ΤΕΙ Μουσικής Τεχνολογίας

db548

Νέο μέλος
Μηνύματα
202
Πόντοι
16
Μήπως μπορεί κανείς να δώσει πληροφορίες για το TEI Mουσικής Τεχνολογίας στο Ρέθυμνο;

Έχω ακούσει ότι υπολειτουργεί κτλ. Ότι δεν εμφανίζονται οι καθηγητές, χάνονται μαθήματα κ.α.

 
Μήπως μπορεί κανείς να δώσει πληροφορίες για το TEI Mουσικής Τεχνολογίας στο Ρέθυμνο;
Έχω ακούσει ότι υπολειτουργεί κτλ. Ότι δεν εμφανίζονται οι καθηγητές' date=' χάνονται μαθήματα κ.α.[/quote']

σιγουρα υπαρχουν προβληματα οπως και στα περισσοτερα ΤΕΙ,ομως σε καμια περιπτωση δεν υπολειτουργει και αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σε αυτο τον τομεα.υπαρχει συγκεκριμενα καποιο προβλημα με εναν καθηγητη αλα καλυτερα να μην αναφερω περισσοτερες λεπτομερειες :twisted:
 
Να σου πω και γω τη γνώμη μου. Σε γενικές γραμμές είναι μια πολύ καλή σχολή. ¶μα έχεις όρεξη να ασχηληθείς ουσιαστικά έχεις να μάθεις πολλά από εκεί μέσα. Υπάρχουν καθηγητές που είναι κορυφή στον τομέα τους. Κάποιοι άλλοι όμως υστερούν. Να μου επιτρέψεις να μην αναφερθώ σε ονόματα. Αν θες περισσότερες πληροφορίες στείλε μου ένα π.μ. να σου πω ότι χρειάζεσαι. Δεν μας είπες όμως. Τί σε ενδιαφέρει? Ηχοληψία, ακουστική ήχου ή Ηλεκτρονική σύνθεση?

 
Γνώμη μου είναι πως σε όλα τα ΤΕΙ της χώρας από ιχθυοκαλλιέργιες μέχρι πληροφορική αν πάς και αποβάλεις την ελληνική νοοτροπία του φοιτητή και δώσεις το ενδιαφέρον και τη προσπάθεια που χρειάζετε θα διακριθείς και θα καταφέρεις πολλά...

 
....TEI Mουσικής Τεχνολογίας στο Ρέθυμνο????

τι μου λετε???εχουμε τετοιο ΤΕΙ στην Ελλαδα???ποτε ξεκινησε?

μακαρι να υπηρχε και στα δικα μου τα χρονια ενα TEI Mουσικής Τεχνολογίας....(αποφοιτος του 98/99 ειμαι...για να μη νομιζετε οτι ειμαι και κανας δεινοσαυρακος :) )

θυμαμαι οταν συμπληρωνα μηχανογραφικο που δε μπορουσα να βρω μια σχολη να με εκφραζει και γι'αυτο πηγα σε ιδ.σχολη Mουσικής Τεχνολογίας.

μακαρι να πανε ολα καλα εκει κατω και να δουμε και κανα ΑΕΙ...τωρα στα γεραματα μαθε γερο γραμματα....με βλεπω αυριο πρωι πρωι στην αυλη του σχολειου,προσευχη και κατευθειαν αιθουσα->θρανειο...και οχι στο τελευταιο....στο ΠΡΩΤΟ :) τωρα στα γεραματα ναι ναι....γιατι οχι???

 
Για να απαντήσω λιγό στην ερώτηση του Λοίζου: εμένα προσωπικά με ενδιέφερει η Ηχολοψία και σκέφτομαι (αφού έχω πάρει ήδη το πρώτο μου πτυχίο) να δώσω με το 10% για Ρέθυμνο.

Απλά έτυχε να γνωρίσω ενα παίδι, που σηκώθηκε και έφυγε, αγανακτησμένος απτο τμήμα.

Ελπίζω να μη θίγουν κανένα τα λεγόμενα μου...

 
Γιατί να θίξουν κάποιον? Και μένα αυτός ο τομέας με ενδιαφέρει. Η σχολή έχει πολύ καλό εξοπλισμο π.χ. μικροφωνα Nuemann U89, AKG 414, monitors Genelec 1031 & 1038, B&W nautilus 802, convertors weiss, εφφε lexicon 960, προενισχυτες focusrite red και avalon και διάφορα άλλα πολύ αξιόλογα εργαλεία στα χέρια κάποιου που ξέρει να τα χειριστεί. Ο χώρος του studio θέλει λίγο φτιάξιμο αλλά από ότι λένε θα το φτιάξουν πολύ σύντομα. Όπως είπε και ο Fleamail στο χέρι σου είναι να μάθεις από όποιαδήποτε σχολή. Έχει όσα προβλήματα έχει κάθε σχολή. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Το mail μου είναι διαθέσιμο για όποιαδήποτε απορία σου.

 
Καλησπερα καταρχην σε ολους.

Μιας και φοιτω και εγω στη συγκεκριμενη σχολη θα ηθελα να προσθεσω οτι αν δεν ειχα σπαταλησει 3 χρονια σε αυτην και ηξερα τι γινοτανε θα εφευγα απο τη πρωτη στιγμη.

Κατα τη γνωμη μου το επιπεδο σε βασικα μαθηματα της σχολης ειναι πολυ χαμηλο και οσο αφορα εξοπλισμο μπορει να εχει πολυ καλα ακομη και τα καλητερα μηχανιματα αλλα δεν σου δινετε η ευκαιρια να τα δουλεψεις.Πρωοπικα θα προτημουσα να δουλευω ακομη και με Behringer αλλα τουλαχιτον να δουλευω.

Παρεπιπτοντος να πω οτι ηδη εχω κανει ετησεις και σε αλλες τετοιου ειδους σχολες στο εξωτερικο και παρα τη εκπεδευση 2,5 χρονων και εχοντας και ορισμενα μαθηματα περασμενα και απο πιο ψηλα εξαμηνα δεν μου αναγνοριζουν ουτε μιση μερα ενω αποτι ξερο μεχρι και απο ιδιοτικα κολλεγια αναγνοριζουν μαθηματα πραγμα που λεει κατι πιστευω για το ποια ειναι η σχολη.

 
Για κάτσε ρε Πάρη. Το στουντιο εκεί είναι. Πήγαινε να κλείσεις ώρες να το δουλέψεις. Δεν έχεις πολλές ώρες αλλά τουλάχιστον μπορείς να το κάνεις. Εγώ πως το έκανα δλδ; Στα συρτάρια υπάρχουν πολλες ηχογραφήσεις. Πήγες μία φορά να κάνεις μια μίξη? Πήγες μία φορά να βάλεις 5-6 μικροφωνα στη γραμμή να τα δοκιμασεις?

 
Οχι μονο πηγα αλλα εμεινα και μαθημα επιδη δεν ειχε ωρες αυτο το εξαμηνο για να κλεισω.Αν θεωρησουμε οτι αυτο το εξαμηνο ηταν λιγο πιεσμενο και ισως γιαυτο να μην εβρησκα ορες κτλ κτλ τοτε γιατι αποφασησαν να γινει εξεταστικη για να οφελιθουν αλλοι και αλλοι οχι?ασ μην ανιξουμε συζιτιση περι αυτου ομος.

Επισης αν αναλογιστουμε οτι εχουμε μονο ΕΝΑ στουδιο για ηχολιψια 2 και 3 ειναι αρκετο για να καταλαβουν τα πεδια τι μαχες δινοντε για τις ορες.Επισης θα ηθελα να αναφερθω και στη συνεννοηση των καθηγητων και εχω να πω οτι συγκεκριμενος καθηγητης μου απαγορευσε να κλινω ορες στο στουντιο επιδη οταν καναμε εργασια ολη ομαδα στο μαθημα και εκλινα τις ορες στο ονομα μου(δεν μπορουσες αν πεις ομαδα) αυτος ειδε οτι εχο πολλες ορες κλισμενες και δεν μου εκλιναν αλλες ενω οι ορες ηταν ομαδικες!!!!!!

Επισης να μιλισω και για το ΕΝΑ κοντρολ ροομ pro tools στο οποιο αν και οι ορες ειναι απεριοριστες και πραγματικα εχουμε και μπορουμε να κλισουμε παρα πολλες ορες αν θελουμε δεν μπορουμε.

Επισης να αναφερω δηλοση καθηγητη πολυ αναμιγμενου με το χωρο του στουντιο οτι "ειναι χειροτερο να κανετε μιξη με τα nautilus παρα με τα mackie λογο της ηχητικης του χορου.

Αν ειμαστε αισιοδοξοι και πουμε οτι ολα αυτα θα φτιαχτουν παμε και το εργαστιριο μηχανικης και ψιφιακων οπου για να δουλεψεις πρεπει να ανιξεις τον υπολογιστη 30 λεπτα πιο πριν οποτε καταλαμβενετε τι υπολογιστες ειναι και εκει παρακαλω δουλευουμε matlab.Φευγουμε απο το εργστηρι και παμε θεωρια(επαναλαμβανο μιλαμε για μηχανικη ηχου που ειναι απο τα 2 πιο κυρια μαθηματα) εκει να πω οτι εχει απο το λυκειο που εχω ενισχυμενη φισικη και πρωτη φορα εχω δει να διδασκετε φυσικη με 30 σελιδες το πολυ σιμιωσεις.

Επισης να πουμε για τους midi controler οι οποιοι και παλι με τη παραδοχη καθηγητη δεν δουλευουν σωστα.

Να πουμε και για τα σπασμενα προγραμματα που αντε και καλα να ειναι σπαμενα αλλα βρειτε και μια καλη σπασμενη εκδοση για να μην παζουν και μας τα νευρα μας.

Να αναφερθω και στο οτι υπαρχουν και καθηγητες που οι ιδιοι εχουν δηλοσει οτι οχι δεν εχουν ολες τις απαρετητες γνωσεις αλλα οτι δεν εχουν καθολου γνωσεις στο αντικειμενο που διδασκουν και αυτοι δεν ειναι καθηγητες που ειναι οι γνωστοι και "δακτιλοδικτουμενοι" ασ το πουμε απο τους μαθητες.

Πιστευω οτι και 2 και 3 ορες περισσοτερες να ειχαμε να δουλευουμε στο στουντιο αυτο ειναι απλα ενα μαθημα για καποιον που θα ασχοληθει αλλα υπαρχουν ακομη 74 -84 (ποσα κανουμε συνολο δεν θιμαμε) με αυτα τι θα γινει?

Αυτα και πολλα αλλα οπως π.χ. το οτι τις σημιωσεις (και τι σημιωσεις μερικες φορες)τις παιρνουμε 2-3 μερες πριν τις εξετασεις με εκαναν να σχηματισω αυτη την αποψη οτι το τει υπολειτουργει και οτι θα εφευγα με τη πρωτη δυνατη ευκαιρια.

Επισης να ζητησω συγνωμη γενικως για την ορθογραφια μου αλλα βαριεμε να ψαχνω τα γραματα :-).

 
Ρε παιδιά, να ρωτήσω και γω κάτι...αν επιτρέπετε...

κατά μονας σπουδάζετε??? δεν φτιάχνετε μικρές ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα ώστε να λύνετε τα προβλήματα και να αλληλοσυμπληρώνετε γνώση και διάθεση??? τα project που δουλευετε τα φέρνετε σε πέρας ο καθένας μόνος του??? μου φαίνεται μίζερο ένας καλός εξοπλισμός (που στα πέτρινα εφηβικά μου χρόνια αποτελούσε όνειρο...) να μένει αναξιοποίητος...

ακόμα και αν οι συνθήκες του περιβάλλοντος της σχολής δεν είναι οι καλύτερες, τα μέσα τουλάχιστον υπάρχουν...Είναι τόσο δύσκολο να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας??? την ιστορία την γράφουν οι παρέες...Αυτό το studio αλήθεια, πόσες ώρες σας δίνεται???

Δεν ξέρω μπορεί να λέω και να ρωτάω μα...ες, αλλά έχω μια ευαισθησία στο θέμα γιατί στις συζητήσεις μου κατά καιρούς με σπουδαστές και απόφοιτους σχολών, εισέπρατα πάντα το "άλλοθι" της κακής οργάνωσης ή και αδιαφορίας του όποιου ιδρύματος...οι ατομικές ευθύνες παθητικής στάσης εκ μέρους τους έμεναν μακρυά...και δυστυχώς βρέθηκα παράλληλα στην δύσκολη θέση αρκετές φορές να απορίψω παιδιά από θέσεις εργασίας που είναι ότι χειρότερο μου έχει συμβεί...

Μην εκλάβετε σαν κριτική την στάση μου, απλά για μένα το "χαρτί" είναι το τελευταίο...όταν με το καλό βγείτε στην "αγορά" κανείς δεν θα του δώσει ιδιαίτερη σημασία...σ' αυτό το άθλημα η θεωρητική γνώση από ΜΟΝΗ της είναι άχρηστη...Έτσι κι αλλιώς το διαδύκτιο είναι ένα τεράστιο βιβλίο που εμπεριέχει τα πάντα και μπορεί να καλύψει σε χρόνο dt οποιοδήποτε θεωρητικό κενό...Στην πράξη όμως η μαγκιά ορίζεται από την διάθεση και τον τρόπο που ο καθένας θα αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που θα συναντήσει στον δρόμο για τον στόχο του...

Σόρρυ αν ακούγομαι σαν ¨μπαμπάς" (δεν μου πάει και ο ρόλος) αλλά μην μασάτε γ..ώ την μαρριέτα μου μέσα... :)

 
Οι ώρες που έχουμε είναι 18 για την ηχογράφηση (ανά ομάδα 2-3 ατόμων) και 12 ώρες για μίξη (ο καθένας μόνος του) στο μάθημα Ηχοληψία 3 συν όσες ώρες θέλει ο καθένας στην αρχή του εξαμήνου ελεύθερες για πειραματισμό και συγκρίσεις. Όσο πάει προς το τέλος το εξάμηνο οι ελεύθερες ώρες είναι όλο και πιο λίγες λόγο της ζήτησης αλλά ειδικα τέτοια περίοδο (αρχή εξαμήνου) είναι πολύ εύκολο να βρεις. Εγώ πχ έκλεισα σύνολο 10 ώρες σε 10 μέρες (2 τρίωρα και 2 δίωρα) για συγκρίσεις προενισχυτών και μικροφώνον με βάση φωνή, κιθάρα και ηλ. μπάσο χωρίς δυσκολία.

 
pari νομιζω οτι εισαι υπερβολικος στο θεμα της ηχοληψιας τουλαχιστον.στη μηχανικη ηχου ολοι γνωριζουμε οτι υπαρχει προβλημα.εγω πιστευω πως οποιος ενδιαφερεται μαθαινει και πανω σε αυτο μπορω να πω τι πλεονεκτηματα προσφερει το τει σε σχεση με αλες σχολες στην ελλαδα..κατα τη γνωμη μου ενας αποφοιτος του τει μαθαινει στην ουσια τι ειναι αυτα που 8α επρεπε να ξερει!!! και ετσι εχει ολο το χρονο στο μελον να ψαξει για να τα μαθει.ενω στις υπολοιπες σχολες στην ουσια μαθαινουνε να πατανε κουμπακια κλπ τετοια παιχνιδακια.επισης οσον αφορα το studio της σχολης,εχω το εχω ζητησει αρκετες φορες για προσωπικη μου χρηση και ποτε δεν μου αρνηθηκε κανεις.

 
Οσο αφορα την ηχοληψια ισως λιγο πολυ να βγενει.Αν θυμαστε καλα αν ισασταν κιολας το προηγουμενο εξαμηνο ηχοληψια 2 οπου ηχαν μεινει 4 εβδομαδες πριν ακομη ανακινοθουν οι απεργιες για να κανουν οι μαθητες εργασια και η πρωτη βδομαδα χαθηκε λογο ασυνεννοησιας βοηθων καθηγητων κτλ κτλ (αυτα ειναι λογια καθηγητη ) και η εβδομαδα μολις γιρισαμε παλυ υπηρχε ασυνεννοησια και παιχτηκανε λαθη με τις ορες (και αυτο επισης λογια καθηγητη).Οταν πηγα να κλεισο ορες καπιοι βοηθη μου ειπανε εμεις δεν ερχομαστε αυτες τις ορες που μεινανε και εχασα το μαθημα γιαυτο.Τι πρεπει να καταλαβω δηλαδη οτι η σχολη παει καλα και οτι με ενα στουντιο εξυπηρετονται 2 μαθηματα αψογα?Επισης αν προσεξατε δεν μιλησα για ελευθερα αν μου δινοντε, απο τι στιγμη που δεν μου δινοντε ορες για τις εργασιες του μαθηματος θα παο να ζητησω ελευθερα?

Και επαναλαμβανω ας μην κολλαμε και μονο στο θεμα της ηχοληψιας.Η μουσικη θεωρια αποτι μου ειπανε παιδια γιατι εγω οταν ημουν ψιλοηταν μια χαρα τορα βγενει με καμενα ηχεια.

Στα εργαστηρια ηλεκτρονικων υπαρχουν τα καταλληλα εργαλια? γιατι οταν ημουν εγω ηταν πολυ δισευρετα οπως επισης και για τις φυσικες οπου υπηρχαν φορες που ο καθηγητης μας ελεγε τις τιμες γιατι δεν πηγενε αλλο.

Και μιας και το ακουσα και αυτο σημερα παλι απο καθηγητη το στουντιο και παλι θα γκρεμιστει γιατι και παλι δεν ειναι ενταξει.Η σχολη λειτουργει απο το 99 και ακομη στουντιο δεν καταφεραν να φτιαξουν αλλα δινουμε πτυχιο ακουστικης.

Οσο για το οποιος ενδιφερεται μαθενει τοτε να καταργησουμε τα σχολεια και τα πτυχεια αφου πρεπει να ενδιαφερτεις για να μαθεις εστο και αν πας η οχι σε αυτα και να κατσουμε σπιτι να ενοθουμε με το ιντερνετ και να μαθενουμε απο μονοι μας οτι μας ενδιαφερει.

Κοιτα ξερο και γο ενα ρητο που λεει οτι "μια αλυσιδα ειναι τοσο δυνατη οσο ο πιο αδυναμος της κρικος" και πιστευω οτι στο τει αυτος ο αδυναμος κρικος ειναι στη βαση οποτε αστα να πανε τα υποληπα περι Nautilus και avalon.Ας μην ξεχναμε γιατι δημιουργηθηκε αυτο το τει και απο κει βγαζουμε συμπερασματα για το τι βασεις εχει και τι καλουμαστε να διωρθοσουμε.

Ισως η σχολη να ειναι καλυτερη απο οριμενες αλλες αλλα αυτο δεν σημενει οτι δεν εχει τα προβληματα που εχει.

Κοιταξτε αυτα δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου ειναι εκει και τα ζουμε ολοι καθημερινα οπως επισης και οτι περνουμε μαθηματα διαβαζοντας 2-3 ορες τη προηγουμενη αυτο πιστευω δειχνει το επιπεδο οπου σε αλλα πανεπιστιμια διαβαζουν με τις ορες και νιωθουν τη πιεση των μαθηματων εμεις εδω πιστευω δεν εχουμε ιδεα τι θα πει αυτο.

Αν παμε και σε αλλα προβληματα της σχολης περα απο τα μαθηματα και δουμε οτι διαθετει 1 αναγνωστιριο με 4 υπολογιστες για ολα αυτα τα ατομα και οποτε ειχα παει σε αυτο μονιμος τους υπολογιστες τους ειχαν καθηγητες!!!! παρακαλω.Να πουμε οτι στεγαζεται σε κτιριο με αιθουσες λιγοτερες απο τα δακτιλα των χεριων μου για ολα αυτα τα μαθηματα.

Ο npap εχει δικαιο αλλα φτεει το οτι οι φοιτητες δεν ειμαστε οργανομενοι.Ηχαν κανει καταληψη την αλλη φορα κατι παιδια για ορισμενα προβληματα.Ολοι ψηφησαν υπερ και οταν ηρθε η ορα ολοι φυγανε απο το ρεθυμνο.Εκεινο το καιρο υποστηριζα οτι αν δεν λυθουν τα προβληματα να το κλεισουμε και φτανει γιατι δεν ειναι 1 και 2.Τορα πια δεν ξερο για αλλους αλλα εγω αφου μου μενει πολυ λιγος καιρος για να τελιωσω λεω θα περασω και θα φυγω και τελιωσε.Παθητηκη σταση πολυ σωστα αλα 4 χρονια ειναι αυτα αν δεν το δεις απο την αρχη και να κανεις κατι τορα αν εισαι στα τελιωματα λες αστο να παει.

 
Πολύ ενδιαφέρον θέμα!

Πριν ενα χρόνο περίπου είχα κάνει ενα θέμα ζητόντας πληροφορίες σχετικά με εξοπλισμό.

Πρίν μερικούς μήνες έκανα άλλο ένα θέμα για τιπς για να έφτιαχνα ενα home studio.

Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο κολλάω με την όλη φάση και τώρα πρώτη φορά στην ζωή μου έχω την ανάγκη (την ΑΝΑΓΚΗ) να σπουδάσω.

Δεν με ενδιαφέρει η ηλικία μου, θέλω μόνο να μάθω.

Έχω πολλά φιλαράκια που είναι στο ΙΕΚ Ρεθύμνου και όλοι μα όλοι μου λένε ΜΟΝΟ αρνητικά λόγια.

Ρωτάω λιπόν.

Υπάρχει μια σχολή να πάω να ΜΑΘΩ?

Έχω όλη την καλή διάθεση να κάτσω στο θρανίο, να ακούσω με προσοχή τον καθηγητή, να διαβάσω στο σπίτι, με λίγα λόγια ΝΑ ΛΙΩΣΩ

(ότι δηλαδή δεν έκανα όταν έπρεπε).

*Καλό και το internet αλλά ... αλλά.

 
Πάντως εκτός εξοπλισμού καθηγητών κλπ τα οποία ισχύουν σε όλες τις σχολές μιας και κάποιοι θα φάτε 4 χρόνια σε αυτή τη σχολή να ψάξετε γενικότερα τι επαγγελματικά δικαιώματα σας εξασφαλίζει αυτή.

 
paris1983 πιστέυω πως υπερβαλεις σε πολλα.

Το γεγονός οτι περνάς τα μαθήματα με 2-3 ώρες διάβασμα πρίν πας να δώσεις σου φταίει και μετά σου φταίνε οι 30 ώρες που χρειάζεται να διαβάσεις για να περάσεις μηχανική ήχου?

Λεμε τωρα, κανονικά με ενα 15αρι ώρες και αρκετες λυμενες ασκήσεις είσαι μαλλον εντάξει και αν δεν εισαι την πρωτη θα εισαι την δευτερη φορα. Εντάξει μάθημα με ανοικτές σημειώσεις δίνουμε (θα γελαει ολο το forum) και όσο δυσκολο και βαρετο να ειναι αν διαβασεις οσο πρεπει και εχεις θεματα και καλες σημειωσεις μαζι σου το περνας. Ναι ο καθηγητης ειναι λιγο βλάκας αλλα κατσε ρε, ολοι πανε να το περασουν οπως περνανε το Μastering τη μουσικη θεωρια κτλ.(Μην νομίζεις και εγώ με τα ψεματα το περασα με ασκήσεις λυμένες και αντιγραφή) Και οι 2-3 ωρες δεν ισχύουν συνήθως για Ηλεκτρονικά - Μηχανικές - Φυσικές κτλ.

Οσο για το στουντιο , καλο ειναι (αποκλείεται να το γκρεμίσουν για ένα προβλημα συντονισμού των 80Hz που έχει απο οτι μου είπε καθηγητής θα το λύσουν με ηχοπαγίδες κτλ) και αν εχεις όρεξη κάνεις δουλεια.

Αν έχεις όρεξη το χρησιμοποιείς και μόνος σου για την πάρτυ σου , να ψαχτείς. Πολλοί το κάνουν αυτό. Βεβαια θα το κάνεις αργά το βράδυ που θα είναι ελεύθερο και προτιμότερο στην αρχή του εξαμήνου. Δηλ εσενα η διάθεση να ασχοληθείς σου ηρθε ξαφνικά στο τέλος (όταν έπρεπε να παραδώσεις εργασία με πεντε βλακες που δεν νιάζονται)? Ετσι ειναι.

Εγώ για να τελειώσω την μίξη μου για το ηχοληψια 3 χρειάστηκα 2 τρίωρα και 1 δίωρο και αυτά όχι γεμάτα και ακουγεται αρκετά καλα.(10 ωρες για ηχογράφηση).Τα πήρα όλα μεταμεσονύκτιες ωρες στην μεση του εξαμήνου και ήμουν κύριος(να φανταστεις οτι μιλαμε για εποχες που και οι τρεις ηχοληψιες γινονταν στην tascam). Εννοείται οτι καθε φορα σημειώνεις τις ρυθμισεις σου και συνεχιζεις την μιξη και δεν τις ψαχνεις παλι απο την αρχη.

Το πρόβλημα δημιουργείται γιατι υπάρχουν μ....κες που βαριουνται να ασχοληθουν και 3 βδομαδες πριν το τελος δεν εχουν γραψει καλα καλα τα τυμπανα.Αυτο συμβαινει πάντα ολοι τα αφήνουν για την τελευταία στιγμή και γινεται μπάχαλο. Φυσικά θα μπορούσε να βελτιώθει το σύστημα booking στο στουντιο αλλα κυρίως φταίει η αδιαφορία των σπουδαστών.

Για πόσο καίρο νομίζεις οτι θα βγαίνει η μουσική θεωρία με καμμενα ηχεία?

Εγω είμαι σίγουρος οτι αν δεν τα εχουν αλλάξει τοτε θα το κάνουν αμεσα.

Και γενικα δεν λεει να κακολογείς μια σχολή που ναι μεν εχει καποια προβλήματα (τωρα με την δημιουργία κατευθύνσεων θα μειωθούν στο ελάχιστο) αλλα αν πραγματικά σε ενδιαφέρει μπορείς να μάθεις τόσο πολλά απο αυτήν. Εχει δικιο ο npap φταιμε σε μεγάλο βαθμό και εμείς.

 
Κοιτα το 2- ορες ηταν ενδικτικο αλλα αν θες να σου πο και συγκεκριμενα με 5-6 ορες οι οποιες γινονταν τιν προηγουμενη ημερα εχω περασει ολα τα μαθηματα μεχρι τεταρτο εξαμηνο και ορισμενα απο αλλα.και αυτες πιστευω οτι ειναι αρκετες παντα μιλοντας για ατομα που εχουν καποια ιδεα σχετικα με φυσικες και μαθηματικα.τορα αν ερχοντε ατομα που ειχαν ενισχιμενη γυμναστικη π.χ. και κανουν 7 χρονια στη σχολη αυτο δεν νομιζο να ειναι κριτιριο.

Και αυτο (οι 5 ορες διαβασμα) πολυ σωστα ειπες μου φταιει λογο του οτι απο εδω φενετε το απιπεδο της σχολης.

Δεν εχο παραπονο για το διαβασμα της μηχανικης αλλα με τον τροπο που διδασκετε και τις σημιωσεις για τα οποια δεν νομιζω να αμφιβαλεις.

Οσο αφορα το στουντιο τη περασμενη βδομαδα μιλουσα με τον καθηγητη της ηχοληψιας και μου ειχε πει οτι θα ξαναφτιαξουνε το στουντιο και το περασμενο εξαμηνο οταν ειχα pro tools ο καθηγητης μας ειχε πει οτι στο συγκεκριμενο control room η αποδοση των nautilus ειναι χειροτερη απο τα meyer.

Τορα το ποσες ορες στουντιο κλεινει ο καθενας ειναι δικο του θεμα το στανταρ βεβαια το οριζει το μαθημα και απο τη στιγμη που το μαθημα μου οριζει 6 ορες μιξη(ηχοληψια 2 προηγουμενο εξαμηνο) και μενω το μαθημα επιδη οχι δεν μου δοθηκαν ολες αλλα καμια στις 2 εβδομαδες μετα το καλοκαιρι και εμινα το μαθημα τι αλλο να πω δλδ?Επισης απο αρχη κλεινω στουντιο για ηχογραφησεις οπως και σαυτο το εξαμηνο οι οποιες ορες που εκλισα αυτη τη βδομαδα μου ακυροθηκαν γιατι ηθελαν τα μηχανηματα για αλλους σκοπους.

Το οτι μου ηρθε η ορεξη να ασχοληθω στο τελος αυτο δεν καταλαβα γιατι το ειπες αλλα αν αφορα την ηχοληψια σου απαντω οτι απο την αρχη αρχισα να κανω τις ηχογραφησεις απλα στο τελος μου εμινε η μιξη που δεν προλαβα να αρχισω λογο του λογου πιο πανω.

Τορα οι πεντε βλακες ....!!! τι να σου πω..... μπραβο.

Οσο αφορα τις μουσικες επειδη οπως ειπα τον καιρο που τις ειχα δεν ειχε προβλημα αλλα μετα αλλα παιδια μου το ειχανε πει ξεχασα να αναφερω οτι πανε και 2-3 (δεν ειμαι σιγουρος) εξαμηνα.

Αν αυτο εννοεις αμεση αντικατασταση τοτε ενταξει εχω αδικο.

Επισης θετεις ενα αλλο θεμα των κατευθινσεων το οποιο πολυ θα ηθελα να το δω να εφαρμοζεται και πως ειδικα τορα που μου εχουν μεινει τα τελαιυται απο ηχοληψια και μηχανικες και αν δεν τα περασω αυτο το εξαμηνο(κτυπα ξυλο) να ρθουνε μετα να μου πουν ξερεις διαλεξε κατευθυνση.Δηλαδη εχω φαει το λουκι μεχρι εδω και μετα να φυγω με μειωμενο πτυχιο οτι δεν τελιωσα ηχοληψια ή μηχανικη π.χ. ολα τα μαθηματα.

Φυσικα μενω επιφυλακτικος και γιαυτο δεν το εθιξα αυτο το θεμα λογο του οτι δεν ξερουμε ποτε,αν και με πιο τροπο θα εφαρμοστει.

Αν βρουν μια καλη λυση καλοδεχουμενο.

Τορα οσο αφορα αυτο που ειπε ο npap οπως ειπα και πριν αυτο ειναι το μονο σιγουρο οτι φτεμε εμεις

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top