- Μηνύματα
- 611
- Πόντοι
- 78
Δεν έχω προλάβει να παρακολουθήσω τι παιζει με αυτον και δεν εχω ακουσει τα βιντεο, αλλά για τα γ. και δ. της παραπάνω λίστας, δυστυχώς ειναι τυπικές διαδικασίες για μουσικούς (και ειδικοτερα κιθαριστικούς) content creators...στο διαδίκτυο έξω, αλλά και εδώ, υπάρχουν γενικώς content creators που ουσιαστικά είναι content creator's commentators, δηλαδή κοινώς δεν κάνουν τίποτα από το να λενε το μακρύ τους πάνω σε σχόλια αλλων.
οπότε μαζί με τα καίρια σχολιαστικά και καταγγελτικά βίντεο βγήκαν μετα τα βίντεο των βίντεο.
Για μένα η ουσία είναι ότι
α. αφ ενός είναι άσχετος (μάλλον Ασχετος)
β. ρίχτης (από πολλές καταγραφές ακυρώσεων συμφωνιών)
γ. κλέφτης διότι οικειοποιούνταν υλικό άλλων και το παρουσίαζε για δικό του μέχρι να ανακαλυφθεί και μετα να πει "α εμπνεύστηκα από τον χ"
δ. ψεύτης γιατί ηχογραφούσε τα μέρη του στη μισή ταχύτητα και μετά έκανε ότι τα έπαιζε live στη διπλή. (εντάξει αυτό το έκαναν και οι beatles, τουλάχιστον σε τρία κομμάτια και το έχουν παραδεχτεί, αλλά μιλάμε για παραγωγή σε στούντιο και όχι σε ζωντανές εμφανίσεις- και μόνο η αναφορά τους στο ίδιο θέμα μ αυτόν είναι ατόπημα, αλλά ....ΟΚ)
και ...
ε. εξαιρετική παραγωγή. Αλλά για το τελευταίο θεωρώ ότι δεν ήρθε από την μέρα 1, αλλά θα πήρε σιγά σιγά τη μορφή χιονοστιβάδας, καθώς οι followers θα έρχονταν με το τσουβάλι αλλά και οι χορηγίες, ουκ ολίγες, από ΟΝΟΜΑΤΟΥΚΛΕΣ όπως η d angelico, fender, laney, ernie ball και δεν ξερω πόσες άλλες
Τελικά το ιντερνετ προσφέρει πολλές δυνατότητες για μούφα και σίγουρα πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι.
Το είδα χτες αυτό και λέει κάτι ουσιώδες ο Davie. Αναφέρει ότι και ο ίδιος (όπως και πολλοί άλλοι) κάνει miming στα βίντεό του γιατί τραβάει από πολλές γωνίες τα βίντεο ενώ έχει μόνο μία κάμερα.
Η διαφορά είναι ότι ο ίδιος μπορεί να παίξει αυτά που μιμείται ενώ ο απατεώνας συμπατριώτης του όχι
Κύριοι, αυτό και μόνο αυτό. Ο Ηλίας τα είπε όλα.Ένα καλό με μας τους δεινόσαυρους που μεγαλώσαμε σε αναλογικές εποχές είναι πως απο νωρίς καταλάβαμε πως το απόλυτο κριτήριο για διαμόρφωση γνώμης είναι το λάιβ.
Εννοείται. Αν σε "πέταγα" μέσα σε ένα δισκάδικο στα μέσα της δεκαετίας του '80, το ίδιο πρόβλημα δεν θα είχες; Ή μέσα σε ένα βιβλιοπωλείο, ακόμη χειρότερα..;Συνεπως μονο στοχευμενα πρεπει να πηγαινεις σε θεματα και περιεχομενο που σε αφορα, διαλεγμα εξαρχης και μαλιστα με τροπο πολυ αυστηρο και εκλεκτικο, διοτι αν ειναι να βλεπουμε καθε αηδια που βγαινει απο τον καθε πικραμενο μονο και μονο λογω ιντριγκαδορικου και click bait τιτλου, ζητω που καηκαμε.
Μας φαντάζομαι να μας απολύουν από πρωινό πάνελ, επειδή προσβάλλαμε κάποιον την ώρα που σχολιάζαμε.Η σκατοφατσα πρωτη μουρη, σε ενσταντανε- δηθενια να κραταει το μηχανημα λες και κραταει κανα ροντβαιλερ πεινασμενο να μην παει στο μπολακι του απο το λουρι, ετοιμος ο φιτσουλας να σε αρχισει στα μπλα μπλα και το πρηξιμο.
Η Barking Well Productions σας ενημερώνει οπως μεταβείτε στο λογιστήριο δια διευθέτηση υποθέσεώς σας.Η σκατοφατσα πρωτη μουρη, σε ενσταντανε- δηθενια να κραταει το μηχανημα λες και κραταει κανα ροντβαιλερ πεινασμενο να μην παει στο μπολακι του απο το λουρι, ετοιμος ο φιτσουλας να σε αρχισει στα μπλα μπλα και το πρηξιμο.
Βασικά υπάρχουν (και ιστορικά) πλείστα παραδείγματα του ότι το να βαράς καλά τη ΛΑ είναι σχεδόν εγγύηση ότι σε ερωτήσεις διάφορου περιεχομένου, θα είσαι τουλάχιστον ελλειπής. Δεν ειναι και παράλογο γιατι η οδός που σε κάνει να βαράς καλά τη ΛΑ συγχρονως σου στερεί τη δυνατότητα να αφοσιωθείς και σε άλλα πράγματα. Βιρτουόζος και πολυπράγμων είναι κάπως ασύμβατες ιδιότητες.Παντως, για να πω και του στραβου το δικιο, ειναι και γενικοτερα το θεμα της μουσικης ακαταλληλο για αυτη τη φαση.
Εκτος του γνωστου τσιτατου, το να μιλας για μουσικη ειναι σαν να χορευεις για την αρχιτεκτονικη κλπ, ειναι και εντελως χυμα το ποιος ειναι καταλληλος να μας πει τις αποψΗς του. Διοτι τα πιο κουφα και παραλογα που εχω ακουσει στη ζωη μου, τα εχω ακουσει απο ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ, διοτι το να βαρας το ΛΑ καλα, δε σε κανει απαραιτητα και λογικο ανθρωποΧωρια που το περισσοτερο content ετσι και αλλιως δεν το κανουν και τιποτα υπεργκουρου, αυτοι συνηθως κανουν πιο pro- σταντε- ψιλοδιαφημιστικα πραγματα. Οποτε στα περισσοτερα βιντεο μιλαει ο x καποιος, και οποιον παρει ο χαρος.
Αντιθετα σε αλλα πιο "προσγειωμενα" θεματα, οπως π.χ. το σκακι που βλεπω κανα βιντεο στο youtube, τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα. Διοτι και πιο μετρησιμα ειναι, ενα ματ ειναι ματ ανεξαρτητως αποψεων, και υπαρχει και ενα αδιαμφισβητητο ranking credential, οταν ο αλλος ειναι γκραν μετρ αν μη τι αλλο ξερει τι λεει, δεν πηρε εκει μια καμερα και ειπε να παμε και οπου βγει.
Βασικά υπάρχουν (και ιστορικά) πλείστα παραδείγματα του ότι το να βαράς καλά τη ΛΑ είναι σχεδόν εγγύηση ότι σε ερωτήσεις διάφορου περιεχομένου, θα είσαι τουλάχιστον ελλειπής. Δεν ειναι και παράλογο γιατι η οδός που σε κάνει να βαράς καλά τη ΛΑ συγχρονως σου στερεί τη δυνατότητα να αφοσιωθείς και σε άλλα πράγματα. Βιρτουόζος και πολυπράγμων είναι κάπως ασύμβατες ιδιότητες.
θα έλεγα να δεις να καταλάβεις τι παίχτηκε.Δεν έχω προλάβει να παρακολουθήσω τι παιζει με αυτον και δεν εχω ακουσει τα βιντεο, αλλά για τα γ. και δ. της παραπάνω λίστας, δυστυχώς ειναι τυπικές διαδικασίες για μουσικούς (και ειδικοτερα κιθαριστικούς) content creators...
Άλλο πράμα η κλοπή , άλλο η υπεξαίρεση.Με εξοργίζει ιδιαίτερα η ξεδιάντροπη κλοπή και υπεξαίρεση.
τεσπά, αυτό που κάνει αυτός.Άλλο πράμα η κλοπή , άλλο η υπεξαίρεση.
Υπήρχε και η υφαίρεση ...αλλά καταργήθηκε![]()
Θα έλεγα να μην βιάζεσαι...θα έλεγα να δεις να καταλάβεις τι παίχτηκε.
Κάνουμε μια συζήτηση. Δεν την ανοίξαμε άνευ λόγου.
Πρέπει να εχεις μια άποψη μια και ασχολείσαι με την μουσική.
@manosx αν και ξέρω τι λές για τα editing των ομιλουμένων βίντεο, θα έλεγα οτι δεν υπάρχει καμία σχέση με τα editing αυτών και του κοινού άμουσου, ατάλαντου και άσχετου κλεφταράκου.
Και μάλλον ....αρχιλωποδύτη.
Από τα άλλα βίντεο που είδαμε δεν μπορεί να πετύχει μια πεντατονική. Η έκταση της απάτης του είναι απλά χαώδης.
Με εξοργίζει ιδιαίτερα η ξεδιάντροπη κλοπή και υπεξαίρεση.
Και ιδιαίτερα όταν έχω δικό μου πρόσωπο στον ίδιο ή και ευρύτερο χώρο της σύγχρονης μουσικής και media.
Και ακόμα περισσότερα η αδιαφορία και ατιμωρησία εκ μέρους των πλατφορμών.