Hi guys..! Ψάχνοντας για κάτι τελείως άσχετο έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Απλά, επειδή δουλεύω στην UPS στην Αθήνα, ήθελα να αποκαταστήσω την αλήθεια.
Για να δείτε αν το tracking number της αποστολής σας είναι UPS, FedEx, DHL, etc θα checkάρετε αν ο κωδικός αυτός ξεκινάει με 1Ζ... Σε αυτή την περίπτωση είναι UPS αποστολή. Επειδή γνωρίζω τη συγκεκριμένη εταιρία (thomann) σας λέω οτι τα δεματά της τα φέρνει στην Ελλάδα η UPS.
Ανάλογα με το επίπεδο της υπηρεσίας (και το αντίστοιχο αντίτιμο) η αποστολή μπορεί να έρ8ει με το αεροπλάνο μας, ή οδικώς μέσω Bari-IT. Υπολογίστε ότι οδικώς παίρνει 4-5 μέρες να να έρθει στην Ελλάδα.
Αν τώρα είστε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη το δέμα σας θα σας παραδοθεί από εμάς. Αν είστε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας, θα έρθει είτε με Speedex, είτε με την υπηρεσία Πόρτα-Πόρτα των ΕΛΤΑ. Όταν η αποστολή "φύγει" από εμάς, εκδίδεται άλλη φορτωτική (Speedex, ΕΛΤΑ) η οποία όμως -χωρίς να θέλω να τους μειώσω- δεν δίνει στον πελάτη σαφή στοιχεία για το που ακριβώς βρίσκεται η αποστολή. Η UPS scanάρει τα δέματα που είναι στο δίκτυο της σε κάθε στα8μό και για οτιδήποτε αφορά το δέμα (αν έχει σπάσει, κλαπεί κτλ). Όλα αυτά φαίνονται στο search tool που υπάρχει στο website μας.
Για τα ελλιπή-λανθασμένα στοιχεία στη "φορτωτική UPS" δεν ευθύνεται η UPS, αλλά η κάθε εταιρία που ετοιμάζει τις φορτωτικές με τη χρήση του προγράμματος μας που της έχουμε εγκαταστήσει.
Για αυτό που σίγουρα ευθύνεται η UPS είναι η επιλογή των συνεργατών-εταιριών, αλλά όπως λέει και μια παροιμία "στους τυφλούς, βασιλεύει ο μονόφθαλμος".
Όπως και να 'χει, μπορείτε να δείτε το status της αποστολής σας στο www.ups.com, και για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210-9984000.
P.S. This is supposed to be my first out of 7 days off work, and I'm here typing stuff about work..again!! UPS never sleeps.. hehehhe!
Anyway, ελπίζω να βοήθησα λίγο..