VST covers

Αν θες να το παίξεις Jon Lord ή Don Airey, το συνδέεις και σε έναν Marshall ή Hughes & Kettner παράλληλα με το/τα Leslie και τέλος. 
Σιγά σιγά θα συμφωνήσεις μαζί μου.

Το mono/poly η το polysix δέν τα είδα εγω προσωπικά ποτέ σε σκυλάδικο.Το Montage δεν το βλέπω να την γλυτώνει.

Θα βγάλεις τον ήχο του Jon Lord με sims πεταλάκια.θα σου πώ κάτι αλλα θέλω να είσαι καθιστός.

Πιο πιθανών να ακουστείς σαν τον jon bon jovi.

Τα πείραζαν όλα τότε,ήταν και η έποχη τέτοια που πολλοί τροποποιουσαν τα όργανα και τον εξοπλισμό τους,αρκετες φορές και με την βοηθεια των ιδίων των εταιριών που τα προμήθευαν.Ουτε σαν τον Jon Lord θα ακουστείς εύκολα,ούτε σαν αρκετούς απο τους μουσικούς εκείνης της εποχής.Αυτό ηταν η μαγεία τους που γοητεύει ακόμη και σήμερα,πέραν της ερμηνείας και αυτό που βασικά λείπει.

 
Το mono/poly η το polysix δέν τα είδα εγω προσωπικά ποτέ σε σκυλάδικο.Το Montage δεν το βλέπω να την γλυτώνει.
Δεν τα είδες ποτέ σου, αυτά και άλλα παρόμοια, γιατί προφανώς δεν σύχναζες σε σκυλάδικά στα τέλη των '70s/αρχές των '80s. Με λίγο ψάξιμο όμως μπορείς να τα ακούσεις σε πλήθος παραγωγών του είδους και της τότε εποχής.

Θα βγάλεις τον ήχο του Jon Lord με sims πεταλάκια.θα σου πώ κάτι αλλα θέλω να είσαι καθιστός.

Πιο πιθανών να ακουστείς σαν τον jon bon jovi.
Θα σου πω κάτι αλλά θέλω να είσαι όρθιος: το έχω κάνει άπειρες φορές την περίοδο 2015-2023. 

Καλώς ήρθες στον 21ο αιώνα...? 

Τα πείραζαν όλα τότε,ήταν και η έποχη τέτοια που πολλοί τροποποιουσαν τα όργανα και τον εξοπλισμό τους,αρκετες φορές και με την βοηθεια των ιδίων των εταιριών που τα προμήθευαν...
Πρωτάκουστο...?

MGs, φιλικά να σου πω ότι έχεις χάσει κάποια επεισόδια. Στην εποχή μας -ευτυχώς- δεν χρειάζεται να έχεις τα πειραγμένα Hammond C3 και Leslies του Jon Lord για να ακουστείς σαν τον Jon Lord. Σήμερα ο ήχος ενός Hammond C3 των 200 κιλών υπάρχει σε ένα Hammond XK1c των 7,5 κιλών. Και το καλύτερο? Ένα XK1c είναι έτη φωτός πιο προηγμένο, με δυνατότητες που στα '60s-'70s οι μηχανικοί του Lord δεν μπορούσαν καν να φανταστούν ότι υπάρχουν.

ΞαναΚαλώς ήρθες στον 21ο αιώνα.?

 
Παλαιοτερα υπηρχε αυτη η βεβαιοτητα, εν μερη δικαιολογημενη, οτι το hardware υπερεχει ξεκαθαρα ηχητικα. Πλεον οι διαφορες εντοπιζονται σε θεματα interface, και ακομα και φανατικοι analogheads θεωρουν οτι οι ηχητικες διαφορες ειναι ελαχιστες.
από κάποιες εκδόσεις της τεχνολογίας VST και μετά και εδώ και 15 χρόνια υπάρχει η εξής διαφορά. 

 Οι φυσικοί περιορισμοί του hardware π.χ. o αριθμός των διαθέσιμων καναλιών για τη μίξη, οι δρομολογήσεις και οι μονάδες εφφέ που έχεις στακαρισμένες γύρω γύρω στο στούντιο, είτε το ερασιτεχνικό είτε το επαγγελματικό σε σχέση με το software που ο μοναδικός περιορισμός είναι η δύναμη της CPU.

 H ποιότητα είναι συνάρτηση της διαθεσιμότητας των εργαλείων και των δυνατοτήτων ............. πολυπλοκότητας στη χρήση τους μαζί με τις γνώσεις και την ικανότητα του χρήστη. 

 Δεν έχει να κάνει με τα format και τα μέσα που ακούει ο χρήστης, τι σχέση έχει αυτό με το θέμα ? και πως μπορεί να αποδείξει κάτι που δεν υπάρχει σύγκριση και στη θεωρία αλλά και στην πράξη. 

 Πόσα στάδια μετατροπής και συνδεσμολογίας παρακάμπτονται μέσω τvn VST προς όφελος της καθαρότητας, της εργονομίας, της ευελιξίας, του κόστους, της παραγωγικότητας, της συνδυαστικότητας, της απόλυτης δημιουργικότητας και πότε θα εξαλειφθεί τελείως η αντίληψη πως το hardware ακούγεται καλύτερα, το βυνίλιο ακούγεται καλύτερα, τα παλιά ηχεία τα ακριβά είναι καλύτερα από τα σύγχρονα studio monitors του πεινασμένου (λες και τα έχουμε όλοι στον ίδιο χώρο, με την ίδια απόσταση και ακούμε όλοι το ίδιο κλπ.) και εκεί θα καταλάβεις τη "διαφορα"

 το harware έχει γίνει και αυτό software πλέον. Το hardware περιέχει VST μέσα του. 

Πλεον οι διαφορες εντοπιζονται σε θεματα interface
Aυτό λοιπόν. 

 Αιωνία η μνήμη του hardware. 

 Ήταν οι υπολογιστές που κάναν τη ζημια. 

 Ήταν τα κοινά πρωτόκολλα που ψηφιοποίησαν και γιγάντωσαν το hardware, το έσπρωξαν μπροστά και αυτό, το αφομοίωσαν όπως οι κβαντικοί υπολογιστές θα μας αφομοιώσουν όλους μας και θα μας περάσουν στην αιωνιότητα, στην αφθαρσία. 

To  VR/AR έρχεται με προνομιακή συνδρομή στη μουσική παραγωγή και τη μουσική τεχνολογία. 

 τα NEXT GEN VST θα μας συναρπάσουν. ?

 τα ΜΕΤΑ VST 5G χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα?

 
Αγαπώ vst, χρησιμοποιώ vst, αγοράζω vst. Ωραία και η δουλειά που κάνανε στα βίντεο, πραγματικά διασκεδαστική.

Αλλά, αλλά. Στις λεπτομέρειες φαίνονται οι διαφορές.

Στο θεμα των σταργουορζ π.χ. προβληματικές αττάκες στα χάλκινα, για φάπες τα διπλά των φλάουτων και των εγχόρδων, ε υπάρχουν θεματάκια πώς να το κάνουμε. Και τα έχει βγάλει κι όλα σε audio στο Cubase, πετραδάκι πετραδάκι για να μην πάθει εγκεφαλικό η cpu.

Ή στο dallas π.χ. πόσο φτωχό ειναι το λεγκάτο του κόρνου στην πρώτη πρώτη είσοδο, και μετά πώς το κάνει να ακούγεται σαν μουτζούρα στην απάντηση μαζί με την τρομπέτα.

Καλά ειναι, πρώτα ειναι, φοβερά ειναι, κοντά με το πραγματικό είναι.

Πραγματικό δεν ειναι. Κι όπως με τα soundfonts και με τους άλλους GM ήχους, αν κάνεις τα χατήρια του ήχου, θα ακουστεί καλά. Αν θες οπωσδήποτε να βάλεις τον ήχο να σου κάνει τα δικά σου τα χατήρια... Εκεί ψιλοπρόμπλεμ. Μπορεί και να μην ακουστεί καλά.

 
Αγαπώ vst, χρησιμοποιώ vst, αγοράζω vst. Ωραία και η δουλειά που κάνανε στα βίντεο, πραγματικά διασκεδαστική.

Αλλά, αλλά. Στις λεπτομέρειες φαίνονται οι διαφορές.

Στο θεμα των σταργουορζ π.χ. προβληματικές αττάκες στα χάλκινα, για φάπες τα διπλά των φλάουτων και των εγχόρδων, ε υπάρχουν θεματάκια πώς να το κάνουμε. Και τα έχει βγάλει κι όλα σε audio στο Cubase, πετραδάκι πετραδάκι για να μην πάθει εγκεφαλικό η cpu.

Ή στο dallas π.χ. πόσο φτωχό ειναι το λεγκάτο του κόρνου στην πρώτη πρώτη είσοδο, και μετά πώς το κάνει να ακούγεται σαν μουτζούρα στην απάντηση μαζί με την τρομπέτα.

Καλά ειναι, πρώτα ειναι, φοβερά ειναι, κοντά με το πραγματικό είναι.

Πραγματικό δεν ειναι. Κι όπως με τα soundfonts και με τους άλλους GM ήχους, αν κάνεις τα χατήρια του ήχου, θα ακουστεί καλά. Αν θες οπωσδήποτε να βάλεις τον ήχο να σου κάνει τα δικά σου τα χατήρια... Εκεί ψιλοπρόμπλεμ. Μπορεί και να μην ακουστεί καλά.
Θα έρθει και η πραγματική επανάσταση στα φυσικά όργανα. Έρχονται πράγματα απίστευτα, τρελά, η κρίση του δυτικού κόσμου τα καθυστέρησε, αλλα η μέρα της κρίσης θα έρθει και για τα φυσικά όργανα τα οποία θα αφομοιωθουν απολύτως. We are the VST! Resistance is futile!???

 
Θα έρθει και αυτό μια μέρα και δεν θα μπορείς να ξεχωρίσεις το τρομπόνι από το Ψ-τρομπόνι. 

 ΑΙ και ΑR θα δίνουν στην πενιχρή ηχογράφηση του cos_dr του ψηφιακού όμποε σε σχέση με του φυσικού, όλα τα φυσικά χαρακτηριστικά που της λείπουν προσθέτοντας και χρωματισμούς μέσω σύγκρισης από ένα τεράστιο database ηχογραφήσεων βιρτουόζων του οργάνου και έτσι έρχεται η απόλυτη δημοκρατικοποίηση της μουσικής και το further άπλωμα στα λαϊκά στρώματα΄  πόσα ταλέντα άραγες θα αναδειχτούν που στον αναλογικό κόσμο, τον φυσικό κόσμο, λόγω κόστους δεν θα είχαν ελπίδα να το κάνουν. Και από ένα λάθος στον προγραμματισμό και τα πρωτόκολλα ασφαλείας, από έναν δευτεροκλασσάτο τεχνικό, τον έλεγχο της μουσικής τον έχασαν οι άνθρωποι, ακόμα και τους μουσικούς, θα τους παίζουν πλέον τα VST

  Cos_dr Asimov

 
Καλημέρα, καλημέρα (που έλεγε και κάποιος, δε θυμούμαι ποιος). Σωρεία ανακριβειών σήμερα από τον αγαπητό manosx, αλλά αφού υπάρχει διάθεση για χαμόγελο, ας χαμογελάσουμε ωμού.

Τον ενισχυτη τον εβαλε στη συζητηση ο trolley, στο πλαισιο του θεματος περι συγκρισης software με hardware.


Γενικώς, ο trolley δεν ασχολείται με τέτοια πράγματα, όπως η "σύγκριση μεταξύ", και στο συγκεκριμένο θέμα απλώς υπέδειξε κάτι που είναι well-known-fucking-fact, δηλαδή ότι όσο πιο αδύναμο είναι το σύστημα ηχητικής αναπαραγωγής, τόσο λιγότερο ορατές είναι οι τυχόν διαφορές ανάμεσα σε δύο πηγές. Δηλαδή, τα mp3 που ακούγονται "μία χαρά" στο αυτοκίνητο, τα πας στο στούντιό σου και απλώς πατάς το στοπ. Στην προέκταση αυτής της πραγματικότητας, το ότι κάποιοι βάζουν να ακούσουν ένα synth από βίντεο στο youTube και μετά καταλήγουν και σε συμπεράσματα για την ποιότητά του είναι πέρα από αστείο - είναι ανάξιο ανταπόκρισης (και γι' αυτό ποτέ δεν σχολιάζω τέτοια βίντεο).

Γίνεται δε ακόμη πιο φαιδρό, όταν διαπιστώσει κάποιος με τι ακούει ο ενδιαφερόμενος τα (ούτως ή άλλως γαμημένα ηχητικώς) βίντεο στο youTube - τα ακούει από "στούντιο μόνιτορς" των 200 ευρώ συνήθως, άντε 300, όπου από τον κώνο ζαχαροπλαστικής που παριστάνει το γούφερ, συμπεραίνει ότι "εντάξει, ίδιο με το παλιό hardware της Moog, είναι". Στην προέκταση αυτής της πραγματικότητας, επεσήμανα και αυτό που επίσης ξέρω, ότι εδώ και χρόνια οι λεγόμενοι πληκτράδες ακούνε μόνο από τον κώνο ζαχαροπλαστικής τα όργανα που κατέχουν, οπότε...

Αλλα να λες οτι δε μπορεις να συγκρινεις δυο συνθια στα studio monitor, και προτιμας για αυτη τη δουλεια τον ενισχυτη, ειναι αστειο.
... τουλάχιστον ως δήλωση πρέπει να συνοδεύεται από κάποιες ελάχιστες προδιαγραφές για το ποια στούντιο μόνιτορ εννοούμε και πόσο κάνουν (όπου να'ναι π.χ. θα μας θυμίσει ο Καταρράκτης ότι είμαστε στον 21ο αιώνα και ότι όλα τα ηχεία πάνω από 400 ευρώ είναι σίγουρα άχρηστα καθώς τον 21ο αιώνα είναι εφικτό χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας να ακούγονται καλά οι κώνοι ζαχαροπλαστικής).

Πάμε παρακάτω...

Ποιος σε είπε μπρε ότι η μίξη είναι η σημαντικότερη διαδικασία; Χρονικά προηγείται η παραγωγή του ήχου (δηλαδή, η πρώτη σύγκριση χροιών γίνεται μέσα στο νου του πληκτρά, ο οποίος πρέπει να μπορεί να ακούσει σωστά το ίδιο του το όργανο για να κάνει την επιλογή) μετά έπεται η ηχογράφηση (άλλα προβλήματα και διλλήματα εκεί) και τέλος ακολουθεί η μίξη, που μόνο ένας ηλίθιος θα την έκανε σε κώνους ζαχαροπλαστικής, σωστά; Είναι δε τόόόσο σημαντική διαδικασία η μίξη που από τότε που έχει πέσει το κόστος των ωρών στο στούντιο, περιμένουν ουρά οι καλλιτέχναι να ξαναμιξάρουν τα πονήματά τους, ακόμη και όταν τα έχουν κάνει όλα μόνοι τους (ο Mike Oldfield πρέπει να αλλάζει γνώμη για τις μίξεις του 4 φορές την ημέρα).

Ο πληκτράς του 21ου αιώνα βέβαια, μάλλον τα θεωρεί κουταμάρες όλα αυτά, έχει καταργήσει την ηχογράφηση (βυσματάκι στην κονσόλα και τέλος), όπως προσπαθεί να καταργήσει και τον ντράμερ, τον μπασίστα, τον σαξοφωνίστα, τον κιθαρίστα, τον περκασιονίστα, σύντομα ίσως και τους τραγουδιστάς, σε ένα ντελίριο αυτισμού που φαντασιώνεται ότι τα κάνει όλα και συμφέρει (μέχρι βέβαια να ανεβάσει κάποιος yameth ένα σετ κοματιών και να υπάρξει προσωρινό heads-up).

O MGs ορθά επιχείρησε την προέκταση της επιχειρηματολογίας μου, λογικό είναι όταν κάνεις τα πράγματα με κάποια λογική να τίθενται και ζητήματα σαν αυτά που θίγει. Όλοι όσοι παίζουν ηλεκτρικά όργανα υιοθετούν παρόμοιες προσεγγίσεις, εκτός από τους πληκτράδες.

 
Ειδικά με τα άταστα, εκει ειναι τοοοο ξεβράκωμα.

Γι αυτό κάθε χρόνο βγαίνει και το νέο και κατσεκαλυτερότερο πλαγκ, π.χ. τώρα βλέπω είναι της μόδας το swam. Που είναι... μόντελ, νο σαμπλς χαν. Πουυυ κι αυτά αν τα ακούσεις, σου κάνει ο άλλος κεμαν νιαούρικο και γλύφεις τη μασκάλη, λες γεια σου λεφτεράκη ζέρβα με τα ωραία σου. Αλλά πάει να παίξει μια γραμμή στυλιζαρισμένη βιολιού κλασσικού, ε, ε, χάνεται λίγο η τσου και η τσου. Όμως είναι συνθ, είναι μόντελ, είναι συνθ! Θα πεις, δεν εκανε καλα τα CC, είχε πιάσει το μπρεθ κοντρόλλερ σκουλαμέντρα και δεν άκουσε καλά το τιρι τικι τιρι τικι τιιιιιιι. Οκ. Αλλά αν το ρίχνουμε συνέχεια στη μελέτη, πού καταλήγουμε; στο πάρε ενα βιολι και μελετα. Αλλά και πάλι άντε και μελέτησες, κσέρης να τομπιάσεις καλά ζντηνηχογράφησ;

Καλύπτουν μιαν ανάγκη τα βστ. Οκ. Αλλά σαν το πραγματικό δεν ειναι. Αλλά με λίγη εξάσκηση του ακροατή ακόμα θα είναι. Εδώ μάθαμε να τρώμε ντομάτα νερό μέσα σε 20 χρόνια, δε θα μάθουμε να ακούμε βστ και να τα φχαριστιόμαστε;

 
Κωστα καφέ ήπιες η σηκώθηκες κατ ευθείαν με τις πιτζάμες να μας μεταφέρεις το όραμα?

Αν δείς και τίποτα άλλο που έχει να κάνει με νούμερα γράφτο,γιατί η τηλεόραση χθές έλεγε οτί έχει τζακ ποτ το τζόκερ.Εμένα στείλτα Κωστα και θα σου πάρω ένα τσουβάλι vsts. 

 
 Ρε Αλι, ρε Αλι ??

 Η συγκριση δεν αφορα το vst με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ορχηστρα ?

 Η συγκριση αφορα στη διαφορα της ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ της ορχηστρας, αναμεσα στο software και το hardware.

 Σε σχεση με ενα hardware synth, το βιντεακι του star wars ειναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟ. Οποιου τωρα δεν του αρκουν τα soft η τα hard synth, ειναι ελευθερος να κανει book μια συμφωνικη ( hint: Πιο πολυ συμφερει τo Jupiter 8 ?, δε θα ναι book αυτο, τσιbook θα ειναι ? )

 Trolley, ΔΕΝ, επαναλαμβανω, ΔΕΝ ειπα οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΚΕΤΟ. Ειπα, και αυτο ειναι 100% σωστο, οτι η μιξη ειναι η σημαντικοτερη διαδικασια ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΧΡΟΙΩΝ.

 Και ποσοτικα ειναι, διοτι συγκρινουμε τα παντα με ολα τα υπολοιπα, και απο αποψη λεπτομερειας ειναι, διοτι ακουμε λεπτες διαφορες οπως τις EQ ρυθμισεις κλπ. Ειδικα δε οταν μιλαμε για synthesizer, οπου κατα κανονα εχουν γραφτει με MIDI, μπορουμε να επεμβουμε και στις παραμετρους του οργανου, ακομα και να αλλαξουμε το ιδιο το patch που παιζουμε κατα τη μιξη, αν αυτο δεν "καθεται" με τιποτα. Οπως και να εχει, εκει θα παρθουν οι τελικες αποφασεις για τη χροια.

 Αλλα ακομα και αν παρθουν πιο πριν, αν δηλαδη τις αποφασεις τις στανταρουμε κατα την ηχογραφηση, ωραια, ΠΟΥ θα τις ακουσουμε για να τις στανταρουμε; ? Παλι στα μονιτορ δε θα ακουσουμε τη διαφορα; Και το μυαλο και η εμπνευση που αναφερεις, αυτα εκτος του οτι θελουν και επιβεβαιωση απο το αποτελεσμα, ετσι και αλλιως ομως αυτα δεν εφορουν τη συζητηση, εκτος αν μιλαμε για το ποσο αλλαξαν τα μυαλα στα 20 αυτα χρονια. Αν μιλαμε για αυτο, τοτε κακως αναφερες ηχεια και ενισχυτες.

 Το συστημα αναπαραγωγης ειναι το σημαντικοτερο πραγμα, και σε ενα home studio και φυσικα σε ενα professional χωρο. Αυτο το ξερουν ολοι, και για αυτο και σε forum οπως το αγγλοφωνο καταγωγι οι συζητησεις δινουν και παιρνουν περι ηχειων, και οχι, δε μιλανε για ηχεια με κωνους ζαχαροπλαστικης.

 Τωρα, τι κολλημα εφαγες εσυ, οτι ξαφνικα το εριξαν να ακουνε ολοι απο ηχεια 3ων ιντσων, δεν καταλαβαινω. Πιστευεις πραγματικα οτι ο μεσος πληκτρας του 2023, ειδικα καποιος που εχει και αφθονο hardware με καλα αναλογικα συνθια κλπ, τον εχει τον τροπο του δηλαδη, ακουει απο ηχεια 3ων ιντσων; Και μαλιστα ακουει ΤΩΡΑ, το 2023 απο εκει, ενω ξερω γω το 2000 ακουγε μονο απο Hi end συστηματα; Οτι σκατα ακουγε, και οσο σκατα ακουγε τωρα, ακουγε και τοτε.

 Απλα ομως, για παραδειγμα η τοτε εξομοιωση του Juno ηταν αυτη







 Τι σχεση εχει ο φαντης με το ρετσινολαδο ? Οχι απο 3 ιντσες, και απο το ηχειακι του κινητου ακους ΤΗ ΧΑΩΔΗ διαφορα ?

 
Οσους ξέρω και χρησιμοποιούν πνευστά σε ηχογραφήσεις επαγγελματικές,πληρώνουν έναν άνθρωπο να πάει σε ένα στούντιο να τους τα παίξει.Ακόμη και αν κάνουν ηλεκτρονική μουσική.

Εδώ ο Hans Zimmer βάζει ορχήστρες αληθινές με ανθρωπάκια,που στο κάτω κάτω γράφει και μουσική για ταινίες,δέν αναρωτιέστε γιατί?

Ali και Trolley  με κάλυψαν επαρκώς.Σηκώνω καλάμι με το κράνος επάνω να δώ αν φάει καμιά σφαίρα απο το απέναντι χαράκωμα,μην κουνήσει κανείς να δούμε τις διαθέσεις τους.

Ali άνοιξε ένα dacor να το χτυπήσουμε.

 
Άμα ο κάθε συνθέτης κρεβατοκάμαρας είχε πρόσβαση σε ορχήστρα και τη δυνατότητα να τους λέει "εεε παλικάρι, εδώ στο F# θέλω να μου κάνεις πιο εκφραστικό το flautando", τότε να την κάναμε αυτή την κουβέντα.

Επειδή όμως αυτό είναι επιστημονική φαντασία (cue for Star Wars main theme), τα sample based και modelling VSTs είναι ό,τι καλύτερο έχουμε, με διαφορά.

Οσους ξέρω και χρησιμοποιούν πνευστά σε ηχογραφήσεις επαγγελματικές,πληρώνουν έναν άνθρωπο να πάει σε ένα στούντιο να τους τα παίξει.Ακόμη και αν κάνουν ηλεκτρονική μουσική.
Εγώ από την άλλη ξέρω επαγγελματίες σε indie παραγωγές παιχνιδιών και animations να χάνουν μέρες και νύχτες πειράζοντας τα CCs σε sample based βιβλιοθήκες, γιατί δεν παίζει σάλιο, όχι για ορχήστρα, αλλά ούτε solo κλαρίνο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Και γιατι πας στους indie παραγωγους ? και δεν πας στον Hans Zimmer που αναφερθηκε; ?

 Ειναι γνωστο οτι ο Zimmer, ο πιο επιτυχημενος μουσικος του hollywood στις μερες μας, εχει φανταστικες custom software βιβλιοθηκες σε αντιστοιχα φανταστικους υπολογιστες ?

 Για χομπυ λετε καθησε και τις εφτιαξε;





 Ειναι πολλα τα λεφτα για κανονικη συμφωνικη ακομα και για το hollywood ?  :-)

 Αλλωστε το θεμα με τα φυσικα οργανα ειναι αχυρανθρωπος, περι διαφορων hardware με software συνθετητων ειναι η συζητηση στο καταγωγι, και εκει εχει εντοπιστει η διαφορα στο consensus.

 Και στα φυσικα οργανα βεβαια η διαφορα εχει μικρυνει κατα πολυ, αλλα οχι τοσο οσο στα synth, ουτε εχει γινει βεβαια επικρατουσα αποψη οτι οι διαφορες ειναι μικρες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ από την άλλη ξέρω επαγγελματίες σε indie παραγωγές παιχνιδιών και animations να χάνουν μέρες και νύχτες πειράζοντας τα CCs σε sample based βιβλιοθήκες, γιατί δεν παίζει σάλιο, όχι για ορχήστρα, αλλά ούτε solo κλαρίνο.
Σωστός.Αν ακούσεις ρωσο ουκρανους τσεχους σλοβάκους σε μουσικές για διαφημήσεις η anime θα σου κρεμάσει το σαγόνι.Απλά άλλος τομέας,άλλες απαιτήσεις.

 
 Και γιατι πας στους indie παραγωγους ? και δεν πας στον Hans Zimmer που αναφερθηκε; ?

 Ειναι γνωστο οτι ο Zimmer, ο πιο επιτυχημενος μουσικος του hollywood στις μερες μας, εχει φανταστικες custom software βιβλιοθηκες σε αντιστοιχα φανταστικους υπολογιστες ?
Ευχαριστώ για την πάσα!

Το παρακάτω, όπως και όλα τα sketches για το Wonder Woman 1984 έχουν γραφτεί με την custom βιβλιοθήκη του Zimmer.




Σαφώς!

Εγώ θέλω να καταλήξω ότι αν ξέρεις τι κάνεις και έχεις περάσει ένα Χ διάστημα τριβής, μπορείς να κάνεις πολύ σοβαρή δουλίτσα με samples.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τωρα, τι κολλημα εφαγες εσυ, οτι ξαφνικα το εριξαν να ακουνε ολοι απο ηχεια 3ων ιντσων, δεν καταλαβαινω. Πιστευεις πραγματικα οτι ο μεσος πληκτρας του 2023, ειδικα καποιος που εχει και αφθονο hardware με καλα αναλογικα συνθια κλπ, τον εχει τον τροπο του δηλαδη, ακουει απο ηχεια 3ων ιντσων; Και μαλιστα ακουει ΤΩΡΑ, το 2023 απο εκει, ενω ξερω γω το 2000 ακουγε μονο απο Hi end συστηματα; Οτι σκατα ακουγε, και οσο σκατα ακουγε τωρα, ακουγε και τοτε.




Κανένα κόλλημα.

Πρώτον, μερικοί φωτογραφίζουν το στούντιάκι τους και βλέπουμε με τα ματάκια μας από τι ακούν (σόρυ για το κτύπημα κάτω από τη μέση, αλλά μπορεί και να έχω βαρεθεί).

Δεύτερον, υπάρχουν στατιστικά πωλήσεων,  ο Τόμαν τα έχει φάτσα-κάρτα, και γνωρίζω λόγω επαγγέλματος και τα στατιστικά από δύο ντόπιες επιχειρήσεις. Επίσης, μπορείς εύκολα, με τα χρόνια να δεις σε ποια ηχεία αναφέρονται τα μέλη εδώ.

Τρίτον (και σημαντικότερον, που λένε), γνωρίζω άριστα τη σχετική μυθολογία περί υπερ-τιμημένου ακριβού εξοπλισμού και το "έλα μωρέ, σιγά μην ακούσεις διαφορές" που διέπει τη νοοτροπία του 99% των ελλήνων ειδικά.

Τέταρτον, και πάλι σόρυ, ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ρε.

:)

Το 2000 (ή το 1999) υπήρχε ακόμη κάποια συναντίληψη ότι όντως υπάρχουν ΟΡΙΑ στο τι μπορείς να κάνεις με τον τάδε ή τον δείνα εξοπλισμό. Αυτή η συναντίληψη ξεθωριάζει (ή έχει ξεθωριάσει πλήρως). Άλλωστε, εσύ ξεκίνησες την κουβέντα επισημαίνοντας ότι έχει αλλάξει το ποσοστό ανθρώπων που πίστευαν κάτι, εγώ το μόνο που έχω προσθέσει είναι το διότι.

 
Ali παράτα τις αντλίες και έλα να ανοίξεις το dacor,εχουν κάνει το κράνος ολο τρύπες,έχει πιαστεί το χέρι μου.

Βρέ έναν υπάλληλο δεν έχει?

 
 Trolley το τι μπορεις να κανεις με τα vst ( η τα hardware synth ) του 2023 σε σχεση με τα αντιστοιχα του 2000, αυτο εχει αλλαξει. Δηλαδη δε νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που δεν το ασπαζεται αυτο το πραγμα.

 Τωρα, αν δεν υπαρχουν ΑΛΛΕΣ προυποθεσεις για να αξιοποιησει καποιος τα καινουργια ορια, αν δεν εχει καλα ηχεια η αν δεν ξερει που ειναι το Ντο στα πληκτρα, αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι τα ορια αυτα ειναι πολυ πιο μακρυνα σημερα. Ουτε τον εμποδιζει αυτο να το ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ και ο ιδιος. Ειναι απλο: Το 2000 θα επαιζε δυο νοτες στο triton του, και μετα δυο νοτες στο ταδε soft vst και θα ελεγε "μετραει το triton". Τωρα εχει το triton ως vst ? αν δεν ειναι αυτο αλλαγη οριων, τι ειναι;

 Τωρα, αν καποιος πιστευει οτι με τα vst μπορει να φτασει τη συμφωνικη του Βερολινου, η ενα καλο jazz rock fusion ξερω γω φαση σχημα σαν το πολυ ωραιο που εβαλε το αρχηγοπουλο ο yameth, καλο κουραγιο του ευχομαι ? Εκει μετρανε οι ΠΑΙΚΤΕΣ, και εκει μιλαμε για ΠΑΙΞΙΜΟ και ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, δε μιλαμε ουτε για τα σκατοπρογραμματα του PC, ΟΥΤΕ για τα σκατοκυκλωματα του moog ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δηλαδη ρε τρολευ τι ηχεια εχουν και ποιοι?

Φιλοι εδω?

Οριστε εγω ακουω με 4 ιτζες.

Περναω?

Κι αν αθροισω τις ιτζες των 8 ζευγαριων ακουστικών ξεπερναω τις 12.

Και αληθεια ποσες ...ιτζες νομιζεις οτι σηκωνει ενα δωματιακι σαν το δικο μου με τα 9.5τμ?

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
150
Εμφανίσεις
28K
Waterfall-K
W

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top