Wall of cabinets, μηπως τελικα τρωμε το παραμυθι?

Superfunk είπε:
Προσπαθω να καταλαβω ΠΩΣ ταϊζεις τον κοσμο marketing και παραμυθι απο τη στιγμη που απο το...φορτηγο που κουβαλας χρησιμοποιεις μονο...3 κιθαρες (δηλ.ο ΚΟΣΜΟΣ αυτες βλεπει μονο)...και δεν μπορω...... ;D ;D

Κανονικα θα τους ταϊζες marketing αν σε καθε τραγουδι χρησιμοποιουσες και αλλη κιθαρα.... ;D
Ας το θέσω αναλυτικότερα λοιπόν, αφού πρέπει να γίνει εκτενής ανάλυση σε ό,τι γράφουμε ;D

Ουσιαστικά ο Mayer (μιας κι έφερα το παράδειγμα) έχει ένα φορτηγό κιθάρες, όλες ίδιες με ίδιους μαγνήτες, τα πάντα ίδια. Οι αγαπημένες του είναι η black (custom shop) και η SRV. Από εκεί κ πέρα, αλλάζει κιθάρες σε κάθε τραγούδι (ή ανά δύο τραγούδια) χωρίς να υπάρχει λόγος.

Κάτι αντίστοιχο έκανε στα νιάτα του κι ο Richie Sambora. Χωρίς λόγο, άλλαζε την κιθάρα που διέφερε μόνο σε χρώμα ή έπαιζε ένα ολόκληρο κομμάτι με double neck strat (χωρίς να υπάρχει λόγος).  

Το παραπάνω έχει να κάνει με εντυπωσιασμό καθαρά. Παραπέρα, δίνει το μήνυμα αγοράστε περισσότερες κιθάρες καθώς η κάθε μία επιτυγχάνει το δικό της σκοπό, το δικό της ήχο, κλπ. Το θέμα μας εδώ δεν είναι αν θα κοροϊδέψει εμένα ή αν φαίνεται ενοχλητικό σ'εμένα. Όσο ενοχλητικό για εμένα είναι το fake wall of cabinets, άλλο τόσο ενοχλητικό το ν'αλλάζει κάποιος συνεχώς κιθάρες ίδιου τύπου, ίδια εταιρείας, με ίδια specs. Τώρα, αν μπούμε σε λογικές 'και τί νοιάζει εμάς' ή 'ο καθένας πρέπει να ενημερωμένος', τότε προφανώς δεν υπάρχει λόγος περαιτέρω συζήτησης και προφανώς το thread δεν έχει νόημα.

 
aggeloskrv είπε:
αρα τρωμε το παραμυθι!
Οχι βεβαια. Ενα ντεκορακι ειναι και μαλιστα ευχαριστο, για τα αχαρα γουστα μου ;D

Δεν γνωριζω βεβαια τι γινοταν πριν το 80, αλλα θεωρω οτι ολοι γνωριζουμε πως

απο  τα early 80s και μετα που τα ΡΑ systems κανουν ολη τη δουλεια "μεταδοσης" του ηχου στο ακροατηριο.
αρα δεν τρωμε το παραμυθι υπαρχει παραμυθι ;)

 
Από εκεί κ πέρα, αλλάζει κιθάρες σε κάθε τραγούδι (ή ανά δύο τραγούδια) χωρίς να υπάρχει λόγος.
αποφασισε...τελικα ΠΟΣΕΣ κιθαρες χρησιμοποιει ΜΠΡΟΣΤΑ στον κοσμο ?100 ή 3 ?

γιατι ΠΡΙΝ αλλοιως μας τα ελεγες  ;D

Από εκεί κ πέρα παίζει με την δικιά του την blackie και την SRV
 
Όσο ενοχλητικό για εμένα είναι το fake wall of cabinets, άλλο τόσο ενοχλητικό το ν'αλλάζει κάποιος συνεχώς κιθάρες ίδιου τύπου, ίδια εταιρείας, με ίδια specs.
Στη μια περιπτωση σε "κοροιδευει" (σου παρουσιαζει κατι για πραγματικο ενω δεν ειναι...και μαλιστα με τετοιο ογκο και μεταφορικα παιζει αυτο το παραμυθακι να ειναι και το οχι και τοσο περηφανο μερος του εισητηριου που πληρωσες) ενω στην αλλη δε σε κοροιδευει....απλα ΜΠΟΡΕΙ....και ισως να ειναι το περηφανο μερος του εισητηριου που πληρωσες...

https://www.youtube.com/watch?v=nEKaUlufz8g

 
otto## είπε:
Πάμε σε ένα ρεσιτάλ κλασικής μουσικής, λόγου χάριν. Δε θα δεις το πρώτο βιολί να έχει μαζί 20 διαφορετικά όργανα. Δηλαδή αυτός γιατί δε θέλει διαφορετικό feel σε κάθε κομμάτι;
Οι βιολονίστες παραδοσιακά ψάχνουν το ένα "μαγικό" βιολί, το οποίο είθισται να είναι 100+ ετών. Εντελώς άλλο καπέλο.

 
Mistral είπε:
Ας το θέσω αναλυτικότερα λοιπόν, αφού πρέπει να γίνει εκτενής ανάλυση σε ό,τι γράφουμε ;D

Ουσιαστικά ο Mayer (μιας κι έφερα το παράδειγμα) έχει ένα φορτηγό κιθάρες, όλες ίδιες με ίδιους μαγνήτες, τα πάντα ίδια. Οι αγαπημένες του είναι η black (custom shop) και η SRV. Από εκεί κ πέρα, αλλάζει κιθάρες σε κάθε τραγούδι (ή ανά δύο τραγούδια) χωρίς να υπάρχει λόγος.

Κάτι αντίστοιχο έκανε στα νιάτα του κι ο Richie Sambora. Χωρίς λόγο, άλλαζε την κιθάρα που διέφερε μόνο σε χρώμα ή έπαιζε ένα ολόκληρο κομμάτι με double neck strat (χωρίς να υπάρχει λόγος).  

Το παραπάνω έχει να κάνει με εντυπωσιασμό καθαρά. Παραπέρα, δίνει το μήνυμα αγοράστε περισσότερες κιθάρες καθώς η κάθε μία επιτυγχάνει το δικό της σκοπό, το δικό της ήχο, κλπ. Το θέμα μας εδώ δεν είναι αν θα κοροϊδέψει εμένα ή αν φαίνεται ενοχλητικό σ'εμένα. Όσο ενοχλητικό για εμένα είναι το fake wall of cabinets, άλλο τόσο ενοχλητικό το ν'αλλάζει κάποιος συνεχώς κιθάρες ίδιου τύπου, ίδια εταιρείας, με ίδια specs. Τώρα, αν μπούμε σε λογικές 'και τί νοιάζει εμάς' ή 'ο καθένας πρέπει να ενημερωμένος', τότε προφανώς δεν υπάρχει λόγος περαιτέρω συζήτησης και προφανώς το thread δεν έχει νόημα.
Καταλαβαίνω τι λες και είναι μία άποψη. Από την άλλη όμως, δες το σα να αλλάζουν κουστούμια παράστασης. Για αυτούς το κόστος είναι αντίστοιχο. Κάνουν τη διαφήμιση, κάνουν το κομμάτι τους κλπ.

Κυριοι αλλο το παιζω με 3-4...η 104 διαφορετικες κιθαρες γιατι μου χρειαζονται η γιατι ΜΠΟΡΩ (αρκει οι κιθαρες να ειναι πραγματικες και οχι απο φελιζολ!!!) και αλλο το στηνω wall of cabinets κουφια (κατι το οποιο ειναι fake....)

Εμενα δε με ξερει η μανα μου αλλα στα live παιζω με 2-3 και 4 διαφορετικες κιθαρες...αλλες φορες επειδη ετσι επιτασσει το κομματι αλλες φορες επειδη ετσι γουσταρω η επειδη πολυ απλα τις αγαπαω ΟΛΕΣ!!!(ναι παιζει κ αυτο!)

Αλλο αυτο ομως και αλλο αυτο με τις αδειες καμπινες....το ενα καποιες φορες μπορει να ειναι κινηση εντυπωσιασμου δε λεω....και καποιες αλλες παλι οχι....το αλλο ειναι παντα κινηση εντυπωσιασμου...

Και δεν ειναι κακο να κανεις κινηση εντυπωσιασμου....κακο ειναι να (προσπαθεις να) παραμυθιασεις τον κοσμακη....

Κατα την ταπεινη μου αποψη παντα....
Δεν είναι εντελώς διαφορετικό. Σύμφωνα με το πνεύμα του OP όλα συντελούν στο να πουληθεί marketing στον κόσμο. Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι.

Οι βιολονίστες παραδοσιακά ψάχνουν το ένα "μαγικό" βιολί, το οποίο είθισται να είναι 100+ ετών. Εντελώς άλλο καπέλο.
Δίκιο έχεις αλλά σκέψου ότι και οι κιθαρίστες ψάχνουν το holy grail (les paul 58, 59 κλπ.). Πάντως το παραδειγμά μου ήταν εντελώς τυχαίο. Αντί για βιολιστή βάλτε πιανίστα κλπ κλπ.

 
Superfunk είπε:
αποφασισε...τελικα ΠΟΣΕΣ κιθαρες χρησιμοποιει ΜΠΡΟΣΤΑ στον κοσμο ?100 ή 3 ?

γιατι ΠΡΙΝ αλλοιως μας τα ελεγες  ;D
Το κάνω επίτηδες γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι κατάλαβες το φθόνο που έχω για τον John Mayer.  ;D ;D

@otto##

Δεν μπορώ να το δεχτώ ως 'το κοστούμι τους' σε μία παράσταση. Το βλέπω αρνητικά γενικότερα, χωρίς όμως να με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα. Περισσότερο γελάω με την φάση. Παραπέρα, απάντησα στον Superfunk, που προσπαθεί να τους δικαιολογεί προφανώς επειδή θέλει ν' αγοράσει κι άλλες κιθάρες και δεν ξέρει πώς να το πει στη γυναίκα του!  ;D ;D

 
otto## είπε:
Δίκιο έχεις αλλά σκέψου ότι και οι κιθαρίστες ψάχνουν το holy grail (les paul 58, 59 κλπ.). Πάντως το παραδειγμά μου ήταν εντελώς τυχαίο. Αντί για βιολιστή βάλτε πιανίστα κλπ κλπ.
ok, αλλά δεν υπάρχουν διαφορετικά σχέδια/μοντέλα/στυλ π.χ. stradivarius lp, sg, strat, tele, κλπ. Ένα σχέδιο υπάρχει και όλοι επανεκτελούν (πιστά) μουσική 200+ ετών.

Αντε να πας σε Plexiglass αν θες να το παίξεις μοντέρνος (π.χ. Vanessa May).

Επίσης, τα φημισμένα βιολιά κοστίζουν 1-2 εκατομμύρια, δύσκολο να κάνεις συλλογή  ;D

Ντάξει έχει πολλές πτυχές για τους κιθαρίστες το θέμα. Απωθημένα, συλλογές, επίδειξη, wow factor, αίσθηση στο χέρι και διάθεση. Όταν με το καλό γίνω και γω touring musician θα έχω να σχολιάσω περισσότερα επί του θέματος  ;D

Πάντως σέβομαι εξίσου τον single-axe με τον multi-axe κιθαρίστα. Ο καθένας όπως καταλαβαίνει και γουστάρει.

 
Καλησπερίζω το φόρουμ! Έχω την εντύπωση πως οι πολλές καμπίνες δεν εξυπηρετούν στο να ακούει το κοινό, αλλα όταν παίζεις σε τεράστιο stage εξυπηρετούν στο να ακούει ο κιθαρίστας, μιας και αν παίζεις με μια-δύο καμπίνες, όση ένταση κι αν έχεις πρέπει να στέκεσαι ακριβώς στην ευθεία τους για να ακούς, λόγω της έντασης του PA και των μόνιτορς, αλλα και δεδομένης της απόστασης που θα έχεις από αυτές λόγω του μεγάλου stage. Έτσι, έχοντας καμια δεκαριά καμπίνες πίσω σου μπορείς να κινείσαι στη σκηνή και να ακούς επαρκώς.

 
JimmyKonsta είπε:
Έτσι, έχοντας καμια δεκαριά άδειες καμπίνες πίσω σου μπορείς να κινείσαι στη σκηνή και να ακούς επαρκώς.
Αυτό είναι σίγουρο!  ;D

 
JimmyKonsta είπε:
Καλησπερίζω το φόρουμ! Έχω την εντύπωση πως οι πολλές καμπίνες δεν εξυπηρετούν στο να ακούει το κοινό, αλλα όταν παίζεις σε τεράστιο stage εξυπηρετούν στο να ακούει ο κιθαρίστας, μιας και αν παίζεις με μια-δύο καμπίνες, όση ένταση κι αν έχεις πρέπει να στέκεσαι ακριβώς στην ευθεία τους για να ακούς, λόγω της έντασης του PA και των μόνιτορς, αλλα και δεδομένης της απόστασης που θα έχεις από αυτές λόγω του μεγάλου stage. Έτσι, έχοντας καμια δεκαριά καμπίνες πίσω σου μπορείς να κινείσαι στη σκηνή και να ακούς επαρκώς.
Σχεδον ολοι πλεον παιζουν με in ears οποτε δεν χρειαζεται καν να εχουν ενισχυτη πανω στη σκηνη,αλλα ακομα και οσοι δεν παιζουν με in ears ακουνε μια χαρα απο τα μονιτορς,οι δεκαδες ΑΔΕΙΕΣ καμπινες πισω απο τις metal μπαντες ειναι απλα για "μουρη",συνηθως η μοναδικη καμπινα που "ακουει" το μικροφωνο το οποιο "ταϊζει" το ΡΑ ειναι off stage μεσα σε καποιο isolation box.

 
Superfunk είπε:
συνηθως η μοναδικη καμπινα που "ακουει" το μικροφωνο το οποιο "ταϊζει" το ΡΑ ειναι off stage μεσα σε καποιο isolation box.
Μπα, συνήθως είναι μια κεφαλή σε μια 4Χ12 με ένα, άντε δυο μικρόφωνα πάνω στην σκηνή and that's it. Σε κάποιες περιπτώσεις έχουν δυο κεφαλές, διαφορετικές, με ξεχωριστές καμπίνες. Αν η συναυλία θέλει show αρα και σκηνικά (οι περισσότερες συναυλίες είναι πιο μινιμαλ) δεν βλέπεις ενισχυτές/καμπίνες. Μόνο κάτι παλιομοδίτες έχουν (ψεύτικο πάντα) wall of cabinets. Δεν ζουμε στα 80s, δεν ψαρώνει κανείς πια.

 
Τι μέταλ και in ear φίλως; Άμα είσαι γέρος, ροκάς και κουφός μία είναι η λύση  ;D...

Neil_Young_626.JPG

 
ez είπε:
Τι μέταλ και in ear φίλως; Άμα είσαι γέρος, ροκάς και κουφός μία είναι η λύση  ;D...
φειλος νωμιζο ωτι αφτοι που αιβαλες στιν ικονα κανουν καπειταληστικω μαρκαιτινγκ για τι Φαιντερ σαι βαρρως του λαγου  ;D

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top