To tonelab or not? That's the question!

Δεχομαι την πρακτικοτητα της, την καλη της ποιοτητα αλλα βρε παιδια, οπως και να το κανουμε ειναι προσομοιωση αναλογικου ηχου (δεν αναφερομαι σε reverse delays η αλλα προτοτυπα ψηφιακα εφφε, αλλα σε drives,comps, phasers, tremolos etc..). Δεν ειναι δυνατον (σε αυτα τα λεφτα) να υπαρχει προσομοιωση που να αγγιζει τον αναλογικο ηχο. Οποτε, οπως δεχομαστε πως οι modeling amps ειναι συμβιβασμος, πως οι modeling guitars ειναι συμβιβασμος, ας σταματησουμε να θεωνουμε την TL, να αναγνωρισουμε το καλο value for money της και την πρακτικοτητα της, καθως ομως και το οτι ειναι συμβιβασμος. Αυτα.
Amin to that!

 
ignantios είπε:
3. αν κουβαλάει ΤΟΣΑ που το θεωρεί πια απίστευτο σπάσιμο νεύρων και ηλιθιωδώς κουραστικό να τα κουβαλάει, να τα στήνει και να τα ξεστήνει κάθε λίγο και λιγάκι - αυτό συνδέεται και με το (1) (δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες αλλά πιστέψτε με, ο εξοπλισμός μου στη μπάντα είναι μια μικρή οδύσσεια να στηθεί και να ξεστηθεί - αν είμαι τυχερός μου παίρνει κανά μισάωρο),
που εκεινη την ωρα που φτιαχνεις ηχο και κατεβαζεις καντηλια γιατι δεν τον βρισκεις...ο drummer κανει θεαματικα και μονομανιακα γεμισματα....ο μπασιστας παιζει κατι funky slaparismata που ουτε αυτος ξερεις τι ειναι...ο τραγουδιστης κανει ''ΑΑΑΑ ΚΑΙ ΤΣΤΣΤΤΣΤΣΤΣΤΣ'' και η καλη σου σου λεει γιατι δεν πηγατε πριν εκει που ειχατε κανονισει πριν τρεις εβδομαδες...  >:(  και εσυ χαμενος στα πολλα που ποτε δεν φτανουν(ασε που αν δεν ακουσεις ηχο απο τον ενισχυτη αρχιζεις και κουνας ολα τα καλωδια να δεις τι φταιει και με τα πολλα περασε η ωρα και παιξαμε γαμάτα και παλι.αβυσσος η κιθαρα.!
Καλά ε, εκτός από το σημείο με την καλή σου ;D, όλα τα άλλα ήταν ακριβώς ότι τραβάω σε κάθε πρόβα και έχω 6-7 πετάλια όλα και όλα!!!

Ειδικά τα περι ντραμερ και μπασίστα!!!

Ο πόνος κάθε κιθαρίστα είναι ίδιοσ λοιπόν!!! ;D ;D

 
RogerWaters15 είπε:
Καλά ε, εκτός από το σημείο με την καλή σου ;D, όλα τα άλλα ήταν ακριβώς ότι τραβάω σε κάθε πρόβα και έχω 6-7 πετάλια όλα και όλα!!!

Ειδικά τα περι ντραμερ και μπασίστα!!!

Ο πόνος κάθε κιθαρίστα είναι ίδιοσ λοιπόν!!! ;D ;D

το ξερω waters χρονια στο κουρμπετι και οχι μονο αυτο αφου προσπαθεις να βρεις τον ηχο και σου ζαλιζουν τα ουμπαλα σε ρωτανε συνεχεια : ''αντε ρε μ@λ@κα ακομα?τι θα γινει ?'' και τρουμπουτου  τρουμπουτου  ξανα ο drummer .αστα πικρα... :'(

 
neeq είπε:
χαχαχα εχουν και οι κιθαριστες πονο στα live?
Βέβαια κύριε ;D ;D,διότι όταν εσύ θες να στήσεις τα πετάλια για να παίξεις και εκεί που τα σεταρες όλα ανακαλύπτεις ότι δεν βγάζει ήχο ο ενισχυτής και κουνάς πεντακόσια καλωδιάκια για να δεις τι δεν κάνει επαφή ενώ ο ντραμερ προσπαθεί να δεί πόσο ποιο δυνατά μπορεί να ακουστεί και ξαφνικά ακούς αυτή την εξουθενωτική 

φωνή από το βάθος"¨Αντε ρε Πέτρο δεκα ώρες κάνεις σε κάθε πρόβα,λες και τα χρησιμοποιείς όλα αυτά" ;D ;D η αθώα ψυχή κάθε κιθαρίστα πονάει από την απαξίωση που δέχεται.

Υ.Γ.Είχα οίστρο,μην βρίσετε. ;D

 
deadendmind είπε:
Νομιζω γινεσαι υπερβολικος και κατεβασες τραγικα την "κλιμακα".  Αυτο το επιχειρημα το δεχομαι (και με το παραπανω) στα "2-3 gigs την εβδομαδα", οχι στις 2 προβες. Εγω εχω κατα κανονα 1, ισως 2 προβες την εβδομαδα. Σε καθε προβα εχω να στησω μια Φαρφισα, τα εφφε της κιθαρας, τα εφφε της φαρφισας, και επισης εχω να κουβαλησω και 2 κιθαρες. Θεωρω πως ολη αυτη η διαδικασια ειναι ΜΕΡΟΣ του ηχου μου, το να κατσω και να στησω το rig μου δηλαδη. Θεωρω πως το να κατσεις να στησεις τα πεταλια σου και να ρυθμισεις ΕΣΥ τον ηχο σου ειναι το ιδιο σημαντικο με το να αλλαζεις τις χορδες σου και να κουρδιζεις την κιθαρα σου.Ειναι μια σχεση που ειναι απαραιτητη για τον μουσικο, ειναι το μικρο, για μενα, τιμημα που πρεπει να πληρωσει για να εχει  ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ μοναδικο ηχο
Mα όλα αυτά που λες προϋποθέτουν την παραδοχή ότι όλοι όσοι παίζουν με την Ακατανόμαστη ακούγονται σαν... κλώνοι ;D, κάτι που βεβαίως δεν ισχύει. Ίσα ίσα που δίνεται τέτοια πληθώρα επιλογών στα εφφέ της και τέτοια ποικιλία καλών λαμπάτων για να την συνδέσεις που αυτομάτως, η διαφοροποίηση στον ήχο πολλαπλασιάζεται.

Να σου πω εγώ τι χρειάζεται να κάνω 2 φορές την εβδομάδα: στήσιμο και κουβάλημα κιθάρας, ενισχυτή, πεταλιών, φλάουτου, keyboards, μικροφώνου (του δικού μου και της τραγουδίστριας), Stylophone με το επιπλέον preamp του και της κονσολίτσας που παίρνει 2 keys, 2 μικρόφωνα και Stylophone με τα ανάλογα levels, panning, eq και reverbs. Κάπου κάπου βλέπω μια φιγούρα θεϊκή να... γυαλίζει τις αρβύλες της.

Τώρα βέβαια, το power amp dist, την προσθήκη ενός ωραίου fuzz ή ενός περίεργου dirt box επάνω του και την αγάπη για μερικά πράγματα που παραμένουν αναλογικά δεν νομίζω ότι θα τα εγκαταλείψω ποτέ. 

Το πώς βρέθηκα να υπερασπίζω την Ακατανόμαστη από εκεί που δεν ήθελα ούτε να ακούω για αυτήν, δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Αλλά για την ακρίβεια, δεν υπερασπίζω την Ακατανόμαστη αυτή καθαυτή, αλλά την ελευθερία των επιλογών μου και το υπέρτατο αξίωμα ότι αν είναι ωραίος ο ήχος, δεν πα'ναναι και 8μπιτος από ξεσκισμένο οκτάιντσο μεγαφωνάκι, αυτός είναι ο ιδανικός.

Δεχομαι την πρακτικοτητα της, την καλη της ποιοτητα αλλα βρε παιδια, οπως και να το κανουμε ειναι προσομοιωση αναλογικου ηχου (δεν αναφερομαι σε reverse delays η αλλα προτοτυπα ψηφιακα εφφε, αλλα σε drives,comps, phasers, tremolos etc..). Δεν ειναι δυνατον (σε αυτα τα λεφτα) να υπαρχει προσομοιωση που να αγγιζει τον αναλογικο ηχο.
Το analog vs. digital έχει συζητηθεί πολύ, και μάλιστα κάποτε είχα ψιλοδιαφωνήσει με τον SF: http://www.noiz.gr/index.php?topic=10356.msg137847#msg137847 Όμως, αν τοποθετούμε οι ίδιοι παρωπίδες στον εαυτό μας οχυρωμένοι πίσω από την οπισθοδρομική αντίληψη ότι "αυτό είναι ψηφιακή προσομοίωση και όχι πραγματικό", τότε ζημιωνόμαστε. Δεν το λέω σε εσένα προσωπικά, εσύ μπορεί να έχεις κατασταλαγμένη άποψη, όμως παρακαλώ ας μην αναφέρουμε το "προσομοίωση αναλογικού ήχου" σαν επιχείρημα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προφανως και ειναι επιχειρημα, και απο τα πιο δυνατα μαλιστα για την πλευρα των analog geeks, πως το ενα πραγμα ειναι η πηγη, the real thing που λενε και οι της Αστεροεσσας, και η το αλλο ξεκινησε με την λογικη "Θυσιαζουμε τον ηχο μας στον βωμο της πρακτικοτητας"(...και για αυτο επιασε τοσο πολυ στο Ελλαδισταν). Αυτη ηταν η βασικη παραδοχη, και σιγα σιγα, ο ηχος αρχισε να βελτιωνεται. Εχει φτασει σε ενα αξιοσημειωτα καλο επιπεδο, αλλα επιμενω πως σε αυτα τα χρηματα δεν γινεται να εχεις 100% την "πηγη", το "αντικειμενο προς αντιγραφη".. Πρωτοακουσα την TL στο σπιτι του SF και με εξεπληξε ευχαριστα. Οντας τρεμολακιας και εγω, ηθελα να ακουσω τα τρεμολο της TL. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ πως ηταν τοσο καλα, αλλα οντας κατοχος κατα καιρους Semaphore Catalinbread, Cusack Tap a wirl, Jam Chill και Boss PN1, δεν νομιζω πως αγγιζει την αιγλη αυτων των tremolo η TL ουτε στο 80% (και για το square wave του PN1 που τα ακουσα διπλα διπλα, ουτε για πλακα). Οπως και στην φωτογραφια, ετσι και στα εφφε κιθαρας, νομιζω πως εχουμε ακομα πολυ καιρο μεχρι το digital να φτασει το analog.. 

 
Καταχωρείται στα πρακτικά και η άποψή σου (δίπλα στη δική μου), αλλά να θίξω μια μικρήηηηηηη λεπτομέρεια:

deadendmind είπε:
δεν νομιζω πως αγγιζει την αιγλη αυτων των tremolo η TL ουτε στο 80% (και για το square wave του PN1 που τα ακουσα διπλα διπλα, ουτε για πλακα)
Δεν θα μπορούσες να τα συγκρίνεις έτσι γιατί η Ακατανόμαστη του SF δεν έχει square wave... προσωπικά πάντως, ούτε εγώ θα άφηνα το τρέμολό μου.

 
Ρε παιδια διαβαζοντας σε ξενα sites για reviews της SE και της LE ειδα οτι απο την LE περα απο το 2ο expression pedal λειπει και το Α/Β switch . Μπορει καποιος να δωσει περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με τη λειτουργια του ?

υγ. εκ των προτερων σας λεω οτι δεν καταφερα να διαβασω και τις 65 σελιδες του thread οποτε αν εχει ηδη απαντηθει παραπεμψτε με στην αναλογη σελιδα .

 
deadendmind είπε:
για την πλευρα των analog geeks
Ά γεια σου, επιτέλους το είπε κάποιος. Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι αυτός ο διαχωρισμός αφήνει μέσα στο παιχνίδι μια πολύ μικρή, "πιουρίστικη" μειοψηφεία, κατά κανόνα με δεδομένη τη δυνατότητα να κυνηγά ακριβά/discontinued/vintage/εξεζητημένα πετάλια-μηχανήματα.

Σίγουρα αυτό το κυνήγι συγκινεί κάποιο μέρος της αγοράς, αλλά όχι αυτούς που την κινούν και τη συντηρούν.

Για να έρθω στην Tonelab: Επί της ουσίας οι περισσότεροι των προλαλησάντων με κάλυψαν. Κάντε άνετα τη δουλειά σας με ό,ποιο μηχάνημα σας ικανοποιεί, και μη σκάτε: Αυτοί οι λίγοι ή πολλοί που έρχονται να μας δουν κατά πάσα πιθανότητα δεν συλλέγουν λαμπάτους κομπρέσορες ή, εν πάσει περιπτώσει, αν δεν κουβαλάνε σοβαρό κόμπλεξ δεν θα μας κρίνουν βάσει αυτών. 8) :)

 
bloody_sunday είπε:
Δεν θα μπορούσες να τα συγκρίνεις έτσι γιατί η Ακατανόμαστη του SF δεν έχει square wave... προσωπικά πάντως, ούτε εγώ θα άφηνα το τρέμολό μου.
Δεν την ρυθμιζα εγω την TL, αλλα ο SF. Μου εβαζε διαφορα τρεμολα και ειχα την εντυπωση πως μου εβαλε square wave, αλλα για να το λες, κατι θα ξερεις.

Επισης θα διαφωνησω στην συνδεση του ορου 'analog geek' με ενα απλησιαστα ακριβο σπορ. Υπαρχουν και φθηνα αναλογικα εφφε (πχ ehx), υπαρχουν και πολλα προσιτα αναλογικα εφφε μαζικης κυκλοφοριας (Ιbanez, Maxon, Dunlop, mxr, Radial, etc), υπαρχουν και καποια προσιτα boutique εφφε (JAM, Lovepedals etc).

Επισης, μιας και εθεσες το θεμα ποσοστιαια, θεωρω πως οι χρηστες TL και αντιστοιχων πολυεφφε, ειναι τραγικα λιγοτεροι απο τους analog geeks (στην κλιμακα σοβαρου ερασιτεχνη-μεχρι-100% pro). Απλα στο συγκεκριμενο φορουμ, αποτυπωνεται πολυ στρεβλα ο συγκεκριμενος συσχετισμος, οπως και πολλοι αλλοι αλλωστε.

Επισης να πω πως δεν βλεπω το "ψηφιο" οπως ο διαβολος το λιβανι. Ειδικα στα delay, εχω μπορω να πω και ιδιαιτερη συμπαθεια στα ψηφιακα.

 
Να σας κουράσω λίγο ακόμα!

Ξαναδιάβασα αυτά που έγραψα αλλά δεν είδα το πού μίλησα για ποσοστά... Πιστεύω πως έχεις δίκιο. Για την Ακατανόμαστη του SF (γενικά με αυτές είμαι κάπως άσχετος) απλά το διάβασα εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=6310.msg80506#msg80506 (το ποστ no.3 του θρεντ)

 
Δεν ειπα για σενα, για το post του earendil  μιλουσα:

Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι αυτός ο διαχωρισμός αφήνει μέσα στο παιχνίδι μια πολύ μικρή, "πιουρίστικη" μειοψηφεία
 
Νομίζω ότι αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα των αναλογικών είναι οι ίδιοι που τη δεκαετία του 80 τα σκότωναν για να πιουν νερό στο όνομα των πρωτοεμφανιζόμενων τότε ψηφιακών. Με λίγα λόγια ακολουθούν τη μοδα.

 
Και τώρα σκοτωθείτε. ;D ;D ;D

 
When you were young

And your heart was an open book

You used to say live and let live

You know you did

You know you did

You know you did

But if this is ever changin' world

In which we live in

Makes you give in and cry

Say live and let die

Live and let die

What does it matter to ya

When ya got a job to do ya got to do it well

You got to give the other fella hell

You used to say live and let live

You know you did

You know you did

You know you did

But if this ever changin' world

In which you live in

Makes you give in and cry

Say live and let die

Live and let die

 
manosx είπε:
Νομίζω ότι αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα των αναλογικών είναι οι ίδιοι που τη δεκαετία του 80 τα σκότωναν για να πιουν νερό στο όνομα των πρωτοεμφανιζόμενων τότε ψηφιακών. Με λίγα λόγια ακολουθούν τη μοδα.
Θα τρελαθούμε τώρα έτσι? Εδώ μιλάμε για το real thing και για το υποκατάστατο. Δεν είναι μόδα, έλεος ::)

 
manosx είπε:
Νομίζω ότι αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα των αναλογικών είναι οι ίδιοι που τη δεκαετία του 80 τα σκότωναν για να πιουν νερό στο όνομα των πρωτοεμφανιζόμενων τότε ψηφιακών. Με λίγα λόγια ακολουθούν τη μοδα.
Αλλα ντ' αλλα, της Παρασκευης το γαλα.

 
Δεν κατάλαβες....

Η αντίληψη ότι η Tonelab και η κάθε Tonelab είναι υποκατάστατο των αναλογικών είναι μια λανθασμένη αντίληψη, την οποία έχει καλλιεργήσει η ίδια η εταιρία παραγωγής για να αντισταθμήσει την ύπαρξη της μόδας με τα αναλογικά.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top