UPS tracking από Thomann

ρε παιδες, εμενα μου λεει τα παρακατω

Addressee: Item destined for abroad

Status: Departure from outward Office of Exchange in Country of Origin

Status from: 15.02.08 07:26

Process: Departure from outward Office of Exchange in Country of Origin

δλδ που βρισκονται?Ειναι ακομα στο δρομο και πανε για να δωθουν στα ελτα....καταλαβα καλα?

 
Πρόσφατα έκανα παραγγελία η οποία λόγω όγκου ήταν 2 δέματα-2 Parcel numbers τα οποία εστάλησαν φυσικά μαζί-ταυτόχρονα. Το ένα μπορούσα να το εντοπίσω ενώ το άλλο όχι.

Αρχικά το εντοπίζεις στο dhl.de και στη συνέχεια στις ταχυμεταφορές του ΕΛΤΑ (στην περίπτωσή μου) με το ίδιο parcel number. Το mail του thomann λέει 8-10 μέρες, να ανησυχείτε μόνο αν δεν μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα μετά από 7 μέρες, αλλιώς δεν έχει και πολύ νόημα.

Το μεγαλύτερο μέρος το περνάει στο αρμόδιο γραφείο (αεροδρόμιο, τελωνείο;)μέχρι να διεκπεραιωθεί.Ευθύμη αυτό φαντάζομαι συμβαίνει και σε σένα.

Υπομονή παίδες...

Υ.Γ. Σε περιπτώσεις δύο δεμάτων, εγώ πήρα στα ΕΛΤΑ να τους επιστήσω την προσοχή ότι περιμένω 2 δέματα, γιατί είχαν κανονίσει να φέρουν το 1ο σε άλλη ημερομηνία από το 2ο.

 
  εγω ειχα την εξης εμπειρια: μην μπορωντας να εντοπισω ενα δεμα απο thomann μετα απο σχεδον 20 μερες, πηρα τηλεφωνο στο Πορτα Πορτα, μου εδωσαν το τηλ. του γραφειου της περιοχης μου, και ως εκ του θαυματος αυτοι βρηκαν το δεμα, με τον ιδιο κωδικο του thomann ο οποιος δεν εδινε αποτελεσμα σε κανενα αλλο κομπιουτερ των ΕΛΤΑ. μου ειπαν οτι ειχαν κανει δυο αποπειρες να με βρουν (αλλα δεν αφησαν κανενα ειδοποιητηριο??).

  οποτε οποιος εχει προβλημα με δεμα ας το δοκιμασει και αυτο

 
Ηθελα να ρωτησω επειδη ειναι η πρωτη φορα που εκανα παραγγελια απο το net....

Η παραγγελια μου εγινε στο Musicstore.de  (τα πραγματα ηταν ολα διαθεσιμα με παραδοση σε 1-2 εργασιμες και η παραγγελια εγινε την τριτη.)

Ποτε θα πρεπει να τα περιμενω και κυριως πως?

Το πορτα - πορτα χρησιμοποιει και το musicstore? το δεμα θα ερθει σπιτι? καποιο tracking μπορω να κανω?

παραειναι ισως δεδομενα για οποιον εχει κανει πολλες παραγγελιες... αλλα δε βλεπω και πολλες αναφορες στο musicstore!

*επειδη μολις επεσε το ματι μου οτι υπαρχει καποιος ελληνας υπευθυνος και στο musicstore.de εχει κανεις καποιο τροπο να επικοινωνησω μαζι του?*

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αν σου στειλαν καποιο νουμερο ισως γινεται tracking, αλλα μαλλον μεχρι παρασκευη θα τα εχεις σπιτι. λιγο πολυ σε ολα τα ευρωπαικα μαγαζια τα ιδια γινονται.. (δε θυμαμαι ποιος τα φερε, αλλα εχω παραγγειλει απο αυτους και τα πραγματα ερχονται στο σπιτι σου χωρις να χρειαστει να κανεις κατι παραπανω)...

 
Ευχαριστω για την απαντηση!

Μου εστειλαν κατι νουμερα και μαλλον θα ερθει με UPS

αφου διαβαζω

Lieferbedingung UPS frei!

(αναθεμα που ξεχασα οτι γερμανικο ηξερα ολα στα γερμανικα μου τα γραφουν)

αλλα τα νουμερο ειναι της μορφης

rech an deb -nr 9*****

και ακομα ενα

auftragsbestadigung V**7**** (3 γραμματα 5 ψηφια)

και δεν εχω ιδεα τι νεα τα κανω αυτα και αν κανουν κατι για tracking!

αν καποιος καταφερε να κανει tracking με τοσα γερμανικα μεσα.... θα βοηθουσε  ;D

 
Τελικα αν και χθες μου εστειλαν email για επιβεβαιση της παραγγελις κλπ..

Σημερα το ενα απο τα πραγματα που παρηγγειλα ειναι "on backorder" παιζει να μην εχει φυγει η παραγγελια και να μην ειναι διαθεσιμο για μενα ? καμια ιδεα?

 
Για όποιον απορεί.....

Το νούμερο που φαίνεται στη συνημμένη photo, παίζει σε αυτή τη σελίδα. (Μπορείτε ίσως το συγκεκριμένο νούμερο να το δοκιμάσετε για λίγες μέρες ακόμη)

 
Οι παραδοσεις απο Musicstore , Thomann γινονται μονο πρωινα καθημερινων?

η μηπως και σαββατο? ενω περιμενω απο τεταρτη δεν εχουν ερθει και θελω να ξερω να ειμαι εδω η οχι αυριο?

αν καποιος μπορει να βοηθησει...

 
Ρε παιδια τι γινεται? Η παραγγελια εφυγε την Παρασκευη 23 του μηνος, και επειδη ανησυχησα, ειπα να κανω shipment tracking απο dhl.de να δω που βρισκομαστε. Εβαλα οτι μου ζητησε, αλλα τιποτα! Ουτε parcel number ουτε zip  code αναγνωρισε!

Καποιος εμπειρος να μας φωτισει?

 
To ίδιο σχόλιο σήμερα είδα από κάποιον σήμερα που έψαχνα στο site του thomann...  :-\

 
Synthetix είπε:
Ρε παιδια τι γινεται? Η παραγγελια εφυγε την Παρασκευη 23 του μηνος, και επειδη ανησυχησα, ειπα να κανω shipment tracking απο dhl.de να δω που βρισκομαστε. Εβαλα οτι μου ζητησε, αλλα τιποτα! Ουτε parcel number ουτε zip  code αναγνωρισε!

Καποιος εμπειρος να μας φωτισει?
To ίδιο σχόλιο σήμερα είδα από κάποιον σήμερα που έψαχνα στο site του thomann...  :-\
Δείτε τι έγραψα 3 ποστ πιο πάνω  ::)

 
Ναί, το είδα, αλλά σκέψου πως ο άλλος δεν ήταν έλληνας, άρα σημαίνει πως γενικά χωλαίνει στο tracking ο thomann - ή οι courier με τις οποίες συνεργάζεται, δεν ξέρω...

 
Εχουν περασει 7 μερες, πηρα τηλ. στα ΕΛΤΑ και μου ειπαν οτι ο κωδικος ειτε ειναι λανθασμενος (που δεν παιζει, ο Georg Angelopoulos τον εστειλε 3 φορες), ειτε οτι το δεμα δεν εχει φτασει Ελλαδα ακομη! Ειναι δυνατον να κανει 7 μερες να ερ8ει Ελλαδα απο Γερμανια?

 
harilatron είπε:
Για όποιον απορεί.....

Το νούμερο που φαίνεται στη συνημμένη photo, παίζει σε αυτή τη σελίδα. (Μπορείτε ίσως το συγκεκριμένο νούμερο να το δοκιμάσετε για λίγες μέρες ακόμη)
Αν δεν παιζει στο site αυτο των ΕΛΤΑ σημαινει οτι απλα δεν εφτασε Ελλαδα η παραγγελια?Παντως προσπαθω και στο dhl.de με το parcel number(εχοντας τσεκαρει την επιλογη international shipment) και το μονο που μου βγαζει ειναι το εξης:

''Status: No Error Message defined for code 70''

??? ???

 
εμενα συνηθως μου κανουν δυο τρεις βδομαδες οι παραγγελιες απο thomann, και ποτε σχεδον δεν καταφερα να κανω tracking. τελικα ομως ερχονται (αν και εχει παιξει και λαθος: καποτε αντι για δυο κιθαρες & δυο ενισχυτες στειλαν μονο μια κιθαρα, οποτε μεχρι να ερθουν ολα πηρε πανω απο μηνα)..

 
Hi guys..! Ψάχνοντας για κάτι τελείως άσχετο έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Απλά, επειδή δουλεύω στην UPS στην Αθήνα, ήθελα να αποκαταστήσω την αλήθεια.

Για να δείτε αν το tracking number της αποστολής σας είναι UPS, FedEx, DHL, etc θα checkάρετε αν ο κωδικός αυτός ξεκινάει με 1Ζ... Σε αυτή την περίπτωση είναι UPS αποστολή. Επειδή γνωρίζω τη συγκεκριμένη εταιρία (thomann) σας λέω οτι τα δεματά της τα φέρνει στην Ελλάδα η UPS.

Ανάλογα με το επίπεδο της υπηρεσίας (και το αντίστοιχο αντίτιμο) η αποστολή μπορεί να έρ8ει με το αεροπλάνο μας, ή οδικώς μέσω Bari-IT. Υπολογίστε ότι οδικώς παίρνει 4-5 μέρες να να έρθει στην Ελλάδα.

Αν τώρα είστε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη το δέμα σας θα σας παραδοθεί από εμάς. Αν είστε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας, θα έρθει είτε με Speedex, είτε με την υπηρεσία Πόρτα-Πόρτα των ΕΛΤΑ. Όταν η αποστολή "φύγει" από εμάς, εκδίδεται άλλη φορτωτική (Speedex, ΕΛΤΑ) η οποία όμως -χωρίς να θέλω να τους μειώσω- δεν δίνει στον πελάτη σαφή στοιχεία για το που ακριβώς βρίσκεται η αποστολή. Η UPS scanάρει τα δέματα που είναι στο δίκτυο της σε κάθε στα8μό και για οτιδήποτε αφορά το δέμα (αν έχει σπάσει, κλαπεί κτλ). Όλα αυτά φαίνονται στο search tool που υπάρχει στο website μας.

Για τα ελλιπή-λανθασμένα στοιχεία στη "φορτωτική UPS" δεν ευθύνεται η UPS, αλλά η κάθε εταιρία που ετοιμάζει τις φορτωτικές με τη χρήση του προγράμματος μας που της έχουμε εγκαταστήσει.

Για αυτό που σίγουρα ευθύνεται η UPS είναι η επιλογή των συνεργατών-εταιριών, αλλά όπως λέει και μια παροιμία "στους τυφλούς, βασιλεύει ο μονόφθαλμος".

Όπως και να 'χει, μπορείτε να δείτε το status της αποστολής σας στο www.ups.com, και για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210-9984000.

P.S. This is supposed to be my first out of 7 days off work, and I'm here typing stuff about work..again!! UPS never sleeps.. hehehhe!

Anyway, ελπίζω να βοήθησα λίγο..

 
Achilles, ευχαριστούμε για τις πληροφορίες, είναι άκρως ευπρόσδεκτες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα