VST covers

Trolley το τι μπορεις να κανεις με τα vst ( η τα hardware synth ) του 2023 σε σχεση με τα αντιστοιχα του 2000, αυτο εχει αλλαξει. Δηλαδη δε νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που δεν το ασπαζεται αυτο το πραγμα.


Ασφαλώς, έτσι είναι. Δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησής (μου). Άλλο πράγμα σου λέω (γράφω). Μην προσπαθείς να με πείσεις για κάτι που ήδη πιστεύω και είναι προφανές.

Οριστε εγω ακουω με 4 ιτζες.


Ωραίος. Και εγώ έχω ακούσει (για πολύ καιρό) με 4, αλλά δεν έγραφα reviews για την πιστότητα διαφόρων plugins. Γνώθι.

 
 Μα, ας πουμε, και οσοι λενε οτι προτιμουν το hardware, και αυτοι τα ιδια ζητηματα δεν αντιμετωπιζουν; Ή αυτοι που αλλαξαν γνωμη, που ειναι και οι ΠΟΛΥ περισσοτεροι, και στην πορεια πειστηκαν να ενταξουν και vsts στις παραγωγες τους, αυτοι τι εγινε, πουλησαν τα ηχεια τους; ?

 Τα plug ins γενικα εχουν αυξησει τοσο πολυ την "πιστοτητα" τους, που εχουν ενταχτει στις μεγαλυτερες παραγωγες, με τους top μουσικους και ηχοληπτες, ειτε ως processors ειτε ως πηγη ηχου. Και σε studio συνθηκες και σε live. Ακομα και αν δεν παιρνουμε στα σοβαρα τις online συζητησεις, αυτο απο μονο του αρκει για να φανει η ταση στη φαση ?

 Δηλαδη, αν επρεπε να κανω μια κριτικη στο τι λεγεται online, περισσοτερο σε αυτο θα εστιαζα. Στο trend, στο influencing, και στο δυναμικο μπασιμο του σκευομορφισμου της Roland ? Πιο πιθανο ειναι να μην ακουνε λογω των γραφικων ? παρα γιατι δεν εχουν να αγορασουν ηχεια ?

 
Μια μέρα θα φτάσει και αυτό και έρχεται η μέρα. ??? η μέρα των ζωντανών σαμπλερς

 
Τα λέτε πολύ καλά όλοι. Δεν είναι θέμα ότι η μία πλευρά είναι λάθος και η άλλη σωστή. Είναι θέμα πολιτικής. Και κατ επέκτασιν οικονομίας.

Πρόσφατα άκουσα εκεινο το θέμα από το ισέψιο μιας και είπαμε για Τσίμμερ. Ένα εξαροειδές. Και δεν μου εκανε κούκου όπως το άκουσα μοναχό του. Και μου έκανε εντύπωση που δεν μου έκανε κουκου όπως το άκουσα μοναχό του, γιατί όταν έβλεπα την ταινία θυμάμαι ότι σκεφτόμουν ΨΨΨΨΨΨΨΨ ο μάστορης.

Από την άλλη, αν βάλω ένα σιντάκι από το 8πλο του στραβίνσκυ με ανσαρμέτ και σουις ρομάντ, κάπου το 50 τα ηχογραφήσανε, υπάρχει σήμα και κάτω από το κατώφλι θορύβου, μια χαρά την ακούω στερεοφωνικά στην ιεροτελεστία, και πλάθει το μυαλό εικόνες, κι αρκούδες βλέπω στον πετρούσκα, και ορξ στο πουλί της φωτιάς, και καλλίπυγους μανάρες στον απόλλωνα μουσηγέτη κτπ κτπ..

Ότι η δουλειά εξυπηρετείται πλέον ΚΑΙ έτσι είναι γεγονός. Για μένα, καλό είναι αυτό κάποιος να το αποδεχτεί και να μην παραπονιέται.

Ότι δεν είναι το βέλτιστο, δεν είναι, τι να κάνουμε. Κι αυτό καποιος πρέπει να το αποδεχτεί και να μην παραπονιέται.

Όπως υπάρχει απαίτηση από κάποιον που παίρνει υποβασικό μισθό να ξεφουρνίζει κάθε μέρα τον τέλειο εσπρέσσο, χωρίς μα και μου, κι όπως πεφτει π.χ. μια γέφυρα και δεν φταίει κανείς. Απλά έτσι είναι τα πράγματα, και έχουν οδηγηθεί εκεί όχι από μία συγκεκριμένη απόφαση, αλλά ένα πλέγμα αλληλεπιδράσεων. Το MIDI μας έφερε εδώ; το sequencing; οι κακοί χώροι ηχογράφησης στα σπίτια μας; η άρνηση των ορχηστρών να παίζουν τζάμπα; η θέληση του παραγωγού να δώσει 90% λιγότερα λεφτά και να πάρει ένα 50% του προϊόντος που όμως αρκεί για τη δουλειά; μάλλον όλα μαζι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Νομιζω οτι, οσο αφορα τα κατα καιρους λεγομενα, ολα αυτα ειναι απλα παρενεργειες του εκδημοκρατισμου, τοσο των audio εργαλειων, οσο και του "δημοσιου" λογου.

 Πολυ απλα λεμε ολοι την αποψαρα μας, ειτε ακουμε σε ηχειαρες, ειτε ειμαστε κουφοι, και οποιον παρει ο χαρος.

 Αυτο δε σημαινει ομως οτι ο "μεσος ορος" των αποψεων μενει σταθερος. Εχει αλλαξει, και η πιο απλη εξηγηση ειναι οτι αλλαξε το αντικειμενο της συζητησης. Και συνηθως η πιο απλη εξηγηση ειναι και η πιο αληθινη.

 Τωρα, δε βλεπω το λογο για να βλεπουμε την εξελιξη στο συγκεκριμενο θεμα αρνητικα. Δηλαδη ας πουμε, τα budget soundtracks του παρελθοντος ειχαν καλυτερι ηχο; ΧΑΛΙΑ ηταν, καλα για τα παιχνιδια μην το συζητησουμε, με κατι FM ηχους απο το τσιπακι ? η πιο μετα κατι ορχηστρες ο θεος να τις κανει ?

 Ηχητικα, που ειναι και το θεμα μας, ειμαστε στι καλυτερο σημειο ολων των εποχων. Αν τωρα ΜΟΥΣΙΚΑ ειμαστε στο ναδιρ, με προβλεψη για περαιτερω πτωση, σε αυτο δεν φταινε ουτε τα vst ουτε η τεχνολογια, η παρακμη του πολιτιστικου output υπερβαινει αλλωστε χρονικα αυτα τα ελασσονα ζητηματα.

 
Πολυ απλα λεμε ολοι την αποψαρα μας, ειτε ακουμε σε ηχειαρες, ειτε ειμαστε κουφοι, και οποιον παρει ο χαρος.


Σε πολλή εκτίμηση μας έχεις ρε φίλως. ?

Και συνηθως η πιο απλη εξηγηση ειναι και η πιο αληθινη.


Actually, i've never found that to be true.




 
σε αυτο δεν φταινε ουτε τα vst ουτε η τεχνολογια
Φίλε Μάνο εγώ νομίζω ότι φταίνε λιγουλάκι. Όσο φταίει π.χ. το google που δεν μπορεί κάποιος να κάνει το έξτρα κλικ για να απομνημονεύσει πράγματα όπως π.χ. ο τύπος για τον όγκο κυλίνδρου ή όπως όλη η φάση με τους υπολογιστές, τα κινητά και το ναι/όχι, επόμενο βήμα, βήμα, βήμα. Ενώ εμείς οι άνθρωποι μπορούμε και το παράλληλο να το πάμε κόσα, τα μηχανήματα όχι τόσο εύκολα, ή μάλλον, ο άνθρωπος δεν βρίσκει εύκολο τρόπο να μεταφέρει την παράλληλη σκέψη στα μηχανήματα, και προτιμάει τον πιο εύκολο δρόμο που είναι μια σειρά βημάτων.

Θα μου πεις, τι θες να κάνουμε τώρα; Να σταματήσουμε να είμαστε αρρωστάκια με την ευκολία; Αυτή είναι η φύση μας. Σύμφωνοι θα πω, θα υπογράψω κι από κάτω.

καλα για τα παιχνιδια μην το συζητησουμε, με κατι FM ηχους απο το τσιπακι ?
Αυτό ήταν για να ταιριάζουν με το πιξελιασμένο σπράιτ του πρωταγωνιστή, άποψη κι έτσι.

 
 Ali, καταλαβαινω τι λες. Αλλα δεν μπορω να κατηγορησω τα μηχανηματα ουτε για το καλλιτεχνικο αποτελεσμα ουτε για την τεμπελια. Αλλωστε ποια τεμπελια, εχουμε αναλαβει στην ουσια δουλεια δεκα ανθρωπων οταν καθομαστε μπροστα σε ενα DAW, το οτι μιλαμε για ευκολιες ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, πως αλλιως θα γινοτανε, παλια ουτε ενα ντεφι δε θα μπορουσες να ηχογραφησεις μονος σου, και τωρα μιλαμε για μια συμφωνικη; ? Θελουμε ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ευκολιες, οχι λιγοτερες ?

 Ομως, οπως και να εχει, τα μηχανηματα ηχο βγαζουν, και ο ηχος που βγαζουν σημερα ειναι φανταστικος, πολλες φορες εντυπωσιαζομαι στο μεγιστο βαθμο απο την ηχητικη αρτιοτητα σημερινων παραγωγων. Το οτι την ιδια στιγμη μου πεφτουν τα δοντια απο τις ΜΑΛΑΚΙΕΣ που ακουω ως μουσικο περιεχομενο ? αυτο ειναι αλλο.

 Cos, ξερεις ποτε θα ειμαστε κοντα;

 Οταν θα εξελιχθουν τοσο οι επεξεργαστες, που θα μπορεις να εχεις PHYSICAL MODELLING, εξελιγμενο physical modelling that is, για ΚΑΘΕ οργανο της ορχηστρας ξεχωριστα.

 Και τοτε θα μπορεις και να τα προγραμματισεις ΠΟΛΥ πιο ευκολα.

 Αργει καμποσο εκεινη η ωρα, αλλα οταν θα ερθει θα γινει χαμος ? Αν δεν γινει κανας αλλος χαμος πρωτα, με στρακαστουκες βαρελοτα και τετοια

 Το φυσερo ? που εβαλες ο ΕΤ το παιζει;

 
Cos, ξερεις ποτε θα ειμαστε κοντα;

 Οταν θα εξελιχθουν τοσο οι επεξεργαστες, που θα μπορεις να εχεις PHYSICAL MODELLING, εξελιγμενο physical modelling that is, για ΚΑΘΕ οργανο της ορχηστρας ξεχωριστα.
To ξέρω και έρχεται και έτσι τι καλά που θα είναι, τι ωραία.

Τον παίκτη εννοείς; όχι.
Τον παίκτη ναι

 Θα στον γνωρίσω.

 ΕΓΩ είμαι και παίζω με ΑΥΤΟχαχαχαχχαχχαχαχα?

  image.jpeg

 
 Θα στον γνωρίσω.

 ΕΓΩ είμαι και παίζω με ΑΥΤΟχαχαχαχχαχχαχαχα?
Κοίτα, το πήγες πολύ καλά. Μόνο το δεύτερο bend ακούστηκε αφύσικο, αλλά και πάλι κάποιος τρομπετίστας μπορεί να διάλεγε να το κάνει, αλλά δεν θα τσίμπαγε έτσι. Περνάει εύκολα, αν πεις ότι βρήκες μια λούπα του 1930, την πετσόκοψες, την τάπωσες από θέμα eq και δυναμικών και την έβαλες.

Αυτό το σαξ ας πούμε το παίζεις;



Δυσκολάκι.

 
 -" Πηρα κατι μπασκετικα παπουτσια σημερα, φιλε πολυ ωραια, τα εχουν εξελιξει οι ατιμοι πολυ, παναλαφρα και σταθερα ειναι."

 - "Ασε ρε που θα μου πεις εμενα ετσι, τραβα στο παρκε αμα εισαι μαγκας να καρφωσεις με αλμα απο τη γραμμη των βολων, αλλιως μεινε με τα allstarακια ναουμε "

 ?

 
Οταν θα εξελιχθουν τοσο οι επεξεργαστες, που θα μπορεις να εχεις PHYSICAL MODELLING, εξελιγμενο physical modelling that is, για ΚΑΘΕ οργανο της ορχηστρας ξεχωριστα.

 Και τοτε θα μπορεις και να τα προγραμματισεις ΠΟΛΥ πιο ευκολα.
Εγώ νομίζω ότι αν πάει το πράγμα προς τα εκεί, θα αλλάξει και η φύση του προγραμματισμού. Δε θα μιλάμε για κοντρόλλερ και παραμέτρους και μπούρδες, θα είναι όπως ακριβώς ζητάς πράγματα και από κάποιον μουσικό. Γιατί αν έχεις μια εκτέλεση γραμμένη, ήδη έχει περάσει από το πρώτο φίλτρο του πώς εκτελείται (έχει διαβάσει κάποιες χιλιάδες παρτιτούρες το ΑΙ μοντέλο, έχει ακούσει και κάποιες χιλιάδες ηχογραφήσεις, οπότε ξέρει ότι ένα αρπέτζιο γραμμένο ΕΤΣΙ, υπάρχει 85% πιθανότητα και να παίζεται ΕΤΣΙ). Οπότε ήδη θα έχεις μια μουσικότερη εκτέλεση άμεσα, χωρίς πολλά πολλά.

 
2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Κοίτα, το πήγες πολύ καλά. Μόνο το δεύτερο bend ακούστηκε αφύσικο, αλλά και πάλι κάποιος τρομπετίστας μπορεί να διάλεγε να το κάνει, αλλά δεν θα τσίμπαγε έτσι. Περνάει εύκολα, αν πεις ότι βρήκες μια λούπα του 1930, την πετσόκοψες, την τάπωσες από θέμα eq και δυναμικών και την έβαλες.

Αυτό το σαξ ας πούμε το παίζεις;


δεν πήρα λούπα. Ενα δείγμα 132kb με variphrase είναι και τη χροιά τα βγάζει το modelling του οργάνου και το record effect

 Αυτό σαν αξίες θα το παίξω με το sax brothers και λίγες ρυθμίσεις πιστεύω να ακουστεί κοντά, θέλει όμως αρκετή μελέτη για να το βγάλω με το αυτί ιδιαίτερα. Αν το διάβαζα..................... Άν αφιέρωνα χρόνο πιστεύω θα σε εντυπωσίαζα και θα έλεγες πως είμαι καλός και ας μην έβγαζα την πνευστότητα σε όλα τα σημεία, θα έβγαζα τόση όση μου επιτρέπει το VST

. Είμαι καλός όμως, βιρτουόζος. Συγχαίρω τον εαυτό μου πραγματικά γι αυτά που μπορώ να παίξω. Είμαι αξιέπαινος και αξιολογότατος?

 Καλά, μπορεί να βγάλω μερικά μέτρα του να τα παίξω, αλλά βαριέμαι?, αμα μου τη βαρέσει θα το κάνω.

 
 Ετσι ειναι Ali, ακομα και αν θελεις να καθορισεις επακριβως σε επιπεδο προγραμματισμου τον τροπο παιξιματος, θα μπορεις να κανεις απευθειας τα κουμαντα σου. Τι να ψαχνεις για articulations, εξτρα layers και μαλακιες, τα μισα θα τα κανει μονο του με βαση το τι εχεις γραψει, και τα αλλα μισα θα ειναι απλα μια εντολη του τυπου "παιξε delicato capricciozo con spaghetti amatriciano" και ΤΣΑΚ "Παρτε το πιατο σας κυριε, σε κρασι τι θα θελατε;" φαση.

 
 -" Πηρα κατι μπασκετικα παπουτσια σημερα, φιλε πολυ ωραια, τα εχουν εξελιξει οι ατιμοι πολυ, παναλαφρα και σταθερα ειναι."

 - "Ασε ρε που θα μου πεις εμενα ετσι, τραβα στο παρκε αμα εισαι μαγκας να καρφωσεις με αλμα απο τη γραμμη των βολων, αλλιως μεινε με τα allstarακια ναουμε "

 - "Πάλι την τσιτώνεις την πιστωτική, ε; "

 ?


Fixed.

 
Έρχεται η ARTICULATIVE PHRASING CUMULATIVE NEURONIC SYNTHESIS

 APCNS  genetically engineered technology ?

 με ειδικά κοντρόλλερς και θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι

image.jpeg

 
- "Ασε ρε που θα μου πεις εμενα ετσι, τραβα στο παρκε αμα εισαι μαγκας να καρφωσεις με αλμα απο τη γραμμη των βολων, αλλιως μεινε με τα allstarακια ναουμε "
Εγώ πάντως δεν το είπα γι' αυτό.?

Εγώ απλά λέω, ότι είναι μερικά πράγματα στη φύση του οργάνου που η όλη φάση με τα σαμπλς, ΚΑΙ τα μοντελα ενίοτε, δεν ασχολούνται. Ο τρόπος που σκάει το όργανο σε ένα λεγκάτο στην τρομπέτα π.χ. λόγω πιστονιού, κι ένα ημιτόνιο απάνω δε συμβαίνει, ο τρόπος που στο φλάουτο το ντο δίεση το ψηλό με το μι ύφεση το ψηλό δεμένα πάντα φέρνει μια μικρή αλλαγή ηχοχρώματος επειδή από τελείως ανοιχτό το όργανο κλείνει, κτπ κτπ, γεμάτα είναι τα όργανα από τέτοια "κουσούρια" που αποτελούν τον χαρακτήρα τους, ανεξαρτήτως μάρκας, κατασκευής και παίχτη. Έτσι είναι το όργανο, πώς το λένε.

Αλλά δεν το έχουν αυτό ακόμη εφαρμόσει. Δηλαδή εκεί θα ήταν μεγάλη μαγκιά, και πιστεύω ότι κι εκεί θα μπορέσει να παίξουν μπάλα τα μοντέλα μάθησης.

Γιατί τώρα με τη φάση σαμπλ σου λέει ο άλλος οκ, ας σαμπλάρουμε νότα νότα κι ας σαμπλάρουμε και 2 λεγκάτα. Τι 2 λεγκάτα ρε φίλε; Εδώ έχουμε φάει ξύλο γιατί αλλο το λεγκάτο και το στακάτο του μότσαρτ, κι άλλο του βιβάλντι, κι άλλο του μπετόβεν κι άλλο του φούφουτου. Πώς θα κάνω εγώ δουλειά με ένα στακκάτο για όλα τα τέμπο; Σου λέει βγάλαμε κι άλλη βιβλιοθήκη φίλος, wonders of wig. Ρε οκ, αλλά και τα πεντοχίλιαρα να ήσαν πετσετάκια, άντε διαχειρίσου τα όλα αυτά.

Οπότε, προς τα εκεί πάει η φάση (ΑΙ + μόντελινγκ), και καλώς πάει. Να βγει παγκόσμιο ΠΑΣΟΚ και να μας φωνάζουνε κάθε μέρα σέσσιον να γράφουμε 8μετρα για τη διαφήμιση του τοπικού καναλιού, πάει, τουφεκίστηκε το πουλάκι.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
150
Εμφανίσεις
28K
Waterfall-K
W

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top