Τα ανωτέρω, στοιχειοθετούν απλώς και μόνο ένα παράδειγμα, καθότι η συζήτηση για την μοναδικότητα ενός κομματιού ξύλου, απο μόνη της είναι μεγάλη και δύσκολη, απαιτεί ειδικές γνώσεις και είναι καλύτερα να μην φτάσουμε ως εκεί...
Προσωπικά, έχοντας κάνει το πείραμα που παραθέτω (κι άλλα πολλά ;D 8) :), βρίσκω διαφορές στον ήχο, άλλοτε σημαντικές, άλλοτε όχι.
Φυσικά αυτό που ακούγεται σε κάθε περίπτωση, είναι ηλεκτρική κιθάρα και όχι λαούτο ;D, όμως δεν ακούγονται το ίδιο...
Οι όποιες διαφορές λοιπόν εντοπίζονται, έχουν να κάνουν με τα κσύλα ;D ;D.
Μην ξεχνάτε και τα λούστρο...μισό χέρι παραπάνω κάνει τη διαφορά! ;Dfusiongtr είπε:Βάλτε στο παραμύθι και τις γέφυρες, τα τάστα, και συμφωνούμε.![]()
Αυτό που λες ισχύει, αλλά στην δική μου περίπτωση(ήμασταν 3 φίλοι) ο καθένας έχει την δική του εκτίμηση...άλλη θα λέω εγώ άλλη θα λες εσύ και το έργο συνεχίζεται....Alter είπε:επισης, αλλος καλος χωρος για δοκιμες ειναι μεγαλα μαγαζια στο εξωτερικο, που εχουν μεγαλο στοκ, οπου μπορεις να παιξεις ας πουμε δεκα ιδιες τελε η στρατ, η les paul. Ιδιο μοντελο, σειρα, ιδιοι μαγνητες, setup κτλ. Εγω τουλαχιστον οσες φορες το εκανα, διαπιστωνα οτι απο τις δεκα, παντα υπηρχαν μια δυο που ξεχωριζαν και προς το καλυτερο, και προς το χειροτερο. Τα ξυλα και ο συνδυασμος τους δηλαδη..![]()
Αυτή σου όμως η πρόταση, θέτει σε ευθεία αμφισβήτηση το άκριτο σου πιστεύω, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το υπο συζήτηση θέμα.otto## είπε:Ενα πειραμα με οργανα μετρησης θα με επειθε αλλα κατι τετοιο ειναι μαλλον δυσκολο και ανουσιο.
Παίρνοντας όμως αφορμή απο την ευγένεια και την επόμενη πρόταση σου:Δυστυχως τα αυτια μου δεν ειναι ικανα να συλλαβουν τις διαφορες οποτε επικαλλουμαι την επιστημη.
Και παρότι δεν ήθελα εξ αρχής να σχολιάσω, θέλω να θυμίσω σε όλους μας, πως τα όργανα, ο κάθε είδους εξοπλισμός κλπ., είναι τα μέσα που χρησιμοποιούμε για να παράξουμε τέχνη, ο καθένας κρίνει κατά βούληση, εκείνο που αληθινά μετράει είναι αν έχουμε κάτι να πούμε, αν αγωνιούμε να βρούμε τη δική μας φωνή, αν καιγόμαστε απο πόθο και προσμονή να μοιραστούμε τη μουσική μας, την τέχνη μας, την επιστήμη μας.Καλο βραδυ σε ολους και αληθεια θα περιμενω για καποιο σχολιο που θα παραθετει τεκμηρια περαν αμφισβητησης και προσωπικης κρισης.
Πολύ ωραίο Ηλία. Τόσο ωραίο που θα μπορούσα να το είχα γράψει εγώ. 8)ez είπε:Παίρνοντας όμως αφορμή απο την ευγένεια και την επόμενη πρόταση σου:
Και παρότι δεν ήθελα εξ αρχής να σχολιάσω, θέλω να θυμίσω σε όλους μας, πως τα όργανα, ο κάθε είδους εξοπλισμός κλπ., είναι τα μέσα που χρησιμοποιούμε για να παράξουμε τέχνη, ο καθένας κρίνει κατά βούληση, εκείνο που αληθινά μετράει είναι αν έχουμε κάτι να πούμε, αν αγωνιούμε να βρούμε τη δική μας φωνή, αν καιγόμαστε απο πόθο και προσμονή να μοιραστούμε τη μουσική μας, την τέχνη μας, την επιστήμη μας.
Το τι θα βολέψει κάποιον και γιατί θα το διαλέξει, ΟΚ, να το συζητήσουμε αν έχουμε διάθεση και χρόνο, όμως εκείνο που μένει είναι η μουσική, η έκφραση μας, τα τραγούδια που γράφουμε η επιλέγουμε να ερμηνεύσουμε, και όχι αν τ'αυτιά μας είναι καλύτερα η διαφορετικά απο του άλλου...
Άλλωστε, ας μη ξεχνάμε, ο Μπετόβεν έζησε μεγάλο μέρος της ζωής του και συνέθεσε κάποια απο τα αριστουργήματα του όντας εντελώς κουφός...![]()
Σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό είναι αυτό- όπως το περιγράφεις.Πνοή και Νύξη είπε:Τελικά, όταν περιγράφουμε τον ήχο ενός οργάνου, μήηηπως στην πραγματικότητα περιγράφουμε τον τρόπο που παίζουμε και όχι τον πραγματικό ήχο;
Έχεις δίκιο να βρίσκεις κενά λογικής στα όσα έγραψα. Τα ξαναδιαβάζω και παραδέχομαι ότι η έκφρασή μου, ελπίζω λόγω νύχτας, ήταν σαθρή. Αναδιατυπώνω.ez είπε:Αυτή σου όμως η πρόταση, θέτει σε ευθεία αμφισβήτηση το άκριτο σου πιστεύω, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το υπο συζήτηση θέμα.
Όπως και η κάτωθι, αντιφάσκει με την άνωθι ;D.
Παίρνοντας όμως αφορμή απο την ευγένεια και την επόμενη πρόταση σου:
Και παρότι δεν ήθελα εξ αρχής να σχολιάσω, θέλω να θυμίσω σε όλους μας, πως τα όργανα, ο κάθε είδους εξοπλισμός κλπ., είναι τα μέσα που χρησιμοποιούμε για να παράξουμε τέχνη, ο καθένας κρίνει κατά βούληση, εκείνο που αληθινά μετράει είναι αν έχουμε κάτι να πούμε, αν αγωνιούμε να βρούμε τη δική μας φωνή, αν καιγόμαστε απο πόθο και προσμονή να μοιραστούμε τη μουσική μας, την τέχνη μας, την επιστήμη μας.
Το τι θα βολέψει κάποιον και γιατί θα το διαλέξει, ΟΚ, να το συζητήσουμε αν έχουμε διάθεση και χρόνο, όμως εκείνο που μένει είναι η μουσική, η έκφραση μας, τα τραγούδια που γράφουμε η επιλέγουμε να ερμηνεύσουμε, και όχι αν τ'αυτιά μας είναι καλύτερα η διαφορετικά απο του άλλου...
Άλλωστε, ας μη ξεχνάμε, ο Μπετόβεν έζησε μεγάλο μέρος της ζωής του και συνέθεσε κάποια απο τα αριστουργήματα του όντας εντελώς κουφός...![]()
"Και τα ξύλα παίζουν ρόλο" λες. Και "η γη είναι επίπεδη" λέω.audiokostas είπε:Πολύ ωραίο Ηλία. Τόσο ωραίο που θα μπορούσα να το είχα γράψει εγώ. 8)
Αλλά δεν μιλάμε για μουσική. Μιλάνε για ξύλα.
Και τα ξύλα παίζουν ρόλο.
Ο άλλος βόρειος, ο Πνοηκαινύξ κάπου τα χε γράψει επίσης πολύ ωραία αλλά βαριέμαι να ψάχνω και δεν έχω πιεί ούτε καφέ ακόμα.